نحوه پیگیری اعلام نتایج آزمون تیزهوشانAzmoon.medu.ir

قبولی و موفقیت در آزمون تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه نحوه پیگیری اعلام نتایج آزمون تیزهوشانAzmoon.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این صفحه راهنمای نحوه پیگیری اعلام نتایج آزمون تیزهوشان Azmoon.medu.ir است. برای پیگیری اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم میتوانید در زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اقدام کنید. برای دریافت کارنامه و نتایج آزمون تیزهوشان و ورود به سامانه مدارس تیزهوشان نیاز به شماره کد ملی به عنوان نام کاربری و با استفاده از رمز همگام خواهید داشت. بعد از ورود به صفحه شخصی خود در سامانه تیزهوشان ،روی قسمت اعلام نتایج کلیک کرده و نتایج آزمون تیزهوشان را ملاحظه نمایید. اگر از رمز همگام خود اطلاع ندارید می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید و رمز خود را دریافت نمایید.

اگر داوطلب مورد پذیرش قرار گرفته باشد از نام مرکز پذیرفته شده مطلع می شود، اگر داوطلب قبول نشده باشد، وضعیت پاسخگویی به سؤالات در هر درس (درست، نادرست، نزده)، نمره ی آزمون استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی ، نمره ی کل آزمون ، نمرات کل آزمون آخرین داوطلب پذیرفته شده در اولویت های انتخابی را مشاهده میکند.

آموزش نحوه پیگیری اعلام نتایج آزمون تیزهوشان Azmoon.medu.ir

برای پیگیری اعلام نتایج آزمون تیزهوشان دو روش وجود دارد. روش اول استفاده از سایت رسمی اعلام نتایج تیزهوشان به نشانی Azmoon.medu.ir است. روش دوم که ساده تر و سریع تر است ، پیگیری نتایج آزمون تیزهوشان به صورت تلفنی می باشد. برای دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ، ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان، دریافت کارت ورود به جلسه و ثبت نام آزمون بعدی تیزهوشان، می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگرید. (شماره تلفن های موجود در همین صفحه).

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98-99

اعلام نتایج تیزهوشان معمولاً بعد از برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی است. برای طلاع از زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98-99 برای تیزهوشان ششم به هفتم ونهم به دهم روی لینک های زیر کلیک کنید:

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 98- 99

اعلام نتایج تیزهوشان ۹۸

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98

زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

روش اول پیگیری اعلام نتایج آزمون تیزهوشان :

ساده ترین و در دسترس ترین روش برای پیگیری و دریافت نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم و ششم به هفتم از طریق تماس تلفنی است. دانش آموزان عزیز و والدین گرامی می توانند برای دریافت نتایج آزمون تیزهوشان از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. کارنامه و نتایج آزمون تیزهوشان را از کارشناسان دریافت کنید:

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور 9099071613

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 روش دوم پیگیری اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

در این روش به سایت رسمی تیزهوشان مراجعه نمایید. سایت اعلام نتایج تیزهوشان به نشانی زیر است،کلیک نمایید:

click azmoon.medu.ir – ورود به سایت ثبت نام تیزهوشان

بعد از ورود به سایت مذکور نیاز به وارد نمودن کد ملی دانش آموز و رمز همگام دانش آمور در کادر سمت راست دارید، که تصویر آن را مشاهده می نمایید:

Azmoon.medu.ir سایت تیزهوشان

با ورود به سایت ، اطلاعات و مشخصات فردی دانش آموز به همراه وضعیت پذیرش در آزمون را مشاهده میکنید. در قسمت وضعیت قبولی می توانید وضعیت قبولی دانش آموز را بررسی کنید.  با کلیک روی آیکون زیر ستون مدیریت، می توانید کارنامه را مشاهده نمایید.

محتویات کارنامه تیزهوشان شامل، تعداد سوالات صحیح و غلط و خالی، در هر درس، به همراه تراز کسب شده و تراز آخرین نفر قبولی در مدارس انتخابی و نام مدرسه ای که دانش آموز را مورد پذیرش قرار داده است، نمایش داده می شود. برای مشاهده راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 98 کلیک کنید.

برای داوطلبانی که در آزمون نتیجه قبولی کسب مینمایند فقط نام مدرسه قبولی درج می شود. برای داوطلبانی که رتبه قبولی تیزهوشان را کسب ننموده اند حداکثر یک هفته بعد از اعلام نتایج آزمون، کارنامه عدم قبولی شامل تعداد پاسخ های صحیح و غلط، تراز هر درس، تراز کل آزمون و تراز آخرین نفر قبولی مدارس منتخب دانش آموز منتشر خواهد شد.توجه نمایید که لیست کلی اسامی پذیرفته شدگان در آزمون تیزهوشان وجود ندارد.

قبول شدگان برای ملاحظه لیست مدارس تیزهوشان و ثبت نام حضوری کلیک نمایید.

برای درخواست تجدید نظر و اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 98 کلیک کنید.

جهت مشاوره در زمینه نحوه پیگیری اعلام نتایج آزمون تیزهوشانAzmoon.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید