azmoon.medu.ir – ورود به سایت ثبت نام تیزهوشان

سایت ثبت نام تیزهوشان azmoon.medu.ir

جهت مشاوره در زمینه azmoon.medu.ir – ورود به سایت ثبت نام تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام تیزهوشان Azmoon.medu.ir می باشد. در این مقاله توضیح کامل در رابطه با نحوه استفاده از سایت ثبت نام تیزهوشان ، زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان از سایت ثبت نام تیزهوشان، زمان برگزاری آزمون تیزهوشان و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان در سایت ثبت نام تیزهوشان، به اطلاع داوطلبان می رسد. برای ثبت نام سایت تیزهوشان نیاز به ثبت نام و رمز عبور سامانه همگام مدارس تیزهوشان خواهید داشت (روی لینک آبی کلیک نمایید).

 

 زمان برگزاری آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 99 – 1400  در روز دهم مرداد ماه خواهد بود.

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان در سایت ثبت نام تیزهوشان 99 – 1400

در مورد نحوه ثبت نام تیزهوشان در سایت ثبت نام تیزهوشان باید بدانید که ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 – 1400 تنها به صورت اینترنتی و از طریق سایت  Azmoon.medu.ir انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری والدین و دانش آموزان به مدارس تیزهوشان شهرشان نمی باشد.

برای ثبت نام تیزهوشان باید بعد از مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان Azmoon.medu.ir با توجه به مقطع تحصیلی خود ( ششم یا نهم ) ثبت نام خود را در آزمون تیزهوشان نهم به دهم 99 – 1400 انجام دهید.

بعد از وارد کردن مشخصات فردی دانش آموز، وارد صفحه ی بعد می شوید که باید در این صفحه باید هزینه ثبت نام تیزهوشان را واریز کنید.

بعد از پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان وارد صفحه نهایی شده که تمام اطلاعات دانش آموز را نمایش می دهد.

توصیه می کنیم در انتهای ثبت نام از تمام اطلاعات دانش آموز را یادداشت نموده و تا زمان اعلام نتایج تیزهوشان 99 – 1400 نزد خود نگه دارید. تا در مراحل بعدی آزمون تیزهوشان دچار مشکل نشوید.

در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل یا سوال در روند ثبت نام آزمون تیزهوشان دارید می توانید از طریق تلفن 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید تا ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی یا ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم را برای داوطلب انجام دهند.

زمان و نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام تیزهوشان 99 – 1400

زمان و نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام تیزهوشان 99 – 1400 از ۲۶ بهمن ماه آغاز می شود. داوطلبان جهت ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان می توانند تا سوم اسفند ثبت نام اولیه خود را انجام دهند.
ثبت نام در سایت آزمون به نشانی azmoon.medu.ir انجام خواهد شد. آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان­های استعدادهای درخشان و نمونه دولتی، خرداد 99 در سراسر کشور به‌صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد. توصیه می کنیم که حتما در روز های ابتدایی ثبت نام تیزهوشان 99 – 1400 ثبت نام خود را انجام دهید و ثبت نام را به روز های آخر موکول نکنید تا با مشکلی مواجه نشوید. برای دریافت دفترچه ثبت نام تیزهوشان 99 دهم کلیک کنید.

در رابطه با نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان 99 – 1400 باید بگوییم که این ثبت نام به صورت دو مرحله ای است، در ابتدا داوطلبان آزمون تیزهوشان باید اقدام به ثبت نام آنلاین و اینترنتی نمایند و بعد از آن لازم است هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 را پرداخت نمایند. پرداخت هزینه ثبت نام از طریق درگاه پرداخت آنلاین سایت فوق الذکر می باشد. نحوه انجام ثبت نام به این ترتیب است که داوطلب پس از ورود به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان، اطلاعات فردی خود را وارد نمایند. داوطلبان با توجه به مقطع فعلی، ثبت نام اولیه را انجام می دهند، سپس سامانه ثبت نام تیزهوشان مجددا باز میشود و داوطلبانی که در مرحله اول ثبت نام اولیه، انجام داده اند، نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اقدام می نمایند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 99 – 1400

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان از سایت ثبت نام تیزهوشان امکان پذیر است. کارت ورود به جلسه تیزهوشان حاوی اطلاعات فردی متقاضیان می باشد که شامل نام و نام خانوادگی و … است، اولویت مدارس استعدادهای درخشان انتخاب شده و عکس داوطلب، که حدود یک هفته قبل از اینکه آزمون برگزار شود در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. داوطلبان باید توجه داشته باشند که حضور در جلسه آزمون بدون کارت ورود به جلسه ممنوع می باشد. هنگام ثبت نام تیزهوشان توجه به مشخصات و ظرفیت پذیرش مدارس بسیار مهم می باشد.

دانش آموزان باید برای آشنایی بیشتر با روند ثبت نام و تکمیل فرم های مربوط به آن به نمونه فرمی که در صفحه نهایی دفترچه تیزهوشان آورده شده دقت نمایند و قبل از ورود به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان اولویت های مورد نظر خود را مشخص نمایند. تمامی مراحل ثبت نام تیزهوشان عبارتست از: صدور کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان، اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، رسیدگی به اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان و کلیه امور به ثبت نام به صورت اینترنتی و غیر حضوری و مدارس در این رابطه مسئولیتی را نخواهند پذیرفت. همانطور که گفتیم آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان­های استعدادهای درخشان ، 27 تیر ماه 99 در سراسر کشور به‌صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم

آزمون تیزهوشان نهم به دهم بنا بر روال سال های گذشته قرار بود در هفته اول اردیبهشت ماه برگزار شود که با توجه شیوع ویروس کرونا و تلاش ستاد ملی مقابله با کرونا برای قطع زنجیره انتقال آن به زمان دیگری موکول شد. در نهایت در اطلاعیه ای که سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان صادر نمود، این آزمون برای پایه نهم به دهم در روز جمعه 27 تیرماه راس ساعت 2 عصر در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

خبر جدید

زمان جدید برگزاری آزمون تیزهوشان اعلام شد. آزمون تیزهوشان سال ۹۹ با یک تاخیر دو هفته‌ای برگزار می شود،‌ آن هم به شرطی که شرایط کشور اجازه دهد،‌ آزمون برگزار خواهد شد.

آزمون با در نظر گرفتن یک تاخیر دو هفته‌ای روز دهم مرداد ماه برگزار خواهد شد و امیدواریم که تا دوهفته دیگر شرایط کشور برای برگزاری این آزمون مهیا شده باشد.

ضمنا سایت اینترنتی  azmoon.medu.ir نیز اطلاعات لازم را در خصوص لغو آزمون تیزهوشان در اختیار شما خواهد گذاشت.

 نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان

نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان در سایت تیزهوشان به این صورت است که داوطلبان ورود به مدارس تیزهوشان که در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان 99 – 1400، شرکت می نمایند، می توانند از طریق سایت Amoon.medu.ir نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم و از طریق سایت hoosh.medu.ir نتایج آزمون ششم به هفتم را مشاهده نمایند. این سایت تنها مرجع اطلاع رسانی نتایج است در صورتی که به هر دلیل نتوانستید نتایج را از طریق این سایت مشاهده نمایید و یا تمایل به اعتراض به نتایج داشتید، می توانید از راهنمایی و مشاوره کارشناسان که در همین مقاله موجود است، بهرمند گردید. بعد از ورود به سایت مذکور نیاز به وارد نمودن کد ملی دانش آموز و سریال شناسنامه دانش آموز در کادر سمت راست می باشد که تصویر آن را مشاهده می نمایید:

اعلام نتایج تیزهوشان

گام دوم:

اطلاعات و مشخصات فردی دانش آموز به همراه وضعیت پذیرش در آزمون مشخص شده است. در قسمت وضعیت قبولی می توانید وضعیت قبولی دانش آموز را بررسی نمایید. و با کلیک روی آیکون زیر ستون مدیریت، می توانید کارنامه را ملاحظه نمایید. محتویات کارنامه شامل، تعداد سوالات صحیح و غلط و خالی، در هر درس، به همراه تراز کسب شده و تراز آخرین نفر قبولی در مدارس انتخابی می باشد و نام مدرسه ای که دانش آموز را مورد پذیرش قرار داده است، نمایش داده خواهد شد. در صورتی که به هر دلیل به نتایج آزمون اعتراض دارید ، امکان اعلام اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان وجود دارد.

توصیه ما به والدین داوطلبان و متقاضیان تیزهوشان ، این است که برای برنامه ریزی قبولی آزمون تیزهوشان و اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان ، مقالات مربوط را در همین سایت مطالعه نموده و بر روی لینک های آبی رنگ داخل متن کلیک نمایند.

جهت مشاوره در زمینه azmoon.medu.ir – ورود به سایت ثبت نام تیزهوشان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید