ویزای طلایی امارات

ویزای طلایی امارات

جهت مشاوره در زمینه ویزای طلایی امارات

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ویزای طلایی امارات چیست ؟ امکان دریافت ویزای طلای امارات برای چه کسانی ایجاد شده است؟ ویزای طلایی امارات توسط این کشور به افراد متخصص دانشجو ، پزشکی ، مهندسان و سرمایه گزاران خارجی اعطا می شود. در این مقاله به بررسی شرایط دریافت ویزای طلایی امارات و سایر موارد واخبار مربوط به آن پرداخته ایم.

با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

ویزای طلایی امارات چیست ؟

ویزای طلایی امارات چیست؟ این سوال بسیاری از افرادی است که به تازگی این خبر را شنیده اند. در سال های قبل دولت امارات طبق اقداماتی دریافت ویزا را در این کشور تسهیل نمود و امکان این امکان را برای گروهی از افراد با شرایط خاص فراهم نمود که بتوانند اقدام به جذب ویزای بلند مدت نمایند.

چه کسانی می توانند ویزای طلایی دریافت نمایند؟ امارات متحده عربی امکان دریافت ویزای طلایی امارات را به این دلیل ایجاد کرده است که بتواند افراد متخصص و حرفه ای را جذب نمایند. امکان دریافت ویزای طلایی بلند مدت طبق اقداماتی که دولت امارات در سال های اخیر انجام داده است برای دانشجویان ، سرمایه گذاران و متخصصان امکان پذیر است.

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دوبی و نایب رئیس اماراتاعلام کرده است که داراندگان مدارک دکتری و همچنین تمام مهندسان کامپیوتر، برنامه‌نویسی، الکترونیک، برق و زیست‌فناوری (بیوتکنولوژی) می‌تواننداقدام به دریافت ویزای طلایی امارات نمایند و ویزای اقامت بلند مدت دریافت نمایند.

ویزای طلایی امارات

دریافت ویزای امارات

خارجی های مقیم کشور امارات متحده عربی باید هر چند سال اقدام به  تمدید ویزای کاری خود نمایند. در سال های گذشته دولت امارات این امکان را فراهم کرده است تا افراد متخخصص و حرفه ای بتوانند ویزای بلند مدت امارات را دریافت نمایند. امکان دریافت ویزای طلایی امارات باری دانشجویان ، متخصصان و سرمایه گذاران بوجود امده است.

خارجی‌ها در امارات متحده عربی معمولا هر چند سال یک بار باید ویزای کار خود را تمدید کنند. در سال‌های گذشته دولت امارات شرایط دریافت ویزا را تسهیل کرده تا امکان مهاجرت و اقامت بلندمدت را برای سرمایه‌گذاران، دانشجویان و متخصصان فراهم کند.

متقاضیانی که در رشته‌های هوش مصنوعی، کلان‌داده (Big Data) و همه‌گیرشناسی (اپیدمیولوژی) مدرک تخصصی دارند هم می‌توانند برای دریافت ویزای طلایی امارات به مدت 10 سال اقدام نمایند ودرخواست دهند.

ویزای طلایی امارات

امارات در سال های اخیر این اقدامات را به ترتیب برای اعطا ویزا به متخصصان ، دانشجویان و… انجام داده است. ابتدا در سال 2018 خبر از طرح اعطای ویزای طلایی امارات داد و سپس در سال 2019 شروع به اعطای ویزای طلایی امارات به دانشجویان ، متخصصان و سرمایه گذاران با مدت زمان اعتبار 5 الی 10 سال نمود. هدف امارات از این ویزا جذب افراد متخصص و پیشرفت کشور می باشد.

جمع بندی مقاله

در این مقاله به خبر جدید دریافت ویزای طلایی امارات پرداخته ایم . داراندگان مدارک دکتری و همچنین تمام مهندسان کامپیوتر، برنامه‌نویسی، الکترونیک، برق و زیست‌فناوری (بیوتکنولوژی) می‌توانند اقدام به دریافت ویزای طلایی امارات نمایند و ویزای اقامت بلند مدت دریافت نمایند.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

جهت مشاوره در زمینه ویزای طلایی امارات

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
3 دیدگاه برای “ویزای طلایی امارات”
  1. سلام من لیسانس بهداشت مواد غذائی با منشا دامی شاید عنوان برای شما اشنا نباشه به این دلیل که کلا ۲ سالرشته ای با همچین عنوانی بود اما واحدهاش طوریع که تقریبا میشه همسلن علوم ازمایشگاهی دامپزشکی( چون داشتن کارت نظام دامپزشکی بهش تعلق میگیره و دارم با ده سال سلبقه ی کار (و لیسانس حقوق هم دارم حالا آیا کشوری برای گرفتن ویزای کتری مرتبط با یکی از دو رشته وجود داره

  2. من می خواهم در یکی از کشورهای خارجی تحصیل کنم زبان انگلیسی به کامل تسلت دارم

  3. سلام وقت بخیر استادیار گروه حقوق دانشگاه با مدرک دکتری فقه و حقوق جزا از دانشگاه شهید مطهری تهران هستم چقدر اخذ ویزای طلایی امارات زمان می برد و چقدر هزینه آن است ؟بسیار سپاسگزارم

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید