زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99

دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان و اعلام اسامی کسانی که در آزمون تیزهوشان قبول شدند و کارنامه نتایج آزمون سنجش تیزهوشان ششم ابتدایی و آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، از طریق این اطلاعیه اعلام می گردد. درصورتی که در این آزمون مورد پذیرش قرار نگرفته اید و به نتایج آزمون اعتراض دارید می توانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس گرفته و اعتراض و تجدید نظر خود را ثبت نمایید. براساس دستورالعمل اجرایی آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان، نتایج آزمون ورودی دبیرستان‌های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان، اواسط مرداد ماه 99 ، بعد از برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی اعلام خواهد شد و مدارس سمپاد 24000 دانش آموز خواهند پذیرفت.

آزمون ورودی دبیرستان‌های دوره اول و دوم استعدادهای درخشان برگزار شد و در این آزمون، 220000 داوطلب در دور اول ورودی دبیرستان‌ها ثبت نام نمودند و از این میان تعداد 16000 نفر پذیرفته خواهند شد. 99000 دانش‌آموز داوطلب دور دوم متوسطه ثبت نام نمودند و از این تعداد، حدود 8000 نفر مورد پذیرش مدارس استعدادهای درخشان قرار خواهند گرفت.

دانش آموزان و والدین گرامی می توانند برای دریافت و اطلاع از نتایج آزمون تیزهوشان ،و اعتراض به نتایج آزمون از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

زمان و تاریخ اعلام نتایج آزمون تیزهوشان  99​

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99 برای تیزهوشان ششم به هفتم تاریخ 99/6/10 در هفته اول شهریور ماه می باشد . اعلام نتایج نهم معمولاً بعد از برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی می باشد. برای اطلاع از نتایج تیزهوشان ششم به هفتم کلیک“نمایید.

تعداد شرکت کننده های آزمون تیزهوشان

در آزمون تیزهوشان که نهم و دهم مرداد ماه برای پایه‌های هفتم و دهم برگزار شد، 213 هزار و 88 نفر در پایه هفتم و 117 هزار و 528 نفر در پایه دهم باهم به رقابت پرداختند که از بین این افراد 17 هزار و 327 نفر در پایه هفتم و 11 هزار و 875 نفر در پایه دهم پذیرش خواهند.

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم کلیک کنید.

در صورت نیاز به تماس تلفنی و کسب جدیدترین اخبار و اطلاعات در رابطه با مدارس تیزهوشان و زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم سال 99 می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان صدای مشاور تماس بگیرید. برای مشاهده نتایج به آدرس hoosh.medu.ir مراجعه نمایید.

دانش آموزان و والدین گرامی می توانند برای دریافت و اطلاع از نتایج آزمون تیزهوشان ، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند و از نتایج ازمون مطلع گردند.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان azmoon.medu.ir انجام می شود. برای ورود به سامانه مدارس تیزهوشان می توانید از شماره کد ملی به عنوان نام کاربری و با استفاده از رمز همگام وارد پنل شخصی خود شوید. بعد از ورود به صفحه شخصی خود در سامانه تیزهوشان می توانید روی قسمت اعلام نتایج کلیک نمایید و نتایج آزمون تیزهوشان را ملاحظه نمایید. اگر از رمز همگام خود اطلاع ندارید می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید و رمز خود را دریافت نمایید.

در صورتی که داوطلب مورد پذیرش قرار گرفته باشد،از نام مرکز پذیرفته شده مطلع می شود، در غیر این صورت وضعیت پاسخگویی به سؤالات در هر درس (درست، نادرست، نزده)، نمره ی آزمون استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی ، نمره ی کل آزمون ، نمرات کل آزمون آخرین داوطلب پذیرفته شده در اولویت های انتخابی ارائه می شود.

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید