زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش و استعداد

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 از سوی مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان مشخص شد. نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم دانش آموزان مذکور در مرداد 98 است. دانش آموزان و والدین گرامی می توانند جهت اطلاع از نتایج آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان پایه ششم از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند و نتایج آزمون سنجش را دریافت نمایند.

مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان اعلام نمود که آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم با حضور 150 هزار دانش‌آموز در حوزه‌های امتحانی سراسر کشور برگزار گردید.
امسال حدود 15000 دانش‌آموز در مدارس استعدادهای درخشان به تحصیل در مدارس تیزهوشان خواهند پرداخت ، شرایط ورود به مدارس تیزهوشان در سال 98 بدون هیچ آزمون علمی و تنها بر مبنای هوش و استعداد دانش آموزان مورد سنجش قرارگرفته است و دانش آموزان دارای استعداد برتر با نظر کارشناسانه متخصصین مربوطه مشخص و جذب خواهند شد.

دانش آموزان و والدین گرامی می توانند جهت اطلاع از نتایج آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان پایه ششم از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند و نتایج آزمون سنجش را دریافت نمایند.

زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش و استعداد ششم 98 – 99

همانطور که گفتیم مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان ، زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش و استعداد ششم به هفتم در مرداد ماه است. برای اطلاع از نتایج تیزهوشان ششم به هفتم کلیک“نمایید. بر اساس دستور صریح آموزش‌ و پرورش، دانش آموزانی که تاکنون در مدارس دولتی و یا غیردولتی ثبت نام نموده اند، در صورت پذیرش در مدارس تیزهوشان امکان تحصیل در مدارس تیزهوشان را خواهند داشت و تمامی شهریه اخذ شده به دانش آموز مسترد خواهد شد و جهت ادامه تحصیل به مدارس تیزهوشان منتقل خواهد شد. هدف وزارت آموزش و پرورش تحصیل دانش آموزان دارای استعدادهای برتر در این نوع مدارس است.

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم کلیک کنید.

برای اطلاع از ثبت نام مدارس تیزهوشان روی لینک زیر کلیک نمایید:

نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان

داوطلبان ثبت نام در مدارس تیزهوشان که در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان 98-99، شرکت می کنند، در پایه نهم به دهم می توانند از طریق سایت Azmoon.medu.ir نتایج آزمون مذکور را مشاهده نمایند. و در پایه ششم به هفتم به نشانی hoosh.medu.ir مراجعه کنند. این سامانه ها تنها مرجع اطلاع رسانی نتایج است در صورتی که به هر دلیل نتوانستید نتایج را از طریق این سایت مشاهده نمایید و یا تمایل به اعتراض به نتایج داشتید، می توانید از راهنمایی و مشاوره کارشناسان صدای مشاور بهرمند گردید.

ثبت نام در مدارس نمونه دولتی

همانطور که قبلا گفتیم آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی حذف گردیده و نحوه ورود به مدارس نمونه دولتی ، نیاز به شرکت در آزمون ندارد و این مدارس هیئت‌امنایی اداره خواهند شد و در روش ورود به مدارس استعدادهای درخشان نیز تنها آزمون سنجش هوش مهمترین ملاک پذیرش خواهد بود.

 

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم به هفتم 98 – 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید