زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت هشتم تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم و انتشار نتایج آزمون تیزهوشان معمولا 1 تا 2 ماه بعد از برگزاری آزمون و همزمان با برگزاری آزمون نمونه دولتی است. متقاضیان می توانند جهت دریافت و ملاحظه نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم، با داشتن مشخصات اولیه به سامانه azmoon.medu.ir مراجعه نموده و یا از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند و از نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم را دریافت نمایند. برای ملاحظه لیست مدارس تیزهوشان و ثبت نام حضوری کلیک نمایید.

درصورت وجود هرگونه اعتراض به اعلام نتایج می توانید با شماره ده رقمی 9099071613 تماس گرفته و اعتراض خود را ثبت نمایید و در تکمیل ظرفیت ثبت نام مدارس تیزهوشان در مقطع نهم به دهم ، ثبت نام نمایید ؛ همچنین از زمان تحویل مدارک مطلع شوید.

نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم سال 98

 نتایج آزمون تیزهوشان معمولا 1 تا 2 ماه بعد از برگزاری آزمون و همزمان با برگزاری آزمون نمونه دولتی است. زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم 19 مرداد 98 اعلام شد.

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم کلیک کنید.

جهت کسب آخرین اخبار مربوط به مدارس تیزهوشان نهم به دهم می توانید با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس بگیرید. افراد پذیرفته شده در آزمون ورودی تیزهوشان می توانند همراه با مدارک مورد نیاز برای ثبت نام (شناسنامه و کارنامه قبولی 2 سال آخر تحصیلی) مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است که متقاضیان ملزم به تحویل مدارک در زمان تعیین شده می باشند ، در غیر این صورت پذیرش داوطلب لغو شده و فرصت تحصیل در مدارس تیزهوشان را از دست خواهد داد. حدود 2 هفته بعد از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم ، سوالات و پاسخنامه آزمون نهم به دهم را در اختیار متقاضیان عزیز قرار خواهیم داد.

جهت دریافت نتایج، ثبت اعتراض به اعلام نتایج و ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان نهم به دهم با شماره ده رقمی 9099071613 تماس گرفته و از زمان تحویل مدارک مطلع شوید.

همزمان با اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان 98-99، نشانی دقیق دبیرستان های تیزهوشان (استعداد های درخشان)، تاریخ مراجعه برای ثبت نام و مدارک مورد نیاز اطلاع رسانی می شود. آخرین مهلت ثبت نام نهایی مدارس تیزهوشان برای داوطلبانی که قبول نهایی شده اند، حداکثر تا پایان مرداد ماه 98 است و بعد از آن ثبت نام مجاز نمی باشد.

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت تیزهوشان نهم به دهم

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت تیزهوشان نهم به دهم در تاریخ 98/06/11 است.

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم 98”
  1. سلام من باید از کجا این نرم افزار رو دانلود کنم؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید