تماس با برترین مشاوران کشور

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون مدارس تیزهوشان 97-98

دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 99-1400

جهت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 99-1400

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان هر ساله در زمان ثبت نام آزمون تیهزوشان منتشر می شود. داوطلبان ورود به مدارس تیزهوشان ملزم به مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99، می باشند. آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم برگزار می شود. همانطور که می دانید هر دو پایه برای ثبت نام صحیح نیاز به مطالعه دقیق جزئیات موجود در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 ، دارند در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهند شد البته راه ساده تری برای ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان نیز وجود دارد، و از طریق برقراری تماس تلفنی و کسب راهنمایی از کارشناسان تحصیلی حرفه ای صدای مشاوران می باشد، که سال ها در این زمینه فعالیت نموده اند و راهنمای شما برای ثبت نام و ظرفیت آزمون مدارس تیزهوشان 99-1400 خواهند بود. در ادامه علاوه بر قرار دادن دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 توضیحاتی نیز درمورد شرایط مهم موجود در دفترچه ثبت نام تیزهوشان 99 و زمان و نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 داده شده است.

 

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99-1400

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 – 1400 در اوایل اسفند ماه در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 منتشر خواهد شد. و داوطلبان برای ثبت نام آزمون تیزهوشان 99-1400 بعد از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99-1400 وارد سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان شده و در این سایت ثبت نام خود را برای دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم انجام می دهند. برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 – 1400  بر روی لینک موجود در پایین کلیک کنید.

 

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 – 1400 کلیک کنید.

هنوز منتشر نشده است.

زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 99-1400

 زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 99-1400، در بهمن ماه آغاز می گردد و تا اوایل اسفند ادامه خواهد داشت. ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود و داوطلبان وارد سامانه ثبت نام Azmoon.medu.ir خواهند شد.نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در مرحله ثبت نام اولیه، به این صورت است که بعد از مطالعه دقیق شرایط موجود در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان و ورود به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 و اطلاعات فردی خود را وارد می نمایند. کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان در اوایل اردیبهشت 99 منتشر خواهد شد. تاریخ برگزاری آزمون تیزهوشان نیز در اواسط اردیبهشت خواهد بود.

شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 99-1400

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان قبلا در همین سایت به طور کامل شرح داده شده است. با اعلام نتایج آزمون تیزهوشان افرادی که موفق به کسب نمره قبولی شده و مورد پذیرش مدارس تیزهوشان قرار گرفته اند، می توانند به صورت حضوری به مدارس مراجعه نموده و ثبت نام نمایند و این به معنی ثبت نام نهایی است. از شرایط قبولی در آزمون تیزهوشان نهم به دهم کسب معدل بالای 19 در پایه هشتم و اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه نهم می باشد. نمرات دانش آموز در پایان پایه ششم می بایست خیلی خوب و یا حداکثر یکی از دروس خوب و مابقی خیلی خوب باشد. توجه نمایید که جهت  اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان می توانید از تاریخ 20 تیرماه تا 24 تیرماه با استفاده از کد ملی و کد رهگیری اعتراض خود را ثبت نمایید. برای اطلاع از زمان دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان، انتشار کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان، اعتراض به نتایج تیزهوشان و ظرفیت مدارس تیزهوشان پسرانه پایه ششم به هفتم و نهم به دهم، ظرفیت مدارس تیزهوشان دخترانه پایه ششم به هفتم و نهم به دهم در سال قبل، می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

دانلود دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون مدارس تیزهوشان

در حال حاضر دفترچه ثبت نام و ظرفیت آزمون مدارس تیزهوشان برای سال تحصیلی جدید منتشر نشده است ولی به محض انتشار، لینک دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان99-1400 از طریق همین مقاله در اختیار شما عزیزان قرار داده خواهد شد و داوطلبان آزمون مدارس تیزهوشان 99-1400 با مطالعه دقیق آن می توانند در آزمون تیزهوشان ثبت نام نمایند. دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99-1400 احتمالا اواخر زمستان منتشر می شود.

 

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 – 1400 کلیک کنید.

هنوز منتشر نشده است.

جهت مشاوره در زمینه دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 99-1400

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

همچنین ببینید

دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان قم | qom.natije.ir

دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان قم | qom.natije.ir

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان قم در سایت اداره کل آموزش و پرورش این استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید