اعتراض به نتایج تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

اعتراض به نتایج تیزهوشان

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعتراض به نتایج تیزهوشان بعد از اعلام نتایج تیزهوشان امکان پذیر می باشد. اعلام نتایج تیزهوشان بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی اعلام می گردد و آزمون ورودی تیزهوشان بصورت هماهنگ کشوری برای ششم ابتدایی (ششم به هفتم) و نهم به دهم، برگزار می شود و دانش آموزان مستعد و تلاشگر شناسایی خواهند شد. در این مقاله نحوه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ آموزش داده خواهد شد. داوطلبان آزمون ورودی تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ درصورت وجود هرگونه ابهام یا سوال در رابطه با اعتراض به نتایج تیزهوشان می توانند با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایند. برای اطلاع از قانون جدید ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم و زمان اعلام نتایج آزمون ششم به هفتم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ کلیک نمایید.

زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

برای داوطلبانی که رتبه قبولی تیزهوشان را کسب ننموده اند حداکثر یک هفته بعد از اعلام نتایج آزمون، کارنامه عدم قبولی شامل تعداد پاسخ های صحیح و غلط، تراز هر درس، تراز کل آزمون و تراز آخرین نفر قبولی مدارس منتخب دانش آموز منتشر خواهد شد. زمان ثبت اعتراض و درخواست تجدید نظر آزمون تیزهوشان تا تاریخ اعلامی از سوی سامانه استعدادهای درخشان امکان پذیر است. داوطلبان تیزهوشان و نمونه دولتی در مهلت اعلام شده برای ثبت اعتراض به آزمون ورودی، اقدام نمایند.

 

  • 🔴 دانش آموزانی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ نشده اند، از فردا، ۱۵ مرداد ماه می توانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج http://my.medu.ir ، ثبت درخواست تجدید نظر را انجام داده و منتظر اعلام نتیجه تجدیدنظر باشند.

    💢 مهلت ثبت تجدید نظر: از 15 مرداد 1402

  • زمان اعتراض به اعلام نتایج تیزهوشان اعلام شد

توجه نمایید که لیست کلی اسامی پذیرفته شدگان در آزمون تیزهوشان وجود ندارد. و داوطلبانی که در این آزمون مورد پذیرش قرار نگرفته اند توجه نمایند که پس از اعلام نتایج سریعا امکان ثبت اعتراض وجود ندارد. ثبت درخواست اعتراض تیزهوشان بصورت اینترنتی و از طریق سایت my.medu.ir انجام می گردد. این اعتراض تنها در فرصت محدودی که سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان اعلام می نماید، امکانپذیر می باشد. داوطلبان می توانند با ثبت درخواست‌های تجدیدنظر صرفاً به صورت اینترنتی و برای پایه هفتم از طریق آدرس my.medu.ir و برای پایه دهم نیز از طریق آدرس my.medu.ir درخواست تجدید نظر نمایند.

سامانه ثبت درخواست‌‌های تجدیدنظر آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ – 1401 به نشانی my.medu.ir  است.

زمان تمدید مهلت زمان ثبت درخواست‌ تجدید نظر آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ در سامانه ثبت درخواست اعتراض و تجديدنظر آزمون پايه دهم مدارس استعدادهای درخشان و مدارس نمونه دولتی ،مطابق سال های قبل اعلام می شود. متقاضیان می توانند جهت ثبت اعتراض از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

زمان اعتراض به آزمون ششم هنوز اعلام نشده ، برای اطلاع از زمان اعتراض به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید.

نحوه اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

جهت ثبت درخواست اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ برای پایه هفتم وارد سایت my.medu.ir، و برای اعتراض به نتایج تیزهوشان پایه دهم به سایت my.medu.ir وارد شوید. درگوشه سمت راست سایت، کد ملی و سریال 6 رقمی شناسنامه خود را وارد نموده و وارد سامانه شوید. به تصویر ذیل توجه نمایید.

اعتراض به نتایج تیزهوشان

از طریق این صفحه می توانید تصویر پاسخ برگ آزمون تیزهوشان خود یا فرزندتان را مشاهده نمایید. درواقع این امکان را برای داوطلبانی گذاشته اند که ممکن است تعداد پاسخ های صحیح، غلط و نزده در پاسخ برگ با آنچه در کارنامه درج شده است متفاوت باشد. (برای بررسی صحت این موضوع باید پاسخنامه کلیدی آزمون تیزهوشان را مشاهده کنید)   اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان با کلیک روی آیکون زرد رنگ در ستون مدیریت امکان پذیر است. به این شکل که با کلیک روی آیکون مربوط، فرم زیر در مقابل شما ظاهر خواهد شد

فرم اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان  ششم به هفتم

فرم اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را در زیر مشاهده می کنید و شما دانش آموزان عزیز می توانید مانند فرم زیررا پر کرده و از موارد اعتراض آگاه شوید.

فرم اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

 

در این فرم، امکان اعتراض به 5 موضوع وجود دارد:

  1. مطابقت نداشتن تعداد پاسخ هاي صحيح، نزده و غلط مندرج در كارنامه با تصوير پاسخ برگ
  2. اعمال نشدن ضابطه پذيرش مربوط به دوقلوها
  3. خطا در محاسبه نمره كل آزمون
  4. مطابقت نداشتن اولويت های مندرج در كارنامه با اولويت های درج شده در كارت ورود به جلسه دانش آموز
  5. ساير موارد

فرم اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

دانش آموزان عزیز می توانید در فرم اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم مانند نمونه زیر که در سایت آمده اعتاض خود را از مواردی که امکان اعتراض در آن ها وجود دارد را ثبت نمایید.

فرم اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

هر داوطلب می تواند اعتراض خود را در قالب حداکثر 3 مورد از 5 مورد خود در این فرم وارد نماید، در کنار این موارد می توانید بخش آخر فرم که مریوط به پيشنهادها و نظرات اصلاحي می باشد را نیز تکمیل نمایید. بعد از پایان تکمیل فرم، روی گزینه (ذخیره) کلیک نمایید و در صفحه بعدی، کد پیگیری مربوط به اعتراض خود را یادداشت کنید.

زمان رسیدگی به اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم هر سال حدود 2 الی 3 هفته بعد از پایان مهلت اعتراض تیزهوشان، نتایج رسیدگی به اعتراضات می باشد. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم روی لینک زیر کلیک نمایید:

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

 پس از ثبت اعتراض در همان سامانه ای که نتایج آزمون تیزهوشان را مشاهده نمودید با استفاده از کد ملی و کد رهگیری نتیجه اعتراض خود را مشاهده نمایید. برای دریافت نتایج اعتراض به نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

دانش آموزان و اولیا گزرامی باید به این نکته توجه داشته باشند که به اعتراضات تلفنی، مکاتبه ای و مراجعه حضوری پاسخی داده نخواهد شد و اعتراضات تنها از طریق سامانه های تیزهوشان انجام می گیرد.

داوطلبان می توانند قبل از اعتراض به نتایج تیزهوشان دفترچه سوالات آزمون را دانلود و پاسخ آن ها را بررسی نمایند. در ادامه لینک دانلود دفترچه سوالات آزمون تیزهوشان را برای شما آورده ایم.

دانلود سوالات آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

داوطلبان می توانند با دانلود سوالات آزمون تیزهوشان سوالات و پاسخ های خود را بررسی نموده و سپس به نتیجه آزمون تیزهوشان اعتراض نمایند.

سوالات آزمون تیزهوشان پایه هفتم دفترچه شماره 1

سوالات آزمون تیزهوشان پایه هفتم دفترچه شماره 2

دانلود سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم

داونلود سوالات آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای داوطلبان قرار گرفته شده با کلیک برروی متن می توانید سوالات آزمون تیزهوشان هم در دفترچه شماره 1 و هم در دفترچه شماره 2 را بررسی نماید.

سوالات آزمون تیزهوشان پایه دهم دفترچه شماره 2

سوالات آزمون تیزهوشان پایه دهم دفترچه شماره 1

توصیه به دانش آموزان برای انجام اعتراضات این است که می توانند برای ثبت اعتراض خود، با مشاوران مجموعه صدای مشاوران و شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نموده تا در صورت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان آن را ثبت نمایند.

جهت مشاوره در زمینه اعتراض به نتایج تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
10 دیدگاه برای “اعتراض به نتایج تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳”
  1. با سلام
    این اصلا درست نیست که ۱۰ سوال دو پاسخ داشته باشد .
    و ۴ سوال حذف شود .
    ما در مورد سوال ها فکر می‌کردیم می‌فهمیدیم پاسخ بین گزینه‌ها نیست دوباره حل می‌کردیم و زمان می‌رفت چون سوال غلط در آزمون تقریبا بی سابقه بوده .
    آن سوال هایی هم که دو گزینه درست بود می‌فهمیدیم اما شک می‌کردیم
    نمی‌شه‌ که دو گزینه درست باشه و دوباره حل می‌کردیم و زمان می‌رفت .
    مطمئن هم می‌شدیم درسته شک می‌کردیم این گزینه را بزنیم یا اون‌گزینه.
    اگه سوال ها حذف نمی‌شد ، تراز ما بالاتر هم می‌رفت .
    پس باید انفاق کنند .
    به فکر ما شرکت کنندگان باشند .
    لطفا پیگیری کنید .
    لطفا نتیجه‌ پیگیری‌تان را اطلاع بدهید ‌.
    باتشکر . ‌

  2. سلام.
    دخترم پس از آزمون با تعجب گفت که پاسخها مشابه بودند و پس از دقایقی جدال ذهنی نتوانسته بود که خود را قانع کند که یکی از پاسخهای مشابه را انتخاب کند، چون خودم بارها به ایشان گفتنم که در بین پاسخهای مشابه هیچکدام را انتخاب نکند…
    ۱۴ سوال حذفی و دو گزینه ایی رسوایی بزرگی برای مسئولین بی خاصیت این سازمان است،
    حدود ۱۵ هزار نفر در گروههای مجازی اعلام آمادگی کردند که در دیوان عدالت اداری برای انفصال خدمت مسئولین سازمان اقدام کنند….
    بچه های ما را ذوب کردند، خدا انتقامشان از مسببین این آزمون بگیرد.

  3. باسلام
    سوال دراوردن يك طرف وبااين همه غلط تصحيح كردن هم يك طرف ديگه
    پسرمن مرقع تحويل برگه ها تعداد نزده هارا شمرده حالا توي كارنامه تعداد نزده را خيلي بيشتر زده اعتراض هم زديم دوباره همين كارنامه تكراري فرستادن
    اين مسيله اي نيست كه بشه توجيه نمود يا بهش توجه نكرد
    بايدپاسخ برگ را بفرستند لطفا شما تذكر بديد وپيگيري نماييد

  4. سلام خسته نباشید این واقعا نا حقی در حق بچه ها مونه که اینجوری سوالارو دادن و با آینده بچه هامون بازی کردن اینکه میگن اعتراض کنین همش چرته اصلا چیزی بنام اعتراض وجود نداره کارنامه هارو نعلوم نیست چه جوری تصحیح کردن نمیدونیم کجا باید شکایت بشه لطفا میگیر باشید و راهنماییمون کنید

    • سلام دوست محترم شما باید در زمان مدنظر از طریق سایت اعتراض می کردید که امسال با یه سری اعتراضات موافقت صورت گرفت

  5. من رفتم امتحان بدم تمام معلم ها فامیل بچه ها بودند پاسخ را به بچه‌ها میدادند واقعا خیلی در حق ما بد کردند😡😡🤯👊👊

  6. من ترازم سه هزارتا با نفر اخر فرق داشت احتمال داره اعتراضم قبول شه

  7. آقا چطوری میشه اعتراض کرد بگید تروخدا تروخدا چ بگم اخه

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید