تماس با برترین مشاوران کشور

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان مازندران | 217.219.172.53

دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان مازندران | 217.219.172.53

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان مازندران | 217.219.172.53

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان مازندران در سایت اداره کل آموزش و پرورش این استان به نشانی 217.219.172.53 اعلام شده و  قابل دریافت می باشد.

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی این استان در تاریخ ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹ در تمامی شهرهای این استان برگزار شده و داوطلبانی که در این آزمون شرکت نمودند، احتمالا بی صبرانه منتظر زمان اعلام نتایج هستند.

در این مقاله علاوه بر معرفی سایت اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی مازندران، نحوه دریافت نتایج آزمون را برای داوطلبان شرح داده شده است.  این آزمون در تمامی شهرهای استان از جمله ساری، آمل، بابلسر، بال، چالوس، قائم شهر، کلاردشت و… برگزار شد.

https://www.instagram.com/moshaver_24/

دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان مازندران

داوطلبانی که در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی استان مازندران و شهرستان های این استان شرکت نموده اند، بایستی برای دریافت کارنامه و نتایج آزمون خود اقدام نماید. دریافت نتایج برخلاف سال‌های گذشته که همراه با آزمون ورودی مدارس تیزهوشان انجام می شد، در سال ۹۹ به صورت اختصاصی و توسط سایت هر استان صورت اختصاصی خواهد پذیرفت.

در ادامه این مقاله به صورت گام به گام مراحل دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی استان مازندران و شهرهای این استان آموزش داده شده است. لازم است داوطلبان در سریعترین زمان نسبت به دریافت نتایج آزمون نمونه دولتی مازندران در سال 99 اقدام نمایند.

پذیرفته شدگان در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی استان مازندران، می بایست پس از مشاهده کارنامه خود با در دست داشتن پرینت قبولی آزمون مدارس نمونه دولتی سال 99 برای ثبت نام نام و تشکیل پرونده به مدرسه قبول شده مراجعه نمایید.

در صورت عدم دسترسی به اینترنت شما می توانید به صورت تلفنی کارنامه خود را از مشاورین مجموعه صدای مشاوران دریافت نمود. مشاورین مجموعه مراحل دریافت کارنامه را برای شما انجام خواهند داد.

مطلب پیشنهادی :

217.219.172.53

سایت اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی استان مازندران به نشانی 217.219.172.53 از یکم  مرداد ماه  99 نتایج امتحانات برگزار شده را اعلام می کند.

لازم است دانش آموزان گرامی پس از ورود به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران بر روی گزینه اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی سال تحصیلی ۹۹ – ۱۴۰۰ در گوشه سمت چپ تصویر کلیک نموده، و با وارد نمودن اطلاعات درخواست شده کارنامه خود را دریافت نمایند.

 محیط کاربری سایت 217.219.172.53 بسیار ساده طراحی شده و افراد با مراجعه به این سایت به راحتی کارنامه خود را دریافت کنند. در صورتی که مشخصات خود را فراموش کرده‌اید، می توانید به وسیله تماس تلفنی با مجموعه صدای مشاوران کارنامه آزمون مدارس نمونه دولتی را دریافت نمایید.

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی

بعد از اعلام نتایج داوطلبانی که قصد اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی را دارند می توانند به سامانه ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استانی خود به نشانی 217.219.172.53 مراجعه کنند و اعتراضشان را ثبت نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی با استفاده از لینک زیر وارد شوید. نحوه نگارش متن اعتراض به نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی بسیار مهم بوده و نگارش صحیح متن اعتراض، شانس شما را برای قبولی بالاتر خواهد برد.

از سوی آموزش و پرورش کارنامه ای برای داوطلبان پذیرفته نشده نیز صادر می شود که علاوه بر نمره و تعداد سوالات درست و غلط داوطلب، رتبه آخرین فرد قبولی در آن ذکر شده است و داوطلب می تواند با توجه به آن اقدام به اعتراض نماید.

حدود 10 – 15 روز طول می کشد که نتیجه نهایی اعتراض داوطلب از سوی سایت آموزش و پرورش اعلام شود. در صورت موافقت با اعتراض، کارنامه ی جدیدی برای وی صادر می شود.

مواردی که داوطلب آزمون نمونه دولتی می تواند به آن ها اعتراض نماید

  • عدم اعمال قانون مربوط به سهمیه پذیرش داوطلبان دوقلو
  • اشتباه در محاسبه نمره کل آزمون
  • عدم تطابق اولویت های ثبت شده در کارنامه با برگه ثبت نامی دانش آموز
  • موارد دیگر

برای کسب اطلاعات دقیق تر، سوالات خود را به صورت کاملا رایگان در صفحه اینستاگرام صدای مشاوران پرسیده و پس از چند ساعت پاسخ خود را دریافت نمایید.

جهت مشاوره در زمینه دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان مازندران | 217.219.172.53

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

همچنین ببینید

دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان کرمانشاه | azmoonkedu.ir

دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان کرمانشاه | azmoonkedu.ir

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان کرمانشاه در سایت اداره کل آموزش و پرورش این استان …

5 دیدگاه

  1. سلام خسته نباشید
    ببخشید جواب تکمیل ظرفیت کی میاد

  2. لطفا زودتر جوابمو بدین

  3. سلام ببخشید تکمیل ظرفیت کی جوابش میاد

  4. تکمیل ظرفیت کی میاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید