نتایج ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

مهلت ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرف

جهت مشاوره در زمینه نتایج ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای سال 98 اعلام شد. جهت مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور فنی و حرفه ای به سامانه سنجش مراجعه نمایید. مطابق با راهنمای دریافت نتایج ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در همین صفحه منتشر گردیده است، نتایج ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی پیوسته 98 را دریافت نمایید و یا برای دریافت نتایج از طریق شماره تلفن های موچود در این صفحه با کارشناسان تماس بگیرید. برای اطلاع از مدارک مورد نیاز برای ثبت نهایی بدون کنکور فنی حرفه ای و دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای کلیک نمایید.

متقاضیان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی فنی حرفه ای 98 در حال حاضر می توانند با مراجعه به سایت سنجش و یا تماس از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 نتایج ثبت نام را به صورت تلفنی دریافت نمایند.

متقاضیان تحصیل در مقطع کاردانی فنی و حرفه ای باید دارای مدرک دیپلم سه ساله نظام جدید باشند و باید حداکثر تا پایان شهریور ماه فارغ التحصیل شوند، در غیر این صورت اگر مدرک دیپلم خود را در دی ماه دریافت می نمایند، ملزم به انتخاب کد رشته های مربوط به نیمسال دوم، هنگام ثبت نام می باشید. ثبت نام کاردانی بدون کنکور با هدف پذیرش دانشجو در دانشگاه های غیرانتفاعی ، پیام نور و دانشگاه های فنی و حرفه ای در مقطع کاردانی انجام می شود. در این مقاله نحوه مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور فنی و حرفه ای را مشاهده می نمایید. برای اطلاع از شرایط ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 98 روی لینک آبی کلیک نمایید.

اگر از ثبت نام کاردانی بدون کنکور جامانده اید، هنوز فرصت ثبت نام و تحصیل کاردانی بدون کنکور پیام نور، علمی کاربردی و غیرانتفاعی را دارید، برای انجام ثبت نام از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر روی لینک های زیر کاربردی کلیک نمایید:

اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود، متقاضیانی که هم زمان با ثبت نام انتخاب رشته بدون کنکور انجام داده اند می توانند با مراجعه به سامانه اعلام نتایج سازمان سنجش از نتایج ثبت نام مطلع شوند.

زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 98

برای اطلاع از “زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای” همینجا کلیک کنید. توصیه ما به متقاضیان گرامی این است که دربافت دریافت نتایج را به لحظات آخر موکول ننمایند و هر چه زودتر نسبت به مشاهده نتایج ثبت نام کاردانی بدون کنکور اقدام فرمایند و درصورت وجود هرگونه سوال و ابهام و کسب راهنمایی از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

نحوه دریافت نتایج ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

نحوه دریافت نتایج ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org و انتخاب لینک مربوط به اعلام نتایج می باشد، جهت دریافت نتایج مطابق با مراحل زیر اقدام فرمایید:

  • مراجعه به آدرس sanjesh.org
  • انتخاب گزینه کاردانی فنی و حرفه ای از سایدبار سمت راست
  • انتخاب لینک سامانه جامع پذیرش دوره هاي كارداني نظام جديد دانشگاه فني و حرفه اي و موسسات آموزش عالی غيرانتفاعی ۱۳۹۷(اعلام نتیجه و مشاهده کارنامه نهایی )، می باشد.
  • ورود به سامانه (مطابق تصویر پنجره اعلام نتایج را مشاهده می نمایید)

نتایج ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای

  • همانطور که در تصویر بالا مشاهده می نمایید، دریافت نتایج ثبت نام کاردانی به دو روش انجام می شود:
  • روش اول: از طریق شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام متقاضی (درصورتی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای را فراموش و یا گم کرده اید، می توانید درخواست بازیابی آنلاین دهید و برای دریافت سریع تر، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید و شماره پرونده و کد پیگیری خود را دریافت نمایید.)
  • روش دوم: از طریق شماره پرونده و مشخصات فردی داوطلب (کد ملی و سال تولد)
  • پس از ورود اطلاعات مورد نیاز روی گزینه ورود به سیستم کلیک نمایید و نتایج ثبت نام بدون کنکور کاردانی ، صرفا از براساس سوابق تحصیلی مقطع کاردانی فنی و حرفه ای را دریافت نمایید.
  • در صورت نیاز به کسب راهنمایی و یا دریافت نتایج ثبت نام براساس سوابق تحصیلی کاردانی از طریق کارشناسان ، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرید.

درصورتی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای را فراموش و یا گم کرده اید، می توانید درخواست بازیابی آنلاین دهید و برای دریافت سریع تر، از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید و شماره پرونده و کد پیگیری خود را دریافت نمایید.

جهت مشاوره در زمینه نتایج ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید