زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور 1400

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای و نتایج بدون کنکور مطلع می شوید. سازمان سنجش نتایج کنکور و بدون کنکور (صرفاً براساس سوابق تحصيلی) کاردانی فنی و حرفه ای سال 98 تاریخ 98/06/16 را زمان اعلام نتایج کاردانی فنی حرفه ای اعلام کرد. برای مشاهده نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای سال 98 به سایت سنجش مراجعه کنید و یا از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی را از کارشناسان این سامانه بخواهید.

اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

زمان اعلام نتایج بدون کنکور کاردانی فی و حرفه ای ، پیرو اطلاعیه سازمان سنجش از روز چهارشنبه 98/06/16 بر روی سایت سنجش به نشانی sanjesh.org قرار گرفت. باوارد کردن اطلاعات لازم برای ورود به بخش اعلام نتایج کاردانی فنی و حرفه ای ، نتایج بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای را مشاهده نمایید. سازمان‌ سنجش آموزش‌ كشور اطلاعیه ای درباره‌ تاريخ و زمان اعلام اسامي‌ پذيرفته‌شدگان‌ نهایی دوره كاردانـی پيوسته‌ و ناپيوسته نظام‌ جديــد برای دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال‌ 1398 به شرح زیر منتشر کرد:

 
به اطلاع داوطلبان شركت كننده در ‌آزمون ‌دوره كاردانی پيوسته‌ و ناپيوسته نظام‌ جديــد می رسانیم که نتایج روی سایت سنجش در تاریخ 16شهریور منتشر می شود. دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در سال 98 ، نتايج نهايی رشته های تحصيلی ایشان، با کنکور و بدون کنکور (صرفاً براساس سوابق تحصيلی) آزمون مذكور را از طریق پايگاه اطلاع رسانی اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org  قرار می دهد.
پذیرفته شدگان نهایی هر یک از كدرشته های تحصيلي، با توجه به ضوابط و ‌شرايط اعلام شده در اطلاعيه‌اي كه به همراه نتايج منتشر می شود، برای كسب اطلاعات بيشتر و دقیق تر، درمورد تاریخ و نحوه انجام مراحل و مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي محل قبولی ، با سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایند. کارشناسان این سامانه راهنمای داوطلبان خواهند بود. نتایج نهایی بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای را از کارشناسان این سامانه بخواهید.

نحوه دریافت نتایج بدون کنکو کاردانی فنی و حرفه ای و با کنکور 98

نحوه دریافت نتایج بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و با کنکور 98 از طریق سایت سنجش و تماس تلفنی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور انجام می شود:
روش اول : با وارد کردن شماره پرونده 6رقمی و کدپیگیری (اگر موارد مذکور را در دسترس ندارید، با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید).
روش دوم : از طریق وارد کردن شماره پرونده و کد ملی است (اگر شماره پرونده خود را که بر روی کارت ورود به جلسه نیز درج شده بود، در اختیار ندارید، برای دریافت مجدد با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید).
روش سوم :  از طریق تماس با سامانه صدای مشاور می توانید نتایج بدون کنکور و با کنکور کاردانی فنی و حرفه ای را مشاهده کنید. داوطلبان عزیز می توانند از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید.
اگر از ثبت نام کاردانی فنی و حرفه ای جا مانده اید پیشنهاد می دهیم بدون کنکور درثبت نام کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای دانشگاه علمی کاربردی بهمن 98 شرکت کنید.

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید