صرفا با سوابق تحصیلی یعنی چه

تأثير سوابق تحصيلی در کنکور نظام جدید و نظام قدیم 99

جهت مشاوره در زمینه صرفا با سوابق تحصیلی یعنی چه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

صرفا با سوابق تحصیلی یعنی چه ؟ سوابق تحصیلی در ثبت نام کنکور 98 و ثبت نام بدون کنکور 98 موثر می باشد. در ثبت نام صرفا با سوابق تحصیلی ، داوطلبان نیازی به ثبت نام کنکور و شرکت در کنکور سراسری ندارند و ثبت نام متقاضیان صرفا براساس سوابق تحصیلی انجام می شود و معیار پذیرش و اولویت بندی ، سوابق تحصیلی است. در این صفحه به شرح کامل مفهوم سوابق تحصیلی و ثبت نام بدون کنکور صرفا با سوابق تحصیلی و زمان ثبت نام پرداخته ایم.

نحوه ثبت نام صرفا با سوابق تحصیلی

سوابق تحصیلی  ، نمرات امتحانات کتبی نهایی است ، در ثبت نام صرفا با سوابق تحصیلی نیازی به شرکت در کنکور ندارید و فقط سوابق تحصیلی معیار پذیرش شما در دانشگاه و رشته های بدون کنکور خواهد بود. کنکور به تدریح در حال حذف شدن است، سابقا دانشگاه ها ، حتی دانشگاه های دولتی اجازه ثبت نام بدون کنکور در برخی از رشته ها را داشتند و اغلب دانشگاه ها و موسسات غیرانتفاعی ، دو نوبت در سال در نوبت مهر ماه و بهمن ماه  ،اقدام به ثبت نام بدون کنکور دانشجو می نمودند، در سال جاری سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد کنکور 85 درصد از رشته ها حذف شده است و ثبت نام 85درصد از رشته ها بدون کنکور سراسری و براساس سوابق تحصیلی انجام می شود.

یعنی اولویت بندی برای ثبت نام در رشته ها و دانشگاه های مختلف با توجه معدل متقاضیان انجام می شود. برای مشاهده اطلاعیه سازمان سنجش درمورد حذف کنکور 85درصد رشته ها روی لینک زیر کلیک کنید:

تصویب حذف کنکور 98 و ثبت نام با سوابق تحصیلی

سازمان سنجش اعلام نموده است ، درسال 98 تعداد داوطلبان کنکور کاهش خواهد داشت و نیازی نیست همه در کنکور ثبت نام کنند. کنکور سراسری برای 85 درصد از رشته های دانشگاهی حذف شده است و پذیرش داوطلبان ، با توجه به شرط معدل امتحانات نهایی دیپلم، انجام می شود.

 

زمان ثبت نام در لیست رشته های صرفا با سوابق تحصیلی 98

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری 98 را اعلام کرد. دفترچه راهنمای ثبت نام با سوابق تحصیلی منتشر شد.

  • زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن 97 را از تاریخ 97/10/29 تا 97/11/06 اعلام کرد.
  • زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری برای نوبت مهر 98 : دفترچه ثبت نام در تاریخ 97/11/17 منتشر شد. ثبت نام از 20 اسفند ماه برای داوطلبان امکان پذیر است. مهلت ثبت نام بدون کنکور برای داوطلبان از 20 اسفند ماه تا 6 شهریور ماه برای پذیرش مهر 98 در این رشته ها ادامه دارد.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های دارای ثبت نام بدون کنکور که در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می شود به پایان رسیده است و زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری 98 از اسفند 97 تا شهریور 98 ادامه دارد . داوطلبانی که تمایل به ثبت نام بدون کنکور دارند ، نیازی نیست در ثبت نام کنکور 98 که در بهمن ماه 97 انجام می شود شرکت کنند.

دفترچه ثبت نام با سوابق تحصیلی بدون کنکور 98

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور براساس سوابق تحصیلی تمام دانشگاه های دارای ثبت نام بدون کنکور 98 روی دکمه دانلود کلیک نمایید: 

دفترچه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور سراسری 98

داوطلبان گرامی می توانند برای انجام ثبت نام بدون کنکور سراسری 98 ،و ثبت نام با سوابق تحصیلی با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند، کارشناسان راهنمای شما در انجام انتخاب رشته خواهند بود و ثبت نام براساس سوابق تحصیلی را برای شما انجام می دهند.

جهت مشاوره در زمینه صرفا با سوابق تحصیلی یعنی چه

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید