ثبت نام بدون کنکور کاردانی غیرانتفاعی و فنی حرفه ای 97

ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی و فنی حرفه ای

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کاردانی غیرانتفاعی و فنی حرفه ای 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام بدون کنکور کاردانی غیرانتفاعی و فنی حرفه ای آغاز شد.  ثبت نام بیش از 9هزار نفر بدون کنکور در کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی در حال انجام می باشد. داوطلبان ثبت نام بدون آزمون در موسسات غیرانتفاعی و دانشگاه فنی و حرفه ای می توانند هم اکنون برای انجام ثبت نام از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند.

داوطلبان گرامی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی و فنی و حرفه ای ، برای اطلاع از مراحل مختلف فرآیند این پذیرش از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 (بدون شماره گیری کد از سراسر کشور) با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

برای اطلاع از نتایج ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای کلیک نمایید.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی 97

ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای و دانشگاه غیرانتفاعی صرفا براساس سوابق تحصیلی انجام می شود. داوطلبان واجد شرایط می توانند فقط در یک رشته امتحانی مرتبط با رشته تحصیلی دیپلم خود و بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما، ثبت نام نمایند. هزینه ثبت نام 22هزار تومان می باشد که به صورت اینترنتی به حساب آموزش و پرورش واریز می گردد. هزینه دوره های بدون کنکور 5500تومان می باشد.

داوطلبان گرامی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی و فنی و حرفه ای ، برای اطلاع از مراحل مختلف فرآیند این پذیرش از طریق تلفن ثابت با شماره ده رقمی 9099071613 (بدون شماره گیری کد از سراسر کشور) با کارشناسان تماس حاصل فرمایند.

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره ثبت‌نام و پذيرش دانشجو صرفاً براساس معدل كل دوره كارداني (فوق ديپلم) در دوره‌هاي كارشناسي ناپيوسته دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي غير دولتي – غير انتفاعي برای بهمن ماه سال 1397
1397/11/14

پيرو اطلاعيه مورخ 97/10/13 و براساس مصوبه جلسه شانزدهم شوراي سنجش و پذيرش دانشجو مورخ 97/10/12 بدين‌وسيله به اطلاع كليه داوطلبان علاقه‌مند به تحصيل در كدرشته‌محل‌هاي تحصيلي كارشناسي ناپيوسته دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالي غير دولتي – غير انتفاعي در سال 1397 (اعم از داوطلباني كه در پذيرش دوره‌هاي مذكور ثبت‌نام نموده و يا ثبت‌نام ننموده‌اند) مي‌رساند، براي اطلاع از رشته‌هاي تحصيلي مؤسسات پذيرنده لازم است به جدول حاوي كد‌رشته‌محل‌هاي مندرج در ذيل اين اطلاعيه مراجعه نموده و ضمن مشخص نمودن فقط يك رشته در يك مؤسسه مورد علاقه خود، با توجه به توضيحات ذيل و با به‌همراه داشتن مدارك مندرج در اين اطلاعيه، از تاريخ 97/11/16 لغايت 97/11/23 به مؤسسه آموزش عالي غير انتفاعي محل پذيرش رشته تحصيلي مورد تقاضا مراجعه نمايند. شايان ذكر است براساس مصوبه فوق، در اين مرحله پذيرش دانشجو منحصراً براي كد‌رشته‌محل‌هايي كه ظرفيت آنها در مرحله تمديد پذيرش ثبت‌نام در مهر ماه سال 1397 خالي مانده است صورت مي‌گيرد و شامل كدرشته‌محل‌هايي كه ظرفيت آنها تكميل شده است، نخواهد بود.

1- كليه متقاضيان مي‌بايست حداكثر تا پايان نيمسال اول سال تحصيلي 98 – 1397 (حداكثر تا تاريخ 97/11/30) داراي مدرك كارداني (فوق ديپلم) باشند.

2- كليه داوطلبان مي‌بايست در زمان اعلام شده مدارك خود را براي بررسي به مؤسسه محل تقاضا تحويل نمايند. پس از بررسي مدارك در‌صورت داشتن شرايط از داوطلب براي تكميل فرم تعهد (براي جلوگيري از ثبت مشخصات داوطلب در چند كدرشته‌محل و يا چند مؤسسه) دعوت به‌عمل خواهد آمد كه در اين مرحله لازم است بابت هزينه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 270.000 (دويست و هفتاد هزار) ريال از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي در سايت اين سازمان اقدام نمايند.

3- هر داوطلب منحصراً مجاز است يكي از كدرشته‌محل‌هاي مؤسسه مورد علاقه خود را انتخاب نمايد.

4- داوطلبان مي‌بايست در زمان ثبت اطلاعات در سامانه مربوط از طريق مؤسسات ذي‌ربط، در خصوص كدرشته‌‌محل مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را به‌عمل آورند. بديهي است پس از ثبت كدرشته‌محل، تغيير و يا تعويض آن براي داوطلبان امكان‌پذير نخواهد بود.

5- آن‌دسته از داوطلباني كه قبلاً در رديف پذيرفته‌شدگان نهايي دوره‌هاي كارشناسي ناپيوسته آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1397 (اعم از قبولي شهريورماه و يا مرحله تكميل ظرفيت نيمسال اول) قرار گرفته‌اند، چنانچه در اين مرحله متقاضي ثبت‌نام و ادامه تحصيل باشند و در يكي از مؤسسات ثبت‌نام نمايند، قبولي قبلي آنان در مراحل قبلي لغو خواهد شد.

6- پاسخگويي به اعتراضات داوطلبان درخصوص عدم پذيرش آنها به عهده مؤسسات ذي‌ربط خواهد بود و داوطلبان از مراجعه و يا مكاتبه با اين سازمان خوداري نمايند.

7- كليه متقاضيان «مرد» مي‌بايست در زمان ثبت‌نام و شركت در اين مرحله، از نظر نظام وظيفه منعي براي ادامه تحصيل نداشته باشند.

8- پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذيرفته شده مشروط (در مؤسسه‌اي كه به آن مراجعه نموده‌اند) تلقي مي‌شوند و شروع به تحصيل آنان تا زمان تأييد نهايي اين سازمان به صورت مشروط خواهد بود.

9- پس از پايان مهلت مقرر در اين اطلاعيه، مؤسسات مجاز به ثبت‌نام از متقاضيان نخواهند بود و هيچ اقدامي از سوي اين سازمان براي متقاضياني كه بعد از تاريخ تعيين شده مراجعه نمايند نيز صورت نخواهد پذيرفت.

مدارك مورد نياز براي ثبت‌نام:

1- اصل مدرك فارغ‌التحصيلي دوره كارداني (فوق ديپلم) و يا گواهي اتمام دوره كارداني حداكثر تا پايان نيمسال اول سال تحصيلي 98 – 1397 (حداكثر تا تاريخ 97/11/30).

2- اصل تأييديه معدل فارغ‌التحصيلاني كه تاكنون گواهينامه پايان تحصيلات دوره كارداني براي آنان صادر نشده است.

3- مدرك وضعيت نظام وظيفه (براي برادران).

4- شش قطعه عكس 4×3 تمام رخ تهيه شده در سال جاري.

5- اصل شناسنامه و دو برگ تصوير از تمام صفحات آن.

6- اصل كارت ملي و دو برگ تصوير از پشت و روي آن.

 

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام بدون کنکور کاردانی غیرانتفاعی و فنی حرفه ای 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید