نتایج انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد سال ۹۹

جهت مشاوره در زمینه نتایج انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد سال ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد در سال 99 اعلام شد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت azmoon.org نسبت به دریافت نتایج خود اقدام نمایند. در این مقاله راهنمای تصویری دریافت نتایج انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد قرار داده شده است . همچنین می توانید لینک ورود به صفخه اصلی دریافت نتایج را در این مقاله مشاهده نمایید.

سایت دریافت نتایج انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد

سایت دریافت نتایج انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org می باشد و داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایت نسبت به دریافت نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد اقدام نمایند. داوطلبانی که در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کرده اند می توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org با درج کد ملی و کد دسترسی نتیجه انتخاب رشته خود را مشاهده کنند.

راهنمای دریافت نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد

دریافت نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد به این صورت می باشد که ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به نشانی azmoon.org شوید و سپس از طریق لینک زیر برای دریافت نتایج انتهای رشته دانشگاه آزاد اقدام نمایید.

دریافت نتایج انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد

پس از ورود می توانید با استفاده از تصویر زیر نتایج انتهای رشته دانشگاه آزاد خود را دریافت نمایید.

دریافت نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 پس از دریافت نتایج انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد می توانید برای اطلاع از ثبت نام در سامانه آموزشیار و اطلاع از شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام با مشاوران ما در تماس باشید تا به بهترین نحو شما را راهنمایی نمایند.

پس از ورود به صفحه دریافت نتایج و دریافت کارنامه آزمون سراسری سال 1399 کدملی و کد دسترسی خود را وارد نمایید.

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان با آزمون دانشگاه آزاد

پذیرفته شدگان می‌توانند روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ ۱۱و۱۲ آبان ماه با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام نمایند.

لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبانی که نتایج آنها به صورت ذخیره اعلام شده است لازم است طی روزهای یکشنبه و دوشنبه مورخ ۱۱و۱۲ آبان ماه با مراجعه به سامانه azmoon.org نسبت به ثبت اعلام آمادگی خود برای ثبت نام به صورت اینترنتی اقدام و رسید دریافت نمایند. عدم مراجعه در زمان اعلام شده به منزله انصراف از ثبت نام می‌باشد و هیچ‌گونه درخواستی پس از زمان اعلام شده دریافت نخواهد شد.

پس از انقضای مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان قطعی، زمان و چگونگی ثبت نام ذخیره‌هایی که در موعد مقرر فرم اعلام آمادگی را تکمیل نموده‌اند اعلام خواهد شد.

پذیرفته شدگان رشته‌های با آزمون ۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام به راهنمای ثبت‌نام که در سامانه این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir قرار گرفته است مراجعه کنند.

مطالب مرتبط

راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری ۹۹

سامانه ثبت اعتراض به نتایج دانشگاه آزاد

راهنمای ثبت نام با آزمون دانشگاه آزاد

جمع بندی

در این مقاله می توانید به سایت دریافت نتایج با آزمون دانشگاه آزاد مراجعه نموده و کارنامه خود را دریافت نمایید. در صورت وجود هر گونه اختلال در سایت دانشگاه آزاد می توانید با شماره های این مقاله تماس حاصل نموده و نتایج خود را بدون صرف وقت دریافت نمایید.

جهت مشاوره در زمینه نتایج انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد سال ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید