سامانه ثبت اعتراض به نتایج دانشگاه آزاد

سامانه ثبت اعتراض به نتایج دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه سامانه ثبت اعتراض به نتایج دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله می توانید از سامانه اعتراض به نتایج آزمون دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف مطلع شوید . این سامانه به نشانی sede.iau.ac.ir می باشد و شما هم اکنون می توانید اعتراض خود را نسبت به نتایج آزمون دانشگاه آزاد ثبت نمایید. در مقاله زیر راهنمای ورود به این سامانه برای شما قرار گرفته شده است. با ما همراه باشید…

سامانه ثبت اعتراض به نتایج رشته های با آزمون دانشگاه آزاد

سامانه غیر حضوری و آنلاین ارسال اعتراض و درخواست نسبت به دوره های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی وجو دارد و داوطلبان می توانند جهت ثبت درخواست الکترونیکی و ثبت اعتراض به سامانه sede.iau.ac.ir مراجعه نمایند و درخواست خود را همراه با مستندات( کارنامه و……) لازم ثبت نمایند. در تصویر زیر می توانید راهنمای استفاده از این سامانه را مشاهده نمایید.

ثبت اعتراض به نتایج آزمون دانشگاه آزاد

داوطلب گرامی : لطفا جهت ورود به سامانه مطابق با راهنمای زیر عمل فرمایید.

آزمون های سراسری، دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد سال 1399
  • شناسه =کد دسترسی انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور
  • گذرواژه =کد ملی
دوره های بدون آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی سال 1399 – ویژه استعداد های درخشان
  • شناسه =شماره شناسنامه
  • گذرواژه =کد ملی
سامانه ثبت اعتراض به نتایج دانشگاه آزاد به نشانی sede.iau.ac.ir جایگزین مکاتبات و مراجعات حضوری برای ثبت درخواست ها است. در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص آزمون های فوق و دوره های بدون آزمون می توانید از طریق شماره های درج شده در این مقاله با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و پاسخ سوالات خود را جویا شوید.

سامانه ثبت اعتراض به نتایج رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد

سامانه ثبت اعتراض به نتایج رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد به نشانی sede.iau.ac.ir می باشد داوطلبان می توانند به منظور ارسال درخواست اعتراض خود به این سامانه مراجعه نمایند و با توجه به راهنمایی هایی که در این مقاله ارائه شده است اقدام به ثبت اعتراض خود نمایند. برای هر مقطع امتحانی انکان ارسال اطلاعات وجود دارد و داوطلبان می توانند با توجه به کد ملی، شناسه ورود ( که راهنمای استفاده آن در بالا وجود دارد ) اقدام به ثبت اعتراض نمایند.

نحوه ثبت اعتراض الکترونیکی به نتایج دانشگاه آزاد

نحوه ثبت اعتراض الکترونیکی به نتایج دانشگاه آزاد به این صورت می باشد که در ابتدا وارد سامانه sede.iau.ac.ir شده و پس از وارد کردن شناسه ورود و نام کاربری می توانید وارد سامانه شده و درخواست اعتراض به نتایج آزمون دانشگاه آزاد خود را ثبت نمایید.

نکته قابل ذکر در ثبت درخواست الکترونیکی اعلام نوع آزمون و درج اطلاعات کامل فردی و آدرس و تلفن می باشد . به درخواستهای فاقد اطلاعات فردی و آدرس پاسخ داده نمی شود.

به اطلاع شرکت کنندگان آزمونهای سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی (دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد، سراسری و..) و دوره های بدون آزمون دکتری تحصصی ویژه استعدادهای درخشان و کارشناسی ارشد ویژه استعدادهای درخشان می رساند ، جهت حفظ سلامتی داوطلبین محترم و با توجه به بیماری کرونا ازمراجعه حضوری به مرکزسنجش،پذیرش وفارغ التحصیلی خودداری نمایند .

جنع بندی

مقاله بالا توضحی در رابطه با نحوه استفاده از سامانه ثبت اعتراض به نتایج آزمون دانشگاه آزاد می باشد. شما می توانید با استفاده از راهنمایی های این مقاله اعتراض خود را در این سامانه ثبت نمایید.

جهت مشاوره در زمینه سامانه ثبت اعتراض به نتایج دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید