راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری ۱۴۰۲

ثبت نام دانشگاه سراسری ۹۹

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پس از اعلام نتایج کنکور سراسری ۱۴۰۲ در تاریخ 9 آبان ماه ، داوطلبانی که موفق به کسب قبولی در رشته های دانشگاه های سراسری شده اند می بایست اقدام به انجام روند ثبت نام دانشگاه سراسری در تاریخ مقرر نمایند. در این مقاله به نحوه ثبت نام رشته های با آزمون کنکور سراسری ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

ثبت نام دانشگاه سراسری ۹۹

 

ثبت نام دانشگاه سراسری ۱۴۰۲

نتایج کنکور سراسری رشته‌های مختلف تحصیلی با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت‌دوم (شبانه)، دانشگاه پیام‌نور، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر رجایی، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، رشته‌های تحصیلی مجازی، پردیس و شهریه‌پرداز دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین رشته‌های تحصیلی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

نکات مهم ثبت نامی :

  • داوطلبانی که هم موفق به کسب قبولی در دانشگاه دولتی و یا مراکز آموزش عالی کشور شده اند و هم در انتخاب رشته دانشگاه آزاد در رشته انتخابی خود قبول گشته اند تنها می توانند در یکی از این رشته های اقدام به ثبت نام و تحصیل نمایند.
  • داوطلبانی که در انتخاب رشته رشته هایپذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی و هم در انتخاب رشته رشته های با آزمون موفق به کسب قبولی شده اند تنها می توانند در یکی از این دو رشته ثبت نام و تحصیل نمایند و ثبت نام در یکی از این دو رشته به منزله انصراف از رشته دیگر است.

ثبت نام دانشگاه سراسری ۹۹

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه سراسری

پذیرفته‌شدگان برای کسب اطلاعات درباره نحوه ثبت نام در هر دانشگاه باید از تاریخ 14 آبان ماه با سایت دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند. عدم ثبت نام ثبت نام دانشگاه سراسری در زمان مقرر به منزله انصراف قطعی داوطلبان در نظر گرفته می شود.

ضمن اینکه نتایج رشته های تحصیلی دیگر نیز هم اکنون از طریق سایت اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر لینک زیر را مطالعه نمایید :

اعلام نتایج دانشگاه آزاد ۱۴۰۲

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مدارک ثبت نام دانشگاه سراسری ادامه این مقاله را مطالعه نمایید.

 

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه سراسری

پذیرفته شدگان در دانشگاه های دولتی کشور در دوره های مختلف روزانه ، شبانه و … می بایست قبل از شروع زمان ثبت نام دانشگاه سراسری اقدام به کامل کردن مدارک ثبت نامی خود نمایند تا با آمادگی کامل در زمانی که برای ثبت نام هر دانشگاه مقر می کند اقدام به ثبت نام نمایند.

ثبت نام دانشگاه سراسری ۹۹

  • در ادامه می توانید جدولی از مدارک تحصیلی لازم برای ثبت نام دانشگاه سراسری ۱۴۰۲ را مشاهده نمایید:
مورد (دیپلم یا مدرک تحصیلی) نوع مدرک توضیح و موارد بررسی
نظام قدیم آموزش متوسطه – اصل یا گواهی مدرک تحصیلی دوره چهار ساله یا دوره ۶ ساله دبیرستان و یا هنرستان با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج نوع دیپلم، بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم. – بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم، سال ما قبل و دو سال ماقبل دیپلم باید با سه سال تحصیل مندرج در فایل ارسالی یکسان باشد.

– تاریخ اخذ دیپلم در هر یک از رشته‌های تحصیلی نیمسال اول باید حداکثر تا پایان ۳۱ شهریور ۹۹ و برای رشته‌های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم باید حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۹ باشد در غیر این صورت قبولی فرد باطل خواهد شد.

نظام قدیم آموزش متوسطه – گواهی تحصیلی سال ماقبل و ۲ سال ماقبل دیپلم با درج بخش و شهرستان محل تحصیل با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج بخش و شهرستان سال ماقبل و ۲ سال قبل از دیپلم. – بخش و شهرستان محل اخذ دیپلم، سال ما قبل و دو سال ماقبل دیپلم باید با سه سال تحصیل مندرج در فایل ارسالی یکسان باشد.

– تاریخ اخذ دیپلم در هر یک از رشته‌های تحصیلی نیمسال اول باید حداکثر تا پایان ۳۱ شهریور ۹۹ و برای رشته‌های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم باید حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۹ باشد در غیر این صورت قبولی فرد باطل خواهد شد.

نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی – اصل مدرک یا گواهی پایان دوره پیش‌دانشگاهی با مهر و امضای مدیر مرکز پیش‌دانشگاهی با درج رشته تحصیلی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی. – تاریخ اخذ دوره پیش‌دانشگاهی در هر یک از رشته‌های تحصیلی نیمسال اول باید حداکثر تا پایان ۳۱ شهریور ۹۹ و برای رشته‌های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم باید حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۹ باشد در غیر این صورت قبولی فرد باطل خواهد شد.

– بخش و شهرستان محل اخذ مدرک دوره پیش‌دانشگاهی، اخذ دیپلم و سال ماقبل از دیپلم باید با سه‌سال تحصیل مندرج تقاضانامه ثبت نامی یکسان باشد.

نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی – اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی / سالی واحدی با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک. – تاریخ اخذ دوره پیش‌دانشگاهی در هر یک از رشته‌های تحصیلی نیمسال اول باید حداکثر تا پایان ۳۱ شهریور ۹۹ و برای رشته‌های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم باید حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۹ باشد در غیر این صورت قبولی فرد باطل خواهد شد.

– بخش و شهرستان محل اخذ مدرک دوره پیش‌دانشگاهی، اخذ دیپلم و سال ماقبل از دیپلم باید باسه‌سال تحصیل مندرج تقاضانامه ثبت نامی یکسان باشد.

نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی – اصل مدرک و یا گواهی سال ما قبل دیپلم با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک. – تاریخ اخذ دوره پیش‌دانشگاهی در هر یک از رشته‌های تحصیلی نیمسال اول باید حداکثر تا پایان ۳۱ شهریور ۹۹ و برای رشته‌های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم باید حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۹ باشد در غیر این صورت قبولی فرد باطل خواهد شد.

– بخش و شهرستان محل اخذ مدرک دوره پیش‌دانشگاهی، اخذ دیپلم و سال ماقبل از دیپلم باید با سه سال تحصیل مندرج تقاضانامه ثبت نامی یکسان باشد.

نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی – اصل کارنامه تحصیلی دیپلم متوسطه نظام آموزشی ترمی واحدی / سالی واحدی (ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی) در هر یک از سال‌های ۱۳۸۴ به بعد با امضاء و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش. – بررسی دقیق نمرات دروس مؤثر در کارنامه با نمرات مندرج در اطلاعات دریافتی از پرتال سازمان.

– عنوان دیپلم و پیش‌دانشگاهی ارائه شده با عنوان دیپلم و پیش‌دانشگاهی مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد.

نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی – اصل کارنامه تحصیلی دوره پیش‌دانشگاهی (ریاضی فیزیک، علوم‌تجربی، علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر) از سال ۱۳۹۱ با امضاء و مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش – بررسی دقیق نمرات دروس مؤثر در کارنامه با نمرات مندرج در اطلاعات دریافتی از پرتال سازمان.

– عنوان دیپلم و پیش‌دانشگاهی ارائه شده با عنوان دیپلم و پیش‌دانشگاهی مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد.

نظام آموزشی جدید – اصل مدرک یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه با مُهر و امضای مدیر دبیرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک. – تاریخ اخذ مدرک تحصیلی پایه دوازدهم در هر یک از رشته‌های تحصیلی برای نیمسال اول باید حداکثر تا پایان ۳۱ شهریور ۹۹ و برای رشته‌های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم باید حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۹ باشد در غیر این صورت قبولی فرد باطل خواهد شد.

– بخش و شهرستان محل اخذ مدرک تحصیلی پایه‌های دهم تا دوازدهم، باید با سه سال تحصیل مندرج تقاضانامه ثبت نامی یکسان باشد.

نظام آموزشی جدید – فرم ۶۰۲ (گزارش کلی سوابق تحصیلی پایه‌های دهم تا دوازدهم) قابل دریافت از دبیرستان محل تحصیل با مهر و امضای مدیر یا معاون اجرایی دبیرستان. – تاریخ اخذ مدرک تحصیلی پایه دوازدهم در هر یک از رشته‌های تحصیلی برای نیمسال اول باید حداکثر تا پایان ۳۱ شهریور ۹۹ و برای رشته‌های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم باید حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۹ باشد در غیر این صورت قبولی فرد باطل خواهد شد.

– بخش و شهرستان محل اخذ مدرک تحصیلی پایه‌های دهم تا دوازدهم، باید با سه سال تحصیل مندرج تقاضانامه ثبت نامی یکسان باشد.

نظام آموزشی جدید – اصل کارنامه تحصیلی سه سال آخر دبیرستان (پایه دهم تا دوازدهم) با امضاء و مهر دبیرستان یا ادارت آموزش و پرورش. ————————————
دانشجویان: اخراجی آموزشی و یا انصرافی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی – اصل فرم انصراف از تحصیل -دانشجویان اخراجی آموزشی و یا دانشجوی انصرافی دوره روزانه دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی حداکثر تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۹۹ لازم است فرم انصراف از تحصیل و گواهی تسویه حساب کامل تأیید شده دانشگاه و اداره کل امور دانشجویان داخل ارائه کنند. (فرم شماره ۲ – ص ۷۰ دفترچه شماره ۱)
دارندگان مدرک معادل کاردانی‌ – اصل مدرک و یا گواهی دانش‌آموختگی در دوره‌ی معادل. – در خصوص دارندگان مدرک معادل مفاد بخشنامه شماره ۷۷۶۳۳/۲ تاریخ ۲۸ مرداد ۹۲ معاونت آموزشی وزارت علوم ملاک عمل بوده و بررسی‌های لازم باید بر اساس این بخشنامه صورت گیرد. ضمناً قبولی پذیرفته‌شدگان دارای مدرک معادل که مشمول مفاد بخشنامه مذکور نیستند، لغو خواهد شد.
دارندگان مدرک کاردانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی – اصل و یا گواهی مدرک دوره کاردانی (فوق دیپلم). – تاریخ اخذ مدرک کاردانی برای رشته‌های تحصیلی نیمسال اول باید حداکثر تا پایان ۳۰ مهر ۹۹ و برای رشته‌های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم باید حداکثر تا ۳۰ بهمن ۹۹ و مشخص بودن وضعیت نظام وظیفه برای آقایان باشد در غیر این صورت قبولی فرد باطل خواهد شد.
دارندگان مدرک کاردانی گروه آموزشی پزشکی – اصل و یا گواهی مدرک دوره کاردانی (فوق دیپلم). – پایان طرح نیروی انسانی تا ۳۰ مهر ۹۹ (فارغ‌التحصیلان رشته‌های گروه آموزش پزشکی) پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی نیمسال اول و یا ۳۰ بهمن ۹۹ برای رشته‌های تحصیلی پذیرش برای نیمسال دوم باشد.
دارندگان مدرک کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید – اصل و یا گواهی مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای، دانشگاه جامع علمی –کاربردی و یا دانشگاه آزاد اسلامی. – با قید تاریخ اخذ مدرک کاردانی برای رشته‌های تحصیلی نیمسال اول باید حداکثر تا پایان تا ۳۰ مهر ۹۹ و برای رشته‌های تحصیلی پذیرش در نیمسال دوم باید حداکثر تا ۳۰ بهمن ۹۹ باشد در غیر این صورت قبولی فرد باطل خواهد شد.

– شرط معدل برای ثبت‌نام ملاک نیست.

دارندگان مدرک کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید – اصل یا گواهی تحصیلی سال اول، دوم و سوم دبیرستان و یا هنرستان با مهر و امضای مدیر دبیرستان و یا هنرستان با درج بخش و شهرستان محل اخذ مدرک. – با قید تاریخ اخذ مدرک کاردانی برای رشته‌های تحصیلی نیمسال اول باید حداکثر تا پایان تا ۳۰ مهر ۹۹ و برای رشته‌های تحصیلی پذیرش در نیمسال دوم باید حداکثر تا ۳۰ بهمن ۹۹ باشد در غیر این صورت قبولی فرد باطل خواهد شد.

– شرط معدل برای ثبت‌نام ملاک نیست.

دارندگان مدرک کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید – مدرک کاردانی پیوسته بدون شرط معدل به جای مدرک پیش‌دانشگاهی برای پذیرفته‌شدگان ملاک عمل و قابل‌قبول است. – بخش و شهرستان محل اخذ سال تحصیلی اول، دوم و سوم می‌بایست با سه‌سال ذکر شده در فایل ارسالی یکسان باشد.

– دیپلمه‌های فنی مشمول سوابق نمی‌شوند.

کارمندان دولت – اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت رسمی و بدون قید و شرط. ————————————–
گواهی اشتغال – تصویر حکم کارگزینی برای کارکنان رسمی، پیمانی، شاغلین و بازنشستگان وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت‌، درمان و آموزش پزشکی و سایر مؤسسات آموزشی تابعه وزارتخانه‌های مذکور. ————————————–
کارکنان رسمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی وابسته پذیرفته‌شده در رشته‌های تحصیلی نوبت دوم (شبانه) – اصل حکم استخدامی و یا گواهی رسمی مشمول سازمان اداری و استخدامی کشور. ————————————–
کارکنان دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی پذیرفته شده در رشته‌های تحصیلی نوبت دوم (شبانه) – اصل گواهی مبنی بر داشتن شرایط بومی و همچنین داشتن حداقل ۳ سال سابقه یکی از انواع استخدام در استان محل قبولی. ————————————–
دارندگان مدرک حوزوی ارائه موافقت نامه رسمی و بدون قید و شرط مدیریت حوزه‌های علمیه و یا مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان یا اصفهان. بر اساس مصوبه جلسه ۳۶۸ مورخ ۳ بهمن ۷۴ شورای انقلاب فرهنگی، دارندگان مدرک حوزوه علمیه فقط در صورت دارا بودن مدرک دیپلم یا پیش‌دانشگاهی می‌توانند در دوره کارشناسی پیوسته ادامه تحصیل دهند.
سهمیه مناطق محروم کدرشته‌های مندرج در دفترچه‌های انتخاب رشته‌تحصیلی: – علوم ریاضی و فنی (صفحات ۸۴ تا ۸۶) – علوم تجربی (صفحات ۱۲۱ و ۱۲۲) – علوم انسانی (صفحات ۶۶ و ۶۷) – هنر (صفحه ۴۸) – زبان‌های‌خارجی (صفحه ۶۳)‌ – پذیرفته شده باید حسب مورد و با توجه به کد قبولی بومی یکی از استان‌های: ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و هرمزگان مطابق ضوابط مندرج در صفحات ۲۱ دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی (شماره ۲) باشد.
سهمیه متقاضیان مناطق درگیر بلایای طبیعی و سایر مصوبات استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، گلستان و لرستان کدرشته‌های مندرج در دفترچه‌های انتخاب رشته تحصیلی: – علوم ریاضی و فنی (صفحات ۸۷ تا ۹۱) – علوم تجربی (صفحات ۱۲۳ تا ۱۲۶) – علوم انسانی (صفحات ۶۷ تا ۶۹) – هنر (صفحه ۴۹) – زبان‌های خارجی (‌صفحه ۶۳)‌ – بومی یکی از بخش‌های شهرستان‌های ذیربط.

– محل اقامت و یا محل اخذ مدرک تحصیلی سال دوازدهم یا یازدهم و یا دهم (نظام جدید آموزشی ۳-۳-۶) و یا پیش‌دانشگاهی یا دیپلم یا ماقبل دیپلم (نظام آموزشی سالی واحدی یا ترمی واحدی) در یکی از بخش‌ها و یا شهرستان‌های ذیربط باشد.

– متقاضیان مشمول استفاده از این سهمیه باید در زمان انتخاب رشته نسبت به دریافت فرم اقامت و یا تحصیل در شهرستان مربوط (مندرج در انتهای دفترچه راهنمای انتخاب رشته) که توسط فرمانداری شهرستان تایید شده اقدام می‌کردند. بدیهی است این فرم باید در زمان ثبت‌نام به دانشگاه محل قبولی تحویل شود.

سهمیه متقاضیان شهرستان‌های جنوب استان کرمان (جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، رودبار، قلعه‌گنج و منوجان) و شهرستان بشاگرد در استان هرمزگان متقاضیان مشمول توضیحات صفحه ۲۱ دفترچه راهنمای انتخاب رشته – ملاک بومی: ارائه گواهی اخذ مدرک تحصیلی سه سال آخر و همچنین محل تولد در یکی از شهرها (یا بخش‌های) مذکور
سهمیه ۳۰ درصد دانشجوی بومی از محل اصلاح قانون عدالت آموزشی، مصوبه سال ۱۳۹۲ مجلس شورای اسلامی – ارائه مدرک دال بر بومی بودن با توجه به محل قبولی در رشته‌های تحصیلی مندرج در صفحات ۹۸ تا ۱۲۱ دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه آزمایشی علوم تجربی – اخذ تعهد خدمت به صورت محضری مبنی بر ۳ برابر طول مدت تحصیل از پذیرفته شده.
تمامی پذیرفته‌شدگان‌ – اصل شناسنامه به انضمام ۲ نسخه تصویر از تمام صفحات آن

– اصل کارت ملی به انضمام دو برگ تصویر پشت و روی آن

– ۳ قطعه عکس تمام‌رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری

– اصل و کپی دفترچه بیمه (در صورت دارا بودن) اعم از خدمات درمانی، تأمین اجتماعی، ارتش و…

—————————————–
کلیه پذیرفته‌شدگان (برادران) – مدرک وضعیت نظام وظیفه. – باید واجد شرایط عمومی قید شده در دفترچه راهنمای و ثبت‌نام شرکت در آزمون (شماره ۱) باشند.

– با توجه به یکی از بندهای مندرج در صفحات ۲۰ تا ۲۲ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون (شماره ۱)

 

جمع بندی

ثبت نام دانشگاه سراسری ۱۴۰۲ از تاریخ 14 آبان ماه شروع می گردد. در این مقاله جدول کاملی از مدارک ثبت نامی برای شما عزیزان ارائه شده است. شما با آماده کردن این مدارک زود تر از موعد مقرر می توانید روند ثبت نام خود را تسهیل نمایید.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

 

جهت مشاوره در زمینه راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری ۱۴۰۲”
  1. سلام من پذیرفته شده کنکور سراسری سال ۹۹ به دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر هستم ولی به دلیل مشکلاتی نتوانستم ثبت نام کنم چه کار کنم تا بتوانم وارد دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر شوم؟

    • سلام دوست محترم از طریق دانشگاه پیگیری نمایید که ایا برای جا مانده ها مهلت مجددثبت نام دارندیا نه

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید