اعلام نتایج دانشگاه آزاد ۹۹

اعلام نتایج دانشگاه آزاد۹۹

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه آزاد ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبانی که در کنکور سراسری 99 شرکت نموده اند و اقدام به انتخاب رشته با آزمون برای تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی کرده اند هم اکنون می توانند نتایج دانشگاه آزاد 99 را بر روی سایت دانشگاه آزاد اسلامی مشاهده نمایند. در این مقاله روند و نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد اسلامی و ثبت نام در این دانشگاه را مشاهده نمایید.

با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

اعلام نتایج دانشگاه آزاد۹۹

نتایج دانشگاه آزاد ۹۹

داوطلبان کنکور سراسری پس از مشاهده کارنامه کنکور سراسری خود در دو مرحله اقدام به انتخاب رشته کنکور می نمایند. مرحله اول مرحله ا نتخاب رشته دانشگاه ها دولتی و… می باشد. پس از انجام انتخاب رشته کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش نوبت به انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی می رسد.

داوطلبانی که اقدام به وارد کردن کد رشته های محل های دلخواه خود در لیست انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی نموده اند هم اکنون می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد اسلامی از نتایج دانشگاه آزاد 99 آگاه شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد اسلامی 99 در سایت دانشگاه آزاد ادامه این مقاله را مطالعه نمایید.

نتایج با آزمون دانشگاه آزاد

شرکت کنندگان کنکور سراسری در صورتی که در انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی 99 اقدام به وارد کردن کد رشته های رشته های با آزمون در سایت دانشگاه آزاد نموده اند هم اکنون می توانند از طریق راهنمای تصویری زیر نتایج دانشگاه آزاد اسلامی 99 را مشاهده نمایند.

  • وارد سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org  شوید.
  • بر روی گزینه ” اعلام نتایج آژمون سراسری 1399 دانشگاه آزاد اسلامی ” کلیک نمایید.

اعلام نتایج دانشگاه آزاد۹۹

  • در صفحه جدیدی که باز می شوند شرکت کنندگان در انتخاب رشته دانشگاه آزاد می توانند نتایج دانشگاه آزاد 99 را با استفاده از کد ملی و کد دسترسی خود مشاهده نمایند.

اعلام نتایج دانشگاه آزاد۹۹

ثبت نام دانشگاه آزاد 99

پذیرفته شدگان در دانشگاه آزاد اسلامی باید پس از مشاهده نتایج دانشگاه آزاد در تاریخ ها 11 و 12 آبان به سایت آموزشیار به نشانی edu.iau.ac.ir مراجعه نمایند و مطابق جدول زمانی ثبت نام دانشگاه آزاد اقدام به ثبت نام خود به صورت مجازی نمایند.

داوطلبانی که نتایج دانشگاه آزاد اسلامی آن ها به صورت ذخیره اعلام شده است باید در تاریخ های 11 و 12 آبان به سایت www.azmoon.org مراجعه نمایند و آمادگی خود برای ثبت نام به صورت اینترنتی را اعلام کنند و رسیذ دریافت نمایند. عدم مراجعه به سایت و ثبت درخواست ثبت نام  به منزله انصراف می باشد.

پس از اتمام مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان قطعی، زمان و چگونگی ثبت نام ذخیره‌هایی که در موعد مقرر فرم اعلام آمادگی را تکمیل نموده‌اند اعلام می شود. پذیرفته شدگان رشته‌های با آزموندانشگاه آزاد اسلامی در سال 99 می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره  شرایط و قوانین ثبت نام به راهنمای ثبت نام که در سایت sanjesh.iau.ir قرار گرفته است مراجعه نمایند.

جمع بندی مقاله

پیرو اعلام نتایج دانشگاه آزاد اسلامی ما نیز سعی کردیم در این مقاله به نحوه مشاهده نتایج دانشگاه آزاد اسلامی 99 در سایت رسمی دانشگاه آزاد به صورت راهنمای تصویری بپردازیم. هم چنین در این مقاله به روند ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی نیز پرداخته شده است.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

 

 

 

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج دانشگاه آزاد ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید