میزان افزایش شهریه دانشگاه ها 99 – 1400

میزان افزایش شهریه دانشگاه ها

جهت مشاوره در زمینه میزان افزایش شهریه دانشگاه ها 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این صفحه از میزان افزایش شهریه دانشگاه ها 99 – 1400 مطلع می شوید. میزان افزایش شهریه برای دانشجویان دانشگاه ها ی مختلف اعلام شد. با توجه به افزایش تورم در کشور ، دانشگاه های غیر دولتی نیز مجبور شده تا شهریه را افزایش دهند و هزینه های دانشگاه را تامین نماید. در اطلاعیه از میزان افزایش شهریه دانشگاه ها و جزئیات کامل خبر مطلع می شوید.

میزان افزایش شهریه دانشگاه آزاد

میزان افزایش شهریه دانشگاه آزاد و راهکارهای کاهش فشار بر دانشجویان

رئیس دانشگاه آزاد اعلام کرد، شهریه ها در سال تحصیلی 99 – 1400 حداکثر تا 15درصد افزایش خواهد داشت. به دلیل تورم شدید در کشور، و با افزایش کمتر از 15 درصدی هیات دولت برای اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ، این دانشگاه شهریه دانشجویان را افزایش داد. از طریق این افزایش شهریه، هزینه های دانشگاه آزاد تامین می شود. البته دانشگاه آزاد به فکر تامین رضایت دانشجویان میباشد و راهکارهایی برای کاهش فشار پرداخت شهریه دارد. این راهکارها در همین صفحه ارائه شده است.

مطالب مرتبط 

  1. تخفیف شهریه دانشگاه آزاد معدل بالای 17
  2. تخفیف شهریه دانشگاه آزاد برای بسیجیان فعال
  3. تخفیف شهریه دانشگاه آزاد تا 50 درصد

میزان افزایش شهریه دانشگاه آزاد برای سطوح مختلف متفاوت است. همچنین مقدار افزایش شهریه برای رشته های گوناگون یکسان نیست. بنابراین برای اطلاع از میزان افزایش شهریه در مقطع و رشته تحصیلی خود، از طریق شماره تلفن های موجود در همینی صفحه با کارشناسان تماس حاصل فرمایید.

رئیس دانشگاه آزاد اعلام کرد، برای نخستین بار بعد از تصویب افزایش شهریه که میانگین بین 10الی 15 درصد خواهد بود، در هیات امنا دانشگاه آزاد، به استان ها ابلاغ و با توجه به وضعیت دانشگاه ها و رشته ها احتمالا تا 20درصد در مقاطع مختلف شهریه افزایش خواهد داشت. اما تاکنون مصوب شده است که بیش از 15درصد نباشد

میزان افزایش شهریه در دانشگاه پیام نور

میزان افزایش شهریه در دانشگاه پیام نور در سال 99 – 1400 با توجه به رشته تحصیلی در دانشگاه متفاوت می باشد. در برخی از رشته ها افزایش 10 – 12 در صدی افزایش شهریه وجود داشته است. این حالت در صورتی می باشد که در برخی از رشته ها افزایش شهریه وجود نداشته است و داوطلب باید به این تکته در هنگام ثبت نام توجه داشته باشد. جدولی که در انتهای مقاله قرر داده شده است خلاصه ای از میزان افزایش شهریه در دانشگاه ها می باشد با مطالعه ان می توانید از میزان و مقدار افزایش شهریه ها مطلع شوید.

میزان افزایش شهریه در دانشگاه غیر انتفاعی

میزان افزایش شهریه ها در دانشگاه غیر انتفاعی به میزان 15 – 25 درصد می باشد. این میزان افزایش شهریه بستگی به واحد دانشگاهی نیز دارد و در بعضی از واحد ها این افزایش شهریه ها تا 15 درصد اعمال خواهد شد. در بعضی از موارد رشته های دانشگاهی نیز تاثیر بسیاری در میزان افزایش شهریه ها خواهد داشت.

با توجه به مطالب این مقاله می توانید از میزان افزایش شهریه دانشگاه های مختلف مطلع شوید. در صورت وجود هرگونه سوال در رابطه با میزان افزایش شهریه ها در دانشگاه های مختلف می توانید با شماره های درج شده در این مقاله تماس حاصل نمایید.

میزان افزایش شهریه در دانشگاه شبانه

میزان افزایش شهریه در دانشگاه شبانه به صورت 10 – 20 درصد می باشد. این میزان برای دانشگاه های شبانه با توجه به رشته تحصیلی متفاوت می باشد ولی در سال جاری این میزان در دانشگاه شبانه 10 – 20 در صد اعلام شده است.

جدول افزایش شهریه ها در سال تحصیلی 99 – 1400

جدول افزایش شهریه ها در سال تحصیلی 99 – 1400 به شرح زیر می باشد. نحوه اعمال افزایش شهریه ها با توجه به جدول زیر خواهد بود.

نام دانشگاه میزان افزایش شهریه در ترم 99 – 1400
دانشگاه های شبانه حداقل افزایش شهریه 10 درصد و حداکثر 20 درصد
دانشگاه های آزاد شهریه متغیر در کل کمتر از 15 درصد افزایش خواهد داشت.
دانشگاه های پیام نور افزایش 10 – 20 درصدی شهریه

در برخی از رشته ها افزایش شهریه نداشته است.

دانشگاه های غیر انتفاعی افزایش 15 – 25 درصدی شهریه

در اغلب واحد ها افزایش 15 درصدی

دانشگاه های علمی کاربردی حداکثر افزایش شهریه 20 درصد

دانشجویانی که به دلیل مشکل مالی ترک تحصیلی کرده اند، می توانند به تحصیل ادامه دهند و ملزم به پرداخت شهریه ثابت ترم های غایب را ندارند. همانطور که گفتیم دانشگاه آزاد به منظور رفاه حال دانشجویان و کاهش فشار مالی برای پرداخت شهریه راهکار هایی اندیشیده است. برای مشاهده طرح های پرداخت شهریه روی موارد زیر کلیک نمایید:

  1. بخشنامه معافیت از شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد 99 – 1400
  2. طرح لغو پرداخت شهریه دانشگاه آزاد 99 – 1400
  3. طرح پرداخت شهریه دانشگاه آزاد پس از فارغ التحصیلی
جمع بندی
در این مقاله می توانید از میزان افزایش شهریه در دانشگاه های مختلف مطلع شوید. این شهریه ها با توجه به نوع دانشگاه و رشته تحصیلی می تواند متفاوت باشد. در بعضی از واحد های دانشگاهی ممکن است افزایش شهریه در سال جاری وجود نداشته باشد.

جهت مشاوره در زمینه میزان افزایش شهریه دانشگاه ها 99 – 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید