طرح لغو پرداخت شهریه دانشگاه آزاد 98-99

تقویم آموزشی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه طرح لغو پرداخت شهریه دانشگاه آزاد 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

طرح لغو پرداخت شهریه دانشگاه آزاد در دوران تحصیل در اردیبهشت 98 اعلام شد. منادی معاون حقوقی و پارلمان دانشگاه آزاد از طرح لغو پرداخت شهریه دانشگاه آزاد در زمان تحصیل خبر داد. در این صفحه از جزئیات این طرح درمورد قانون لغو پرداخت شهریه هنگام تحصیل دانشگاه آزاد مطلع می شوید. برای اطلاع از تخفیف های شهریه دانشگاه آزاد کلیک کنید:

تخفیف شهریه دانشگاه آزاد تا 50 درصد

تخفیف شهریه دانشگاه آزاد معدل بالای 17

تخفیف شهریه دانشگاه آزاد برای بسیجیان فعال

لغو پرداخت شهریه دانشگاه آزاد در دوران تحصیل 98-99

منادی معاون حقوقی و پارلمانی دانشگاه ازاد ، اعلام کرد در طرح لغو پرداخت شهریه حین دوران تحصیل، با بانک ها توافق می شود که براساس سرمایه و اعتبار دانشگاه ، تمام مبلغ شهریه به صورت وام قرض الحسنه برای دانشجویان در نظر گرفته خواهد شد. هم اکنون دانشگاه با رایزنی هایی درمورد اجرای این طرح با بانک ها ، اقدامات لازم برای اجرایی شدن طرح مذکور را انجام میدهد. دانشگاه آزاد می تواند شهریه ها را در اول ترم، از سیستم بانک اعطا کننده تسهیلات، به طور کامل دریافت نماید تا حقوق کارکنان دانشگاه و هزینه ها را پرداخت کند. ولی دانشجویان بعد از اتمام دوران تحصیل این وام را که از سوی بانک مربوطه تقسیط شده است، پرداخت می کنند.

در طرح لغو پرداخت شهریه دانشگاه آزاد در هنگام تحصیل، با بانک ها توافق می شود که با توجه به سرمایه و اعتبار دانشگاه، تمام شهریه را از سوی بانک ها در ابتدای ترم به دانشگاه پرداخت کنند و بعد مبالغ شهریه به صورت وام قرض الحسنه ، برای دانشجویان در نظر گرفته می شود. در واقع در این شرایط ، دانشگاه آزاد پیش از همه از بانک وام گرفته است. اقساط این وام را دانشجویان در ازای تحصیل در این دانشگاه ، به بانک پرداخت خواهند کرد. این اقدامات جهت رفاه حال دانشجویان و کاهش استرس پرداخت شهریه در حین تحصیل ، انجام شده است. 

تخفیف شهریه دانشگاه آزاد

دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی می توانند این وام را که توسط بانک تقسیط شده است، پرداخت خواهند کرد. با اجرای طرح مذکور، مطالبات دانشگاه به سرعت وصول می شود و خانواده ها و یا دانشجو برای تامین شهریه ، متحمل فشار نخواهند شد.

دانشجویان گرامی و متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد می توانند برای اطلاع از اخبار مربوط به اجرایی شدن طرح لغو پرداخت شهریه دانشگاه آزاد از سال تحصیلی 98-99 ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

 

جهت مشاوره در زمینه طرح لغو پرداخت شهریه دانشگاه آزاد 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید