لباس مناسب کنکور 1402

لباس مناسب کنکور

جهت مشاوره در زمینه لباس مناسب کنکور 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

لباس مناسب کنکور چگونه لباسی است؟ پوشش مناسب کنکور در کرونا چیست؟ قوانین جلسه کنکور چیست؟ نوع پوشش در کنکور چگونه است؟ کنکور چی بپوشم ؟ این ها سوالاتی است که برای اغلب داوطلبان خانم و آقا ایجاد می شود اینکه با چه پوششی وارد جلسه کنکور شوند تا مشکلی از لحاظ قانون جلسات کنکور پیش نیاید و به راحتی در جلسه حضور یایند. در این مقاله نحوه پوشش مناسب و لباس مناسب کنکور برای آقایان و خانم ها مورد بررسی قرار گرفته است.

مطالب مرتبط

لباس مناسب کنکور 1402

اگر داوطلب کنکور می باشید بهتر است این مقاله را کامل مطالعه نمایید تا از نحوه انتخاب لباس مناسب کنکور مخصوصا در شرایط کرونا مطلع شوید. مطابق با قوانین جلسات کنکور و شرایط فصلی و عرف نوع پوشش مورد بررسی قرار گرفته است. توصیه ما به داوطلبان این است که حتما پوششی مناسب انتخاب کنند و از استرس های محیطی اجتناب نمایند.

  • با توجه به برگزاری کنکور در فصل تابستان و آغاز گرما، لباسی راحت و خنک انتخاب نمایید که جنس آن به گونه ای باشد که دچار گرمای شدید و عدم تمرکز به دلیل دمای بالا، نشوید.
  • توجه داشته باشید که کفش و پوششی برای جلسه کنکور انتخاب نمایید که با عرف جامعه ، تناسب داشته باشد و لباس های خارج از عرف نپوشید.
  • خانم ها ملزم به استفاده از مقنعه در جلسه کنکور سراسری می باشند.
  • در کنکور سال های گذشته استفاده از چادر نامناسب اعلام شده بود، بنابراین این احتمال وجود دارد که در جلسه کنکور امکان استفاده از چادر وجود نداشته باشد.
  • از پوشیدن لباس های به شدت تنگ ، خودداری کنید، زیرا مانع گردش طبیعی خون در بدن و کاهش رسیدن خون و اکسیژن به مغز خواهد شد و در نتیجه بهره وری مغز کاهش میابد.

پوشش مناسب کنکور سراسری در کرونا

پوشش مناسب کنکور سراسری در کرونا

پوشش مناسب در روز برگزاری کنکور سراسری 1402 برای کنکور سال جاری بسیار متفاوت تر از سایر آزمون های سال های گذشته است. از اسفند سال گذشته کشور درگیر بحران کرونا بوده و کنکور نیز چندین بار به تعویق افتاده است. در حال حاضر مقرر شده است آزمون سراسری در 4 روز با رعایت ضوابط بهداشتی برگزار شود. بسیاری از والدین و داوطلبین کنکور سراسری نگرانی خود را در این خصوص نشان داده و اکنون می پرسند :پوشش مناسب کنکور سراسری در کرونا چیست؟

پاسخ به این سوال کمی دشوار است چون هنوز دقیقا نحوه برگزاری آزمون مشخص نشده است اما به صورت کلی شامل موارد زیر می شود.

  1. استفاده از ماسک
  2. به همراه داشتن ژل ضدعفونی و الکل
  3. دستمال کاغدی
  4. در صورت امکان محافظ های طلقی صورت
  5. دستکش
  6. رعایت موارد بهداشتی

پوشش کنکور کرونایی امسال شاید دیگر هیچوقت در تاریخ تکرار نشود و این خاطره تا ابد در ذهن داوطلبان کنکور سراسری 1402 خواهد ماند.

جهت مشاوره در زمینه لباس مناسب کنکور 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید