روز کنکور چگونه است

روز کنکور چگونه است

جهت مشاوره در زمینه روز کنکور چگونه است

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

روز کنکور نتیجه 12 سال تلاش یک دانش آموز به چالش کشیده می شود، دانش آموزان بعد از ماه و سال ها تلاش می توانند نتیجه تلاش خود را با رعایت یک سری نکات کلیدی و مهم به بهترین شکل تغییر دهند. چه بسیار دانش آموزانی که با تلاش کم ولی اعتماد به نفس و رعایت اصولی که در این مقاله خواهید خواند، توانسته اند نتیجه مطلوب را در روز کنکور به دست آورند.

مطالب مرتبط

روز کنکور چه لباسی بپوشم

این سوال که در روز کنکور چه لباسی بپوشم می تواند برای تمام داوطلبان که قصد حضور در جلسه کنکور و روز کنکور را دارند بسیار مهم باشد. به شما توصیه می کنم که در  جلسه کنکور از کفش و لباس راحت و مناسب استفاده نمایید به طوری که در آن لباس احساس راحتی کنید و در روند امتحان کنکور برای شما مشکلی ایجاد نشود.

  • با توجه به شرایط کرونا در کشور حتما از ماسک و دستکش، در روز کنکور استفاده نمایید. همراه داشتن وسایل ضد عفونی نیز از ویروس کرونا جلو گیری می نماید.

شب کنکور چه باید کرد

نتیجه تمام تلاش های شما قرار است در روز کنکور به دست بیاید با این راه کار ها از شب قبل از کنکور بیشترین آمادگی را برای کنکور داشته باشید.

  • تقریبا 3 ساعت قبل از خواب سعی کنید شام میل نماید تا در خوابیدن مشکلی ایجاد نشود.
  • شام شب کنکور باید یک شام سبک و مقوی باشد تا در روز کنکور با انرژی بیشتری حاضر شوید.
  • سعی کنید حداقل 8 ساعت خواب کافی داشته باشید.گاهی زیاد خوابیدن هم می تواند باعث کسل شدن شود، بنابر این زمان خواب را تنظیم نمایید.
  • یک نوشیدنی آرامش بخش می تواند به روند به خواب رفتن شما کمک نماید. اگر به هر دلیلی در شب کنکور آرامش ندارید حتما یک نوشیدنی آزامش بخش را امتحان نمایید.
  • حتما وسایل مورد نیاز در روز کنکور را از شب آماده نمایید.

روز کنکور چگونه است

5 توصیه مهم برای کنکوری ها

  1. هرگز خودتان را ملاملت نکنید که امسال ممکن است نتیجه مناسب دریافت نکنید برعکس باید با اعتماد به نفس و افکار مثبت در روز کنکور و جلسه امتحان حاضر شوید. به امید سال بعد نباشید و همه تلاش خود را در روز کنکور به خرج بدهید.
  2. تا آخرین لحضه از جلسه کنکور خارج نشوید زیرا یک تست گاهی 3000 رتبه را جا به جا خواهد کرد.
  3. برای پاسخگویی به سوالات از سوال یک شروع کنید و در صورتی که نتوانستید پاسخ دهید زمانتان را هدر ندهید، علامتی در کنار تست بگذارید و به تست بعدی بپردازید.
  4. تصور نکنید اصلا وقت ندارید، زمان باقی مانده اگر به خوبی مدیریت و استفاده شود حتی در صورتی که درسی را اصلا نخوانده باشید امکان جبران وجود دارد.
  5. به هیچ وجه به خودتان اضطراب راه ندهید از خوراکی هایی که مانع استرس و اضطراب می شوند مانند شکلات، نوشیدنی های خنک و… استفاده نمایید.

روز کنکور چه چیزی بخورم

سعی کنید در روز کنکور حتما صبحانه میل نمایید زیرا فرایند امتحان و تمرکز بر روی سوالات کالری زیادی می سوزاند و همراه بردن خوراکی مقوی و صرف صبحانه می تواند به ایجاد تمرکز ذهنی شما کمک نماید. استفاده از کربوهیدرات ها باعث افزایش سروتونین می شود برای تامین این ماده آرامش بخش باید موادی مانند نان، پاستا، جو و غلات سبوس دار مصرف کرد و این مورد یکی از بهترین روش های کاهش استرس در روز کنکور محسوب می شود.

به دانش آموزانی که دارای افت فشار و قند می باشند حتما توصیه می شود در روز کنکور یک خوراکی شیرین همراه خود داشته باشند. خوردن نوشیدنی خنک و آرامش بخش می تواند به رفع خستگی شما در  روز کنکور کمک نماید.

روز کنکور چگونه است

شرایط روز کنکور چگونه است

برای کاهش استرس و اضطراب این مسئله که شرایط کنکور چگونه است پیشنهاد مشاوران به شما این است که سعی کنید یک بار خود را در شرایط آزمون با همان لباس ها که آماده کرده اید قرار دهید و سوالات سال قبل را روی یک صندلی مانند صندلی کنکور قرار داده و شروع به زدن تست ها نمایید. این راهکار باعث می شد اضطراب شما از حضور در شرایط روز کنکور به شدت کم شده و با اعتماد به نفس بیشتری در جلسه حاضر شوید.

  • نکته ای برای روز کنکور

در آخر به شما توصیه می شود تمام افکار منفی را از خودتان دور کرده و سعی کنید با خوش بینی به نتیجه کنکور نگاه نمایید. با یک ذهن مثبت و پر انرژی سر جلسه کنکور حاضر شوید و مطمئن باشید این ذهن مثبت بهترین نتیجه را به دست خواهد آورد.

جهت مشاوره در زمینه روز کنکور چگونه است

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید