شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 مطلع می شوید. سازمان سنجش سنجش آموزش كشور ، شرايط و ضوابط، تاريخ و نحوه ثبت نام در آزمون كارشناسی ارشد فراگير دانشگاه پيام نور بهمن ماه سال 1398 (نوبت بيستم) را منتشر کرد. واجدین شرایط می توانند برای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اقدام نمایند.

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98، شامل موارد زیر است. برای اطلاع از زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر همینجا کلیک کنید.  هر یک از داوطلبان با توجه به علاقمندی فقط مجاز به ثبت نام در یک کدرشته محل امتحانی می باشند. داوطلبان گرامی لازم است بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و برای تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند. جزئیات کامل شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در دفترچه مذکور درج گردیده است:

 

نکات مهم در ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

ثبت نام فقط از طریق سایت سنجش انجام می شود. برای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر لازم است، جهت تهیه کارت اعتباری ثبت نام (سریال 12 رقمی) اقدام نمایید. 

فايل عكس اسكن شده داوطلب باتوجه به توضيحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام در سایت سنجش بارگذاری شود.

تهیه مدارك و اطلاعات مورد نياز براي ثبت نام (برای اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام، از طریق شماره تلفن های مندرج در این صفحه با سامانه صدای مشاور تماس بگیرید).

اطلاعات مندرج در فرم تقاضانامه بايد دقيق و صادقانه تكميل شود.

در پايان مهلت مرحله ويرايش اطلاعات تقاضانامه، امکان ایجاد تغيير در مندرجات فرم‌ تقاضانامه‌ ثبت‌نام امكان‌پذير نيست. برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر کلیک کنید.

مسؤوليت‌ صحت‌ تمامی مندرجات‌ تكميل‌ شده‌ در فرم‌ تقاضانامه به‌ عهده‌ داوطلب‌ خواهد بود. هر زمان عدم صحت اطلاعات مندرج مشخص شود در هر مرحله ای از آزمون حتی در حین تحصیل، داوطلب از ادامه تحصیل محروم خواهد شد. بنابراین به هیچ عنوان ثبت نام خود را از طریق مسئولین کافی نت ها انجام ندهید. در صورت نیاز، از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تمام مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را برای داوطلبان انجام می دهند.

 

نحوه تكميل تقاضانامه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

به داوطلبان توصيه مي‌شود كه مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام، ابتدا فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذكور را تكميل نموده و سپس بر اساس فرم پيش‌نويس با مراجعه به پايگاه اينترنتي اين سازمان، اطلاعات لازم را بر اساس بندهاي برنامه نرم‌افزاري ثبت‌نام وارد نمايند. راهنماي جامع نحوه تكميل فرم در برنامه نرم‌افزاري ثبت‌نام اينترنتي موجود است و داوطلبان براي كسب اطلاع بيشتر مي‌توانند به اين راهنما مراجعه نمايند. ضمناً داوطلبان لازم است كه در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمايند. بديهي است كه در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارك داوطلب، در صورت پذيرفته شدن در آزمون، قبولي وي باطل شده و از ادامه تحصيل داوطلب جلوگيري خواهد شد.

 

نکات و توصيه های مـهم‌ ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

1) با توجه به تأثير 20 درصدي معدل دوره‌ كارشناسي، اكيداً توصيه مي‌گردد كه داوطلبان، معدل دوره كارشناسي خود را با توجه به توضيحات مندرج در دفترچه با دقت درج نمايند. شايان ذكر است كه معدل كارشناسي تراز شده و ميانگين وزني آنها تأثير بيست درصدي در نمره كل داوطلبان خواهد داشت.

2) اگر از طريق كافي‌نت اقدام به ثبت‌نام مي‌نماييد، تأكيد مي‌شود كه تمام مراحل ورود اطلاعات ثبت‌نامي را شخصاً انجام دهيد و يا بر انجام امور مربوط، در كافي‌نت نظارت مستقيم داشته باشيد.

3) با توجه به مشكلات بوجود آمده در آزمون هاي قبلي، در خصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان (اين موضوع براي داوطلباني كه ثبت نام آنان توسط ديگران انجام مي شود رخ داده است) تاكيد مي‌گردد علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت نامي، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت نماييد تا اشتباهاً عكس داوطلب ديگري بجاي عكس شما ارسال نگردد. بديهي است در صورت ارسال عكس اشتباهي از طرف متقاضي، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهدشد.

4) توصيه‌ مي‌شود كه داوطلبان پس از تكميل تقاضانامه، دريافت شماره پرونده 6 رقمي و كدپيگيري 16 رقمي، يك نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و مندرجات آن را كنترل نموده و نزد خود نگهداري نمايند.

5) هرگونه‌ تغييري‌ از طريق‌ نشريه پيك‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبري‌ و اطلاع‌رساني‌ سازمان ‌سنجش‌)، پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طريق رسانه‌هاي گروهي ‌اعلام ‌خواهد شد. 

6) در صورت‌ لزوم‌، داوطلبان مي‌توانند از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي (غيرحضوري) سازمان اقدام نموده و يا در ساعات اداري با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس‌ حاصل‌ نمايند.

جهت مشاوره در زمینه شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید