کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 99

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله از زمان و نحوه دریافت کارت ورد به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 مطلع می شوید. زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر در روز جمعه 22 آذر ماه 98 است. داوطلبان سه روز مهلت دارند، برای دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور دوره بیستم بهمن ماه 98 اقدام نمایند. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون برای داوطلبان ارشد فراگیر پیام نور الزامی می باشد. در این مقاله از زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه ارشد فراگیر مطلع می شوید.

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور نور از تاریخ 98/09/19 لغایت روز پنجشنبه مورخ 98/09/21 می باشد. برای دریافت کارت خود به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید. لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در مهلت اعلام شده برای دریافت کارت، فعال خواهد شد. توجه داشته باشید که امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از طریق تماس تلفنی برای داوطلبان فراهم شده است. داوطلبان می توانند از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند و تصویر کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد خود را دریافت نمایند.

زمان برگزاری و محل آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 98

براساس برنامه زماني اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون كارشناسی ارشد فراگير دانشگاه پيام نور بهمن ماه سال 1398 (نوبت بيستم) در روز جمعه مورخ 98/09/22 برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است كه از روز سه ‌شنبه مورخ 98/09/19 لغايت روز پنجشنبه مورخ 98/09/21 با مراجعه به پايگاه اطلاع رسانی اين سازمان مراجعه کرده و برای تهيه پرينت كارت شركت در آزمون ارشد فراگیر و برگ راهنماي شركت در آزمون اقدام نمايند.

محل برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور برای داوطلبان ، براساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 28 تقاضانامه تعيين می شود. لذا مقتضي است كه داوطلبان با مراجعه به جدول شماره 6  دفترچه راهنماي ثبت نام و درج كد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت‌نام اقدام نمايند. در صورت وجود هر گونه سوال و ابهام با شماره تلفن های مندرج در همین صفحه تماس بگیرید. کارشناسان سامانه صدای مشاور پاسخگوی تمامی سوالات شما عزیزان خواهند بود.

مطالب مرتبط:

دانلود دفترچه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 98

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید