نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 99

هزینه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 98 - 99

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در این مقاله آموزشی از نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن ماه 99 مطلع می شوید. دانشگاه پیام نور هر سال در مقطع کارشناسی ارشد از طریق برگزاری آزمون دوره های فراگیر، اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. برای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر لازم است از طریق سایت سنجش، نسبت به ثبت نام اینترنتی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اقدام نمایید. ثبت نام دوره بیستم کارشناسی ارشد فراگیر بهمن ماه 98 در آذر ماه است.

راهنمای نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99

در ادامه می توانید مراحل ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 99 را مطالعه نمایید :

  1. -مراجعه به پايگاه اينترنتی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی: sanjesh.org
  2. دريافت دفترچه راهنمای ثبت نام از پايگاه اينترنتی سازمان سنجش.
  3. تهیه مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام.
  4. پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق کارت های عوض شتاب بانکی (مبلغ 950/000 ریال).
  5. دریافت کد رهگیری ثبت نام.

 

داوطلبان گرامی با توجه به راهنمای ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر می توانند جهت تکمیل مراحل ثبت نام اقدام نمایند:

  • نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود.
  • لینک ثبت نام در مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر فعال می شود. برای اطلاع از مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر همینجا کلیک کنید. 
  • بعد از ورود به سایت سنجش روی لینک ثبت نام کارشناسی ارشد کلیک نمایید.
  • دقت داشته باشید که در طی مراحل ثبت نام از کلیک برروی دکمه Back و باز کردن بیش از یک صفحه در مرور گر، خودداری کنید. ثبت نام اینترنتی کارشناسی ارشد فراگیر تنها در صورتی تکمیل شده است که د رمراحل ثبت نام یک صفحه مجزا از سیستم ثبت نام با شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی دریافت نمایید.
  • در صورت وجود هرگونه سوال و ابهام از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با کارشناسان تماس بگیرید. کارشناسان سامانه صدای مشاور پاسخگوی تمام سوالات شما خواهند بود و تمام مراحل ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر را برای داوطلبان عزیز انجام می دهند.

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

نکات ضروری در ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99

در زمان ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • پیش از مراجعه به سایت سنجش حتما دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور را مطالعه کیند برای دانلود دفترچه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور همینجا کلیک کنید.
  • داوطلبان بایستی سریال ‌ثبت‌نام ۱۲ رقمی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال 1399 (نوبت بیستم و یکم) به مبلغ 950،000 ریال معادل نود و پنج هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه نمایند.
  • مندرجات فرم تقاضانامه بايد دقيق و صادقانه تكميل شود.
  • مسئوليت‌ صحت‌ كليه‌ مندرجات‌ تكميل‌ شده‌ (مندرجات‌ فرم‌ تقاضانامه) به‌ عهده‌ داوطلب‌ خواهد بود.
  • پس از پايان مهلت مرحله ويرايش اطلاعات تقاضانامه، اعمال هيچ‌گونه تغييري در مندرجات فرم‌ تقاضانامه‌ ثبت‌نام امكان‌پذير نيست؛ بنابراين،‌ داوطلب‌ بايد در زمان تكميل اطلاعات تقاضانامه نهايت دقت را به كار گيرد.
  • هر موقع‌ مشخص‌ شود كه‌ داوطلب،‌ حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ يا واجد يكي‌ از شرايط و ضوابط مندرج‌ در  دفترچه‌ راهنما  نيست، در هر مرحله‌اي‌ از آزمون‌ (ثبت‌نام‌، شركت‌ در آزمون‌، پذيرفته‌شدن‌، حين‌ تحصيل‌ در دانشگاه ‌و …) محروم‌ خواهد شد.
  • با توجه به تاثير 20 درصدی معدل دوره‌ كارشناسی، اكيدا توصيه می ‌گردد كه داوطلبان، معدل دوره كارشناسی خود را با توجه به توضيحات مندرج در دفترچه با دقت درج نمايند. شايان ذكر است كه معدل كارشناسی تراز شده و ميانگين وزنی آنها تاثير بيست درصدی در نمره كل داوطلبان خواهد داشت.
  • اگر از طريق كافی ‌نت اقدام به ثبت‌نام می ‌نماييد، تاكيد می ‌شود كه تمام مراحل ورود اطلاعات ثبت‌نامی را شخصا انجام دهيد و يا بر انجام امور مربوط، در كافی ‌نت نظارت مستقيم داشته باشيد.
  • توصيه‌ می ‌شود كه داوطلبان پس از تكميل تقاضانامه، دريافت شماره پرونده 6 رقمی و كدپيگيری 16 رقمی، يک نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و مندرجات آن را كنترل نموده و نزد خود نگهداری نمايند.
  •  با توجه به تاثير 20 درصدی معدل دوره‌ كارشناسی، توصيه ميی گردد كه متقاضیان، معدل دوره كارشناسی خود را با توجه به توضيحات مندرج در دفترچه با دقت درج نمايند. شايان ذكر است كه معدل كارشناسی تراز شده و ميانگين وزنی آنها تاثير بيست درصدی در نمره كل متقاضیان خواهد داشت.

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 99

دستورالعمل و نحوه تكميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتی:

به داوطلبان توصيه مي‌شود كه مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پيش نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذكور را تكميل نموده و سپس بر اساس فرم پيش‌نويس با مراجعه به پايگاه اينترنتي اين سازمان، اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم‌افزاري ثبت‌نام وارد نمايند. راهنماي جامع نحوه تكميل فرم در برنامه نرم‌افزاري ثبت‌نام اينترنتی موجود است و داوطلبان براي كسب اطلاع بيشتر می توانند به اين راهنما مراجعه نمايند. ضمنا داوطلبان لازم است كه در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمايند. بديهي است كه در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارك داوطلب، در صورت پذيرفته شدن در آزمون، قبولی وی باطل شده و از ادامه تحصيل داوطلب جلوگيری خواهد شد.

تذکرهای ویژه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن :

  • ۱ : جهت استفاده از سیستم لازم است شماره سریال ۱۲ رقمی ثبت‌نام آزمون را قبلا از طریق سامانه فروش کارت اعتباری خریداری نمایید.
  • ۲ : با هر سریال ثبت‌نام صرفا می‌توان یکبار ثبت‌نام کرد.
  • ۳ : فایل تصویری چهره داوطلب با پسوند JPG و اندازه ۲۰۰ پیکسل عرض و۲۵۰ پیکسل ارتفاع تهیه شده باشد.
  • ۴ : جهت ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی از منوی سمت راست، قبلا ثبت‌نام نموده ام -> ویرایش اطلاعات را کلیک نمایید.

مدارک ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور

در ادامه می توانید لیستی از مدارک ثبت نامی ارشد فراگیر پیام نور را مشاهده نمایید :

  •  داوطلبان دارای مدرک کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ( مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت ) یا دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ( به شرط فارغ التحصیلی تا تاریخ 30 بهمن 99 ) می توانند بدون توجه به رشته تحصیلی کارشناسی خود در یکی از رشته گرایش های امتحانی ( به جز رشته های مهندسی معماری و طراحی شهری ) ثبت نام نمایند .
    توجه : داوطلبانی که رشته کارشناسی آن ها با رشته کارشناسی ارشد انتخابی ، هم نام و یا مشابه نباشد موظند بنا بر تشخیص گروه آموزشی مربوطه علاوه بر واحدهای مصوب مقطع کارشناسی ارشد ، حداکثر 12 واحد جبرانی از مقطع کارشناسی همان رشته را با موفقیت سپری کنند .
  •  دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی در صورت فارغ التحصیلی تا تاریخ 30 بهمن 99 مجاز به شرکت در آزمون دوره دانش پذیری فراگیر پیام نور می باشند . این داوطلبان در صورتی که جزو پذیرفته شدگان مرحله اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور قرار گیرند ، هنگام ثبت نام در دانشگاه محل قبولی ملزم به ارائه مدرک فارغ التحصیلی خود می باشند . گفتنی است این داوطلبان باید فرم مخصوص معدل ( شامل تعداد واحد و میانگین واحدهای گذرانده کارشناسی تا تاریخ 31 شهریور 99 ) را نیز تکمیل کرده و نزد خود نگه دارند تا در موعد مقرر به دانشگاه محل قبولی ارائه دهند .
  •  دارندگان مدرک سطح دو حوزه های علمیه همانند دارندگان مدرک کارشناسی رشته های علوم انسانی می توانند در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ – ۱۴۰۰ ثبت نام نمایند . ضمنا بر اساس مصوبات صورت گرفته این متقاضیان فقط می توانند در رشته های علوم انسانی ادامه تحصیل دهند .
  •  دارندگان مدرک معادل کارشناسی نیز از شرایط مختلفی برخوردارند که با مطالعه بندهای مندرج در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 می توانند وضعیت مجاز بودن خود را برای ثبت نام در این آزمون بررسی نمایند.

 

لیست مقالات مرتبط با این مقاله :

 

جهت مشاوره در زمینه نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید