زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور 99

دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور 1400

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد فراگیر پیام نور 99 به اطلاع داوطلبان می رسد. نتایج کنکور کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور برای بهمن ماه اعلام شد. اگر در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور شرکت کرده اید، این مقاله را به دقت مطالعه نمایید. نتایج به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود. در این مقاله از زمان علام نتایج کنکور کارشناسی ارشد فراگیر و نحوه مشاهده نتایج مطلع خواهید شد.

داوطلبان عزیز می توانند برای دریافت کارنامه اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور می توانند با سامانه صدای مشاور تماس بگیرند.

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور 99

زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور 99

بعد از زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور  99 و انتشار نتایج کنکور کارشناسی ارشد فراگیر ، داوطلبان می توانند به صورت بدون کنکور وارد دانشگاه شوند. این داوطلبان تنها از طریق شرکت در آزمون دروس ترم اول کارشناسی ارشد و کسب نمره قبولی مطابق با شروط اعلام شده، در ترم تحصیلی بهمن ماه 99 به ادامه تحصیل می پردازند.

با توجه به تنوع رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد پیام نور ،دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور، از سوی داوطلبان با استقبال بسیاری روبرو شده است. فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی می توانند بدون شرکت در کنکور و با سوابق تحصیلی خود ، در رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد پیام نور ادامه تحصیل دهند.

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه پذیرش بدون کنکور از طریق آزمون فراگیر به این صورت است که داوطلب در آزمون دروس ترم اول ارشد شرکت می کند، در صورت قبولی بعد از ورود به دانشگاه دانشجوی ترم دوم کارشناسی ارشد محسوب می شود. برای اطلاع از نمره مورد نیاز برای قبولی در آزمون فراگیر کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با کارشناسان سامانه صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور برای ورودیان بهمن ماه 99 ، برای تحصیل در نیمسال 99 طبق جدول زیر می باشد. زمان برگزاری آزمون ارشد فراگر پیام نور در سال 99 در تاریخ 17 بهمن ماه می باشد.

اعلام نتایج نهایی آزمون نوبت بیست و یکم آزمون دوره های کارشناسی ارشد نا پیوسته فراگیر پیام نور پذیرش بهمن نیمه دوم اسفند 99

 

البته داوطلبان می توانند در صورت نیاز به کسب راهنمایی تلفنی و اطلاع از اخبار جدید مربوط به دانشگاه پیام نور و اعلام نتایج کارشناسی ارشد فراگیر، از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با سامانه صدای مشاوران تماس بگیرند.

نحوه مشاهده نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور  99

برای مشاهده نتایج به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنید. برای مشاهده کارنامه ، اطلاعات مورد نیاز را وارد نمایید. درصورتی که مورد پذیرش قرار گرفته اید، می توانید به همره مدارک لازم برای ثبت نام حضوری در واحد دانشگاهی مورد پذیرش اقدام نمایید. برای اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام ، همچنین برای دریافت کارنامه نتایج کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور  99 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاوران تماس بگیرید.

مطالب مرتبط بازمان اعلام نتایج ارشد فراگیر پیام نور(برای مشاهده مطالب مرتبط روی لینک های زیر کلیک کنید: )

  1. ثبت نام آموزش الکترونیکی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
  2. نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بهمن

جمع بندی مقاله

در این مقاله به زمان اعلام نتایج ارشد فراگیر پیام نور 99 پرداخته شده است. همچنین می توانید نحوه مشاهده نتایج ارشد فراگیر پیام نور 99 را در این مقاله مطالعه نمایید.

در صورتی که در ذهنتان سوال پاسخ داده نشده ای باقی مانده است

می توانید با مجموعه بزرگ صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید

تا مشاوران ما شما را به بهترین شکل یاری نمایند.

“موفق باشید”

جهت مشاوره در زمینه زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه فراگیر پیام نور 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید