ثبت نام آموزش الکترونیکی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

سقف انتخاب واحد دانشگاه پیام نور

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آموزش الکترونیکی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله راهنمای جزئیات ثبت نام آموزش الکترونیکی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در سال 98 – 99 است. دوره های آموزش الکترونیکی شامل برگزاری کلاس های الکترونیکی پیام نور به صورت مجازی، استفاده از سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی پیام نور به همراه ارائه محتواهای الکترونیکی تحت وب است. در دوره‌های الکترونیکی دروس پیام نور از طریق اینترنت به دانشجو ارائه می شود. دانشجویان پیام نور با استفاده از اینترنت، نیازی به حضور در کلاس های درس سنتی نخواهند داشت. کلاس های الکترونیکی پیام نور نوعی آموزش از دور است که محیط آموزشی و ارزیابی از طریق دسترسی به اینترنت فراهم می شود.

در آموزش الکترونیکی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد. آزمون های میان ترم این دوره ها نیز به صورت الکترونیکی برگزار می شود. آزمون پایان ترم به صورت متمرکز و در دانشگاه پیام نور برگزار می شود.

مطلب مرتبط 

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ۹۹

شرایط ثبت نام آموزش الکترونیکی پیام نور 98 – 99

شرایط ثبت نام آموزش الکترونیکی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در سال تحصیلی 98 – 99 با توجه به مفاد آیین نامه کلاس های الکترونیکی پیام نور، شیوه آموزشی در کلیه رشته های تحصیلی این دوره بصورت آموزش محور است. البته تحصیل دانشجویان به شیوه آموزشی پژوهشی فراهم شده است. شرایط ثبت نام آموزش الکترونیکی پیام نور شامل شرایط عمومی و اختصاصی است.

  • شرایط تحصیل الکترونیکی کارشناسی ارشد فراگیر به شیوه آموزشی پژوهشی به این ترتیب است که حداکثر تا 30% دانشجویان برتر هر رشته در هر مرکز یا واحد ، حداقل در دو نیمسال تحصیلی و 12 واحد از دروس غیرجبرانی را با معدل 15 و بالاتر گذرانده‌ باشند.
  • داوطلبان مورد پذیرش در کلاس های آموزش الکترونیکی، مطابق ظرفیت دانشگاه پیام نور و بعد از تأیید صلاحیت عمومی خواهد بود. نیازی به مصاحبه حضوری نیست.
  • پذیرش دانشجوی الکترونیکی پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، در هر یک از کد رشته محل های الکترونیکی از میان داوطلبان ، بصورت گزنیش براساس رقابت خواهد بود.
  • برای اطلاع از جزئیات شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام و شهریه دروس الکترونیکی پیام نور از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

داوطلبان گرامی برای ثبت نام کلاس های الکترونیکی پیام نور، اطلاع از نحوه دانلود کلاسهای مجازی پیام نور، نحوه امتحان میان ترم دروس الکترونیکی پیام نور ، نحوه استفاده از سامانه یادگیری الکترونیکی و … از طریق شماره تلفن های مندرج در همین صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آموزش الکترونیکی کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید