درصد تاثیر سهمیه مدارس شاهد در کنکور 98

مدارس شاهد

جهت مشاوره در زمینه درصد تاثیر سهمیه مدارس شاهد در کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

درصد تاثیر سهمیه مدارس شاهد در کنکور 98 چه تاثیری دارد؟ سهمیه های متعددی به عنوان سهمیه موثر در کنکور شناخته می شوند. مدارس شاهد هر سال از طریق برگزاری آزمون ، اقدام به ثبت نام و پذیرش دانش آموزان می نمایند. امکانات مناسب آموزشی باعث ایجاد استقبال برای ورود به این مدارس شده است. برای ثبت نام در مدارس شاهد اول دبستان، دوره متوسطه اول، پایه هفتم، پایه دهم، نیاز نیست حتما از خانواده شهدا باشید. البته اولویت ثبت نام مدارس شاهد، با فرزندان خانواده شهدا است. ظرفیت مازاد ، به سایر دانش آموزان بدون سهمیه تعلق دارد.

برای اطلاع از سایت ثبت نام مدارس شاهد کلیک نمایید.

میزان و درصد تاثیر سهمیه مدارس شاهد در کنکور 98

دانش آموزان فارغ التحصیل مدارس شاهد با استفاده از سهمیه، احتمال قبولی در کنکور را افزایش می دهند. سهمیه های متعددی در کنکور 98 تاثیرگذار است. روز به روز به تعداد این سهیه ها افزوده میشود. سال گذشته پیش از انتخاب رشته سهمیه زلزله زدگان اضافه شد و امسال نیز سهمیه سیل زدگان برای کنکور 98 قطعی شد. میزان تاثیر سهمیه ها هر سال تغییراتی دارد. به طور مثال سهمیه 5درصد و 25 درصد و 30درصدی ایثارگران ، بارها اصلاح شده و اخیرا نیز اصلاح سهمیه ایثارگران استارت خوده است. پیشنهاد ما به داوطلبان کنکور این است که به اطلاعات شنیده و یا اطلاعات اخیر خود اکتفا نکنند. حتما برای اطلاع از میزان و درصد تاثیر سهمیه ها و سهمیه مدارس شاهد در کنکور 98 و اطلاع از احتمال قبولی دانش آموزان فارغ التحصیل مدارس  شاهد، در کنکور و تعداد نفرات قبولی مدارس شاهد در کنکور، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند. کارشناسان پاسخگوی تمامی سوالات داوطلبان کنکور 98 درمورد سهمیه های کنکور می باشند. 

درصد تاثیر سهمیه مدارس شاهد در کنکور

والدین گرامی و دانش آموزان عزیز مدارس شاهد میتوانند برای مشاوره و رفع هرگونه پرسش و ابهام درمورد سهمیه مدارس شاهد در کنکور ، با شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایند.

تحصیل در مدارس شاهد برای دانش آموزان شاهد رایگان می باشد و برای دانش آموزان غیرشاهد مشروط به دریافت شهریه امکانپذیر می باشد. در حال حاضر هنوز مبلغ شهریه سال تحصیلی 98 – 99 اعلام نشده است. برای اطلاع از مزایا و شرط معدل برای پذیرش دانش آموزان شاهد ، جدول امتیازات ثبت نام مدارس شاهد روی لینک زیر کلیک نمایید:

جدول امتیازات ثبت نام مدارس شاهد

مطالب مرتبط با سهمیه های کنکور (برای مشاهده روی لینک های زیر کلیک نمایید : )

انواع سهمیه ها در کنکور سراسری 98

چند بار می توان از سهمیه کنکور استفاده کرد؟

سهمیه های موجود در کنکور سراسری 98

جهت مشاوره در زمینه درصد تاثیر سهمیه مدارس شاهد در کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
یک پاسخ برای “درصد تاثیر سهمیه مدارس شاهد در کنکور 98”
  1. سلام
    ببخشید یعنی اگه من ک خانواده شهید و ایثار گر و … نیستم و اگه در مدارس شاهد درس خونده باشم در کنکور سهمیه دارم؟؟؟یا ن همون مناطق برای من میخوره؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید