سهمیه مناطق زلزله‌زده در کنکور سراسری 98

سهمیه مناطق زلزله‌زده کنکور سراسری 97

جهت مشاوره در زمینه سهمیه مناطق زلزله‌زده در کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اختصاص سهمیه مناطق زلزله‌زده در کنکور سراسری 98 قطعی شد. همانطور که می‌دانید داوطلبان کنکور سراسری 98 می‌توانند از چندین نوع سهمیه برای پذیرش شدن در کد رشته‌های متفاوت دانشگاه‌های مختلف سراسر کشور استفاده کنند. اینبار به منظور کاهش آلام زلزله کرمانشاه و سایر مناطق ، مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور سهمیه‌ای را به داوطلبان مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در کنکور سراسری 98 اختصاص دادند که در زمان ثبت نام کنکور سراسری 97 داوطلبان می توانند از آن استفاده نمایند. در این مقاله ما بیش‌تر در مورد سهمیه مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در کنکور سراسری 98 برای داوطلبان کنکور سراسری 98 توضیح می‌دهیم تا با آشنایی و آگاهی از این سهمیه بتوانند برای ورود به دانشگاه‌های سراسر کشور از طریق کنکور سراسری 98 استفاده کنند و راحتتر از سد کنکور سراسری 98 گذشته و برای ادامه تحصیل، وارد دانشگاه شوند. توصیه می کنیم مقاله های ما در مورد مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور 98 و شرایط ثبت نام کنکور سراسری 98 را مطالعه نمایید.

برای اطلاع از نحوه تاثیر و چگونگی سهمیه مناطق زلزله زده می توانید با مشاوران تحصیلی صدای مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس بگیرید.

سهمیه مناطق زلزله‌زده در کنکور سراسری 98

سهمیه مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در کنکور سراسری 98 در پی زلزله زیان‌باری که در سال 96 در کرمانشاه اتفاق افتاد و ناراحتی‌ها و نگرانی‌های زیادی را برای همه مردم به خصوص داوطلبان کنکور سراسری 98 به همراه آورد، به منظور کاهش نگرانی‌های داوطلبان در مورد کنکور سراسری 98، برای آنان در نظر گرفته شد. محمد قسیم عثمانی، نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی، درخواست اختصاص سهمیه به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در کنکور سراسری 98 را به وزرای بهداشت و علوم ارائه داد. پس از اینکه این درخواست تایید شد، سازمان سنجش آموزش کشور از اختصاص سهمیه به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در کنکور سراسری 98 خبر داد و گفت که سهمیه مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در کنکور سراسری 98 با هماهنگی استانداری این استان و وزات کشور صورت خواهد گرفت.

سهمیه مناطق زلزله زده در کنکور 98

شرایط سهمیه مناطق زلزله‌زده در کنکور سراسری 98

سهمیه مناطق زلزله‌زده در کنکور سراسری 98 دارای شرایطی است و داوطلبانی که واجد این شرایط باشند می‌توانند از این سهمیه در کنکور سراسری 98 برای ورود به دانشگاه‌های سطح کشور استفاده کنند تا خسارات زلزله مانع ورود آنان به دانشگاه نشود و خسارت‌های ناشی از آن برای داوطلبان کنکور سراسری 98 در زندگی‌شان ادامه‌دار نباشد. پس از مکاتبات لازم سازمان سنجش آموزش کشور با وزارت کشور، شهرها و بخش‌هایی از کرمانشاه که در آبان ماه زلزله در آن‌ها اتفاق افتاده است و منجر به خسارات جانی و مالی برای مردم شده است، مشخص خواهد شد که در کنکور سراسری 98 دارای سهمیه خواهند بود. داوطلبان کنکور سراسری 98 که در این شهرهای آسیب‌دیده ساکن هستند، می‌توانند از سهمیه مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در کنکور سراسری 98 استفاده کنند. ظرفیت اختصاص داده شده به مناطق زلزله‌زده  در کنکور سراسری 98 بعد از مشخص شدن شهرها و مناطق آسیب دیده کرمانشاه در زلزله زیان‌بار آبان ماه و مشخص شدن ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ها برای کنکور سراسری 98 و رشته محل‌های کنکور سراسری 98، ظرفیتی که قرار است به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه اختصاص داده شود، مشخص خواهد شد. سهمیه اختصاص داده شده به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در کنکور سراسری 98 از طریق دفترچه راهنمای انتخاب رشته یعنی دفترچه شماره 2 کنکور سراسری 98 در مرداد ماه 98 به اطلاع داوطلبان کرمانشاهی کنکور سراسری 98 خواهد رسید که لازم است داوطلبان آن را به دقت مطالعه کنند و بر مبنای آن اقدام به انتخاب رشته خود برای ورود به دانشگاه کنند. این سهمیه مخصوص آن دسته از داوطلبان کرمانشاهی است که در هنگام وقوع زلزله در یکی از شهرها و مناطق آسیب دیده‌ای که وزارت کشور معین خواهد کرد، ساکن بوده‌اند و مشغول به درس خواندن برای کنکور سراسری 98 بوده‌اند.

ثبت نام کنکور سراسری 98

ثبت نام کنکور سراسری 98 به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور قابل انجام است و داوطلبان کنکور سراسری 98 می‌توانند در بازه تعیین شده برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند. داوطلبان کنکور سراسری 98 باید به بخش کنکور سراسری سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند و پس از خریدن کارت اعتباری مورد نیاز خود، برای شرکت در کنکور سراسری 98 ثبت نام کنند. لازم است داوطلبان دقت کنند که پس از پایان ثبت نام خود، حتما کد رهگیری خود را تا پایان بازه کنکور سراسری نزد خود نگه دارند. بازه ثبت نام کنکور سراسری 98 در بهمن ماه خواهد بود. هر چند بازه‌ای برای ثبت نام جاماندگان در اسفندماه هر سال در نظر گرفته می‌شود ولیکن توصیه می‌شود داوطلبان در بازه تعیین شده اصلی ثبت نام یعنی در بهمن ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. برای مشاهده راهنمای ثبت نام کنکور سراسری 98 کلیک کنید.

برای اطلاع از نحوه تاثیر و چگونگی سهمیه مناطق زلزله زده می توانید با مشاوران تحصیلی صدای مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه سهمیه مناطق زلزله‌زده در کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید