تاثیر سهمیه های موثر در قبولی کنکور سراسری 98

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

جهت مشاوره در زمینه تاثیر سهمیه های موثر در قبولی کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان کنکور سراسری می توانند با استفاده از تاثیر سهمیه های موثر در قبولی کنکور سراسری 98 ، شانس قبولی خود را افزایش دهند. امکان استفاده مجدد از سهمیه ایثارگران در کنکور 98 نیز وجود دارد. میزان تاثیر سهمیه های کنکور سراسری 98 با توجه به انواع سهمیه های کنکور متفاوت است. سهمیه های کنکور سراسری شامل سهمیه مناطق 1، 2 و 3 ، سهمیه ایثارگران 5 درصد، سهمیه ایثارگران 25 درصد ، جانبازان و ایثارگران، سهمیه رزمندگان، سهمیه خانواده شهدا، سهمیه بهیاران، سهمیه زلزله زدگان و… می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد هر یک از موارد بالا روی کلمات آبی رنگ ، کلیک کنید.

تاثیر سهمیه های موثر در قبولی کنکور 98

همانطور که گفتیم تاثیر سهمیه های موثر در قبولی کنکور با توجه به انواع سهمیه ها متفاوت است. برای اطلاع از سهمیه قبولی داوطلبان نظام قدیم و نظام جدید کنکور 98همین جا کلیک کنید.

توصیه ما به داوطلبان کنکور 98 این است که برای اطلاع از میزان تاثیر هر یک از سهمیه های (مناطق، سهمیه ایثارگران، سهمیه جانباران، سهمیه جانبازان 5درصد، سهمیه جانبازان 25 درصد، سهمیه رزمندگان، سهمیه خانواده شهدا، سهمیه بهیاران، سهمیه مناطق زلزله زده و … ) با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید و یا از نرم افزار رایگان تخمین رتبه کنکور سراسری 98 استفاده نمایید:

 

نرم افزار تخمین رتبه کنکور سراسری سازمان سنجش

تخمین رتبه کنکور سراسری برای دارندگان سهمیه جانبازان

با توجه به انواع مختلف سهمیه ها در کنکور سراسری 98 و برگزاری دو کنکور مجزای نظام قدیم و نظام جدید در سال 98 ، توصیه ما به داوطلبان این است که حتما برای مشاوره شرایط استفاده از سهمیه های کنکور با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید، و از شرایط و نحوه استفاده از سهمیه ها و درصد تاثیر هر یک از سهمیه ها در کنکور مطلع شوید.

افزایش سهمیه ایثارگران و جانبازان در کنکور

مجلس شورای اسلامی با افزایش سهمیه ورود ایثارگران در کنکور و دانشگاه ها از  ۲۵ درصد به ۳۰ درصد موافقت نمود. در این طرح سهمیه ورود با 5 درصد سهمیه اختصاصی برای همسران و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و همسران و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه به 30 درصد افزایش یافت. بر مبنای تبصره جدید اگر سهمیه 25 درصد ایثارگران تکمیل نشود و 5 درصد سهمیه اختصاصی همسران و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و همسران و فرزندان رزمندگان با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه پاسخگوی متقاضیان دارای شرایط نباشد، دولت مکلف خواهد بود مانده ظرفیت خالی 25 درصد ایثارگران را مازاد بر 5 درصد مذکور به همسران و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و همسران و فرزندان رزمندگان دارای حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه را که دارای شرایط می باشند، اختصاص دهد. نمایندگان مجلس ، تبصره یک این ماده واحده را هم با 14 رای ممتنع ، 73 رای مخالف و 102 رای موافق تصویب نمودند. برای ادامه خبر کلیک کنید.

جهت مشاوره در زمینه تاثیر سهمیه های موثر در قبولی کنکور سراسری 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید