دانلود دفترچه ثبت نام آزمون ادواری 1400

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون ادواری 96-97

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه ثبت نام آزمون ادواری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

داوطلبان گرامی آزمون ادواری می توانند از طریق این مقاله دانلود دفترچه ثبت نام آزمون ادواری را انجام دهند. در ادامه به شرح معنی اصطلاحات دفترچه ثبت نام آزمون ادواری پرداخته ایم، همانطور که می دانید برای ثبت نام در آزمون لازم است به طور کامل و با جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون ادواری را مطالعه نمایید و یا برای انجام با تلفن ثابت کارشناسان که در همین مقاله درج گردیده است تماس حاصل فرمایید. پیشنهاد ما به داوطلبان آزمون ادواری این است که حتما مقالات مربوط به تاریخ و زمان ثبت نام آزمون ادواری، تاریخ و زمان اعلام نتایج آزمون ادواری و مدارک و شرایط ثبت نام آزمون ادواری را مطالعه نمایید.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون ادواری

از طریق لینک دانلود جدول پایین می توانید دانلود دفترچه ثبت نام آزمون ادواری را انجام دهید. این دفترچه آخرین دفترچه ای است که تاکنون منتشر شده است به محض انتشار دفترچه های بعدی، از طریق همین سایت در اختیار شما عزیزان قرار داده خواهد شد. توجه داشته باشید که سه دفترچه ثبت نام آزمون ادواری وجود دارد، جلد اول دفترچه برای شهرهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، البرز، ایلام، خوزستان، زنجان، قزوین، کردستان،کرمانشاه، گیلان، لرستان و همدان، جلد دوم دفترچه برای شهرهای تهران، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، قم، گلستان، مازندران و جلد سوم برای شهرهای اصفهان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کهکیلوی و بویراحمد، مرکزی، هرمزگان و یزد می باشد.

از آنجایی که اغلب داوطلبان ثبت نام آزمون ادواری، برای ثبت نام دچار مشکل می شوند این امکان وجود دارد که درصورت وجود هرگونه مشکل و یا ابهام و اطلاع از شرایط و مدارک ثبت نام آزمون ادواری، از طریق تلفن ثابت 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید تا مشکل پیش آمده را رفع نمایند و یا ثبت نام را برای داوطلبان انجام دهند.

بعد از مطالعه دقیق دفترچه های فوق لازم است به سایت advari.irantvto.ir مراجعه نموده و در سامانه ثبت نام الکترونیکی سازمان آزموش فنی و حرفه ای کشور ثبت نام نمایید. برای این کار لازم است فرم پیش نویس ثبت نام آزمون ادواری را تکمیل نمایید.  مشخصات حرفه ها و محل اجراي آزمون استان مورد نظر خود به دقت جدول موجود در دفترچه راهنما را مطالعه نمایید. از آنجایی که اغلب داوطلبان ثبت نام آزمون ادواری برای ثبت نام دچار مشکل می شوند این امکان وجود دارد که درصورت وجود هرگونه مشکل و یا ابهام، با تلفن ثابت کارشناسان که در همین مقاله وجود دارد تماس بگیرید تا مشکل پیش آمده را رفع نمایند و یا ثبت نام را برای داوطلبان انجام دهند.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون ادواری

دفترچه آزمون ادواری

در این بخش از مقاله معنی اصلاحات دفترچه آزمون ادواری به اطلاع شما خواهد رسید. دفترچه های آزمون ادواری را می توانید از طریق همین سایت دانلود نمایید. برای شرکت در این آزمون لازم است به دقت دفترچه را مطالعه نمایید و پیش از مطالعه دفترچه آزمون ادواری معنی اصلاحات به کار گرفته شده را بدانید. برای اطلاع از مدارک شرایط ثبت نام آزمون ادواری و شرایط نحوه ثبت نام آزمون ادواری فنی و حرفه ای می توانید روی همین لینک های آبی کلیک نمایید.

  • گواهینامه صلاحیت شغلی: مدرکی است معتبر که پس از قبولی متقاضی در آزمون هاي کتبی و عملی به ایشان اعطاي می گردد و بیانگر صلاحیت حرفه اي فرد براساس شماره استاندارد قید شده براي احراز شغل مربوطه می باشد. برای رفع هرگونه سوال و ابهام در زمینه گواهینامه ها می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید. متناظر با هر سطح مهارت به افراد گواهینامه صلاحیت شغلی به شرح ذیل اعطا می شود:
  • گواهینامه سطح چهار صلاحیت شغلی، که به رنگ طلایی می باشد.
  • گواهینامه سطح سه صلاحیت شغلی، که به رنگ نقره اي می باشد.
  • گواهینامه سطح دو صلاحیت شغلی، که به رنگ برنزي می باشد.
  • گواهینامه سطح یک صلاحیت شغلی،که به رنگ فیروزه اي می باشد.
  • آزمون: وسیله اي یا روشی نظام مند براي اندازه گیري نمونه اي از رفتارشخص و توصیف آن به کمک مقیاس هاي کمی یا طبقه اي است.
  • آزمون ادواري: آزمونی است که به صورت دوره اي براي تعیین مهارت و صلاحیت حرفه اي افرادي که به هر نحو ممکن، مهارتی را کسب کرده و براساس استانداردهاي مهارت آموزش فنی و حرفه اي برگزار می شود. ضمناً در حرفه هایی که با علامت# مشخص شده اند حداقل مدرک تحصیلی متقاضیان شرکت کننده در آزمون باید کاردانی مرتبط با این حرفه ها باشد. یا در غیر این صورت باید قبلاً دوره آموزشی حرفه را طی نموده باشند و در آزمون پایان دوره ي مربوطه مردود شده باشند.
  • آزمون کتبی (چند گزینه اي): شامل تعدادي سئوال می باشد که هر یک از آن ها از یک قسمت اصلی و تعدادي گزینه (پاسخ) تشکیل می شود و آزمون شونده از میان گزینه هاي پیشنهادي، گزینه صحیح (پاسخ سئوال) را انتخاب می نمایند.
  • آزمون عملی: آزمونی است که میزان مهارت فرد را در اجراي توانایی هاي عملی در قالب پروژه معین مورد ارزیابی قرار می دهد.
  • سنجش: اقدامی است که براساس اندازه گیري ممکن بوده و در جریان سنجش کمیتها و اعداد حاصل از اندازه گیري مفهوم پیدا می کند.
  • ارزشیابی: ارزشیابی یک فرایند نظاممند براي جمع آوري، تحلیل و تفسیر اطلاعات براي قضاوت در مورد میزان مهارت افراد و در نهایت تصمیم گیري و اقدام عملی در مورد پدیده بررسی شده است.
  • شغل: به مجموعه اي از وظایف و توانمندي هاي خاص که از یک شخص در سطح مورد نظر جهت اجراي یک فعالیت انتظار می رود، شغل می گویند.
  • حرفه: به مجموعه اي از چند شغل همگن که در یک گروه بزرگ دسته بندي شده اند، حرفه می گویند.
  • خوشه آموزشی: دوره هاي آموزش فنی و حرفه اي در سه خوشه ي آموزشی اصلی شامل صنعت، خدمات و کشاورزي می باشد.
  • رشته: مجموعه برنامه هاي آموزشی مربوط به فراگیري چند حرفه هم خانواده می باشد.
  • متقاضی: به شخصی اتلاق می شود که داوطلب شرکت در آزمون هاي ادواري سازمان آموزش فنی و حرفه اي کشور است.

از آنجایی که اغلب داوطلبان ثبت نام آزمون ادواری، برای ثبت نام دچار مشکل می شوند این امکان وجود دارد که درصورت وجود هرگونه مشکل و یا ابهام و اطلاع از شرایط و مدارک ثبت نام آزمون ادواری، از طریق تلفن ثابت 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید تا مشکل پیش آمده را رفع نمایند و یا ثبت نام را برای داوطلبان انجام دهند.

جهت مشاوره در زمینه دانلود دفترچه ثبت نام آزمون ادواری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید