تاریخ و زمان ثبت نام آزمون ادواری کتبی/ مهلت ثبت نام آزمون کتبی ادواری 1400

مهلت ثبت نام آزمون ادواری

جهت مشاوره در زمینه تاریخ و زمان ثبت نام آزمون ادواری کتبی/ مهلت ثبت نام آزمون کتبی ادواری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

تاریخ و زمان ثبت نام آزمون ادواری کتبی / آزمون کتبی ادواری آغاز گردیده است و پايان ثبت نام آزمون ادواري در تاريخ 1400/12/24 می باشد. داوطلبان توجه داشته باشند که شرایط ثبت نام آزمون ادواری و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون ادواری، گسترده می باشد و دارای نکات متعددی است که بخشی از آن برای هر شخص مجزا می باشد و برای شرکت در آزمون لازم است دفترچه ثبت نام را به دقت مطالعه نمایید، هرچه به پایان مهلت ثبت نام نزدیک می شویم به دلیل تعداد بالای متقاضیان ثبت نام آزمون ادواری به سایت این سازمان، سرعت سایت کاهش میابد بنابراین ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنید و هرچه سریع تر برای ثبت نام در آزمون ادواری اقدام نمایید. پیشنهاد ما به داوطلبان آزمون ادواری این است که حتما مقالات مربوط به آزمون ادواری ،دانلود دفترچه ثبت نام آزمون ادواری، تاریخ و زمان اعلام نتایج آزمون ادواری و مدارک و شرایط ثبت نام آزمون ادواری را مطالعه نمایید.

توجه داشته باشید که اغلب داوطلبان برای انجام ثبت نام و تهیه کارت اعتباری و صدور گواهینامه دچار مشکل می شوند بنابراین این امکان وجود دارد که از طریق تلفن ثابت 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید تا ثبت نام شما را انجام دهند و یا درصورت وجود هرگونه مشکل، آن را بطرف نمایند.

تاریخ و زمان ثبت نام آزمون ادواری

تاریخ و زمان ثبت نام آزمون ادواری مطابق جدول زیر به حضورتان اعلام می گردد. ثبت نام آزمون ادواری از طریق سایت advari.irantvto.ir انجام می شود. همانطور که در بالا ذکر شد شرایط ثبت نام آزمون ادواری و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون ادواری، گسترده می باشد و دارای نکات متعددی است که بخشی از آن برای هر شخص مجزا می باشد و برای شرکت در آزمون لازم است دفترچه ثبت نام را به دقت مطالعه نمایید، هرچه به پایان مهلت ثبت نام نزدیک می شویم به دلیل تعداد بالای متقاضیان ثبت نام آزمون ادواری به سایت این سازمان، سرعت سایت کاهش میابد بنابراین ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنید و هرچه سریع تر به مطالعه دفترچه آزمون ادواری بپردازید و به جمع آوری مدارک و مطالعه شرایط ثبت نام آزمون ادواری بپردازید. از آنجایی که اغلب داوطلبان برای انجام ثبت نام دچار مشکل می شوند بنابراین، این امکان وجود دارد که از طریق تلفن ثابت 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید تا ثبت نام شما را انجام دهند و یا درصورت وجود هرگونه مشکل، آن را بطرف نمایند.

جدول زمانبندی مراحل آزمون ادواری
عنوان آزمون ثبت نام اینترنتی آزمون ادواری
ویرایش اطلاعات و مشخصات شخصی
اخذ کارت ورود به جلسه آزمون ادواری
تاریخ آزمون کتبی ادواری
اعلام نتایج آزمون کتبی ادواری
تمدید گواهینامه آزمون ادواری در سال 1400 جهت اطلاع از زمان و مکان آزمون کتبی با تلفن 9099071613  تماس بگیرد جهت اطلاع از زمان و مکان آزمون کتبی با تلفن 9099071613  تماس بگیرد کلیک نمایید
 آزمون ادواری (آنلاین) کلیک نمایید کلیک نمایید جهت اطلاع از زمان و مکان آزمون کتبی با تلفن 9099071613  تماس بگیرد جهت اطلاع از زمان و مکان آزمون کتبی با تلفن 9099071613  تماس بگیرد کلیک نمایید

نکات بسیار مهم:

1- تاريخ هاي ذكر شده در جدول فوق قطعي بوده و قابل تمديد يا تغيير نیست.بنابراین داوطلبان طوري برنامه ريزي نمايد كه تكاليف خويش را در تاريخ هاي اعلام شده انجام دهد. برای دریافت برنامه اختصاصی با شماره تلفن درج شده در همین مقاله  تماس بگیرید.

2- چنان چه متقاضی از طريق كافي نت ثبت نام مي نمايد  وجود هرگونه مغايرت در تاريخ مشخص شده جهت ويرايش، و اطلاعات وارد شده، بر عهده داوطلب می باشد بنابراین توصیه می کنیم به هیچ عنوان ثبت نام خود را به مسئولین کافی نت ها نسپارید. می توانید برای انجام ثبت نام با تلفن ثابت 9099071613 تماس بگیرید.

3- داشتن كارت اعتباري آزمون ادواری، یعنی همان شناسه پرداخت و شماره پرونده آزمون ادواری خريداري شده که تا زمان صدور گواهينامه الزامي است و متقاضي بايستي نهايت دقت را در نگهداري آن اعمال نمايد.

4- داوطلبان بايستي عكس پرسنلی خود را دقيقاً مطابق مشخصات خواسته شده در صفحه 2 و 3 دفترچه تهيه نموده و از ارسال صحيح آن اطمينان حاصل نمايد.

5- داوطلبان بايستي از اتمام فرآيند ثبت نام، اطمينان حاصل نمايد. چنان چه ثبت نام نهائي نگردد واطلاعات وارد شده ذخيره نمی شود و حقي براي این دسته از متقاضي ايجاد نخواهد شد.

مهلت ثبت نام آزمون ادواری کتبی

مهلت ثبت نام آزمون ادواری کتبی به این ترتیب می باشد که با فراهم شدن امکان برگزاري آزمون هاي کتبی به صورت الکترونیکی (آنلاین) متقاضیان در هنگام ثبت نام با مشاهده تاریخ هاي آزمون استان مورد نظر خود باید تاریخ آزمون کتبی (الکترونیکی) را تعیین و انتخاب نمایند.

  • کارت ورود به جلسه آزمون ادواری سه روز قبل از تاریخ آزمون کتبی انتخاب شده منتشر می شود و ساعت و حوزه برگزاری آزمون ادواری مشخص می شود.
  • سه روز پس از آزمون کتبی (الکترونیکی) متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون های ادواری از نتایج آزمون کتبی خود اطلاع حاصل نمایند.
  • یک هفته پس از آزمون کتبی (الکترونیکی) قبول شدگان باید به مراکز فنی و حرفه اي استان محل برگزاري آزمون مراجعه و نسبت به تشکیل و تکمیل پرونده اقدام نمایند.
  • قبول شدگان آزمون هاي کتبی با اطلاع از برنامه زمان بندي برگزاري آزمون هاي عملی استان محل تقاضاي خود در آزمونهاي عملی نوبت هاي اول و در صورت مردود شدن در نوبت آزمون عملی نوبت دوم شرکت نمایند.
  • متقاضیان پس از اطلاع از قبولی نهایی (قبولی در آزمون کتبی و عملی) براي صدور گواهینامه کارت خود باید هزینه صدور گواهینامه را 50 ریال به صورت اینترنتی پرداخت نمایند. برای صدور گواهینامه می توانید با تلفن ثابت 9099071613 تماس بگیرید و صدور گواهینامه خود را انجام دهید.

نکته مهم

داوطلبان توجه داشته باشند که بعد از شرکت در آزمون، تاریخ و زمان دقیق اعلام نتایج آزمون ادواری را می توانید از طریق لینک زیر ملاحظه نمایند.

تاریخ و زمان دقیق اعلام نتایج آزمون ادواری

توجه داشته باشید که اغلب داوطلبان برای انجام ثبت نام و تهیه کارت اعتباری و صدور گواهینامه دچار مشکل می شوند بنابراین این امکان وجود دارد که از طریق تلفن ثابت 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید تا ثبت نام شما را انجام دهند و یا درصورت وجود هرگونه مشکل، آن را بطرف نمایند.

جهت مشاوره در زمینه تاریخ و زمان ثبت نام آزمون ادواری کتبی/ مهلت ثبت نام آزمون کتبی ادواری 1400

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید