تاریخ و زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جهت مشاوره در زمینه تاریخ و زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1400 – 1401 و زمان برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش برای سال 1400 در اسفند ماه سال جاری خواهد بود. تاریخ و زمان دقیق ثبت نام در این مقاله منتشر شده است.

 

به محض انتشار دفترچه آزمون استخدامی آموزش پرورش 1400 لینک مربوطه در این مقاله قرار داده می شود. از طریق لینک زیر به آخرین دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش پرورش مربوط به سال گذشته می توانید دسترسی داشته باشید.

لینک دانلود دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99

 

داوطلبان آزمون استخدام آموزش و پرورش لازم است دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را به دقت مطالعه نمایند و در صورت نیاز برای رفع ابهام و انجام ثبت نام آزمون استخدام از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه ، تماس حاصل فرمایند.

برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در اسفند

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در خصوص آخرین وضعیت استخدام در آموزش و پرورش، اظهار کرد: به ما اعلام شد که می‌خواهند آزمون استخدامی را در تیرماه برگزار کنند، اما پیشنهاد دادیم که زمانش را به اسفند ماه جابجا کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان آمادگی داشته باشند که آزمون استخدامی در اسفند برگزار شود، گفت: اینکه پیشنهاد دادیم تا آزمون استخدامی را در اسفند برگزار کنند به این دلیل بود که در سال آینده باید آموزش پذیرفته‌شدگان را داشته باشیم.

وزیر آموزش و پرورش در واکنش به این جمله که «اگر قرار باشد آزمون در اسفند ماه برگزار شود، باید در بهمن ماه فراخوان اعلام شود»، افزود: اگر ظرفیت سازمان سنجش اجازه دهد، این اتفاق بیفتد

دفترچه ثبت نام آزمون استخدام آموزش احتمالا در اسفند ماه توزیع خواهد شد.

زمان برگزاری آزمون استخدامی امسال با توجه به جمیع شرایط در شهریور ماه پیش بینی می شود. این زمان به دلیل شرایط کرونا در کشور ممکن است تغیراتی داشته باشد. لذا هرگونه تغیر احتمالی در زمان برگزاری آزمون پیش آمد، سایت صدای مشاوران آن را اطلاع رسانی خواهد کرد و شما می توانید از این طریق از آن آگاهی پیدا کنید.

خبر فوری: شروع ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش از اسفند

📋 معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از 20 شهریور در سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود و 9 آبان 99 نیز آزمون استخدامی برگزار می‌شود.

  • متقاضیات تا ساعت 24 روز شنبه مورخ 29 شهریور 9 برای ثبت نام فرصت دارند

🔹امسال شرایط استخدام یک تفاوت عمده نسبت به سال قبل دارد و آن جذب نیروی بومی است و نیرو از خارج استان جذب نخواهند شد پس داوطلبان نسبت به انتخاب کد منطقه جغرافیایی محل خدمت خود دقت داشته باشند، زیرا تعهد خدمت 10 ساله است.

🔹در این آزمون دو برابر ظرفیت از طریق آزمون کتبی انتخاب و نفرات برگزیده پس از گزینش معرفی خواهند شد 30 درصد نمره مربوط به مصاحبه و 70 درصد مربوط به آزمون کتبی است.

تاریخ و زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 – 1401

تاریخ و زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1400 – 1401 و انتشار دفترچه آزمون استخدام آموزش و پرورش برای سال 1400 در ابتدا قرار بود از روز 26 فروردین ماه آغاز و تا 15 اردیبهشت ادامه داشته باشد. زمان برگزاری آزمون نیز در سال های گذشته معمولا در مهرماه یا اواخر شهریور بوده است. اما در سال جاری و به دلیل شیوع ویروس کرونا زمان ثبت نام این آزمون به تعویق افتاده.

لذا داوطلبان متقاضی استخدام آموزش و پرورش می توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط احراز رشته ها و مقاطع تحصیلی و… و شغل محل های استخدام در هر یک از دستگاه های مربوط، به دفترچه راهنمای ثبت نام در این مقاله لینک دانلود آن موجود است،مراجعه کنند . آزمون استخدامی آموزش و پرورش

درباره کمبود معلم و سازماندهی نیروی انسانی اعلام شد، با توجه به اینکه سرباز معلمان و خرید خدمات آموزشی و … نیز مشخص شده است، احتمالا با کمبود نیرو موجه نمی شویم. امسال جذب حق التدریس آزاد در آموزش و پرورش نخواهیم داست. ضوابط اجرایی بودجه سال 99 این کار را ممنوع کرده است. تبدیل وضعیت ها نیز براساس آزمون خواهد بود.

بر همین اساس رییس دانشگاه فرهنگیان نیز اعلام نمود: بر اساس برنامه ‌ریزی‌های انجام شده تا سال ۱۴۰۴ سالانه ۲۰ هزار دانشجو معلم جذب این دانشگاه خواهند شد. در این مقاله لینک دانل.د آن موجود است کنند

اخبار آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99

23 تیرماه 99 : صدور مجوز برای استخدام 52 هزار نیروی جدید

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش از صدور مجوز برای جذب بیش از ۵۲ هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش خبر داد.
علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تامین نیروی انسانی در آموزش و پرورش بیان کرد: برای سال تحصیلی آینده مجوز جذب ۲۰هزار دانشجومعلم را با توجه به رایزنی‌های انجام شده دریافت کردیم علاوه بر آن با موافقت سازمان اداری استخدامی ۲۷ هزار و ۳۰۰ نیرو از طریق ماده ۲۸ جذب آموزش و پرورش خواهند شد همچنین ۵ هزار مجوز جذب نیرو از سال‌های گذشته باقی مانده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش بیان کرد: زمان دقیق آزمون را سازمان سنجش اعلام می‌کند چراکه متولی اصلی برگزاری این آزمون است، اما احتمال می‌دهیم شهریور ماه آزمون برگزار شود و چگونگی برگزاری هم با این سازمان خواهد بود.

18 تیر ماه 99 :سهمیه بیش از ۳هزار نفر در آزمون استخدامی

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: امسال سهمیه استخدام برای این نهاد نسبت به سال گذشته دو برابر شده است و ۳هزار و ۹۲ سهمیه استخدامی پیمانی ماده ۲۸ برای آموزش پرورش شهرستان‌های استان تهران درنظر گرفته شده است و علاقه‌مند هستیم که این نیروها به صوت بومی جذب شوند.

وی افزود: جوانان علاقه‌مند به فعالیت در نظام تعلیم و تربیت در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند در آزمون استخدامی شرکت کنند.

شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز مانند سایر آزمون های استخدامی دارای شرایط و ضوابط ویژه ای می باشد.

متقاضیان شرکت در این آزمون باید این شرایط عمومی و اختصاصی که در دفترچه ثبت نام نیز به آن ها اشاره شده است را دارا باشند و بعد از آن اقدام به ثبت نام نمایند.

برای آگاهی از مطالب دفترچه و پی بردن به جدید ترین شرایط آزمون استخدامی این ارگان می توانید با مشاوران ما در مجموعه صدای مشاوران، از طریق شماره های درج شده در زیر همین مقاله تماس  حاصل نمایید تا از سوالات پیش آمده در این خصوص رفع ابهام شود.

 دریافت دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99

در جدول زیر شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام را برای شما آورده ایم و مطالعه آن برای تمام شرکت کنندگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش الزامی می باشد.

         شرایط عمومی ثبت نام در آزمون استخدامی       شرایط اختصاصی ثبت نام در آزمون
  • داشتن تابعیت ایرانی

 

  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان الهی

 

  • تصریح شده در قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران

 

  • اعتقاد و عمل به قانون اساسی جمهوری اسلامی

 

  • دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت

 

  • از سلامت جسمانی و روانی کامل برخوردار بوده و توانایی برای انجام شغل انتخابی را داشته باشد

 

  • نداشتن اعتیاد به مواد مخدر

 

  • نداشتن سابقه محکومیت جزایی

 

  • نداشتن ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی از سوی مراجع قضایی

 

  • داوطلبان جزو بازنشستگان و نیروهای بازخرید خدمت دستگاه های اجرایی نباشند.

 

  • اشتغال به صورت رسمی یا پیمانی در سازمان یا دستگاه اجرایی پس از پذیرفته شدن در آزمون و حین استخدام نداشته باشند

 

  • داشتن سن 20 – 25 سال برای داوطلبان دارای مدرک دیپلم

 

  • داشتن  سن 30 سال برای داوطلبان دارای مدرک فوق دیپلم (کاردانی)

 

  • شرط سنی 35 سال برای داوطلبان دارای مدرک لیسانس

 

  • شرط سنی 40 سال برای داوطلبان دارای مدرک فوق لیسانس

 

  • شرط سنی 45 سال برای داوطلبان دارای مدرک دکتری

 

  • شرایط سنی برای داوطلبان آقا بدون در نظر گرفتن مدت زمانی است که در دوره خدمت ضرورت به سر می برند.

 

  • جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان دارای یک سال سابقه اسارت از حداکثر شرایط سنی معاف هستند.

 

  • تاریخ مندرج بر روی مدرک فارغ التحصیلی و کارت پایان خدمت باید قبل از آخرین روز ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش باشد.

 

  • برای پدر، مادر، خواهر و برادر شهدا به اندازه 5 سال و برای رزمندگان دارای سابقه کمتر از 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه به اندازه مدت حضورشان بر شرط سنی اصلی اضافه می شود.

 

  • داوطلبانی که به صورت تمام وقت و غیر رسمی از تاریخ 22 بهمن ماه سال 57، در وزارت خانه ها، موسسات و شرکت های دولتی، بانک ها و شرکت های تحت پوشش آن ها، شرکت های بیمه های دولتی، شهرداری ها، موسسات و شرکت های دولتی که مگر با ذکر نام آن ها در موارد خاص قوانین و مقررات عمومی دولت شامل حال آن ها نمی شود، موسسه ها و شرکت های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت بهره می برند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت های تحت پوشش آن ها، اشتغال داشته اند به اندازه مدت زمان خدمت غیر رسمی آن ها، بر شرایط سنی شان اضافه می شود.
  • مدرک تحصیلی علاقه مندان به شرکت در عناوین شغلی هنرآموز، باید فوق دیپلم پیوسته باشد اما اگر مدرک فوق دیپلم آن ها ناپیوسته باشد باید مدرک دیپلم هنرستان را دارا باشند.

 

  • امکان تغییر محل خدمت تعیین شده در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش، پس از قبولی نهایی و پیش از استخدام و اشتغال به کار وجود ندارد و پس از اشتغال نیز بر اساس ضوابط و قوانین نقل و انتقالات فرهنگیان می باشد.

 

  • داوطلبانی که جزو قبولی های نهایی قرار می گیرند، موظف هستند که پیش از شروع دوره مهارت آموزی یک ساله، تعهدی مبنی بر 10 سال خدمت در محل پذیرفته شده به آموزش و پرورش بدهند.

 

  • معلمان جدیدالورود باید قبل از اشتغال به کار، سوگند معلمی را ادا کنند و سوگندنامه مربوطه را نیز امضا نمایند. متن و امضای سوگندنامه در پرونده معلم ها حفظ خواهد شد.

 

  • فارغ التحصیلان مراکز تربیت معلم (سابق) ، دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی که به وزارت آموزش و پرورش متعهد هستند، نمی توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت نمایند.

 

  • پذیرفته شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید در یک دوره مهارت آموزی یک ساله که توسط دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی برگزار می شود، شرکت نمایند.

 

  • افرادی به عنوان پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش محسوب می شوند که در دوره مهارت آموزی شرکت کنند و موفق به کسب حدنصاب امتیاز لازم در آزمون جامع آن شوند.

 

  • داوطلبانی که در کلاس های درسی و امتحانات دوره مهارت آموزی و همچنین آزمون جامع شرکت نکنند به منزله انصراف آن ها از ادامه روند استخدام تلقی شده و می بایست مبلغی را به عنوان جریمه و هزینه دوره آموزشی پرداخت نمایند.

 

  • قسمتی از هزینه های دوره مهارت آموزی بر عهده داوطلب می باشد و در صورت انصراف او در مدت یک ساله آموزشی، وزارت آموزش و پرورش بنا بر صلاح دید خود، می تواند نسبت به محاسبه و دریافت هزینه های مربوطه اقدام کند.

 

  • داوطلبانی که جزو قبولی های نهایی عنوان شغلی های هنرآموز هستند می بایست برای اطلاع از نحوه ثبت نام و شرکت در دوره مهارت آموزی استخدامی آموزش و پرورش به سایت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مراجعه کنند و پذیرفته شدگان نهایی عناوین شغلی آموزگار، دبیر، مراقب سلامت، مشاور و مربی امور تربیتی نیز برای اطلاع از موارد مذکور باید به سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی cfu.ac.ir مراجعه نمایند.

 

  • مکان دوره مهارت آموزی با توجه به شغل محل و پس از اعلام نتایج قطعی، مشخص می شود.

 

  • تغییر محل دوره مهارت آموزی تنها در صورت وجود شغل مورد نظر و با رعایت جنسیت، از سوی دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی قرار می گیرد.

 

  • داوطلبان می بایست در زمان ثبت نام برای شرکت در دوره مهارت آموزی، مدرک روخوانی و روانخوانی قرآن کریم و هم چنین مدرک ICDL خود را ارائه دهند. در غیر این صورت باید متعهد شوند که مدارک مورد نظر را تا قبل از  آزمون جامع دوره مهارت آموزی دریافت کرده و ارائه نمایند.

 

  • دانشگاه هایی که دوره مهارت آموزی در آن ها اجرا می شود، مسئولیتی در برابر تهیه مسکن و تغذیه افراد نداشته اما در صورت تقاضای داوطلبان، می توانند خدماتی را با دریافت هزینه مربوطه ارائه نمایند.

 

استخدام فرزند بازنشستگان آموزش و پرورش و بانک 

کسانی که بازنشسته شده اند و فرزندانی دارند که مدرک فوق دیپلم به بالا هستند وشغلی ندارند ، در سایت payesh8523.ir ثبت نام کنند. برای ثبت نام تلفنی با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید.

عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد ، در سال 99 بیش از 25000 نفر معلم حق التدریسی و پیش دبستانی جذب آموزش و پرورش می شوند و 450 میلیارد تومان اعتبار برای این کار در نظر گرفته شد. دولت در لایحه پیشنهادی خود 2000 میلیارد تومان را برای اجرای این طرح در سال 99 اختصاص داده است که کمیسیون تلفیق مجلس هزار میلیارد تومان دیگر به آن اضافه کرد.

 دانلود دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 – 1400

 دانلود منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش 

معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد، هنوز مجوز قطعی آزمون استخدامی صادر نشده است، اما برای جذب ۵۵ هزار نفر به توافق اولیه با سازمان امور اداری و سازمانی رسیده ایم. البته هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است که چند درصد نیرو‌ها از طریق دوره چهار ساله و چند درصد از طریق دوره‌های یکساله مهارت آموزی باشد.

مطابق با اولیت بندی های انجام شده  ، قرار شد بیشترین جذب نیرو در برای دوره ابتدایی باشد و بعد از آن هم برای جذب هنر آموز در شاخه‌های فنی حرفه‌ای و کار و دانش بیشتر جذب را خواهیم داشت.

توجه!!

این آزمون های استخدامی صرفا برای یک دستگاه نیست و جذب نیرو و نحوه برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 به این صورت می باشد که متقاضیان سایر دستگاه ها نیز در بخش عمومی این آزمون شرکت می کنند و بین 15 تا 20 روز مهلت برای ثبت نام متقاضیان وجود دارد.

 استخدامی آموزش و پرورش

ظرفیت پذیرش آزمون استخدامی آموزش و پرورش

خبر استخدام بیش از 53 هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش از طرف معاون برنامه ریزی و توسعه و تعاون منابع آموزش و پرورش ارائه شده است.

 این سازمان اعلام کرده است روند جذب از طریق ماده ۲۸ بعد از برگزاری آزمون استخدامی که زمان آن از سوی سازمان سنجش اعلام خواهد شد، امکان‌پذیر می باشد.

هر ساله ظرفیت پذیرش آموزش و پرورش طبق نیاز هر استان و شهر مشخص می شود امسال نیز از جذب بیش از 27 هزار و 300 نفر از طریق آزمون اسخدامی آموزش و پرورش خبر داده شده است.

20 هزار از طریق کنکور و دانشگاه فرهنگیان.

5هزار مجوز نیرو جذب نشده از سال قبل که امسال استخدام می شوند.

ظرفیت جذب آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای هر استان
اعلام ظرفیت جذب استان های قزوین، بوشهر، گلستان، هرمزگان ، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان در آزمون استخدام جدید آموزش و پرورش سال 99؛ توجه داشته باشید در صورت انتشار خبر جدید اعلام ظرفیت جذب و استخدام آموزش و پرورش از طریق سایت صدای مشاوران اطلاع رسانی خواهد شد.

  • 2650 نفر در آموزش و پرورش خوزستان
  •  494 نفر در آموزش و پرورش قزوین
  •  570 نفر در آموزش و پرورش بوشهر
  •  755 نفر در آموزش و پرورش گلستان
  •  734 نفر در آموزش و پرورش هرمزگان
  •  305 نفر در آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  •  2380 نفر در آموزش و پرورش خراسان رضوی
  •  3 هزار و 837 نفر در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  •  بیش از 1000 نفر در استان قم
  • 3000 نفر در شهرستان های استان تهران
  • 300 نفر در آموزش و پرورش خراسان شمالی
  • 8هزار و 530 نفر در آموزش و پرورش آذربایجان غربی

استخدام معلمان حق التدریس در آموزش و پرورش: 70 هزار معلم، در سال 99 بازنشسته می شوند و جایگزین این معلمان با حق التدریسی های استخدام شده پر شود.

شرایط قد در آزمون استخدام آموزش و پرورش

ابطال بخشنامه وزارت آموزش و پرورش در خصوص تغییر میزان قد پس از برگزاری آزمون استخدامی

مطابق با رای شماره 1841 مورخ 20 آذر 98 هیات عمومی دیوان عدالت اداری ، داشتن سلامت جسمانی، روانی و توانایی حسن انجام وظایف محوله برای حرفه معلمی طبق ضوابط و مقررات آموزش پرورش مورد سنجش قرار می گیرد و در آن مقطع زمانی طبق مصوبه آموزش و پرورش قد مناسب برای داوطلبان زن جهت استخدام 155 سانتی متر تعیین شده است.

هزینه ثبت نام آزمون استخدام آموزش و پرورش

در زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش متقاضیان باید مبلغ 45 هزار تومن ( مبلغ مصوب در سال گذشته ) را پرداخت نمایند و بعد اقدام به ثبت نام نمایند. هزینه ی ثبت نام در سال جاری اندکی تغییر خواهد کرد.

مجموعه صدای مشاوران با دارا بودن مشاوران برجسته در زمینه ی آزمون استخدامی می تواند شما را در نحوه، شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، همچنین نحوه مصاحبه و سوالت آن شما را یاری دهد.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

افرادی که در این آزمون شرکت کرده اند می توانند با مراجعه به مقاله دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش از نحوه و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود مطلع شوید. در این کارت می توانید اطلاعات خود را بررسی کرده و در صورت عدم تطابق می توانید به باجه های رفع نقص مراجعه نمایید.

مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش

بعد از برگزاری آزمون و دریافت کارنامه، داوطلبانی که نمره قبولی را دریافت کرده اند و در مرحله اول پذیرش شده اند. باید نسبت به ارسال مدارک خود جهت شرکت در مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایند.

در صورت پذیرش و تایید مدارک ارسالی از سوی آموزش و پرورش دعوت به مصاحبه خواهند شد. داوطلبانی که دعوت به مصاحبه نشده اند به منزله تایید نشدن و رد شدن آن ها می باشد.

  • برای آگاهی از زمان انجام مصاحبه و محل آن داوطلبان می توانند به سایت آموزش و پرورش استان محل زندگی خود مراجعه نمایند.
  • در صورت عدم مراجعه در زمان تعیین شده، مصاحبه  و پذیرش شما لغو خواهد شد.

مجموعه صدای مشاوران با دارا بودن بانک سوالات مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش، می تواند راهنمای شما در این مصاحبه حساس باشد برای ارتباط با مشاوران می توانید از لینک زیر بسته های تماسی دریافت نمایید.

لینک دریافت بسته های تماسی با تخفیف ویژه

سوالات مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش

در مصاحبه آزمون استخدامی سوالاتی درباره خود شخص و رشته ای که در آن تحصیل کرده، سوالاتی در مورد خانواده شخص و هدف از شرکت در آزمون استخدامی و… پرسیده می شود.

در مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش سوالاتی مانند احکام نماز، روزه ، غسل، مرجع تقلید ، ولی فقیه، وظایف ما در مقابل آن، آخرین نماز جمعه ای که شرکت کرده اید، آخرین کتابی که خوانده اید و… پرسیده می شود.

پیشنهاد ویژه صدای مشاوران :

سوالات متداول آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • زمان دقیق ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از چه سایتی اعلام می شود؟

زمان دقیق ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org اعلام خواهد شد.

  • آیا شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرایط سنی دارد؟

بله شریط سنی شرکت در آزمون داشتن حداکثر سن 35 سال می باشد و در صورت بالا تر بودن سن ثبت نام انجام نمی شود.

  • سایت ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش کدام است؟

تمام مراحل ثبت نام  به صورت اینترنتی و در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می گیرد و داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایت ثبت نام خود را انجام دهند.

  • سامانه ثبت نام آزمون استخدامی چه نام دارد؟

sanjesh.org سامانه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشد با مراجعه به سامانه سنجش و انتخاب گزینه آزمون متمرکز اجرایی می توانید نسبت به ثبت نام خود اقدام نماید.

  •  برگزاری آزمون استخدامی سال بعد در چه زمانی انجام می شود؟

بعد از برگزاری آزمون اسخدامی در سال جاری و دریافت نتایج از سوی سازمان سنجش به صورت حدودی در همین زمان اوایل تا اواسط مهر ماه انجام می گیرد، که به دلیل شرایط کرونا در کشور ممکن است تغییراتی داشته باشد.

  • حداقل معدل لازم برای استخدام در آموزش و پرورش چند است؟ 

 هیات عمومی دیوان عدالت اداری شرط معدل 15 برای شرکت و استخدام در آزمون آموزش و پرورش را حذف کرد. پیش از این داشتن معدل 15 شرط شرکت در آزمون بود.

  • رشته های مورد نیاز برای استخدام در آموزش و پروش کدام اند؟

داوطلبان می توانند با داشتن حداقل مدرک کاردانی در هر یک از رشته های دانشگاهی مانند زیست شناسی، کامپیوتر، روانشناسی، تربیت بدنی و… در این آزمون شرکت کنند.

  • حداکثر سن برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش چند سال است؟

شرایط سنی مندرج در دفترچه آزمون استخدامی از داشتن حداکثر 35 سال برای شرکت در این آزمون خبر می دهد.

رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98

برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش لازم است لیست رشته هایی که آموزش پرورش از آن ها نیرو جذب می کند را بدانید در ادامه لیست رشته هایی که در سال گذشته 98 از طریق سازمان سنجش اعلام شده است را به اطلاع شما می رسانی و در صورت منتشر شدن دفترچه جدید این مقاله به روز می شود.
شغل رشته های مورد نیاز
آموزگاری ابتدایی (استثنایی) روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی (لیسانس ، فوق لیسانس) – روانشناسی تربیتی گرایش کودکان استثنایی (لیسانس ، فوق لیسانس) – علوم تربیتی گرایش استثنایی (لیسانس ، فوق لیسانس)
آموزگاری ابتدایی (ابتدایی) آموزش ابتدایی (لیسانس ، فوق لیسانس) – برنامه ریزی درسی (لیسانس ، فوق لیسانس) – علوم تربیتی (لیسانس ، فوق لیسانس) – فلسفه تعلیم و تربیت (لیسانس ، فوق لیسانس) – مشاوره و راهنمایی (لیسانس ، فوق لیسانس) – روانشناسی کلیه گرایش ها به جز روانشناسی صنعتی (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیر ادبیات فارسی دبیری ادبیات فارسی (لیسانس ، فوق لیسانس) ، زبان و ادبیات فارسی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیر تربیت بدنی معلم تربیت بدنی و علوم ورزشی (لیسانس ، فوق لیسانس) – تربیت بدنی و علوم ورزشی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیر روانشناسی مشاوره و راهنمایی (لیسانس ، فوق لیسانس) – روانشناسی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیر ریاضی دبیری ریاضی (لیسانس ، فوق لیسانس) – ریاضی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – آمار کلیه گرایش ها (لیسانس، فوق لیسانس)
دبیر زبان و ادبیات انگلیسی دبیری زبان انگلیسی (لیسانس ، فوق لیسانس) – زبان انگلیسی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیر زیست شناسی آموزش علوم تجربی (لیسانس ، فوق لیسانس) – زیست شناسی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – میکروبیولوژی (لیسانس ، فوق لیسانس) – دبیری زیست شناسی (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیر شیمی شیمی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – دبیری شیمی (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیر عربی زبان و ادبیات عرب (لیسانس ، فوق لیسانس) – تحصیلات حوزوی سطح 2 – تحصیلات حوزوی سطح 3 – دبیری زبان و ادبیات عرب (لیسانس ، فوق لیسانس) – دبیری دینی و عربی (لیسانس ، فوق لیسانس) – ادبیات عرب (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیر علوم اجتماعی جامعه شناسی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – علوم اجتماعی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – علوم ارتباطات اجتماعی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – مردم شناسی (لیسانس ، فوق لیسانس) – دبیری علوم اجتماعی (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیر علوم تجربی زیست شناسی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – شیمی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – فیزیک کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – دبیر علوم تجربی (لیسانس ، فوق لیسانس) – دبیری زیست شناسی (لیسانس ، فوق لیسانس) – دبیری فیزیک (لیسانس ، فوق لیسانس) – دبیری شیمی (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیر فیزیک فیزیک کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – دبیری فیزیک (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیر معارف اسلامی (فلسفه) فلسفه کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – الهیات و معارف اسلامی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیری اقتصاد برنامه ریزی سیستم های اقتصادی (لیسانس ، فوق لیسانس) – علوم اقتصادی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیری تاریخ تاریخ کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – تاریخ انقلاب اسلامی (لیسانس ، فوق لیسانس) – دبیری تاریخ (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیری جغرافیا (جغرافیا) دبیری جغرافیا (لیسانس ، فوق لیسانس) – جغرافیا کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – علوم زمین شناسی (لیسانس ، فوق لیسانس) – ژئوفیزیک کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیری جغرافیا (زمین شناسی) علوم زمین (لیسانس ، فوق لیسانس) – زمین شناسی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – جغرافیا کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیری حرفه و فن(کار و فناوری) مهندسی مکانیک کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی مواد کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیری معارف اسلامی(معارف اسلامی) تحصیلات حوزوی سطح 2 (لیسانس) – تحصیلات حوزوی سطح 3 (فوق لیسانس) – دبیری دینی و عربی (لیسانس ، فوق لیسانس) – دبیری الهیات و معارف اسلامی (لیسانس ، فوق لیسانس) – درجه تخصصی 2 – حافظ ممتاز قرآن (لیسانس ، فوق لیسانس) – درجه تخصصی 3 – حافظ ممتاز قرآن (لیسانس ، فوق لیسانس) – الهیات و معارف اسلامی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
دبیری هنر ارتباط تصویری (لیسانس ، فوق لیسانس) – تصویرسازی (لیسانس ، فوق لیسانس) – معماری (لیسانس ، فوق لیسانس) – معماری منظر (لیسانس ، فوق لیسانس) – نقاشی (لیسانس ، فوق لیسانس)
مراقب سلامت بهداشت عمومی (لیسانس ، فوق لیسانس) – بهداشت محیط (لیسانس ، فوق لیسانس) – بهداشت مدارس (لیسانس ، فوق لیسانس) – پرستاری (لیسانس ، فوق لیسانس) – تغذیه (لیسانس ، فوق لیسانس) – مامایی (لیسانس ، فوق لیسانس)
مربی امور تربیتی مدارس الهیات و معارف اسلامی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – روانشناسی (لیسانس ، فوق لیسانس) – تحصیلات حوزوی سطح 2 – تحصیلات حوزوی سطح 3 – علوم تربیتی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – علوم قرآنی (لیسانس، فوق لیسانس) – درجه تخصصی 2 – حافظ ممتاز قرآن (لیسانس، فوق لیسانس) – درجه تخصصی 3 – حافظ ممتاز قرآن (لیسانس ، فوق لیسانس)
مشاور واحد آموزشی روانشناسی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – مشاوره کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز (استادکار) چاپ کاردانی چاپ (فوق دیپلم)
هنرآموز الکتروتکنیک(الکتروتکنیک) مهندسی برق گرایش قدرت (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی برق گرایش کنترل (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی برق گرایش قدرت و کنترل (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی کنترل (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی برق قدرت (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز الکتروتکنیک(مکاترونیک) مهندسی برق کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – مکاترونیک (فوق لیسانس) – مهندسی مکانیک کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز چاپ مهندسی چاپ (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز حسابداری حسابداری کلیه گرایش ها (لیسان، فوق لیسانس)
هنرآموز زراعی و باغی تکنولوژی تولیدات زراعی (لیسانس ، فوق لیسانس) – تکنولوژی تولیدات گیاهی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی زراعت و اصلاح نباتات (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تولیدات گیاهی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی کشاورزی گرایش باغبانی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی کشاورزی گرایش زراعت و اصلاح نباتات (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی کشاورزی گرایش گیاه پزشکی (لیسانس ، فوق لیسانس) – تکنولوژی تولیدات باغی (لیسانس ، فوق لیسانس) – علمی کاربردی پرورش گل و گیاه زینتی (لیسانس ، فوق لیسانس) – علمی کاربردی مدیریت تلفیقی آفات (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی گیاه پزشکی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز ساخت و تولید(ساخت و تولید) مهندسی قالب سازی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی ماشین ابزار (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی ساخت و تولید (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز ساخت و تولید(ماشین ابزار) مهندسی قالب سازی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی مکانیک گرایش ساخت و تولید (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی ساخت و تولید (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید ماشین ابزار (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید قالب سازی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز ساختمان مهندسی تکنولوژی گرایش ساختمان (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی ساختمان (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی عمران گرایش عمران (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی اجرایی عمران (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی معماری و شهرسازی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی عمران گرایش عمران (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی فناوری عمران گرایش ساختمان سازی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز سرامیک مهندسی سرامیک کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز صنایع چوب چوب شناسی و صنایع چوب (لیسانس ، فوق لیسانس) – سازه های چوبی (لیسانس ، فوق لیسانس) – صنایع چوب (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی صنایع چوب گرایش صنایع چوب (لیسانس ، فوق لیسانس) – کارشناسی سازه های چوبی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی صنایع مبلمان (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی صنایع چوب و کاغذ (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی سازه های چوبی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز صنایع فلزی و جوشکاری جوشکاری ( لیسانس، فوق لیسانس ) – صنایع فلزی ( لیسانس، فوق لیسانس ) – مهندسی تکنولوژی جوشکاری ( لیسانس، فوق لیسانس ) – مهندسی مواد گرایش جوشکاری ( لیسانس، فوق لیسانس ) – مهندسی فناوری جوش ( لیسانس، فوق لیسانس )
هنرآموز طراحی و دوخت طراحی و دوخت (لیسانس ، فوق لیسانس) – طراحی لباس و خیاطی (لیسانس ، فوق لیسانس) – طراحی پوشاک (لیسانس ، فوق لیسانس) – تکنولوژی طراحی و دوخت (لیسانس ، فوق لیسانس) – طراحی لباس (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز کامپیوتر مهندسی کامپیوتر کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز کودکیاری بهداشت عمومی (لیسانس ، فوق لیسانس) – پرستاری (لیسانس ، فوق لیسانس) – علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش دبستانی و پیش دبستانی (لیسانس ، فوق لیسانس) – علوم تربیتی گرایش روانشناسی تربیتی (لیسانس ، فوق لیسانس) – علوم تربیتی گرایش مشاوره و راهنمای تحصیلی (لیسانس ، فوق لیسانس) – کودکیاری گرایش مربی کودک (لیسانس ، فوق لیسانس) – مربی بهداشت (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز گرافیک (انیمیشن) تلویزیون و هنرهای دیجیتالی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز گرافیک (گرافیک) ارتباط تصویری (لیسانس ، فوق لیسانس) – گرافیک (لیسانس ، فوق لیسانس) – ارتباط تصویری و گرافیک (لیسانس ، فوق لیسانس) – ارتباط تصویری – گرافیک (آموزش گرافیک) (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز ماشین های کشاورزی تکنولوژی ماشین های کشاورزی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی ماشین های کشاورزی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز متالورژی مهندسی متالورژی ریخته گری (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی متالورژی ذوب فلزات (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی مواد و متالورژی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی متالورژی گرایش متالورژی عمومی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی متالورژی گرایش مواد (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی متالورژی گرایش آهن و فولاد (لیسانس ، فوق لیسانس) – انتخاب و شناسایی مواد-مدلسازی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی متالورژی گرایش ذوب فلزات (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز معدن مهندسی معدن کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی استخراج معادن زیرزمینی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز مکانیک خودرو مکانیک خودرو (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی مهندسی خودرو (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی خودرو (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز مکانیک موتورهای دریایی مکانیک موتورهای دریایی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی مکانیک کشتی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی دریا گرایش کشتی سازی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی دریا و کشتی سازی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز ناوبری مهندسی دریا گرایش دریانوردی (لیسانس ، فوق لیسانس) – ناوبری (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی دریانوردی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز نساجی مهندسی نساجی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی صنایع نساجی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز نقاشی دبیری نقاشی (لیسانس ، فوق لیسانس) – نقاشی کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز نقشه کشی عمومی(معماری) علمی کاربردی معماری (لیسانس ، فوق لیسانس) – معماری داخلی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی معماری (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی معماری گرایش شهرسازی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی معماری (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز (استادکار الکتروتکنیک) کاردانی فنی برق قدرت گرایش توزیع، پست، انتقال (فوق دیپلم) – کاردانی فنی الکتروتکنیک گرایش تاسیسات الکتریکی (فوق دیپلم) – کاردانی فنی الکتروتکنیک گرایش برق صنعتی (فوق دیپلم) – کاردانی فنی برق و تاسیسات گرایش برق (فوق دیپلم) – کاردانی فنی الکتروتکنیک (فوق دیپلم)
هنرآموز (استادکار طراحی و دوخت) کاردانی فنی طراحی و دوخت (فوق دیپلم) – کاردانی فنی طراحی پوشاک (فوق دیپلم) – کاردانی فنی لباس و خیاطی (فوق دیپلم)
هنرآموز (استادکار کامپیوتر) کاردانی فنی نرم افزار کامپیوتر (فوق دیپلم) – کاردانی فنی سخت افزار کامپیوتر (فوق دیپلم) – کامپیوتر گرایش فناوری اطلاعات و ارتباطات (فوق دیپلم)
هنرآموز (استادکار الکترونیک) الکترونیک ( فوق دیپلم ) – الکترونیک گرایش رادیو و تلویزیون (فوق دیپلم) – برق-الکترونیک و ابزار دقیق (فوق دیپلم) – الکترونیک عمومی (فوق دیپلم)
هنرآموز (استادکار ساختمان) ساختمان گرایش ساختمان (فوق دیپلم) – ساختمان گرایش کارهای عمومی ساختمان (فوق دیپلم) – ساختمان گرایش اجرای ساختمان های بتنی (فوق دیپلم) – ساختمان گرایش نگهداری و مرمت ساختمان (فوق دیپلم)
هنرآموز (استادکار صنایع فلزی) صنایع فلزی گرایش صنایع فلزی (فوق دیپلم) – صنایع فلزی گرایش جوشکاری (فوق دیپلم)
هنرآموز (استادکار تاسیسات) کاردانی تاسیسات گرایش حرارتی، تهویه و تبرید، حرارت مرکزی و تهویه مطبوع، حرارتی و برودتی (فوق دیپلم)
هنرآموز(استادکارساخت و تولید) کاردانی فنی ساخت و تولید گرایش ماشین ابزار (فوق دیپلم) – کاردانی فنی ساخت و تولید گرایش قالب سازی (فوق دیپلم)
هنرآموز (استادکار صنایع چوب) صنایع چوب وکاغذ، سازه های چوبی (فوق دیپلم)
هنرآموز(استادکارمکانیک خودرو) کاردانی فنی مکانیک خودرو (فوق دیپلم)
هنرآموز الکترونیک مهندسی برق گرایش مخابرات (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی علمی کاربردی برق الکترونیک (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی الکترونیک کلیه گرایش ها (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی برق گرایش الکترونیک، مخابرات (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز تاسیسات مهندسی مکانیک گرایش حرارت سیالات (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی مکانیک گرایش تبدیل انرژی (لیسانس ، فوق لیسانس) – تاسیسات گرایش حرارتی ، تهویه و تبرید ، حرارت مرکزی و تهویه مطبوع (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تکنولوژی تاسیسات حرارتی و برودتی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی فناوری تاسیسات حرارتی و برودتی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز صنایع دستی علمی کاربردی صنایع دستی (لیسانس ، فوق لیسانس) – صنایع دستی گرایش های فرش، چوب، فلز، سفال و شیشه (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز صنایع غذایی مهندسی علوم و صنایع غذایی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی کشاورزی صنایع غذایی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی ماشین های صنایع غذایی (لیسانس ، فوق لیسانس)
هنرآموز علوم دامی دامپروری (لیسانس ، فوق لیسانس) – دامپزشکی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی تولیدات دامی (لیسانس ، فوق لیسانس) – مهندسی علوم دامی (لیسانس ، فوق لیسانس)

نمونه کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

با توجه به قبول شدگان در سال قبل می توانید قبولی خود را تخمین بزنید چند نمونه کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای شما ارایه داده ایم:

برای مشاهده روی هر عکس کلیک نمایید.

کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش کارنامه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جهت مشاوره در زمینه تاریخ و زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
147 دیدگاه برای “تاریخ و زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش”
  1. سلام تاریخ ثبت‌نام فرزندان فرهنگیان بازنشسته تا ۱۷/۱/۹۸ اعلام کردن ولی از روز قبل سایت مشکل داشت و نمیشد ثبتنام کرد و روز هفدهم یعنی امروز هم توی سایت زدن تاریخ ثبتنام به اتمام رسیده
    لطفا پیگیری کنید سایت خودشون مشکل داره خواهشا پیگیری کنید تمدید کنن یا سایت ثبتنام رو عوض کنن

    • سلام.چشم

      • سلام ببخشید بچه های نهضتی باید همین آزمون استخدامی رو بدن یا آزمون جدا دارن

      • سلام می خواستم بپرسم ثبت نام آزمون آموزش و پرورش با این شرایط کرونا حتما امسال انجام میشه یانه؟بعدشم اینکه از الان بعضی از موسسات کاریابی اقدام به ثبت نام داوطلبان شرکت در آزمون کردن،این حقیقت داره یانه،یعنی اینا مجوزی برای اینکار دارن یا نه؟ باتشکر

        • سلام دوست محترم سایت ثبت نامدر سالهای گذشته سایت سازمان سنجش می باشد.پیگیراخبار باشید

  2. سلام من برا آزمون هنرآموز کامپیوتر آموزش و پرورش میخوام امتحان بدم ولی تاالان جایی برا این کار ثبت نام نکردم آیا برای امتحانش قبلا باید ثبت نام میکردم یا با اومدن دفترچش تو اردیبهشت تازه ثبت نام شروع میشه ؟لطفا راهنماییم کنید برام خیلی مهمه

    • سلام اگه فوق دیپلم یا کارشناسی دارید باید منتظرازمون استخدامی باشید بببینیدبا عنوان هنراموز یا استادکارپذیرش رودارن یانه.اگه پدومادرفرهنگی داریدیه سایت برای معرفی به ارگان های مختلف بودمی تونستیدثبت نام کنید ولی ربطی به ازمون استخدامی نداره.

  3. سلام زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش پرورش تموم شد؟

  4. سلام.استخدام فرزندان اموزش وپرورش که تو سایت تونستن ثبت نام کنن بقیه مراحلش چیه؟کی تماس میگیرن؟کجاباید پیگیرش باشیم؟لطفا راهنمایی کنین.ممنون

    • پیگیراخبارباشید.چیزی اعلام نشده

      • سلام استخدامی آموزش و پرورش دقیقا کی هس؟ تموم شده ی هس؟

        • سلام دوست محترم ثبت نام اخر شهریور ازمون ابان پیگیراخبارباشید

        • سلام دانشجوی ترم آخر فوق دیپلم ابتدایی می توانند در آزمون شرکت کنند

          • سلام دوست محترم به تاریخ فارغ تحصیلی در دفترچه ثبت نام اعلام می شود باید توجه کرد

  5. سلام

    استخدام نیروی خدماتی آموزش پرورش سال 98 چه تاریخی شروع میشه؟خدماتی آموزش پرورش هم آزمون داره؟

  6. باسلام تاریخ دقیق ثبت نام آموزش و پرورش از کی شروع میشه ؟

    • سلام تا به این لحظه اعلام شدثبت نام مردادوازمون شهریور اعلام شد

      • سلام شرایط ثبت نام استخدام فرزندان فرهنگیان بازنشسته چی بوده بایدچکارکنیم

        • سلام یه سایتی به عنوان بانک اطلاعات فرزندان فرهنگیان بود.تعهدی برای استخدام شمانیست بهتردر ازمون استخدامی شرکت کنید

        • سلام سایت برای جمع اوری اطلاعات فرزندان بیکارفرهنگیان بودولی تعهدی برای استخدام حتمی فرزندان فرهنگیان نیست

  7. سلام من دوتا سوال داشتم یکی اینکه فوق لیسانس زبان شناسی ام میتونم توآزمون استخدامی آموزش وپرورش رشته دبیری زبان انگلیسی شرکت کنم بعدش من درسم تموم شده وفقط پایان نامه ام مونده که مهردفاع میکنم میتونم شرکت کنم؟

  8. سلام وقت بخیر
    خانمی هستم۲۳ ساله
    و رشته من اقتصاد نظری میباشد من درسم تموم شده یعنی فارغ التحصیل شدم و واحدی ندارم
    تنها مشکلی که دارم اینه که هنوز مدرکم رو نگرفتم چون دانشگاه من دور ار شهر من است و الان هم تابستان می باشد نتوانستم برای گرفتن مدرک اقدام کنم چون کارهای ادایش هم طول میکشه
    سوال من این است ایا میتوانم در ازمون استخدامی اموزش و پرورش شرکت کنم و بعد مدرکمو رو بگیرم معدلم هم ۱۵ میباشد؟؟؟؟
    و
    اگر یه نفر معدلش رو بی حواسی یا یه اشتباه یا به هر دلیلی دیگه ای رو در ثبت نام مثلا بزنه ۱۶ولی در مدرک ۱۵ باشه ایا مشکلی ایجاد میشه؟؟؟

    • سلام شما باید اطلاعات دقیق وارد کنید هرنوع مغایرت ابطال قبولی هست.برای مدرک احتمالا شرایط درنظرگرفته میشه

  9. با سلام.آیا رشته مهندسی شیمی هم میتونه برا دبیری شیمی یا علوم تجربی آزمون بده؟

    • سلام براساس استخدامی گذشته برای دبیری شیمی وعلوم تجربی نمی تونید.برای امسال هنوز چیزی برای رشته ها یمجاز مشخص نیست

  10. باسلام
    آیا این آزمون نیروهای خدماتی هم می خواهد.مثلا افرادی با مدرک دیپلم برای نیرو های خدماتی شرکت کنند؟

  11. با سلام من کاردانی اموزش علوم تجربی دارم میتوانم در ازمون اموزش وپرورش شرکت کنم دوسال هم سرباز معلم بودم و ابتدایی تدریس کردم

    • سلام درازمون های گذشته دربعضی از استان ها دربعضی رشته صورت گرفته

  12. سلام من فوق لیسانس زبان شناسی هستم میتونم توآزمون استخدامی شرکت کنم؟

  13. سلام شرایط سنی چنده اونایی ک چن سال بدبختی کشیدن نبایدامیدی داشته باشن توروخداببریدش بالاتر

    • سلام شرط سنی دازمون سال گذشته برای مدرک کارشناسی35بوده یعنی باتوجه به مدرک سن فرق داره

    • سلام باتوجه به مدرک تحصیلی متفاوته

  14. سلام کسی که هنوز 2ترم از لیسانسشم مونده باشه میتونه ثبت نام کنه و چقدر طول می کشه تا اعلام بشه کسی قبول شده باید بره برا مصاحبه

  15. سلام با لیسانس مهندسی ماشین های صنایع غذایی در چه رشته آزمون آموزش پرورش ميتونم شرکت کنم؟

    • سلام دوست محترم شمابرای هنراموزصنایع غذایی می توانیدشرکت نمایید

  16. سلام وقت بخیر . امروز 7 شهریوره . میخواستم بدونم زمان ثبت نام به اتمام رسیده ؛ هر چی میچرخم یه سایت زده اردیبهشت یه سایت زده اواخر مرداد ؟

    • سلام دوست محترم ثبت نام استخدام اموزش وپرورش نیمه دوم شهریورماه اغاز می شود

  17. سلام راسته که میگن این استخدامی برای مردم عادی نیست ؟ وفقط به نهضتی ها و فرهنگیان وفارغ تحصیلان دانشگاه فرهنگیان اختصاص دارد؟؟؟؟؟

  18. سلام زمان آزمون حدودا کی میشه؟؟

    • سلام دوست محترم زمان ثبت نام حدود18شهریورازمون درمهر

  19. سلام من پایان نامه ارشدم مونده میتونم با مدرک ارشدشرکت کنم

    • سلام دوست محترم بامدرک کارشناسی تون می تونید ارشد باید دید زمان فراغت از تحصیل رو چه زمانی اعلام میکنن

  20. سلام مشاور عزیز ….
    من لیسانس کامپیوتر دارم و خرداد ماه فارغ وتحصیل شدم برای مدرک اقدام کردم به من یک گواهی دادن که در آن ریز نمراتم به طور کامل شرح داده شده ..گفتن اگر در استخدامی شرکت کنی می تونی همین رو ارائه بدی!!! واقعا میشه!!؟؟؟مشکلی در ارائه مدارک پیش نمی آید؟؟؟

    • سلام دوست محترم بله امکانش هست. مهم این هست که فارغ التحصیل شده باشید

  21. سلام خسته نباشید….

    این ازمون استخدامی کی شروع میشه؟؟؟ از بس آنتظار کشیدیم زیر پامون .. بوته ..سبز شد.. باولله

    • سلام دوست محترم اواخرشهریور از طریق سایت سازمان سنجش ثبت نام شروع میشه

  22. سلام وخسته نباشید ….بازم مزاحم شدم که بپرسم تاریخ ثبت نام شروع شده یا نه؟؟؟؟؟

    • سلام دوست محترم ان شاءالله اخریتن هفته ثبت نام اغاز میشه

  23. سلام ایا سال 99 ازمون ایتخدامی معلمی برگزار میشه؟ اگ میشه کدوم ماه

  24. سلام ایا سال 99 ازمون استخدامی برگزار میشه؟ اگ میشه کدوم ماه ؟

    • سلام دوست محترم بله یکبار نیمه اول سال ویکبارنیمه دوم

  25. سلام مشاور عزیز من پدرم ایثار گری (داوطلب)دارد 21ماه رزمنده داوطلب بوده ولی هنوز مزایایی از طرف ارگان های بنیاد یا ارتش در یافت نکرده اند….من در استخدامی آموزش وپرورش می تونم از سهمیه ایشون استفاده کنم؟؟؟
    دو مین سوالم هم اینه که معدل معیار برای این استخدامی چند است؟؟؟

    • سلام دوست محترم اگه 6ماه حضورداوطلبانه باشد بایدکدپیگیری باید واردکنید.شرط معدل نداره

  26. سلام
    من در دوره ارشد انصراف دادم و‌گواهی موقتم دست دانشگاست،آیا میتونم در آزمون شرکت کنم
    اگر در زمان مصاحبه نتونم مدرکمو آزاد کنم،ردم میکنن؟

    • سلام دوست محترم بله شما می تونید شرکت کنید.برای مصاحبه باید مدارکتون اماده باشد

  27. سلام ببخشید آیا باز هم آموزش و پرورش برای سال جدید استخدامی دارد ممنون

  28. سلام ببخشید من متولد 1377/4/15هستم میتونم در کنکورسال 99برم دانشگاه فرهنگیان توروخدا جوابمو بدین ؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام دوست محترم متولدین1377/07/01به بعدمی تواننددرکنکورشرکت کنند البته رایزنی برای افزایش سن صورت گرفته ولی به نتیجه نهایی نرسیده پیگیراخبار باشید

  29. سلام ، آزمون استخدام معلمی در سال ۹۹ چ ماهی برگزار میشه و ثبت نامش چ ماهیه

  30. سلام.ببخشیدمن دوسال سربازمعلم درشهرستان خاش بخش ایرندگان بودم درانموقع بعدازپایان دوسال برای استخدام بعنوان حق التدریس نیروی غیربومی جذب نکردندمتولدسال ۱۳۵۷هستم ومحل سکونتم زابل بیزحمت اگرراهی وجودداردمن حقیر رااستخدام کنید.چه آموزش وپرورش استان سیستان و بلوچستان شدچه نهضت سواد آموزی چه ارگانهای دیگه.تشکر

    • سلام دوست محترم به اموزش وپرورش ستان خودمراجعه نمایید

  31. سلام من فوق دیپلم گرافیک دانشگاه خوارزمی شهرضا اصفهان و کارشناسی ناپیوسته گرافیک پوستر و نشانه علمی کاربردی مبارکه دارم از سال۹۴ الان ۲۶ سالمه و میخوام اقدام کنم برای استخدام رشته گرافیک و زیرمجموعش برای آموزش پرورش باید چیکار کنم ؟

    • سلام دوست محترم شما باید درازمون استخدامی دستگاه های اجرایی برای اموزش وپرورش شرکت کنیددوره بعد ثبت نام احتمالا اسفندیافروردین باشه

    • با سلام خدمت مشاور محترم لطفا میشه بگین ثبت نام آموزش و پرورش پس کی شروع میشه،کلی هزینه کردم می ترسم با این شرایط از امتحان جا بمونم،چون من کارشناسی زبان و ادبیات فارسی هستم والانم ۳۴سال دارم خواهشا این پیامارو اگه امکانش هست به گوش مسئولان برسونین با تشکر

      • سلام دوست محترم پیگیراخبار وسایت سازمان سنجش باشید گفته شد ثبت نام مردادهست وخبردقیقورسمی هنوز اعلام نشده

  32. سلام من لیسانس مهندسی شیمی دارم میتونم دبیر شیمی بشوم؟
    سوال دوم این است که من پدر و پدربزرگ همه فرهنگی هستن چه مزایایی شامل حال میشود
    و آزمون استخدامی چه تاریخی است؟

    • سلام دوست محترم بله شما می توانید درازمون استخدامی اموزش وپروش برای دبیری شیمی شرکت کنید.درمصاحبه فرهنگی بودن والدین امتیازمی باشد.زمان ازمون مشخص نیست

  33. سلام.با تو جه ب اینکه زمان ازمونتقریبا ۲۰ ابان۹۹ هست.و تا تایید نهایی استخدام و مصاحبه ک طول میکشد.ایا من با توجه ب اینکه در دی ۹۹کارشناسی م تموم میشه.امکان شرکت در این آزمون را دارم????

    • سلام دوست محترم ازمون استخدامی اموزش وپرورش احتمالا اردیبهشت باشد پیگیرباشید

  34. سلام خدمت شما
    میخواستم بپرسم من کارشناسی علوم قرآن و حدیث خوندم میتونم در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنم؟
    بعد در زمینه ای میتونم تدریس کنم؟؟
    آیا این آزمون در قم هم برگزار میشود؟

  35. سلام وقتتون بخیر
    میخواستم بدونم زمان برگزاری ازمون استخدامی اموزش و پرورش سال ۹۹ کی هست؟و زمان ثبت نامش از کی شروع میشود؟

    • سلام دوست محترم هنوززمان دقیق مشخص نیست احتمالا اردیبهشت باشه پیگیراخبارباشید

  36. با عرض خدمت مشاور گرامی. من با 35سال شسن،مدرک ارشد صنایع غذایی، پدر و مادر فرهنگی، آیا میتونم رشته آموزگار ابتدایی رو در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنم؟ اگر خیر، پس چه رشته ای رو میتونم شرکت کنم که در آموزش و پرورش مشغول بشم؟

  37. سلام من دانشجو هستم ۲۴ ساله ایا من هم میتونم در ازمون اموزش پرورش شرکت کنم؟

    • سلام دوست محترم استخدامی شرط سنی دارد که باتوجه به مدرک تحصیلی متفاوت می باشدمدرک شما چیست؟

  38. سلام من پیش دانشگاهی تجربی دارم و میخوام دبیری معارف شرکت کنم ثبت نام کی شروع میشه و آزمون کی برگزار میشه؟

    • سلام دوست محترم شما باید درکنکورانسانی شرکت کنید وشرط سن معدل روداشته بایدداشته باشید

  39. سلام خسته نباشيد من سه سال سابقه تدريس پيش دبستاني در مهد و دو سال سابقه ي بيمه دارم ايا اموزش پرورش جذب ميكنه و اينكه زمان ثبت نام در ازمون اموزش پرورش كي هست

    • سلام دوست محترم زمان ثبت نام درخرداداعلام شده پیگیراخبارباشید

      • سلام می خواستم بپرسم تاریخ ثبت نام آموزش پرورش کی شروع میشه من الان ۳۴سال دارم اگه بمونه براسال بعد فایده ای برای من نداره،از الان شروع کردم به خوندن،خدا کنه هر چی زودتر اعلام کنن.

        • سلام دوست محترم ثبت نام احتمالا اواخر تیر اوایل مرداد

  40. .سلام خسته نباشین. من الان دانشجویه رشته آموزش ابتدایی هستم این ترم فوقه دیپلممو میگیرم، به نظرتون میتونم الان تو این آزمون شرکت کنم

    • سلام دوست محترم هنوز شرایط جدیداعلام نشده ولی معمولا دراین رشته باکارشناسی به بالاپذیرش انجام میشه

  41. سلام من فرزند بازنشسته آموزش و پرورش هستم با مدرک فوق لیسانس بابت ثبت نام فرزندان فرهنگی سوال داشتم به چه صورت باید ثبت نام کنم چون وارد سایتی که معرفی کردن شدم گذینه ای در رابطه با این موضوع نبود ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • سلام دوست محترم شما باید درازمون استخدام دستگاه اجرایی شرکت نمایید

  42. با سلام
    زمان برگزاری آزمون سال99 استخدام آموزش و پرورش مشخص شده کی انجام میشه؟

    • سلام دوست محترم ثبت نام احتمالا اواخر تیراوایل مردادباشه

  43. سلام… آیا امسال بامدرک کاردانی حسابداری میشه درآزمون آموزش و پرورش شرکت کرد یان؟؟

  44. سلام، زمان برگزاری آزمون چه زمانی هست؟ ثبت نام شروع شده؟

    • سلام دوست محترم زمان دقیق هنوز مشخص نیست پیگیراخبارباشید

  45. باسلام شرایط استخدامی اموزش پرورش چیه
    اگر هنوز مدرک لیسانس ناپیوسته رشته مهندسی نرم فزار نگرفتم میتونم کنکورش شرکت کنم

    • سلام دوست محترم باید منتظر اعلام شرایط زمان فارغ التحصیلی که در زمان ثبت نام اعلام می شود باشیم

  46. سلام چه خوب که زمان ثبت نام شروع نشده،شما اطلاع رسانی میکنید از سایت؟من ترم اخر کارشناسی هستم

    • سلام دوست محترم بله.لطفا درصورت تمایل بامشاوران ما درارتباط باشید

  47. سلام ببخشید تاریخش مشخص شده کی هست ثبت نامش؟

  48. سلام من متولد ۶۵٫۱٫۱هستم سال ۴۰۱-۴۰۰هم میتونم تو آزمون آموزش پرورش شرکت کنم،ممنون میشم از پاسخ گویی شما

    • سلام دوست محترم شرط سن با توجه به مدرک تحصیلی هست مثلا بامدرک کارشناسی معمولا35 سال هست البته استناهای هم وجود داردبرای مشاوره جامعتر بامشاوران ما در ارتباط باشید

  49. سلام من متولد۶۵٫۱٫۱با مدرک کارشناسی خواستم ببینم می تونم امسال تو آزمون استخدامی آموزش پرورش شرکت کنم ممنون میشم زودتر پاسخ بدین

  50. با سلام ببخشید زمان آزمون کدوم ماه هست؟ و اینکه کسی که سال اخر کارشناسی (ترم اخر مهر۹۹)هست هم میتونه تو این ازمون شرکت کنه یانه؟ رشته علوم تربیتی گرایش پیش دبستان و دبستام

    • سلام دوست محترم ثبت نام احتمالا اواخر تیر اوایل مرداد باشدشرایط فرغ التحصیلی در دفترچه ثبت نام اعلام می شود

  51. سلام خسته نباشید.
    من لیسانس آمار دارم آیا میتونم برای دبیری ریاضی آزمون بدم؟

  52. سلام بنده ۲۵ سالمه و در رشته ی حسابداری کاردانی دارم.میتونم شرکت کنم در آزمون؟

  53. سلام روز بخیر ببخشید من تیرماه امسال فارغ‌التحصیل شدم و برای مدرک موقت مراجعه کردم ولی گفتن حدودا دو ماهی طول می‌کشه با این اوصاف میتونم آزمون استخدامی امسال شرکت کنم؟یعنی برای ثبت نام نیازی به دانشنامه موقت ندارم؟
    خواهشاً جواب بدید خیلی مهمه میخوام امسال شرکت کنم

  54. سلام من دی ۹۹ مهندسی برق میگیرم واینکه ازمون ابان برگزار میشه تا مصاحبه و …دوماه طول میکشه من میتونم شرکت کنم با تشکر

    • سلام دوست محترم دفترچه ثبت نام مردادمنتشر می شود باید دیدتاریخ فارغ التحصیلی چه تاریخی اعلام می شود

  55. سلام وقت بخیر
    بنده پارسال تو ازمون اموزش و پرورش دعوت به مصاحبه شدم و تشکیل پرونده هم دادم
    اما روز مصاحبه غایب بودم
    امسال میتونم دوباره شرکت کنم یا محروم شدم؟

  56. با سلام خدمت مشاور محترم ثبت نام آموزش پرورش کی شروع میشه؟و این موسسات کاریابی که اقدام به ثبت نام می کنن مجاز ن یانه؟یعنی مورد تأیید وزارت آموزش و پرورش هستن،

    • سلام دوست محتر مردادماه سایت ثبت نام سایت سازمان سنجش می باشد

  57. سلام
    من فوق لیسانس مهندسی برق دارم میتونم ازمون استخدامی دبیری ریاضی رو بدم؟

    • سلام دوست محترم خیر شما برای رشته های مربوط به هنرستان شانس دارید

  58. سلام وقت بخیر
    ازمون استخدامی اموزش و پرورش برای استان اصغهان هم اجرا میشه؟ یا فقط برای یک سری استان های خاص هست ؟ من کارشناسی نرم افزار و ساکن اصفهان هستم . میتونم دراین ازمون شرکت کنم ؟

    • سلام دوست محترم همه استان ها پذیرش دارند ولی ظرفیت ورشته مورد پذیرش زمان ثبت نام مشخص می شود

  59. سلام
    من رشته مهندسی پرتو پزشکی هست میتونم امسال آزمون استخدامی آموزش و پرورش رو بدم ؟قم هستم و دانشگاه آزاد بودم و خانم هستم

    • سلام دوست محترم شما باید دفترچه استخدامی مطالعه نمایید

  60. درود
    شرط سنی برای شرکت کنندگان با مدرک کارشناسی در آزمون پیس رو چند سال هستش؟

    • سلام دوست محترم درسال گذشته 35 بوده امسال باید دیدشرط سنی چند وچه تبصره های خواهدداشت

  61. سلام خسته نباشید
    من مهندسی کامپیوتر دارم میتونم شرکت کنم تو ازمون۹۹
    و شرایط سنی ان چند سال میباشد
    وانکه معدل من ۱۴/۴۱ می باشد میتونم شرکت کنم
    ممنونم

    • سلام دوست محترم شما اقا یاخانم هستید؟بامشاوران ما در ارتباط باشید

  62. سلام برای اینکه به مصاحبه آموزش و پرورش دعوت شویم با مدرک لیسانس مدیریت جهانگردی، به جز ثبت نام در سایت سازمان سنجش احتیاج به دادن آزمون خاصی هست؟ لطفا پاسخ دهید

    • سلام دوست محترم شما باید متناسب بامدرک در ازمون شرکت کنید وبعد مصاحبه ومراحل گزینش طی نمایید

  63. سلام من لیسانس معماری دارم .میتونم تو آزمون آموزش و پرورش شرکت کنم .۳۳ سالمه .برای قبولی چ منابعی رو باید بخونم ؟؟

  64. باسلام
    2تا سوال دارم (در مورد آزمون استخدامی آموزش وپرورش99) :
    1. امکان تعیین محل آزمون وجود داره؟ چون محل سکونتم یه استان دیگه است ولی میخوام چابهار امتحان بدم؟
    2. سربازان حین خدمت میتونن در این آزمون شرکت کنن؟(سربازایی که تا آخربهمن تموم میشه سربازیشون)

  65. سلام اگر لیسانس ریاضیات و کاربردها باشم میتونم برای آموزگاری ابتدایی شرکت کنم ؟؟؟یا اینکه فقط باید دبیری ریاضی شرکت کنم؟؟؟

    • سلام دوست محترم خیرشما فقط برای دبیری ریاضی می توانید اقدام نمایید

  66. سلام آزمون استخدام آموزش پرورش درسال 1400در چه ماهی ثبت نامش شروع میشه با تشکر

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید