دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آزمون استخدامی آموزش و پروش چند سال پیاپی است که در کشور، برگزار می شود این آزمون به منظور جذب نیروی متقاضی استخدام در آموزش و پرورش برگزار می شود. داوطلبان بعد از ثبت نام آزمون می توانند اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش نمایند. در ادامه این مقاله نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و همچنین زمان برگزاری آزمون را می توانید مشاهده نمایید.

تمدید ثبت نام آزمون استخدامی

متقاضیان شرکت در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشورسال 99 : بدلیل برگزارهمزمان اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری و ثبت نام آزمون استخدامی و بار شدید مراجعه کنندگان به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور تعدادی از متقاضیان نتوانستند ثبت نام خود را با موفقیت انجام دهند.

در همین راستا زمان ثبت نام آزمون استخدامی از تاریخ 1/7/99 لغایت 4/7/99 تمدید شد،  متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش جهت ثبت نام خود اقدام نمایند.

متقاضیانی که دارای سهمیه ایثارگر هستند و در بازه زمانی گفته شده سهمیه آنان برای آزمون استخدامی مورد تایید قرار نگرفته است در صورتی که با مراجعه و پیگیری موضوع سهمیه خود را حل نموده اند میتوانند در مهلت زمان 1/7/99 لغایت 4/7/99 با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده اند و اطلاعات آنان با موفقیت ثبت شده است می توانند نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99  از روز دوشنبه 1399/10/8 می باشد و داوطلبان شرکت کننده در آزمون می توانند به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و در زمان مقرر اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی نمایید. در ادامه نحوه دریافت کارت ورود به جلسه را می توانید مشاهده نمایید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 به صورت زیر می باشد داوطلبان با استفاده از راهنمای زیر می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.

  • گام اول مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org می باشد.
  • گام دوم انتخاب گزینه استخدامی مراکز اجرایی از بین لیست سمت راست سایت سازمان سنجش می باشد.

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • گام بعدی انتخاب لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش می باشد. داوطلبان می توانند کارت ورود به جلسه خود را در صورت فعال شدن لینک از طریق همین سایت دریافت نمایند.
  • در آخر داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات شخصی مانند نام، نام خانوادگی و یا رمز عبور، کد ملی، کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش را دریافت نمایند.

داوطلبان می توانند در صورت عدم دسترسی به سایت سنجش و یا اختلال در دریافت کارت ورود به جلسه با شماره های درج شده در انتهای مقاله تماس حاصل نمایید و کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش را دریافت نمایید.

باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه استخدامی آموزش و پرورش

در صورتی که داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون آزمون استخدام آموزش و پرورش متوجه خطا و مشکلی در کارت شده و یا اطلاعات مندرج در آن با اطلاعات شخصی متفاوت باشد می توانند به باجه های رفع نقص سازمان سنجش مراجعه نموده و اقدام به اصلاح کارت شرکت در آزمون نمایند. داوطلبان می توانند در ساعت 8 صبح لغایت 18 بعد از ظهر به باجه های رفع نقص مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش را ویرایش نمایید. داوطلبان می توانند آدرس باجه های رفع نقص کارت آزمون را در دفترچه آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشاهده نمایند.

زمان برگزاری آزمون استخدامی اموزش و پرورش 99

 بعد از زمان ثبت نام آزمون که در تاریخ 20 شهریور بود ، زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 در روزهای پنجشنبه مورخ 99/10/11 و جمعه 99/10/12 می باشد این آزمون در تهران و دیگر مراکز استان ها با توجه به آمار شرکت کننده ها برگزار خواهد شد. داوطلبان می توانند در این زمان به  محل امتحانی خود رفته و در آزمون شرکت نمایند. این زمان با توجه به شرایط کرونا در کشور اندکی جا به جا شده بود ولی طی اطلاعیه سازمان سنجش زمان دقیق برگزاری آزمون در تاریخ 99/10/11 می باشد.

برای اطلاع از منابع آزمون استخدامی و همچنین لیست رشته های آزمون آموزش و پرورش می توانید بر روی لینک های زیر کلیک نموده و در این آزمون با آگاهی کامل شرکت نمایید.

رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99

دانلود رایگان منابع آزمون استخدامی آموزش و پرورش

محل برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ذکر شده است داوطلبان می توانند پس از دریافت کارت آزمون در سایت sanjesh.org از این اطلاعات استفاده نمایند و از محل برگزاری آزمون مطلع شوند. اولویت محل آزمون شهر محل سکونت داوطلب و یا مرکز استان وی می باشد.

آزون اموزش و پرورش به صورت 2 مرحله ای می باشد و پس از برگزاری آزمون و حتی قبولی در مرحله اول یک مرحله مصاحبه و گزینش نیز وجود دارد و داوطلب در صورت قبولی در تمامی این مراحل می تواند در آموزش و پرورش استخدام شود.

  • به دلیل شرایط کرونا در کشور در صورت تایید سازمان مربوطه مصاحبه به صورت حضوری از داوطلبان انجام می شود در غیر اینصورت انجام مصاحبه به صورت مجازی خواهد بود.

امکان ویرایش وضعیت بومی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

بدین وسیله به اطلاع متقاضیان شرکت در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال 1399 میرساند که با توجه به تصمیمات متخذه و مساعدت با متقاضیانی که در بازه زمانی مقرر (29/7/99 لغایت 2/8/99) نسبت به اعلام وضعیت بومی خود اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است كه این دسته از متقاضیان بتوانند در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون (8/10/99 لغایت 99/10/12)، بر اساس توضیحات مندرج در بند «ب» اطلاعیه مذکور نسبت به ویرایش منحصراً بند بومی نیز اقدام نمایند. لازم به توضیح است امکان تغییر رشته شغل محل برای هیچ متقاضی وجود نخواهد داشت.

جهت مشاوره در زمینه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید