اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

نتایج کنکور ارشد ۹۹

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نتایج اولیه کنکور ارشد ۹۹ در تاریخ 13 شهریور 99 اعلام شد. این نتایج هم اکنون در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org قابل مشاهده است. کنکور کارشناسی ارشد سال جاری در ایران پس از تعویق چندباره به دلیل شیوع ویروس کرونا، نهایتا در روزهای ۱۶ و ۱۷ مرداد ماه در سراسر کشور برگزار شد. بر اساس گفته های سازمان سنجش زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹، در دهه دوم شهریور ماه انجام خواهد شد. نتایج اولیه که به عنوان یک کارنامه به داوطلبان تحویل داده می شود، کمک می کند تا انتخاب رشته مناسبی را داشته باشد.

در این مقاله صدای مشاوران زمان و نحوه دریافت نتایج آزمون کارشناسی ارشد را بررسی نموده و تلاش می نماید تا به عنوان راهنمای متقاضیان و شرکت کنندگان در آزمون سراسری کارشناسی ارشد به سوالات احتمالی آنها در این حوزه پاسخ دهد.

نتایج کنکور ارشد ۹۹

آزمون کارشناسی ارشد در سال ۹۹ را می توان متفاوت ترین کنکوری نامید کتاب امروز در کشور برگزار شده است. به تبع نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ نیز در زمان متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته منتشر خواهد شد. این نتایج در قالب یک کارنامه که به آن کارنامه اولیه کنکور نیز می گویند، در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

لینک دریافت نتایج کنکور ارشد ۹۹

نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ عصر پنجشنبه 13 شهریور منتشر شد. شرکت کنندگان در این آزمون می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org سنجش در زمان مقرر اقدام به دریافت کارنامه کنکور خود نمایند.

دریافت نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99

  • با انتخاب گزینه ورود به سیستم – کارنامه اولیه در گوشه سمت راست تصویر به صفحه زیر هدایت می شوید.

دریافت نتایج کنکور کارشناسی ارشد 99

برای دریافت نتایج آزمون کارشناسی ارشد نیاز به کد رهگیری و یا مشخصات شناسنامه ای دارید. در این صفحه با وارد نمودن مشخصات خواسته شده می توانید کارنامه اولیه خود را مشاهده نمایید.

در صورت فراموشی مشخصات و اطلاعات خواسته شده مقاله زیر را مطالعه نمایید.

کنکور سال جاری به دلیل درگیر بودن کشور با بیماری کرونا با رعایت تمهیدات و پروتکل های ویژه بهداشتی برگزار شد. البته برخلاف سال‌های گذشته احتمالاً شروع سال تحصیلی ۹۹ ۱۴۰۰ با تاخیر یک ماهه آغاز شود.

 انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

پس از اعلام نتایج کنکور ارشد ۹۹ و دریافت کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد، انتخاب رشته این آزمون مهمترین کار داوطلبان خواهد بود. هر داوطلب می تواند در فرم انتخاب رشته خود ۱۰۰ کد رشته محل را انتخاب نموده و در انتظار اعلام نتایج نهایی این آزمون باشد.

شما می توانید پس از مطالعه مفاد دفترچه انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد با توجه به مندرجات این دفترچه انتخاب رشته خود را انجام دهید.

اعلام نتایج نهایی نیز در قالب یک کارنامه در سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. در این کارنامه مشخص شده است که داوطلب امکان تحصیل در کدام یک از دانشگاهها و رشته ها را دارد.

اگرچه کنکور دانشگاه آزاد و سراسری چند سالی است که ادغام شده و در یک تاریخ برگزار می‌شود اما انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز در سایت azmoon.org انجام خواهد شد.

پیشنهاد میکنیم پس از اعلام نتایج کنکور ارشد ۹۹ داوطلبان انتخاب رشته خود را بر اساس چهار اولویت علاقه، مسیر، کیفیت و هزینه تحصیل انجام دهند.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

نتایج کنکور ارشد آزاد ۹۹

دانشگاه آزاد چند سالی است که تعدادی از رشته ها را با عنوان بدون کنکور در دو نیمسال مهر و بهمن ارائه می نماید. زمان دقیق ثبت نام رشته های بدون کنکور هنوز مشخص نشده است اما ثبت نام در نیمسال اول به صورت اینترنتی و نیم سال دوم به صورت حضوری می باشد. پذیرش در این رشته ها پس از اعلام نتایج کنکور ارشد ۹۹ و بر اساس سوابق تحصیلی انجام خواهد شد.

بهتر است برای اطلاعات دقیق تر در این زمینه سایت دانشگاه آزاد را در واحدهای دانشگاهی مورد نظر مشاهده نمایید و یا به صورت حضوری به واحدهای دانشگاهی مراجعه کنید.

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99

طبق اطلاعیه مورخ 99/06/17 سازمان سنجش و آموزش کشور در رابطه با انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد، آن دسته از داوطلبین شرکت در آزمون کنکور سراسری مقطع کارشناسی ارشد که تاکنون موفق به انتخاب رشته نشده اند، می توانند تا پایان روز چهارشنبه به تاریخ 1399/06/19 نسبت به انتخاب رشته کارشناسی ارشد ناپیوسته در سایت سازمان سنجش اقدام نمایند. بنابراین تمامی داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده پس از مطالعه کاملا دقیق دفترچه نتخاب رشته نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند. دفترجه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد شامل تمامی کد رشته محل های دانشگاه ها می باشد.

سوالات متداول

  1. زمان اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد چه تاریخی است؟
    13 شهریور ماه 99
  2. مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد تا چه تاریخی است؟
    19 شهریور ماه 99
  3. سایت رسمی سازمان سنجش برای انتخاب رشته کدام است؟
    sanjesh.org

 

جمع بندی: در این مقاله در رابطه با کنکور کارشناسی ارشد و زمان و نحوه اعلام نتایج آن صحبت شد. دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور نیز قرار داده شد و متقاضیان می توانند با دریافت دفترچه راهنما، نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. همچنین مهلت زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته طبق اعلام سازمان سنجش تا تاریخ 19 ام شهریور ماه ادامه خواهد یافت.

 

جهت مشاوره در زمینه اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید