باطل شدن شرط حداقل معدل دانشگاه فرهنگیان 98-99

برای معلم شدن چه رشته ای باید خواند

جهت مشاوره در زمینه باطل شدن شرط حداقل معدل دانشگاه فرهنگیان 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

شرط معدل دانشگاه فرهنگیان و داشتن حداقل معدل کل 15 در دوره م توسطه داوطلبان دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی لغو شد. در این صفحه از جزئیات کامل باطل شدن شرط حداقل معدل دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر رجایی مطلع می شوید. برای اطلاع از شرایط ثبت نام دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی 98 و شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 98 روی متن آبی کلیک کنید.

 

لغو شرط معدل دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی

شرط داشتن حداقل معدل 15 دانشگاه فرهنگیان مطابق با رأی شماره 1821 مورخ 97/09/13 هیأت عمومی دیوان عدالت اداری ، باطل شد. با توجه به بندهای ذیل ماده 6 قانون تشکیل شورای عالی آموزش و پرورش تصویب مقررات و اصول لازم برای گزینش تخصصی و تربیت و استخدام معلمان، بررسی و تصویب طرح های توسعه در مراحل و رشته های مختلف تحصیلی براساس احتیاجات نیروی انسانی با توجه به امکانات کشور، برعهده شورای عالی آموزش و پرورش می باشد. در مواد 42 به بعد مطابق با قانون مدیریت خدمات کشوری شرایط استخدام اعلام شده است . شرط معدل در سال 98 حداقل معدل 14 اعلام شد.

 

برای اطلاع از حداقل رتبه لازم برای دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم کلیک کنید.

 

پیرو ماده 43 قانون جدید، ناظر به تایید شرایطی است که در قوانین قبلی برای استخدام در دستگاههای اجرایی پیش بینی شده باشد، در صورتی که دلیلی بر وجود شرط داشتن حداقل معدل کل 15 در دوره متوسطه در گذشته نباشد، ضوابط مورد شکایت اولاً باعث توسعه شرایط استخدام به شرح مقرر در قانون مدیریت خدمات کشوری خواهد بود و ثانیاً موجب تحدید امتیازات قانونی اعمال سهمیه استخدامی برای ایثارگران از جمله ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و نیز ماده 90 قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است.

ثالثاً باید بگوییم که با توجه به قانون تشکیل شورای عالی آموزش و پرورش ، تصویب موارد شکایت خارج از حدود اختیار مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش است،

بند سوم شیوه نامه مصاحبه اختصاصی داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی مصوب مرکز برنامه ریزی، منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در سال تحصیلی و ضوابط مورد شکایت از دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمونهای سراسری سالهای 96 و 98 به شرح مذکور در گردش کار در افزایش و تعیین شرط حداقل معدل 15 در دوره متوسطه به دلیل تفاوت و مغایرت با قانون و خروج از حدود اختیارات با رجوع به بند یک ماده 12 ، 88 و 13 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری ، باطل شدن شرط حداقل معدل دانشگاه فرهنگیان 98-98 اعلام شد.

مطالب مرتبط:

تاریخ و زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 98 – 98

 

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 98

ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان، به صورت نیمه متمرکز انجام می شود و داوطلبان بعد از قبولی در کنکور سراسری و کسب رتبه قبولی ،ملزم به انجام مصاحبه معاینه و آزمون علمی و علمی و کسب نمره قبولی می باشند.

هر ساله دانشگاه فرهنگیان چندین هزار نفر دانشجو با مدرک دیپلم و مهارت آموز از لیسانس را پذیرش می کند که معمولا کمتر از نیمی از آنها خانم هستند.جهت اطلاع از شرایط ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه باطل شدن شرط حداقل معدل دانشگاه فرهنگیان 98-99

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
یک پاسخ برای “باطل شدن شرط حداقل معدل دانشگاه فرهنگیان 98-99”
  1. سلام با در صد های ادبیات 40،عربی 50،معارف 75،زبان 40،و زبان تخصص 25 چه ترازی میشه بدست اورد برای دبیری زبان انگلیسی،
    ممنون

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید