تخمین رتبه دانشگاه فرهنگیان

حداقل رتبه لازم برای دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم

جهت مشاوره در زمینه تخمین رتبه دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیان و اطلاع از این رتبه برای برنامه ریزی و آمادگی برای مصاحبه حضورری مهم است. آزمون های دانشگاه فرهنگیان در پنج گروه که شامل گروه های علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان برگزار می شود.

انتخاب رشته سرنوشت ساز ترین بخش زندگی تحصیلی شما را شامل می شود. مشاوران مجموعه صدای مشاوران در مقاله راهنمای تصویری انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۲ شما را راهنمایی نموده اند.

تخمین رتبه در این آزمون بسیار اهمیت دارد اینکه داوطلبان بداند با چه رتبه ای شانس قبولی در این آزمون دانشگاه فرهنگیان را دارد و بتواند تخمین رتبه دانشگاه فرهنگیان را انجام دهند.

سهمیه بومی گزینی تاثیر قابل توجهی در قبولی و انتخاب رشته و تخمین رتبه در دانشگاه فرهنگیان خواهد داشت. در این مقاله حداقل رتبه لازم برای دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم مورد بررسی قرار گرفته است.

تخمین رتبه دانشگاه فرهنگیان (مراکز تربیت معلم سابق ) 

رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم تحت تاثیر مستقیم سهمیه ها نظیر سهیمه بومی گزینی خواهد بود. با توجه به دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری رشته محل های دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم برای بومی های هر استان مجزا می باشد.

توجه داشته باشید که فقط اجازه انتخاب رشته محل های استان بومی مربوط به خود را خواهد داشت. قبولی در دانشگاه فرهنگیان ( تربیت مربی سابق) ذکر شده دارای دو مرحله می باشد. اگر رتبه ای مشابه با رتبه داوطلبی که در سال گذشته مورد پذیرش این دانشگاه قرار گرفته است، این موضوع به معنی قبولی قطعی شما در دانشگاه تربیت معلم نخواهد بود زیرا داوطلبان برای تحصیل در این موسسات آموزش عالی بایستی در مصاحبه حضوری نیز شرکت نمایند.

بعد از مصاحبه شفاهی و قبل از اینکه ظرفیت دانشگاه فرهنگیان به علت تغییر نیاز به نیروی استخدامی در آموزش پرورش تکمیل گردد و با توجه به تغییرات احتمالی دیگر ، برای پذیرش دانشجو ، قبولی قطعی و پذیرش در این دانشگاه تعیین خواهد شد.

حداقل رتبه لازم برای دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم

حداقل رتبه لازم قبولی دانشگاه فرهنگیان

در این قسمت به حداقل رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان اشاره میکنیم. برای تخمین رتبه دانشگاه فرهنگیان داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را دارند باید به این نکته توجه کنند که اگر در رشته انسانی تحصیل میکنند حدودا تراز بالای 7000 اگر در رشته تجربی تحصیل میکنند تراز بالای 7500 و اگر رشته آن ها ریاضی است تراز بالای 7200 شانس قبولی بیشتری نسبت به تراز های پایین تر دارند.

تاثیر نمره مصاحبه در قبولی دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم

همانطور که توضیح داده شد، افراد به میزان سه برابر ظرفیت استخدام به مصاحبه حضوری دعوت خواهند شد. تاثیر نمره مصاحبه در استخدام آموزش و پرورش بر اساس قانون به مقدار ۳۰ درصد از نمره نهایی متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش لحاظ خواهد شد.

به همین دلیل می توان گفت: مصاحبه حضوری در دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم اهمیت بسیار بالایی در نتیجه استخدام تمامی متقاضیان خواهد داشت.

  • نمره آزمون کتبی ۷۰ درصد
  • نمره مصاحبه حضوری ۳۰ درصد

تخمین رتبه دانشگاه فرهنگیان

بسیاری از افراد میخواهند با تخمین رتبه دانشگاه فرهنگیان شانس قبولی خود در این دانشگاه را بررسی کنند غافل از اینکه هیچ نرم افزار تخمین رتبه ای نمیتواند به طور قطع قبولی شما در دانشگاه فرهنگیان را با توجه به رتبه و درصد هایتان تضمین کند. برای مشاوره انتخاب رشته و دانشگاه فرهنگیان میتوانید با کارشناسان متخصص ما تماس بگیرید.

تخمین رتبه دانشگاه فرهنگیان براساس امار های قبولی در سال گذشته انجام می شود.

شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان

رتبه لازم دانشگاه فرهنگیان

شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان (تربیت معلم)

طی برگزاری جلساتی توسط سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور استخدامی به صورت بومی گزینی مشخص شده است. اما دانشجویان به تناسب ظرفیت‌های  پردیس‌ها، در بین پردیسها توزیع می‌شوند، به همین دلیل ممکن است کسانی که پذیرش می شوند در جایی دورتری از محل زندگی تحصیل کنند. بعد از اعلام دوبرابر ظرفیت، در ادامه مصاحبه‌هایی برای سنجش صلاحیت‌های عمومی و تخصصی افراد انجام می‌دهیم. در این مصاحبه‌ برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان جنبه‌های جسمی، روانی و شخصیتی متقاضیان مورد بررسی قرار می‌گیرد و آنها نهایتا با موفقیت در این دوره، پذیرش خواهند شد.
کسب نمرهء علمی کل 6500 و بالاتر حداقل رتبه لازم برای دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم خواهد بود، ضمن اینکه داشتن معدل کل  15 در دوره دوم متوسطه، پایه‌های اول و دوم و سوم دورهء دوم متوسطه و حداکثر 24 سال سن، از دیگر شرایط ضروری پذیرش در دانشگاه فرهنگیان است.
پذیرفته شدگان متعهد می شوند که دو برابر مدت تحصیل خود یعنی حداقل به مدت هشت سال به آموزش و پرورش تعهد محضری بدهند که در این دستگاه خدمت نمایند. افراد باید قبل از 26 سالگی درس‌شان تمام و وارد خدمت آموزش و پرورش بشوند.
دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه نیازهای سال ۱۴۰۲ دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی مشخص شده است، اعلام نموده که اغلب نیروهای مورد نیاز در گروه مردان است. به همین منظور دانشگاه فرهنگیان امسال حدود 10 هزار نفر دانشجو را پذیرش می کند که حدود 4 هزار نفرشان دختر و بقیه دانشجوی پسر هستند.

انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم 

داوطلبان بعد از اعلام نتایج و بررسی رتبه لازم برای دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم، آن دسته از داوطلبان که در کارنامه اولیه خود در بخش دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی مجاز اعلام شده اند می توانند نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در این دانشگاه اقدام نمایند. این دانشگاه به صورت نیمه متمرکز می باشد و پذیرش در آن چند برابر ظرفیت اعلام شده است. بعد از آن داوطلبان به مصاحبه دعوت می شوند.

شما می توانید پاسخ سوالات خود را به صورت کاملا رایگان در انتهای همین مقاله از مشاورین مجموعه صدای مشاوران دریافت نمایید. برای این کار کافیست سوال خود را در بخش دیدگاه ها در انتهای همین مقاله مطرح نمایید.
در کوتاه ترین زمان ممکن در همین صفحه به سوالات شما پاسخ داده خواهد شد.

جهت مشاوره در زمینه تخمین رتبه دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
794 دیدگاه برای “تخمین رتبه دانشگاه فرهنگیان”
  1. سلام ببخشید رشته ریاضی منطقه ۳ حدود چ رتبه ای میخاد برای قبولی کنکور ؟؟؟؟

    • برای چه رشته ای؟؟؟

      • رشته ریاضی و فیزیک چه رتبه ای می خواهد برای تربیت معلم منطقه 3 هم هستیم

        • سلام

          تقریبا زیر 10000

          ولی کلا شرایط انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان به این صورت می باشد:

          1-تراز بالای 6500

          2-معدل کل بالای 15

          3-سن زیر 22 سال

          • معدل برداشته شد

          • سلام معدل از شرایط دانشگاه فرهنگیان برداشته شدبا رای دیوان عدالت اداری

          • سلام من دیپلمم تجربی هدفم اموزش ابتدایی الان تصمیم گرفتم که رشته ریاضی کنکور بدم میشه بگین حداقل درصد با حداقل رتبه و ترازباید چقد باشه که قبول بشم ؟خرم ابادم متطقه ۲ هستم توروخدا کمکم کنید جواب بدین حتما۸

          • سلام دوست محترم تراز8200عالیه رتبه8700

          • سلام تربیت معلم زیرگروه چنده انسانیه؟

          • سلام دوست محترم دبیری چه رشته ی ملاک است

          • سلام من دوازدهمی هستم رشته انسانی .خواستم بدونم ک من جز منطقع ۲و ۵درصدم سهمیه ایثارگری دارم..چه رتبه و ترازی رو باید کسب کنم تا دانشگاه فرهنگیان اموژش استثنایی مجاز بشم …ح

          • سلام دوست محترم تراز8500به بالا

          • سلام مشاور عزیزم من تجربی نظام جدید هستم ساکن اهواز یعنی منطقه2 چه تراز. ورتبه ای برای آموزش ابتدایی باید بدست بیارم؟؟

          • سلام دوست محترم 7900

      • سلام.من دختر هستم.متولد ۷۸.نظام قدیم.استان مازندران یعنی منطقه ۲.سهمیه ایثارگران ۵ درصد دارم و رشتمم انسانی هست.میشه بگین چه رتبه ای باید بیارم که امسال منو دعوت به هصاحبه کنن؟همچنین بگین از سهمیه ۵ استفاده کردم کار درستی بود یا سهمیه منطقه ۲ بهتره؟تشکر

        • سلام
          بایدترازبالای 6500بیارید.برای رشته مختلف متفاوته.برای سوال اخر نیازبه توضیح کامل هست باشماره موجوددرسایت تماس بگیرید

        • سلام تراز ۸۵۰۰ منطقه ۳ استان تهران رشته انسانی برای کنکور ۹۹ چه رتبه ای میشه؟ممنون میشم زودتر جواب بدین

      • سلام ببخشید برا کنکور ۹۸ برای اموزش ابتدایی حداقل رتبه چند هست؟منطقه ۲ استان اصفهان

    • سلام من منطقه سه قم هستم رشته انسانی. میخواستم بدونم از چه رتبه ای میتونم فرهنگیان قبول شم؟

  2. سلام،بنده با تراز 7278ومعدل کل ۱۷:۳۴رشته انسانی منطقه دو چقدر شانس برای دعوت مصاحبه تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان دارم؟

  3. سلام من با تراز 7150 و بومی خراسان رضوی چقدر احتمال داره به مصاحبه دعوت بشم؟؟

  4. سلام ببخشید با رتبه ۹۰۰۰ ایثارگر ۵ درصد و تراز ۶۹۰۰ زیر گروه یک شانس قبولی فرهنگیان دارم؟ تو تکمیل ظرفیت

  5. سلام ببخشید چند برابر ظرفیت فرهنگیان برای تکمیل ظرفیت 97 اعلام شده؟؟

    • سلام. براساس‌ ضوابط مربوط به‌ گزينش‌ رشته‌‌هاي‌ تحصيلي داراي شرايط خاص، افراد واجد شرايط در هر يك‌ از كدرشته‌هاي‌ شرايط خاص تا چند برابر ظرفيت‌ در هر كد رشته‌ با توجه‌ به‌ نمره‌ كل‌ از بين‌ كليه داوطلباني‌ كه‌ كدرشته‌ يا رشته‌هاي‌ مربوط را در مرحله تکمیل ظرفیت انتخاب ‌نموده‌اند، مشخص و در روز چهارشنبه مورخ 97/09/07 از طريق سايت اين سازمان اعلام خواهد شد.

  6. سلام بنظر شما من با تراز ۷۸۰۰ تجربی و معدل۱۸.۷۵ تو استان کرمانشاه که تو تکمیل ظرفیت ۱۰ نفر میگیره با مصاحبه خوب و با توجه به اینکه پدرم فرهنگی هست ومقام های ورزشی و قرانی زیادی دارم احتمال قبولی نهاییم زیاده؟ فقط از این میترسم ترازم نسبت به بقیه مصاحبه کننده ها کم باشه…..لطفا جواب بدین

    • سلام ترازشما برای مرحله تکیل ظرفیت بدنیست ولی باز بسته به اینکه سهمیه منطقه2یا3هستیدورشته متفاوت میشه ولی شرایط مصاحبه می تونه همه چی روتغییربده.پس برای مصاحب خودتون رو امادکنید

  7. سلام
    سه تا سوال دارم
    1_شرط معدل کلابرای دانشگاه فرهنگیان برداشته شده؟
    2_معدل نهایی هر سه سال نباید کمتر از 15 باشد یا معدل دیپلم که آخر سال سوم اعلام میشه
    3_تراز6500 حدود رتبه چقدر میشه برا رشته ریاضی منطقه 2

    • سلام رای جدیددیوان عدالت اداری شرطمعدل روحذف کرده بایدمنتظربودکه درزمان انتشاردفترچه کنکورسراسری اعمال می شودیانه.درسالهای گذشته معدل سه سال اخر.رتبه درسالهای مختلف متفاوت می باشدواین تراز حداقل هست مثلا برای کامپیوترشهیدرجایی تراز8900قبولی داریم وباز تراز متغییرهست.

  8. سلام ببخشید یه چند تا سوال داشتم. میخواستم بدونم این ترازی که میگن جی هست و من که پدرم ایثار گر 5 درصد هست و معدل سال اخرم هم بالای 16 میاد و در منطقه 3 هستم چه شانسی برای قبولی در سال98 برای تربیت معلم دارم و باید رتبم تقریبا چند باشه ممنون میشم جواب بدین.

    • سلام.تراز نمره ازمون می باشدشما بایدحداقل6500بیاریدتا مجاز به انتخاب رشته بشید.رتبه برای رشته مختلف متفاوته.وشانس قبولی متفاوت

  9. سلام با تراز ۶۵۵۹تجربی منظقه دو احتمال قبولی تو فرهنگیان هست من مصاحبه رو عالی دادم.

    • سلام شما حداقل تراز رو دارید.

    • سلام با تراز 6600 احتمالش چقدره تربیت معلم ابتدایی منطقه ۲ تجربی قبول شم؟
      حداقل ترازو دارم
      اما آیا به مصاحبه دعوت میشم؟

      • سلام دوست محترم شانس زیادبالایی ندارید

      • سلام دوست محترم شانستون زیادبالا نیست

      • سلام من داوطلب نظام قدیم رشته انسانی منطقه ۳ بهارستا ۱ استان تهران و جنسیت دختر هستم.من برای کنکور ۹۹ دانشگاه فرهنگیان چه رتبه و ترازی رو باید کسب کنم ؟ممنون میشم زودتر جواب بدین

        • سلام دوست محترم تراز8500به بالاخیلی عالی هست ولی باتوجه به رشته شهر تراز فرق داره مثلا برای اموزش ابتدایی 7900هم خوبه

  10. سلام یعنی چی که بومی شده ؟الان من نمیتونم از زاهدان برم دانشگاه فرهنگیان مشهد بخونم؟اگه میتونم واسه قبولی دبیری زیست شناسی مشهد حدودا چه رتبه ای باید بیارم؟

    • سلام.شرایط بومی دردفترچه ثبت نام قیدمیشه.رشته مدنظرشمارواستان شما بایدبخواهد ومحل تحصیل رشته ممکن استان دیگه ی باشه یا استان خودتون . شما میرید درستون میخونیددران دانشگاه برای کاربرمی گردیدبه استان وشهربومی خودتون.مثلاسال گذشته رشته زیست شناسی استان سیستان.محل تحصیلش دانشگاه فرهنگیات بندرعباس بود.افرادمیرن این دانشگاه بعدکه درسشون تموم شدبرمی گردن به استان خودشون. اگه باز متوجه نشیدبا شماره های موحوددرسایت تماس بگیرید.

  11. سلام ببخشید میخاستم بدونم حدود رتبه مورد نیاز برای اموزش زیست شناسی دانشگاه فرهنگیان مشهد چنده؟

    • سلام.بسته به سهمیه کنکورمتفاوته وجنسیت متفاوته.ولی تراز8800خوبه .

  12. سلام وقتتون بخیر ممنون میشم بهم بگید برای رشته آموزش ابتدایی فرهنگیان رشت حدودا بین چه بازه رتبه ای میتونم قبول بشم برای سال 98؟!یه حدودی رو لطف کنید بگید رشته تجربی هستم منطقه 2

    • سلام سالهای مختلف متفاوته ولی حدودتراز8800ورتبه 10000منطقه دوحدودی هست مصاحبه هم مهمه

  13. سلام ببخشید میشه رتبه ی لازم برای دبیری زبان منطقه ۲ رو بگید ؟ لطفا

    • سلام.کدوم استان هستید چون متفاوته هست.درمجموع تراز8800خوبه.

  14. سلام بنده منطقه 3 هستم و به علاوه دارای سهمیه 5 درصدی ایثارگران هم هستم..بنظر شما برای قبولی در تربیت معلم از کدوم سهمیه در ثبت نام استفاده کنم بهتره؟

    • سلام.سهمیه 5درصدبه تراز شما یه مقداری اضافه می کند.منظقه 3هم معمولا بچه های ضعفیتری داره.درمجموع به بقیه رقبا داره.سوال شما نیاز به مشاوره دقیقتر داره چون رشته متفاوته برای تراز.

  15. سلام من استاندخوزستانم رشتمم انسانیه تراز قلم چی 5500 هستم بنظرتون ایا شانس قبولی در دانشگاه رجایی رو دارم

    • سلام بله شانس رو دارید.ولی این شانس برای رشته ها مخن=تلف کم زیادمیشه.اگه ترازروبه 6000قلم چی نزدیک کنی خوبه

  16. سلام بله دبیری زبان انگلیسی از طریق کنکورگروه زبان هست .باید استانتون دراون سال سهمیه وپذیرش داشته باشه.تراز کنکورسراسری تون بایدبالایی6500باشه.

  17. سلام ببخشید میشه بگید رتبه لازم برای دبیری منطقه 3 یاسوج رو بگید

  18. سلام .شرط سنی برای کنکور ۹۸اعمال میشه؟؟؟ یعنی شرط سنی ۲۲سال هست؟؟؟

    • سلام اخرین تغییرات دانشگاه فرهنگیان دردفترچه سراسری اعلام میشه.درسالهای گذشته22سال بوده

  19. سلام میشه لطفا تراز و رتبه لازم برای رشته مشاوره یا تربیت بدنی تو شهر رشت رو بگین منطقه یک هستم

  20. سلام خسته نباشید من منطقه سه استان قزوین هستم گروه انسانی حدودا چ رتبه و ترازی لازمه برای قبولی تو دانشگاه فرهنگیان ؟

    • سلام رشته به رشته وسال به سال رتبه وتراز متفاوت هست/ولی8500تراز خوبی هست.

    • سلام برای چه رشته ی؟رشته به رشته متفاوته ولی 8500ترازخوبی هست

  21. سلام لیسانس شیمی دارم. به نظر شما برای استخدام اموزش و پرورش بهتره از آزمون های استخدامی استفاده کنم یا از طریق کنکور سراسری برای دانشگاه فرهنگیان تلاش کنم؟

    • سلام.داشگاه فرهنگیان دارای شرط سنی می باشد.یعنی22تمام شرط سن هست درضمن اگه اقایان اگه سربازی نرفته باشن یکباربرای هرمقطع معافیت تحصیلی می تواننداستفاده کنند.درازمون استخدامی منع سنی ندارید.ویک دوره مهارتی یکساله می روید

    • سلام من منطقه سه هستم ورشتم تجربیه میخواستم بدونم باتراز6600امکانش هست به مصاحبه دعوت شم چقدرشانس دارم برای اموزش ابتدایی

  22. سلام….حدود رتبه و تراز مورد نیاز برای منطقه سه جنسیت دختر و اموزش زیست شناسی دانشگاه فرهنگیان رو میشه لطف کنید؟؟

    • سلام چه استانی؟ولی درمجموع تراز8600ورتبه 7000خوبه ولی استان به استان باز فرق داره

  23. استان خراسان رضوی…

    • سلام.خودشهرمشهد.ازچه گروهی اطلاعات تون دقیق وکامل بیان کنید

  24. سهمیه منطقه ۲ هم دارم. با توجه به این سهمیه لطفا حداقل رتبه مورد نیاز رو بهم بگید

  25. سلام ببخشید برای دبیری زیست و دبیری ابتدایی منطقه دو همدان با سهمیه ایثارگر ۲۵ درصد چ رتبه و ترازی لازمه در کنکور ۹۸ ؟؟؟ من نظام قدیمم

  26. سلام وقت بخیر من منطقه یک هستم و شهرمشهد حدود رتبه لازم برای قبولی دبیری زیست شناسی واسه من چقدره؟و اینکه پدرم آموزش پرورشی هستن میخواستم بدونم این تو گزینشم موثره آیا؟؟

    • سلام.البته این رتبه برای هرسال متفاوتمیشه.تراز شما9300رتبه درسهمیه3000.درمصاحبه هم فرهنگی بودن پدرمادرکمک تون می کنه

  27. سلام
    دانشگاه تربیت دبیر رجایی هم مثل دانشگاه فرهنگیان است؟(یعنی قبولی در آنجا مساوی با استخدام در آموزش پرورش است؟

    کسانی که مثلا اهل یکی از استانهای شمالی باشند می توانند در دانشگاه تربیت دبیر رجایی تهران یا یکی از استان ها دیگر پذیرفته شوند یا خیر؟
    اگر آنجا پذیرفته شدند بعد از اتمام تحصیلات می توانند به استان محل تولد خود بازگشته و مشغول به تدریس شوند؟

    • سلام جواب سوال یک بله سوال دوم بله سوال سوم حتما بایدبه شهرخودشون برگردن چون فقط محل تحصیل تهران بوده ومحل خدمت استان بومی اون فردمیشه.

  28. سلام من رشته ریاضی و منطقه 3 هستم برای دبیری ریاضی یا فیزیک دانشگاه فرهنگیان سنندج چه رتبه و ترازی خوبه ممنون

    • سلام.برای دبیری ریاضی وفیزیک ترازمابین9000-7900رتبه درسهمیه بین300-2000البته هرسال یه مقدارتغییررودررتبه ترازداریم

  29. سلام چرا بعضی وقت ها میبینیم با تراز 5500 و حتی کمتر اموزش ابتدایی و…….. دانشگاه فرهنگیان قبول شدند

    • سلام برای دانشگاه فرهنگیان فردبایدتراز6500بایدباشدتا مجاز به انتخاب رشته بشه فرد.

  30. سلام حدودا با چه ترازی در منطقه ی دو رشته ی تجربی میشه اموزش ابتدایی همدان رو آورد؟

  31. سلام.من رشته ریاضی منطقه 2 هستم.خواستم بدونم برای دبیری ریاضی و فیزیک و ابتدایی چه تراز هایی میخوام؟آیا قبولی توی ابتدایی راحت تره؟
    معدل بالا (بالای 18)چقدر تاثیر گذاره؟خیلی ممنون

    • سلام ترازبالای8500خیلی خوبه. دبیرابتدایی معمولا ظرفیت بیشتر وقبولی راحترهست. معدل درمصاحبه یه مقدارکمک روداره

  32. سلام خسته نباشید برای قبولی تربیت معلم رشته تجربی منطقه سه استان آذربایجان غربی حدودی چه رتبه ی لازمه با جنسیت دختر🙏👀

    • سلام تراز8500به بالاخوبه.رتبه بسته به رشته وسال کنکور متفاوته ولی رتبه 9000بدنیست

  33. سلام من منطقه یک شهر کرج … به نطرتون حداقل تراز یا رتبه قبولی چنده واسم ؟ منظورم اینه تو دانشگاه فرهنگیان روزانه نه آزاد با چه ترازی یا رتبه احتمال قبولیم بالاس … بعد فرقی نداره چه رشته ای دیگه حساب کنید ضعیف ترین رشته … فقط قبولی

    • سلام از چه گروهی انسانی تجربی ریاضی زبان..ولی درحالت کلی تراز8500خوبه

      • رشته تجربی

        • لطف سوالتون دوباره کامل بیان کنید چون سوال قبلی شمارو ندارم .اگه ترازازگروه تجربی ملاکه8900خوبه

  34. سلامو خسته نباشید ،منطقه 3 رباط کریم و رشته ریاضی هستم ، رتبه کشوری و منطقم باید چندباشه برای قبولی دانشگاه فرهنگیان ؟

    • سلام
      تراز8200
      رتبه کشوری13000
      رتبه منطقه1800 البته هرسال باتوجه به سطح شرکت کننده هاتغییررو داره

  35. برای قبولی رشته ریاضی کاربردی دانشگاه شهید رجایی چه رتبه ای لازمه

    • سلام
      تراز8400
      رتبه کشوری17000
      رتبه درسهمیه6800توجه هرسال باتوجه به سطح شرکت کننده هاتغییررو داره

  36. سلام ببخشید از رشته ریاضی فیزیک برای قبولی دانشگاه فرهنگیان هر زیر شاخه ای با سهمیه ۵ درصد از چه رتبه هایی به بالا باید باشه؟

  37. سلام خسته نباشید… رشتم تجربیه ولی امسال میخام کنکور انسانی بدم و کلا شنیدم امسال تربیت معلم زیاد دانشجو میگیره,,, برا قبول شدن حدودا چه رتبه ای باید بیارم؟؟؟ فرقی هم نداره چه رشته ای باشه فقط دبیری… از همدانم و منطقه 2

  38. سلام خسته نباشید من فارغ التحصیل رشته تجربی منطقه 3 بومی استان فارس هستم میخاستم حداقل رتبه برای قبولی در رشته دبیری تربیت بدنی دانشگاه شیرازو بدونم
    متشکر

  39. سلام.انسانی منطقه3 باچه رتبه کشوری ومنطقه3 بنظرتون باچه رتبه منطقه وکشوری فرهنگیان علامه امینی تبریز قبول میشم؟(ابتدایی بخصوص یاهررشته ای)
    2_من عمل قرنیه چشم چپ داشتم عوارضش تاچندسال کاهش شدید بیناییه.تومعاینه ردم میکنن؟اگه معلول محسوب شم قانون3درصدجذب ازمعلولین به من تعلق میگیره؟
    3_اگه ت.معاینه ردشم بنطرتون چطورمعلم شم؟

    • سلام تراز8500خوبه.شرایط نمره چشم بیان میشه درزمان انتخاب رشته.اگه درمعاینه ردبشید ازمون استخدامی برای مدارس دولتی.مدارس خصوصی هم مراجعه حضوری

  40. با عرض سلام.من انسانیه نظام قدیم هستم منطقه ۳ با تراز۵۵۰۰قلم چی.میخواستم بدونم با توجه ب اینکه ۱ماه مونده تا کنکور کدوم درس ها میتونه برای قبولی دبیری کمک کنه لطفا ی درصد تقریبیم بگید.ممنونم

  41. سلام تو رو خداااااا جوابم رو بدید رشتم انسانی نظام قدیمم. درسم خیلی در مدرسه عالی بود معدل19ولی در کنکور پارسال19000شدم الان نمیدونم کدوم درس ها رو بیشتر بخونم یا حداقل تا چه رتیهای قبول میشم راهنماییم کنید

    • سلام امسال ظرفیت ها خیلی خوبه نسبت به پارسال دروس تخصصی وتراز بالای8500خوبه

  42. سلام من تراز میانگین قلمم ۵۷۰۰
    تو ارمون جامع شدن ۵۱۰۰
    تو سنجشم شدم یازده هزار البته تخمین زدن که طبق نود و هفت میشم این رتبه
    حس میکنم هیچ شانسی ندارم
    از استرس شدید نمیتونم درس بخونم
    من منطقه سه هستم . انسانی
    به نظرتون امیدی هست یا ول کنم چون نهایی هم فک نکنم تاثیرو بگیرم
    تک دررس حساب شه شاید بتونم ولی همه یا همون کل نمیشه زیاد

    • سلام وقت بخیر.اگه تراز شما اینه بله یعنی تراز شما باکنکور حذود8500هست که شانس دانشگاه فرهنگیان براتون هست باجدیت به مسیرتون ادامه بدید

  43. سلام خسته نباشین میخواستم ببینم برا قبولی تودانشگاه فرهنگیان به خصوص دانشگاه شهید رجایی تهران از کنکور هنر چه رتبه ای مد نظره ک قبول بشم؟؟منطقه 3هستم

  44. در رشته تجربی منطقه 3 برای دانشگاه فرهنگیان دانشگاه شهید مفتح شهر ری حداقل چه درصد هایی باید کسب کنم

    • سلام برای چه رشته و چه سهمیه ی؟ترازتون بایدبالا8500

  45. سهمیه ۵ درصدی جانبازی رو ام دارم.. و میخوام بدونم رنج تراز ۸۰۰۰ تو تجربی حدود چ رتبه ایه؟؟.

  46. سلام من دانش آموز رشته انسانی هستم می خواستم بدونم برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان سال 99 چه رتبه ای باید بیارم

  47. سلام خسته نباشید با تراز 7400 رشته تجربی منطقه 3 اصفهان اموزش ابتدایی قبول میشم؟

  48. سلام من فارق التحصیل رشته تجربی هستم و لیسانس حسابداری دارم. میخواستم بدونم برای تغییر رشته به انسانی و کنکور مجدد چه شرایطی لازمه؟ باید دوباره دیپلم انسانی بگیرم؟ با معدل ۱۳.۵ و سن ۲۴ سال شانس قبولی تربیت معلم دارم؟؟؟

  49. سلام خسته نباشید
    من رشتم تجربیه،تو آخرین آزمون سنجش ترازم ۶۰۰۰ شد،تو قم درس میخونم
    آیا با همین وضعیت شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان رو دارم؟

  50. سلام با درصد تحلیلی ۳۰ اجتماعی و فارسی ۴۰ ریاضی ۲۰ و علوم ۲۵ تیز یا نمونه یاس شیراز قبولم

  51. سلام رشته ریاضی منطقه دو دانشگاه فرهنگیان امام علی رشت چه رتبه یا ترازی میخواد حدودا؟ ممنون

  52. سلام بنده از استان قم هستم و برای دبیری زبان انگلیسی چه ترازی مناسبه ؟ البته به غیر از تراز ۶۵۰۰ منظورمه ، و این که حداقل درصد های هر درس رو هم میشه اعلام کنید برای یه رتبه و تراز خوب ؟

  53. سلام ببخشید من تراز کانونم توی ازمون جامع اخیر 5300 شد نظام قدیمم و یکی از شهرای بوشهر هستیم (منطقه 3) رشتمم انسانیه توی اخرین ازمون سنجش هم تخمین رتبه ام 8هزار شد؛ فک میکنید شانسی برای فرهنگیان دارم؟

  54. سلام ببخشید با کنکورهنر با چه رتبه ای امکان قبولی داره؟

  55. سلام.خسته نباشید
    بومی خراسان رضوی هستم
    میشه بگید که برای رشته زبان انگلییسی دانشگاه فرهنگیان تراز بالای 6500 یعنی تقریبا چه رتبه ای در کنکور؟؟و اینه ایا دانشگاه فرهنگیان برای رشته زبان هر سال میگیره یا نه؟؟

  56. سلام من منطضقه 3 استان ٱذربایجان غربی رشته انسانی برای دبیری دینی و یا فلسفه چه رتبه ای باید بیاریم تو کنکور 99

  57. امسال وارد پیش دانشگاهی هم میشم ومیخوام از الان بکوب بخونم و شروع کنم ایا امکان اینکە فرهنگیان قبول شم هست ؟

  58. سلام توروخدا جواب منو بدید من انسانی نظام قدیم منطقه ۳ خوزستان هستم تراز قلمچیم تو ازمون جامع ۵۲۰۰ بود شانس قبولیم چقده ؟؟ هروز استرس نتایجو دارم …رتبم تو تخمین قلم ۳تا۴ هزار بوده ک تو بدترین حالت زیر ۷ هزارو مطمئنم میشم

    • سلام ترازتون خوبه انشاءالله تراز لازم رو برای قبولی میاریدامسال ظرفیت پذیرش بالاست نگران نباشید

  59. سلام ببخشید به نظرتون من بااین درصدا تربیت معلم قبول میشم رشتم ریاضی منطقه سه هستم
    ادب ۳۰
    عربی۲۰/دینی۲۰ /زیان ۰/ ریاضی۴/فیزیک۱۰/شیمی۲۰
    خودم بعید میدونم ولی شنیدم امسال ظرفیت سه برابر شده لطفا جواب بدید

    • سلام.امسال ظرفیت خیلی بالاست شما ابتدابایدتراز6500روکسب کنید

  60. با سلام امسال تا چند هزار نفر تربیت معلم پذیرش می کنند؟؟!

  61. سلام ببخشفد من کنکور ۹۹ هستم استان یزد شهرستان میید منطقه ۲ انسانی میخواستم ببینم ترلز و رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیانم بلید جند باشه؟

    • سلام شما ایا اط سهمیه پدر استفاده وتیکشو زدیدیعنی الان سهمیه5درصد هستید یامنطقه دو؟

    • سلام تراز حداقل6500باید باشه تا بتونید انتخاب رشته کنید.برای قبولی تراز8500خوبه

  62. پدرمم هم سهمیه رزمنده داره ۲۴ ماه
    کمکم کنید

  63. سلام.من تو کنکور آزمایشی گزینه دو ترازم 6100 اومد خوبه؟شرایطو دارم یا بیشتر بخونم؟ رشتم انسانیه و از استان کرمانشاهم،چه شرایطی داره؟

  64. سلام منطقه 3 هستم استان لرستان به نظرتون تا چه رتبه ای میشه واسه دانشگاه فرهنگیان قبول شد و همچنین آخرین رتبه قبولی رو بگید برا فرهنگیان ممنون میشم .هر دانشگاهی فرق نداره فقط فرهنگیان باشه

    • رشتمم انسانیه نظام قدیم

    • سلام حداقل تراز برای مجازشدن رشته6500هست ولی برای قبولی ترازها متفاوته مثلا برای اموزش ابتدایی8000-9000

  65. سلام برای انتخاب رشته شما باید تراز6500جداقل داشته یاشیدبرای قبولی تقریبا8600

  66. سلام من رشتم ریاضی فیزیک هست از اصفهان کنکور ۹۹ باید رتبم چند بشه که دانشگاه فرهنگیان قبول بشم؟؟ توروخدا جواب بدید خیلی برام مهمه. باتشکر

  67. سلام من رشتم ریاضی فیزیک از اصفهان. کنکور ۹۹ باید رتبم چندبشه که دانشگاه فرهنگیان قبول بشم؟ لطفا جواب بدید

    • سلام ترازبالای 6500 باید باشد ورتبه باتوجه به رشته متفاوته اگه تراز8500باشه شانس قبولی خوبی داری

  68. سلام با این درصدا امکان قبولی برا پرستاری ازاد رو دارم:
    ادبیات۷۳-عربی۵۴-دینی۷۵-زبان۳۰-ریاضی۳۰-زیست۳۰-فیزیک صفر-شیمی ۲۰ منطقه دو هستم.

  69. سلام من دخترم از منطقه۳ شهرستان پارسیان حدود ترازم7000میشه برا کنکور۹۸ بنظرتون میتونم رشته ای برم ک درآینده دبیر بشم؟
    اون رشته ها چیا هستن؟
    ممنون از پاسخگویتون

    • سلام ترازخوبی شما نگفتید از چه گروهی شرکت کردید اموزش ابتدایی شانس بالاست

      • گروه تجربی نظام جدید
        من درصد های احتمالی ام رو تو ربات های تخمین رتبه زدم ترازی بین۷۵۰۰تا۷۰۰۰بهم داد
        باتوجه ب این نکته ک من نظام جدید هستم و از مناطق محروم هستیم،
        بنظرتون میتونم آموزش زیست شناسی یا آموزش شیمی ک فکر کنم رتبه های بدتری رو از آموزش ابتدایی میگیره قبول بشم؟

        • سلام شانس قبولی دارید ولی برای رشته های مختلف متفاوته

          • برا قبولی فرهنگیان تو انتخاب رشتع باید حزو ده انتخاب اول باشع؟؟؟

    • سلام بله برای تربیت بدنی واموزش ابتدایی شانس خوبی دارید

  70. سلام ببخشید شما میگید که با تراز ۶۵۰۰ ما مجاز به انتخاب رشته میشیم
    خب چه فایده‌ای داره انتخاب رشته کنیم در صورتیکه خودتون میگید میزان تراز قبولی بالای ۸۰۰۰ هزاره
    من اینو برای خودم میگم که ترازم ۶۷۰۰ هستش
    چه امیدی به قبولیه ؟…

    • سلام تراز 6700 ما سال گذشته قبولی داشتیم بستگی به استان ورشته تون داره ولی 8000شانس شما خیلی خوبه

  71. سلام تراز رو میدونم باید۶۵۰۰ باشه لطفا بگید رتبه کنکپر چند باشه برای فرهنگیان رشته ام ریاضی فیزیکه

  72. سلام ،‌ براي رشته دبيري تاريخ منطقه 2 حداقل رتبه چقدر بايد باشد

  73. سلام با تراز 6700 و معدل ۱۹ و ۱۷ سال سن میتونم دانشگاه فرهنگیان ایلام دعوت ب مصاحبه بشم؟؟بومی استان ایلام هستم…رشته تجربی

  74. سلام وقت بخیر
    برای رشته انسانی منطقه سه بومی استان گلستان تراز ۷۸۲۳ امکان قبولی در رشته آموزش ابتدایی و یا راهنمایی و مشاوره دانشگاه فرهنگیان هست؟

    ممنونم

  75. و یه سوال دیگه
    اینکه چون مشاوره زیر گروه ۵ هست احتمال بیشتری برای قبولی وجود داره
    تا آموزش ابتدایی که زیر گروه ۲ هست؟

  76. سلام با رتبه24000رشته انسانی دانشگاه فرهنگیان قبولم خواهش جواب بدبد

  77. سلام تراز 7100 منطقه 3 تجربی شانس قبولی در اموزش ابتدایی داره؟

  78. سلام من توی کنکور98رشته‌ی انسانی منطقه‌ی3 استان خوزستان ترازم6700 شده. آیا شانسی دارم برای دانشگاه فرهنگیان یا رجایی؟؟؟؟

  79. سلام ببخشید بنده از استان خراسان رضوی هستم با رتبه 26000شانس قبولی در فرهنگیان مشهد رو دارم؟

  80. سلام خسته نباشید.من با رتبه ۸۲۸۸ و تراز ۶۹۹۷ امکان قبولی دبیری زبان فرهنگیان زنجان یا شهید رجایی رو؟با رتبه ۳۳۰۰۰تجربی و تراز۷۲۰۷ میتونم برم دبیری زیست شناسی فرهنگیان یا شهید رجایی؟اینکه گفته شده من مجازم،چقد احتمال قبولی دارم تو این دانشگاها؟

  81. سلام،من رتبه کنکور ۹۸ ریاضیم ۵۶۰۰ شده ولی ترازم ۶۴۲۱هستش راهی دیگه ای هس که تربیت معلم مجاز بشم ،خیلی ممنون

  82. سلام لطفا جواب بدین
    رشته تجربی منطقه دو
    برای قیولی دانشگاه فرهنگیان تدریس زیست یا شیمی
    چه رتبه ای میخواد

  83. سلام. منظورتون از بومی گزینی اینه که منی که استان بوشهرم به هیچ عنوان نمیتونم دانشگاه خوزستان رو انتخاب کنم؟هیچ راهی نداره؟

    • سلام دوست محترم شما باید باتوجه به تعریف بومی بودن که دردفترچه هست و روی کارنامه تون بیان شده باید انتخاب کنید

  84. سلام من رتبم ۳۷۴۱ با تراز ۸۰۸۵ رشته ریاضی شدم.
    میتونم فرهنگیان دبیری فیزیک یا کامپیوتر یا چیز دیگه برم؟
    منطقه2 هستم

  85. سلام من سهمیه پنج درصدی دارم.ملاک انتخاب رشته رتبه در منطقه است یا رتبه رتبه در سهمیه نهایی؟؟ اگه بپرسن رتبمو کدومشو باید بگم؟

  86. سلام بارتبه ۱۲۳۲۴ کنکور ریاضی و تراز ۶۵۱۸ با سهمیه ۲ اهواز ممکنه دبیری شهید رجایی تهران قبول شم؟!
    البته شهید رجایی تهران برتم مجاز زده…

    • سلام دوست محترم شانس شما برای اموزش ابتدایی و تربیت بدنی بیشترهست

    • سلام دوست محترم شانستون زیادبالانیست

  87. سلام از شهرستان دزفول استان خوزستان…منطقه دو هستیم…تراز ۷.۱۸۷…رتبه ۱۰.۷۷۱…شانس قبولی توی تربیت بدنی شهید رجایی هست؟

  88. سلام
    من رتبه ام ۷۱۰۰ و ترازم ۷۶۹۴ هست
    شانس قبولی برای دانشگاه های تربیت دبیر دارم؟

  89. سلام
    من با تراز ۸۸۸۵ رشته انسانی و رتبه ۱۸۰۰ منطقه دو میتونم دانشگاه فرهنگیان شهر خودم قبول شم!؟

  90. سلام من رشتم تجربی هست و منطقه دو هستم وترازم حدود ۷۵۰۰هست ایا شانس قبولی در دبیری زیست شناسی رو دارم؟

  91. سلام با تراز9100ورتبه 2100 سهمیه 5درصد شانس قبولی من چقدره امسال؟منطقه 2 هستم.

  92. سلام با تراز 7700 تجربی منطقه 3 استان اذربایجان شرقی امیدی را دعوت به مصاحبه فرهنگیان و قبولی هست؟

  93. سلام با تراز 5700 مجاز دانشگاه فرهنگیان شدم و رتبه در سهمیه 5درصد شده 25700 میخواستم ببینم شانسی برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان دارم ممنون میشم جواب بدید

    • سلام دوست محترم شانس تون زیادبالا نیست ولی دراموزش ابتدایی نسبت به بقیه رشته ها شانس بیشتری دارید

  94. با سلام
    من پایه دوازدهم رشته انسانی هستم ، در دبیرستان نمونه دولتی تحصیل میکنم ، پدرم فرهنگی هستن و سابقه درخشانی تو اداره دارن ، رتبه های خوب و زیادی تو مسابقات قرانی اوردم ، کلاس های تست قلم چی میرم و پشت کار و برنامه ریزی خیلی خوبی دارم و معدل دیپلمم شده ۱۹ به نظرتون میتونم فرهنگیان دانشگاه خوب قبول شم ؟

    • سلام دوست محترم بله شانس خواهیدداشت ابتدا شما باید درکنکورتراز6500رو بیارید ولی برای قبول شدن اگه تراز 8500به بالا شانس تون خیلی خوب خواهدبود

  95. سلام با رتبه ي 7505 رشته ي انساني سهميه منطقه 2 استان قزوين اموزش ابتدايي ميشه قبول شد؟

  96. سلام با تراز ۶۵۰۵ منطقه سه شانس قبولی دارم؟

  97. سلام من امسال مجاز به انتخاب رشته فرهنگیان نشدم ایا در تکمیل ظرفیت می توانم شانس مجدد داشته باشم

  98. سلام وقت بخیر
    با تراز۸۰۲۵احتمال قبولی در فرهنگیان دارم؟دبیری زیست و شیمی احتمالش هست؟
    منطقه ۲ و بومی خوزستان

  99. با عرض سلام و خسته نباشیدرشته تجربی منطقه2با رتبه سهمیه پنج درصدی 13000 و منطقه2 cرتبه30000 آیا احتمال قبولی در دانشگاه فرهنگیان رو دارم؟؟آموزش ابتدایی چطور؟

  100. من رشته هنر منطقه سه هستم با رتبه 1500 و تراز6800. دانشگاه فرهنگیان قبول می شم

  101. سلام با رتبه ۵۱۰۰ در سهمیه پنج درصد از بین ۱۶۰۰۰ نفر و تراز ۶۳۰۰ برای فرهنگیان مجاز شدم، رشتمم انسانی هست و پسرم، منطقه ۳ خوزستان هستم.. چقدر امکان قبولیم برا شوشتر و شهرهای بومی وجود داره؟ با تشکر

    • سلام برای رشته تربیت بدنی .اموزش ابتدایی شانس دارید

  102. سلام خسته نباشید
    من ترازم ۸۳۰۰ شده و رتبم ۱۴۰۰۰ منطقه ۲ هم هستم معدلمم ۱۹۰۷۴ شده رشته تجربی
    ب نظرتون شانس قبولی دارم😐

  103. سلام
    میخواستم بدونم با تراز ۸۳۰۰ رشته تجربی و رتبه ۱۴۰۰۰ منطقه ۲ با معدل ۱۹/۷۳شانس قبولی دارم😐😐

  104. رتبه ۱۹هزار منطقه ۳ تجربی تراز ۷۵۰۰ دختر استان تهران چقد شانس قبولی فرهنگیان هست؟

  105. با عرض سلام و خسته نباشید در شهر ارومیه که منطقه2هستش رشته تجربی با رتبه سهمیه پنج درصدی13000 و رتبه منطقه دو30000آیا احتمال قبولی در دبیری شیمی رو دارم؟؟آموزش ابتدائی چطور؟؟

  106. سلام.
    با سهمیه 5 درصد ایثارگری و رتبه 14000 هزار آیا برای مصاحبه دانشگاه فرهنگیان استان گیلان دعوت میشم؟
    و به نظرتون دانشگاه فرهنگیان رو اولویت اولم بزنم یا نه؟

  107. سلام می خواستم بدونم با داشتن اولویت بومی،شانس قبولی حتی با رتبه بالا وجود داره تو رشته تجربی

  108. سلام. با رتبه ۱۱۱ سهمیه زیرگروه یک زبان تراز حدود ۹۵۰۰ میخوام تربیت معلم شهید رجایی آموزش زبان رو بزنم. اما طبق دفترچه من از قزوین نمیتونم تهران رو بزنم. اصلا منطقی نیست من اگر رتبه ام یک هم میشد فقط زنجان و اردبیل رو میتونستم بزنم؟ من اشتباه میکنم یا قوانینشون مشکل داره؟

    • سلام شما رشته های بومی استان خودتون روباید انتخاب کنیدولی ممکن محل تحصیل تهران باشه ولی محل خدمت استان خودتون هست.

    • سلام محل تحصیل بچه های هراستان در دفترچه مقابل هررشته قید شده

  109. سلام با رتبه ۲۴۰۰۰ منطقه ۳ تجربی و تراز ۶۰۴۷ مجاز به دانشگاه فرهنگیان شدم به دلیل سهمیه ۵درصد ایثارگران ومعدلم ۱۵.۹۹
    احتمال داره دعوت شم به مصاحبه؟؟
    ممنون میشم اگه جواب بدین

  110. سلام با رتبه ۲۴۰۰۰ منطقه ۳ تجربی و تراز ۶۰۴۷ مجاز به دانشگاه فرهنگیان شدم به دلیل سهمیه ۵درصد ایثارگران ومعدلم ۱۵.۹۹
    احتمال داره دعوت شم به مصاحبه؟؟

  111. سلام با رتبه ۲۴۰۰۰ منطقه ۳ تجربی و تراز ۶۰۴۷ مجاز به دانشگاه فرهنگیان شدم به دلیل سهمیه ۵درصد ایثارگران ومعدلم ۱۵.۹۹
    احتمال داره دعوت شم به مصاحبه؟

    • سلام بله

      • سلام خوب هستین. رشته ریاضی هستم کنکور 98 رتبه 9000منطقه ی 2 و تراز 7000 بومی استان خوزستان شهر اهواز شانصم چقده واسه فرهنگیان و. آخرین رتبه قبولی پارسال چه بوده؟

  112. سلام من منطقه ی ۳ هستم و تو رشته ی هنر۹۰۰۰ شده رتبه ام ایا واسه مصاحبه دعوت میشم؟

  113. در رشته ي انساني منطقه 2، زير گروه يک: 6500 زير گروه دو:8000 زير گروه سه:8000 زير گروه چهار:6600 زير گروه پنج:7000 فرهنگيان قبول ميشم؟ احتمال قبوليم چقدره؟

  114. سلام ببخشید من ترازم 7100 و رتبه 11/500منطقه2 به نظرشما فرهنگیان قبول میشم سپاس

  115. سلام برای دبیری فیزیک دانشگاه فرهنگیان منطقه ۱۸ با ۲۵درصد سهمیه ایثارگران ظرفیت وجود داره؟ حداقل چه رتبه ای لازم است؟ جهت برنامه ریزی برای کنکور میخواستم

  116. سلام من رتبه ۴۸۴۴ منطقه۲ رو دارم تراز ۷۹۸۸ به نظرتون به مصاحبه دعوت میشم که از الان برای مصاحبه اماده بشم؟
    توروخدا جواب بدین

  117. سلام ببخشید از رشته ی تجربی چه رتبه ای برای قبولی دانشگاه فرهنگیان لازمه؟

    • سلام برای رشته ای مختلف متفاوته ولی تراز8500خیلی خوبه

  118. سلام من نمره کل ام۶۰۵۵ شده و مجاز به انتخاب فرهنگیان شدم سهمیه ایثارگران دارم امکانش هست برای مصاحبه انتخاب شم؟؟؟

  119. سلام ببخشید من هم کنکور زبان با تراز 7000 و هم تجربی با تراز 6505 مجاز شدم بومی استان سیستان و بلوچستانم و سهمیه ایثارگر 5 درصدم دارم و تمامی کد رشته محل های فرهنگیان این دو رشته که ۸۰ مورده رو جزو اولین اولویتام وارد کردم. دعوت به مصاحبه میشم؟!

  120. سلام من منطقه سه هستم ورشتم تجربیه میخواستم بدونم باتراز6600امکانش هست به مصاحبه دعوت شم چقدرشانس دارم برای اموزش ابتدایی

  121. سلام با رتبه ۳۰۰۰ منطقه سه مازندران شانس قبولیم چقده؟رشتم ریاضیه و اینکه سالهای قبل چه رتبه‌ای دبیری مهندسی معماری قبول شد؟

  122. سلام.من تراز ۷۰۰۰ ریاضیم رتبم حدود ۳۰۰۰ منطقه سه شده.احتمال قبولیم تو دانشگاه فرهنگیان چقدره؟چه رشته‌ای احتمال قبولیم بیشتره؟

    • سلام دوست محترم شانس دارید برای اموزش ابتدایی بیشتر

  123. سلام دوست محترم شانس تون کمه

  124. سلام من از کردستان منطقه 3 ترازم 6567 و رتبه ام 22107
    آیا برای مصاحبه دعوت میشم؟؟؟

    • سلام دوست محترم شانستون برای اموزش ابتدایی بیشترهست

      • سلام من دانش آموز منطقه3 کنکوری 1400 تجربی هستم میخواستم بدونم با معدل 19 به بالا و تراز 4900 قلمچی میتونم آموزش شیمی یا زیست دانشگاه فرهنگیان قبول بشم؟22

  125. سلام من کنکور ریاضی دادم منطقه ۲….با تراز۶۵۲۸.رتبه ۱۲۳۳۵
    ب نظرتون دعوت ب مصاحبه فرهنگیان میشم؟؟!

  126. با سلام…من رشته ام انسانی هست…رتبه ام 6900…با تراز 7734….منطقه دو…چند درصد احتمال داره من در دانشگاه فرهنگیان رشته دبیری ادبیات را بیاورم…متعلق به استان اصفهان هستم

  127. سلام کِی ممکنه برا مصاحبه دانشگاه فرهنگیان زنگ بزنن؟

  128. سلام پارسال 8 هزار شدم مصاحبه رد شدم امسال 7 هزار توي سايت نتايج دعوت ب مصاحبه اومده مشخصاتمو زدم خط تيره فقط بود دعوت نشدم ترازم 7600 ايا امکان تغيير نتايج هست؟

  129. سلام
    اسم من جزء معرفی شدگان دانشگاه فرهنگیان بود و برام زده که من فرهنگیان قبول شدم و باید منتظر مصاحبه بمونم….ولی نگفتن ک چه رشته ای در اومدم یعنی دبیری ریاضی،فیزیک یا…
    از کجا اینو بفهمیم؟؟خودشان به ما میگن؟!یا چی؟؟!

    • سلام دوست محترم این مصاحبه برای همه ی کدرشته های فرهنگیان می باشدونتیجه مصاحبه +رتبه وتراز کنکور باهم باعث میشه شما در اولین اولویت فرهنگیان قبول بشید.گاهی اوقات روز مصاحبه بهتون میگن وهمیشگی نیست

  130. سلام خسته نباشید اگر برای تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان انتخاب رشته کنیم میتوانیم سال بعد کنکور دهیم

    • سلام دوست محترم چون رشته روزانه هست در تکمیل ظرفیت قبول بشید کنکورسال بعدابتدا باید انصراف دهیددرضمن برای رشته های روزانه محروم هستیدوباید دردوره های غیر روزانه پذیرش بشید

  131. سلام خسته نباشید من رشته انسانی هستم امسال کنکور دارم منطقه دو میخاستم بدونم برای تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان حداقل رتبه برای قبولی چی هست معدلمم ۱۸تراز قلم چی هم ۵۵۰۰

  132. سلام وقتتون بخیر برای آموزش ابتدایی دانشگاه باهنر تهران چه رتبه ای لازم هست؟

  133. سلام . چند درصد از کسانی که در مصاحبه شرکت کردن قبول میشن

  134. سلام،خسته نباشید.من در کنکور زبان ترازم ۷۲۰۰ شد. در منطقه سه رتبم ۴۸۰۰ شد.دعوت به مصاحبه شدم.چقدر شانس قبولی دارم

  135. سلام با رتبه 3034 وتراز 8881 سهميه منطقه 1 رشته رياضي چقدر شانس قبولي دبيري رياضي مشهد را دارم

  136. سلام وقتتون بخیر. من تراز ۷۲۰۰ کنکور ریاضیم تو منطقه ۳ اما دعوت به مصاحبه نشدم.واقعا ترازم کم بوده یا دلیل دیگه‌ای میتونه داشته باشه؟ رتبه های نزدیک به رتبه من دعوت شدن.ممنون میشم پاسخ بدید🙏❤

    • سلام دوست محترم تراز شما خوبه. امسال خیلی ها به نتایج اعتراض دارند

  137. سلام. میخواستم بدونم اگه امسال روزانه قبول شم میتونم انصراف بدم و فرهنگیان شرکت کنم سال بعد؟

    • سلام دوست محترم خیرنمی توانید شما یکسال از انتخاب رشته دوره روزانه محروم هستید وچون فرهنگیان هم دوره ش روزانه هست نمی تونید انتخابش کنید

  138. سلام با رتبه ۵۸۲۹ کنکور فنی و حرفه ای منطقه دو و تراز۲۵۱۴ میشه روزانه معماری در اومد؟؟!

    • سلام دوست محترم بستگی به تعداد انتخاب های شماداردولی شانس دارید

  139. سلام من کنکور فنی و حرفه ای دادم…اهواز…. رتبم ۵۰۰۰ و ترازم ۲۰۰۰ شده با سهمیه منطقه ۲ و ۲۵ درصد ایثارگران به نظر شما وضعیت من چطوریه و این که رتبه من بدون ۲۵ درصد ایثارگر چطور میشد؟؟

  140. سلام نتایج انتخاب رشته کی میاد؟؟؟🙁

  141. مشاور گرامی کسی که در تجربی تراز حدود ۹۰۰۰ بیاره یا ۸۵۰۰ بهترین پیراپزشکی ها را میتونه بیاره.تراز ۹۰۰۰ تجربی یعنی رتبه زیر ۵۰۰۰ و راحت پیراپزشکی های دانشگاه خوب قبول میشه.من فکر کنم برا گروه تجربی تا ۸۵۰۰ تراز واقعا عالیه

  142. ترازی که برای تجربی فرمودید کدام زیر گروه تجربی؟یا منظورتون تراز ماکزیمم زیر گروهها هست؟

    • سلام دوست محترم رقابت دردبیرزیست وشیمی درگروه تجربی بالاوظرفیت پذیرش هم کم می باشداکثراافرادتراز8500تجربی دانشگاه فرهنگیان انتخاب می کنند ولی درمصاحبه افرادکه ترازو رتبه بالاتردارندشانس این دوررشته دارن تراز8500برای اموزش ابتدایی مناسب می باشد

  143. سلام.ترازی که مورد نظر هست مربوط به کدام زیر گروه تجربی هست؟مثلا ممکنه یکی ترازش در زیر گروه یک ۷۰۰۰ باشه ولی در زیر گروه دو ۷۵۰۰.برا فرهنگیان تراز کدام زیر گروه‌را انتخاب میکنن؟یا ماکزیمم‌تراز پنج زیر گروه انتخاب‌میشه

    • سلام دوست محترم درانتخاب رشته تراز درزیگروه مربوط به ان رشته مهم می باشد

  144. سلام…..
    من در دانشگاه فرهنگیان قبول شدم…میشه بگید کِی و چطوری باید برم ثبت نام کنم؟
    ثبت نام از کی شروع میشه؟

    • سلام دوست محترم به سایت دانشگاه فرهنگیانی که قبول شدید مراجعه کنید اطلاعیه قرارداده می شود.اگه دانشگاه در طی روزهای اینده زمانی رو اعلام نکند باید باتوجه به اطلاعیه سازمان سنجش اقدام شود

  145. سلام وقت شما به خیر
    حقوقی که دانشگاه فرهنگیان به دانشجو ها میده چه قدره و این که چه قدر طول میکشه تا این حقوق رو بدن؟؟

    • سلام دوست محترم1500000تومان می باشد از بدو ورود به دانشگاه

  146. سلام خسته نباشید ت رو خدا جواب بدید من رشتم انسانی هست رتبم ۱۰۰۰۰ وتراز ۷۳۰۰منطقه ۳ ولی به مصاحبه دعوت نشدم مگه قرار نیست تراز بالایه ۶۵۰۰دعوت شن شانسی برای تکمیل ظرفیت ایا دارم

    • سلام دوست محترم بله شانس برای تکیل ظرفیت دارید وبا توجه به کارنامه سبز حق اعتراض هم دارید

  147. سلام
    کارنامه سبز چیه و چیکار میتونیم بکنیم باش؟؟!
    میشه لطفا کامل توضیح بدید؟؟

    • سلام دوست محترم باتوجه به کارنامه سبز شما می توانیدبفهمید درچه انتخابهای می تونشتید قبول شوید ودلیل دعوت به مصاحبه نشدن یا رد مصاحبه فرهنگیان چه بوده

  148. یعنی کارنامه سبز فقط برا فرهنگیانه؟؟

  149. سلام من برای ترم بهمن می تونم در رشته دندان پزشکی بروجرد ثبت نام کنم ؟ رشته ریاضی فیزیک هستم

  150. سلام تربیت معلم زیرگروه چنده رشته ی ریاضیه؟

  151. سلام ببخشید من امسال سال آخرم هست وکنکور دارم ومنطقه۳هستم استان ایلام رشتمم علوم ومعارف اسلامی صدرا هست میشه بگید چ ترازی باید بیارم برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان؟لطفا جواب بدید ممنون

  152. سلام ببخشید من امسال سال اخر رشته علوم ومعارف اسلامی صدرا هستم وکنکور دارم ومنطقه ۳استان ایلامم میشه بگید برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان باید چه تراز بیارم؟لطفاجواب بدید ممنون

    • سلام دوست محترم شماگروه ازمایشی تون مشخص نکردید
      اگه شما از گروه انسانی شرکت کنیدباتراز9000به بالاشانس 90تا100درصد خواهدبود
      تراز8500-9000شانس90درصدبه بالا
      تراز8000-8500شانس70-90درصد
      تراز7800-8000شانس60-70درصد
      تراز7500-7800شانس50درصدبه بالا
      البته این شانس دعوت به مصاحبهمی باشد درقبولی نهایی شما مصاحبه هم ملاک خواهدبود

  153. سلام من چند تا سوال داشتم؟
    میخواستم بدونم با کنکور زبان میتونم دانشگاه فرهنگیان قبول بشم؟؟ بعد اینک سال ۹۹تراز قبولی برای زبان چه رتبه ای؟؟اصلا سال ۹۹دانشگاه فرهنگیان پذیرش داره؟؟خیلی ممنون از راهنماییتون

    • سلام دوست محترم برای رشته زبان انگلیسی شما باید ذرکنکور زبان شرکت کنید.ودانشگاه فرهنگیان در انتخاب رشته ها انتخاب نمایید.سال 99دانشگاه فرهنگیان پذیرش دارد ولی سهمیه هر استان متفاوت هست.تراز7800تا8000بین70تا90درصدشانس قبولی دارید ولی باتراز8000به بالا شانس 100درصدی برای قبولی خواهید داشت

  154. سلام من دانش آموز تجربی هستم و میخوام دانشگاه فرهنگیان حاکثر چه رتبه ایی باید کسب کنم امسالم کنکور دارم دولتی باشه چی

    • سلام دوست محترم باتوجه به سهمیه ورشته مدنظرمتفاوت می باشد ولی ترازبالای8000خوب هست

  155. سلام. من رشتم تجربی بوده و امسال پشت کنکور موندم. میخوام ۹۹ کنکور انسانی بدم برای تربیت معلم. به نظرتون شانسی دارم؟

  156. سلام با چه رتبه و ترازی میشه در رشته انسانی دبیری ابتدایی اورد؟؟؟ منطقه3

  157. سلام برای قبولی دانشگاه فرهنگیان و دبیری در رشته تجربی تراز و رتبه حداقل چقدر باشه؟

    • سلام دوست محترم تراز8500خیلی خوبه رتبه باتوجه به سهمیه ورشته متفاوته

  158. دبیری برای تجربی زیرگروه چنده؟

    • سلام دوست محترم بستگی به رشته مورد علاقه تون داره مثلا اموزش ابتدایی وزیست زیرگروه یک شیمی زیرگروه دو تربیت بدنی زرگروه5

  159. سلام اگر شما فرهنگیان ابتدایی رو قبول شده باشین و تو کارنامه سبز پرستاری و هوشیاری و اتاق عمل هم آورده باشین کدومش رو انتخاب می کنید. ؟؟؟؟؟؟

    • سلام دوست محترم این موضوع به علاقه شما بستگی داره شما در دانشگاه فرهنگیان کمک هزینه تحصیلی به مبلغ1500000تومان دریافت واستخدام وسربازی هم نمیرید تعطیلی تابستان …رشته های پیراپزشکی هم بعدتمام درستون طرح وسربازی وشیفت ها رو دارید برای خارج وداخل بازارکار خوبی داره.البته شما در شغل معلمی هم اگه شرایط خوبی داشته باشید می توانید به خارج اعزام ودر مدارس خارج ازکشور بادارمد بالاتدریس نمایید.پس مزایا معایب هرکدام رو بررسی ودرضمن علاقه تون در نظربگیرید.درپناه خداباشید

  160. سلام ببخشید تراز ۸۵۰۰ رشته انسانی منطقه ۳ بهارستان ۱ استان تهران و جنسیت دختر برای دانشگاه فرهنگیان کنکور ۹۹ حدودا چه رتبه ای میشه؟ممنون میشم زودتر جواب بدین

  161. سلام تراز ۸۵۰۰ منطقه ۳ استان تهران رشته انسانی برای کنکور ۹۹ چه رتبه ای میشه؟ممنون میشم زودتر جواب بدین

    • سلام دوست محترم برای همه رشته شانس دارید به ویژه اموزش ابتدایی وتربیت بدنی

  162. سلام من میخوام بدونم برای تراز ۸۵۰۰ منطقه ۳ اسنان تهران رشته انسانی چه رتبه ای باید کسب کنم ؟ممنون میشم زودتر جواب بدین

  163. سلام میشه بگید تراز ۸۵۰۰ منطقه ۳ استان تهران رشته انسانی چه رتبه ای میشه ؟

    • سلام دوست محترم هرسال رتبه متفاوت خواهدبود ولی تقریبا3000

  164. سلام میشه بگید تراز ۸۵۰۰ رشته انسانی منطقه ۳ استان تهران چه رتبه ای میشه؟ممنون میشم زودتر جواب بدین

  165. سلام میشه بگید تراز ۸۵۰۰ رشته انسانایثارگران استان تهران چه رتبه ای میشه؟ممنون میشم زودتر جواب بدین

    • سلام دوست محترم این تراز هرسال رتبه متفاوتی خواهدشد

  166. سلا ببخشید من توی استان شهرکرد زندگی میکنم ومیخواستم کنکور ۹۹زبان شرکت کنم و دبیری زبان قبول شم.شهر من پذیرش داره واسه سال دیگه؟؟و اینکه با چه تراز و رتبه ایی میتونم قبول شم

    • سلام دوست محترم نیاز هر استان هنوز مشخص نیست.تراز9000خیلی خوبه رتبه زیر1000

      • ممنون از پاسخ گوییتون، ی سوال دیگه دانشگاه شهید رجایی با فرهنگیان چه فرقی میکنه مگه هردو تربیت معلم نیستن؟و اینکه اگه شهر من سال ۹۹پذیرش دبیری زبان نداشته باشه من نمیتونم توی شهر دیگع دبیری زبان بخونم؟؟

        • سلام دوست محترم دانشگاه فرهنگیان رشته های گروه انسانی زبان تجربی هنر وداره. دانشگاه شهید رجایی برای رشته ریاضی می باشد.سوال دوم پذیرش فرهنگیان بومی هست

  167. سلام من ورودی سال ۹۸ دانشگاه فرهنگیان هستم من میتونم در حین تحصیل در دانشگاه فرهنگیان ،دوباره کنکور بدم و همزمان با دانشگاه فرهنگیان در دانشگاه دولتی دیگه ای هم مثل روانشناسی درس بخونم؟ ممنون میشم زودتر جواب بدین

  168. سلام.آخرین رتبهی قبولی برای تربیت معلم در رشتهی تجربی برای معلمی دبیرستان در کنکور 98 چند بدو.منطقه ی 2 .ممنون میشم پاسخ بدید

  169. سلام من جز منطقهی 2 حساب میشم میخواستم آخرین رتبهی قبولی برای تربیت معلم دبیرستان رو بدونم چند شده . با تشکر

  170. سلام
    من دانش اموز رشته ریاضی منطقه 3 هستم
    برای دبیری ریاضی و فیزیک دانشگاه شهید رجایی و تربیت معلم چه تراز و رتبه ای قابل قبوله؟ و اینکه پدرم هم فرهنگی هستن و هم جانباز میخوام بدونم توی پذیرفته شدن توی مصاحبه تاثیری داره؟

    • سلام دوست محترم باسهمیه منطقه سه ترا8500شانس تون خیلی خوبه.فرهنگی بودن پدرتون درمصاحبه کمک می کندالبته سوال شما خیلی کلیه استان ودرصد جانبازی پدررو بیان نکردیدوبرای مشاوره دقیق تردرصورت تمایل بامشاوران مادرارتباطباشید

  171. سلام ، میشه لطفا بگید کم طرفدارترین رشته های دانشگاه فرهنگیان کدومان ؟
    منظورم رشته هایی هستن که چون اکثراً کسی علاقه ای به انتخاب اونها نداره معمولا ظرفیت پذیرششون هم بالاست . ممنون

    • سلام دوست محترم همه رشته دانشگاه فرهنگیان طرفداران خود رو داردچون تعهداستخدامی داره.اموزش ابتدایی پذیرش راحترچون ظرفیت بالاترهست.اموزش کودکان استثانی هم بخاطرسختی کار قبول شدن راحتر

  172. سلام تراز من تو قلم چی 5800 عه. باید به چن برسونم تا از فرهنگیان زبان انگلیسی یا تجربی دربیام؟

    • سلام دوست محترم تراز قلمچی شما اگه7000برسه خیلی عالیه ترازالان تون هم بدنیست

  173. سلام با توجه به حذف سهمیه بومی گزینی ،آیا باز هم دانشگاه فرهنگیان بومی هست یا نه؟و اینکه با توجه به کم شدن سهمیه ایثارگران ،سهمیه ایثارگران ۵ درصد بهتره یا منطقه ۳ استان تهران رشته انسانی؟ممنون میشم زودتر جواب بدین

    • سلام دوست محترم هنوز چیزی به تصویب مجلس نرسیده.گزینش فرهنگیان بومی هست.هنوز زود درمورد اظهارنظردرموردسهمیه ها

  174. سلام ببخشید میتونم بپرسم مزایای سهمیه پنج درصدی برای قبولی تو دانشگاه فرهنگیان چی هستش؟؟مثلا من با تراز ۶۲۰۰ مجاز به انتخاب رشته تو فرهنگیان شدم با این سهمیه و آیا شرط سنی رو افزایش نمیده این سهمیه؟آخه شنیدم واسه ۲۵ درصدیا شرط سنی بیشتره و اینکه من دختر هستم رشته تجربی نظام قدیم و منطقه سه و آیا ظرفیت برای سال ۹۹ کاهش پیدا نکرده نسبت ب قبل؟

    • سلام دوست محترم سهمیه یه مقدار درتراز شما موثرهست وتاثیری روی شرط سنی نداره.ظرفیت برای سال99افزایش یافته

  175. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم با تراز ۸۰۰۰ تا ۸۵۰۰ تجربی سهمیه پنج درصدی دبیری زیست میشه قبول شد؟ و آموزش ابتدایی امسال تا چ رتبه ای تو تجربی دعوت ب مصاحبه شده؟دوست من میگ با تراز ۶۵۰۰ قبول شدم رشتش تجربیه ک رتبش بالای بیس هزار میشه شهرمونم ایلام هستش منطقه ۳

    • سلام دوست محترم تراز8500به بالاخیلی خوبه .قبول شدن اموزش ابتدایی راحترازیست هست.رتبه دراموزش ابتدایی 7500حدوددر زیست3500می باشداستان به استان متفاوت ومصاحبه خیلی مهمه

  176. سلام
    ببخشید برای معلمی فیزیک منطقه 1 چه تراز و رتبه ای لازمه؟؟

  177. سلام
    ببخشید تراز من در گزینه دو 7500 است می خواستم بدونم برای دبیری فیزیک چه ترازی در گزینه دو مناسب است؟؟

  178. سلام خسته نباشید
    میخواستم بدونم من که رشتم تجربیه و منطقه 3 هستم برای رشته های اموزش ابتدایی و دبیری تربیت بدنی باید تراز و رتبه م تقریبا چقدر باشه که مجاز بشم ؟
    و اینکه آزمون عملی تربیت بدنی چطوریه و کی باید شرکت کنم؟

    • سلام دوست محترم تراز8000تا7500خیلی خوبه.برای اموزش ابتدایی رتبه درمنطقه تون7546رتبه کشوری حدود29339برای تربیت بدنی رتبهمنطقه 15000ورتبه کشوری 65000می باشد باازاستان به استان یه مقداربالاوپایین می باشدکارشما درتربت بدنی راحترمی باشد به شرط اینکه ازمن عملی خوب بشه.شما به ثبت نام باید حواست به سایت سنجش باشه که کارت ازمون عملی وعلاقه مندی بیان کنید.ازمون عملی شامل:تست بارفیکس-زمان 20ثانیه.دربیل توپ وبسکتبالازبین 4مانع-درازنشست باتوپ بال3کیلوگرم-زمان30ثانیه پرش ازروی 4مانع-قلت خوردن.ردشدن از روی پوب موازنه باحفظ تعادل4در9با کیسه سیمان.پرتاب توپ مدین بال از جلوی سینه با دودست به طرف جلو-دواستقامت

  179. سلام و خسته نباشید می خواستم ببینم برای قبولی در ارشد دبیری تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان تهران چه رتبه ای لازمه؟وچه گرایش هایی داره؟

    • سلام دوست محترم ارشد فرهنگیان ویژه شاغلین اموزش وپرورش می باشدودرظرفیت ازاد تعهداستخدامی ندارد.رتبه زیر1000. 6رشته وحدود19گرایش میباشدکه همه گرایشها دراین دانشگاه وجودندارد

  180. سلام رتبه و تراز لازم برای تربیت معلم رشته ریاضی فیزیک منطقه ۲ چقدر نیازه و اینکه ایا سهمیه ۵درصد فقط رتبرو تغییر میده یا تراز رو هم تغییر میده؟

    • سلام دوست محترم 8500ترازعالیه رتبه برای رشته مختلف متفاوته درکل رتبه زیر4000عالیه.رتبه وتراز

  181. سلام خسته نباشید خیلی ممنون بابت سایت خوبتون و اینکه واسه قبولی دبیری زیست سهمیه ۲۵ درصد رتبه باید چقدر باشه؟؟ ممنونم

    • سلام دوست محترم تراز6500رتبه در رشته های مختلف متفاوته

  182. سلام من سهمیه 5درصد دارم .حداقل ه رتبه وترازی توتجربی بایدبیارم که تربیت معلم خرم آبادقبول بشم؟؟سهمیه5درصدتوقبولی تاثیری داره؟؟

  183. یه سوال دیگه.سهمیه 5درصد برا آموزش ابتدایی یاکلا فرهنگیان چه تاثیرمثبتی توقبولی میتونه داشته باشه؟؟

    • سلام دوست محترم سوال شما نیاز به مشاوره جامع داره درصورت تمایل بامشاوران مادرارتباط باشید

  184. سلام ببخشید من با رشته ی تجربی با هدف دبیری زیست و منطقه ۲و سهمیه ایثارگری ۳۰ درصد رتبم باید چی بیادش ک قبول دانشگاه فرهنگیان تهران شم؟

    • سلام دوست محترم شما سهمیه25درصدهستید؟سوالتون واضح نیست؟

  185. سلام
    خسته نباشید من می خوام از طریق کنکور تجربی برم تربیت معلم و معلم فیزیک بشم امکانش هست؟؟
    چه رتبه ای لازم داره؟؟ معیار تراز چیه؟؟ چرا تراز قلم چی اینقدر پایین هست؟؟ درضمن میشه از استان فارس توی تهران درس خوند یا نه؟؟منطقه 3
    ممنون از پاسخگویی شما

    • سلام دوست محترم باید ازکنکور ریاضی شرکت نمایید.تراز نمره ازمون کنکوراست تراز7800خوبه تراز قلم چی متفاوت ازکنکورهست.شما باید از استان بومیخودشرکت نمایید محل تحصیل یه سری رشته ها ممکن دراستانهای دیگه باشه ولی محل خذمت استان بومیتان خواهدبود

  186. سلام ببخشید برای قبولی فرهنگیان منطقه 2 رشته انسانی باید رتبه مون زیر چند باشه؟؟؟ تراز گاج 5800 خوبه یا بد؟ کلی سرچ کردم اخرشم نفهمیدم تراز چه قد خوبه خواهشا جواب بدید ممنون

    • سلام دوست محترم تراز شما اگه7800به بالاباشدرکنکورشانستون70درصدخواهدبود

    • سلام ممنون میشم پاسخ من رو بدید خیلی عجله دارم..من سهمیه پنج درصدی دارم استان ایلام هم هستم ترازم ۶۳۰۰ تجربی شد با اینکه ۶۵۰۰ نبود ولی مجاز ب انتخاب رشته واسه فرهنگیان شدم الان دانشگاه فرهنگیان استانمون تکمیل ظرفیت واسه حدود ۵ شهرستان گذاشته احتمال قبولی دارم من؟؟چند درصده احتمالش حدودا

      • سلام دوست محترم شانس دارید بامشاوران مادرارتباط باشیدبرای مصاحبه آماده بشید

  187. سلام. ببخشید میخواستم ببینم شرایط سنی چطوره؟من 25سالمه میتونم کنکور انسانی بدم و شرکت کنم واسه معلمی؟

    • سلام دوست محترم شرط سنی دانشگاه فرهنگیان22سال تمام است شما اگه مدرک دانشگاهی دارید درازمون استخدامی شرکت نمایید

  188. سلام خواهش میکنم جواب بدین من تو کنکور تجربی ۹۸ ترازم ۶۳۰۰ شده چون سهمیه پنج درصدی دارم مجاز شدم ب انتخاب رشته واسه فرهنگیان الان دانشگاه فرهنگیان استانمون تکمیل ظرفیت گذاشته آیا من شانسی دارم واسه قبولی ؟چن درصددد

    • سلام دوست محترم بله.شانس دارید بامشاوران مادرارتباطباشید وفایل مصاحبه دریافت نمایید

  189. سلام خواهش میکنم زود جواب بدید من واسه تکمیل ظرفیت فرهنگیان هرچقدر اطلاعاتم رو وارد میکنم کار نمیکنه میگ داوطلب یافت نشد همه شرایط رو هم دارم تجربی نظام قدیم سهمیه پنج درصدی هستم تراز ۶۳۰۰ احتمال داره ک مجاز نباشم؟؟مجاز نباشم حداقل باید وارد شه هر سه کادرش رو امتحان کردم حتی با گوشیای مختلف

    • سلام دوست محترم شما می توانیداگر جزواستان های مورد نظرباشید احتمالا مشکل سایت می باشد.ازطریق سازمان سنجش پیگیر شوید

  190. سلام من واسه تکمیل ظرفیت فرهنگیان هرچقدر اطلاعات رو وارد میکنم کار نمیکنه میگ همچین اطلاعاتی موجود نیس دفترچه انتخاب رشته هم خوندم مشکلی نداشتم تجربی نظام قدیم سهمیه پنج درصدی هستم تراز ۶۳۰۰ خواهش میکنم جواب بدید عجله دارم

  191. سلام خسته نباشید.
    ببخشید میشه در مورد حداقل درصدهای لازم برای قبولی دانشگاه فرهنگیان راهنمایی کنین؟و اینکه درصدهارو چند باید بزنیم تا تراز لازم برای قبولی در این رشته رو به دست بیاریم؟و سوال اخر اینکه از بین درسای عمومی ی درس رو جواب ندیم ولی ۳ درس عمومی دیگه رو بالا بزنیم مشکلی ایجاد میشه؟

    • سلام دوست محترم باتوجه به سهمیه وگروه ورشته مورد نظر درصد متفاوته ولی تراز8000به بالاعالیه

  192. سلام من رشته تجربی میخوام دبیر زیست شناسی قبول بشم چند درصد بزنم من استان گلستان هستم و ایا به چیزایی که اینترنت گفته رو باور کنم یا نه

  193. سلام خسته نباشید رتبه قبولی ابتدایی ، دبیری تاریخ با سهمیه ۲۵ درصد به بالا چند باشه ؟؟ ممنوع

    • سلام دوست محترم بدون سهمیه تراز8000عالیه باسهمیه شما تراز حدود4500

  194. سلام تراز ۷۰۰۰ برا قبولی دبیری مشاوره و عربی با سهمیه ۲۵ درصد خوبه ؟

  195. سلان ببخشید من سال 1400 کنکور دارم میخواستم اموزش ابتدایی قبول بشم میشه بگین زیر گروهش چنده و چه کتاب های ملاکه و اینکه ایا سال 1400 پذیرش دانشگاه فرهنگیان زیاده ممنون میشم جوابمو بدین

    • سلام دوست محترم شما ازچه گروهی درکنکورشرکت می کنید؟ترازبرای قبولی8500مناسبه

      • رشته انسانی

        • سلام دوست محترم لطفا سهمیه کنکور راهم بیان کنید

          • سهمیه مناطق =منطقه 3

          • سلام دوست محترم تراز8500خیلی خوبه رتبه برای رشته اموزگارابتدایی حدود4500 استان به استان ورشته به رشته رتبه ها متفاوت می باشدومصاحبه هم خیلی مهم می باشد برای مشاوره دقیقتر بامشاوران ما درارتباط باشید

  196. سلام برای قبولی در دبیری زبان یا اموزش ابتدایی منطقه۳ رشته تجربی حداقل و حداکثر رتبه چنده؟!

    • سلام دوست محترم برای دبیری زبان تراز8500رتبه حدود3200اموزش ابتدایی 8200رتبه حدود11000 البته شما شهر ونظام اموزشی بیان نکردید برای مشاوره کاملتر بامشاوران ما درارتباط باشید

  197. سلام.حداقل رتبه و تراز برای قبولی دانشگاه فرهنگیان دانشگاه گیلان چقده؟
    رشتم ریاضی فیزیک و منطقه ی 2 هستم و سال اخرم

    • سلام دوست محترم برای آموزش ریاضی تراز8200به بالا رتبه حدود3000برای اطلاع از تراز ورتبه دبیری کامپیوتر فیزیک.معماری ….بامشاوران ما درارتباط باشید

  198. سلام خسته نباشید من رشته انسانی منطقه 3 کرمان هستم با معدل 18/39 ترم اول دوازدهم و 18/81 معدل کل یازدهم و تراز 7900 گزینه 2 ایا شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان را دارم ؟ ممنون میشم بهم جواب بدین

    • سلام دوست محترم بله شانس دارید.هرچه تراز شما بلاتر ورتبه کمتر درمصاحبه شانس دارید

  199. سلام اگه مصاحبه دعوت شیم باید رتبه امون تو کد رشته ها انتخابی به رتبه اخرین نفر قبولی برسه تا قبول نهایی شیم( یا رتبه اخرین نفر قبولی هر سال فرق میکنه)
    ممنوع

    • سلام دوست محترم نتیجه مصاحبه شما به سازمان سنجش ارسال بعد اگه قبول شده باشید باتوجه به رتبه شما وظرفیت رشته قبولی میشید

  200. سلام ببخشید من دوازدهم انسانیم با ۵ درصد ایثارگری و منطقه ۳ برای دبیری تربیت بدنی چه رتبه و ترازی نیاز دارم ؟؟؟

    • سلام دوست محترم ترارز7500رتبه با منطقه سه 7000مصاحبه وازمون عملی شما هم مهم هست با سهمیه 5درصدحدودرتبه4700

  201. سلام ببخشید من رشته انسانی هستم و منطقه سه استان کهگلویه و بویر احمد با چ رتبه ای میتونم وارد دانشگاه فرهنگیان بشم؟

    • سلام دوست محترم برای رشته های مختلف تراز ورتبه متفاوته تراز8500خیلی خوبه رتبه حدود5000

  202. سلام برای قبولی ابتدایی با سهمیه۲۵ درصد ایثارگری چه ترازب بیاریم خوبه

  203. سلام،یک سوال‌.برای دبیری ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان‌ تهران،چه رتبه ای خوبه؟

    • سلام دوست محترم اگه از سهمیه یک منطقه یک هستید تراز9200عالیه ورتبه حدود1200

  204. سلام. با درصدای روان شناسی ۷۰اقتصاد ۵۰ علوم اجتمایی. ۶۰ ادبیات عمومی و اختصاصی ۳۰ عربی عمومی و اختصاصی ۳۰ دینی ۳۰ ریاضی ۲۰ تاریخ جغرافی ۴۰ فلسفه ۲۰ دینی ۳۰ ترازم. چند میشه سهمیه منطقه سه

  205. سلام خسته نباشید
    ببخشید از طریق رشته ریاضی میشه مشاور آموزش و پروش شد؟
    و اینکه اصلا میشه از طریق رشته ریاضی روانشناسی قبول شد یا روانشناسی فقط مخصوص رشته انسانی و تجربی است؟

    • سلام دوست محترم این رشته مختص گروه علوم انسانی می باشد.2اگه منظورتون روانشناسی در دانشگاه دیگه هست بله ازطریق کنکورریاضی هم میشه واردشد

  206. سلام. برا قبولی دبیری با سهمیه ۲۵ درصد تراز چند خوبه

  207. سلام خسته نباشین
    میخواستم بدونم وضعیت پذیرش دبیری ریاضی چطوره؟یعنی پذیرش بالاست و برای سال ۹۹ چه احتمالی برای پذیرش وجود دارد؟و همینطور کسانی که بومی منطقه ای هستن تو مناطق دیگه نمیتونن استخدام بشن؟من ساکن کبودرآهنگ هستم

    • سلام دوست محترم پذیرش هر استان متفاوته این رشته درمقایسه با آموزش ابتدایی ظرفیت کمتر دارد پذیرش بومی شهر واستانی می باشد

      • سلام.برای قبولی آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان منطقه ۲ چالوس مازندران حداکثر چه رتبه‌ای باید بیارم؟

  208. سلام میخواستم بدونم اگه همه درسارو بجز فیزیک ۴۰ به بالا بزنم آموزش ابتدایی قبول اگه میشه بگید کنکور سال ۹۹ منظورمه اگه میشه یه راهنمایی کنید ممنون

    • سلام دوست محترم شانس دارید البته باید مصاحبه رو هم خوب پشت سربگذارید

  209. سلام من امسال کنکور میدم وقصدمم دبیری زبان هستش ولی نمیدونم حداقل درصدایی که باید برای دروس عمومی یا حتی تخصصی بزنم چقد هستش.رتبم چقد باید باشه

    • سلام دوست محترم در سهمیه واستان تان بیان نکردید؟درحالت کلی تراز8500به بالا.برای مشاوره تکمیلی بامشاوران مادرارتباط باشید

  210. سلام من رشته ریاضی منطقه ۳ تراز آزمونام میانگین ۶۸۰۰ خواستم بدونم برای تربیت معلم حداقل چه رتبه ای باید بیارم؟

    • سلام دوست محترم باتوجه به رشته متفاوت می باشد تراز کنکورتون8800به بالاباشد شانستون عالیه اگه این تراز ازمون قلم چی تون هست تراز خوبیه.مصاحبه هم مهمه.برای رتبه هر رشته بامشاوران ما درارتباط باشید

  211. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم اگر معدل پایین ۱۵باشه هیچ شانس دیگه ای نیست واسه ورود به این دانشگاه!?

    • سلام دوست محترم شرط معدل دانشگاه فرهنگیان ممعدل کل14هست

  212. سلام
    برای فرهنگیان میخوام بدونم رشته انسانی رتبه چند لازمه؟مشهد
    تو شهرخودت میرفته دانشگاهت؟

    • سلام دوست محترم بسته به رشته رتبه متفاوت می باشد تراز 8500به بالاعالیه.محل تحصیل بعضی از رشته در استان خود ولی بعضی از رشته در استان های دیگر.محل خدمت وکار درشهر واستان بمومی خودتان خواهد بود.درصورت تمایل برای اطلاع از رتبه هررشته بامشاوران مادرارتباط باشید

  213. با سلام من رشتم ریاضی هستش میخواستم بپرسم با داشتن سهمیه زیر ۲۵ درصد چه رتبه ای برا قبولی در رشته دبیری ریاضی لازمه؟

  214. سلام خسته نباشید
    من امسال کنکور زبان شرکت کردم نظام جدید و منطقه سه هم هستم
    می شه لطفا تراز و رتبه ی لازم برای قبولی آموزش ابتدای رو ازطریق کنکور زبان بهم بگید ؟
    وآیا. این درسته که قبولی فرهنگیان از طریق رشته ی زبان خیلی سخت هست و تعداد کمی رو قبول می کنم ؟؟
    وسوال سوم اینکه قبولی در دبیری زبان راحت تره یا آموزش ابتدای ؟

    • سلام دوست محترم پذیرش اموزگارابتدایی از سه گروه اصلی میباشدبرای مشاوره کاملتر بامشاوران مادرارتباط باشید

  215. سلام
    رشته ریاضی ام منطقه ۳
    معدلم ۱۳/۹۳
    میخواستم بببینم اگه تو کنکور دانشگاه فرهنگیان رو بیارم
    امکانش هس قبولم کنن؟

  216. سلام.ببخشید برای آموزش ابتدایی یا آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان سنندج چه رتبه ای مورد نیازه(منطقه 2)

    • سلام دوست محترم آموزش ابتدایی تراز8800 ورتبه 3900آموزش ریاضی9500رتبه2600

  217. سلام ببخشید میشه از رشته تجربی دبیر ادبیات یا عربی یا زبان شد؟
    چه رتبه ای میخاد

  218. سلام خسته نباشید!
    من نظام قدیم تجربی هستم منطقه 1. خواستم بدونم تواین زمان باقی مونده اگر بخوام کنکور هنر بدم کاردرستیه به نظرتون؟ باتوجه به این که هیچ شناختی راجع به این رشته و کتاب هاش ندار هدفم دانشگاه هنر تهران که دولتیه هست! وسوال بعدیم اینه که برای دبیری چه رتبه ای تو کنکور هنر لازمه؟

    • سلام دوست محترم شما کارخیلی سخته ی روپیشرو دارید ونیاز به برنامه ریزی دقیق ومنابع خوب ومشاورقوی داریدالبته یه سری از رششته های هنر دردانشگاه ازاد سراسرس غیرانتفاعی بدون ازمون هست بامشاوران ما درارتباط باشید

  219. سلام برای قبولی آموزش ریاضی منطقه دو چالوس چه رتبه ای لازمه ؟

  220. سلام واسه قبولی دبیری فرهنگیان منطقه ۳ کنکور۱۴۰۰چه رتبه ایی لازمه؟

    • سلام دوست محترم تر از8500به بالا مناسب هست.بسته به رشته رتبه ودرصدهامتفاوت می باشد بامشاوران مادرارتباط باشید

  221. سلام
    ببخشید اگر یکی از امتحان های دوازدهم یک نفر در همین سال ۹۹ به دلیل غیبت موجه به شهریور بیفتد برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان به مشکل میخورد یا خیر؟؟؟

  222. سلام . برای آموزش ابتدایی یا آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان سنندج چه رتبه ای و ترازی حداقل لازم است؟

    • سلام دوست محترم گروه خود رابیان نکرده ایددرحالت کلی تراز8500به بالا رتبه حدود4000

  223. سلام میخاستم بپرسم برا دانشگاه فرهنگیان چه رشته بهتره؟؟

    • سلام دوست محترم به علاقه شما ظرفیت رشته داردبرای مشاوره جامعتر درصورت تمایل بامشاوران ما دارتباط باشید

  224. سلام ببخشید آخرین رتبه لازم هنر برای دانشگاه فرهنگیان چند هست منطقه ۳ هستم

    • سلام دوست محترم تراز8800به بالا درصورت تمایل بامشاوران ما درارتباط باشید

  225. سلام خسته نباشین من رشتم ریاضی هست ولی میخوام کنکور زبان بدم و الویتم زبان هستش من منطقه یک اذربایجان شرقی شهر تبریز هستم میخواستم بدونم چه رتبه ای بیارم میتونم دبیری زبان فرهنگیان قبول بشم

  226. با درصدای ادبیات ۴۰ دینی ۶۰ عربی ۵۰ زبان ۵۰ زبان تخصصی ۶ منطقه ۳ تربیت معلم زبان قبول میشم ؟چ تراز و رتبه ای میشه

    • سلام دوست محترم ترازورتبه قبولی باتوجه به سهمیه واستان متفاوت هست تراز 8000به بالا شانس تون خیلی خوب خواهد بود

  227. سلام خسته نباشید،برایقبولی دردانشگاه فرهنگیان باسهمیه ی منطقه۳ چه رتبه ی بایدآورد؟؟؟

    • سلام دوست محترم گروهتان رشته مدنظر سهمیه تان واستانتان بیان نمایید

  228. سلام خسته نباشید .من امسال سال ۹۹ کنکور زبان ثبت نام کردم و چنین درصدای ادبیات۴۰عربی۵۰دینی۶۰زبان۵۰زبان تخصصی۱۰ در منطقه ۳ استان کهگلویه و بویر احمد تربیت و معلم دانشگاه فرهنگیان قبول میشم ؟!لطفا با این درصد ها رتبه و ترازم چند میشه لطفا راهنمایم کنید🙏🏻چقد شانس برا قبولی دارم؟

  229. سلام من متولد ۸۲ هستم رشته ریاضی و اهل اردبیل میخواستم بدونم برای قبولی توی دبیری چقدر باید بیارم و اینکه آیا میشه از شهرهای دیگه مثل تهران قبول شم؟برای قبولی توی تهران ب چقدر نیاز دارم؟

    • سلام دوست محترم تراز8000به بالابرای مشاوره جامعتر بامشاوران ما درارتباط باشید

  230. سلام من سال یازدهم هستم ورشته ریاضی می خواستم بدونم که برای دانشگاه فرهنگیان که دبیر ریاضی هم بشم چه تراز و چه رتبه ای لازمه
    و محاصبه درباره چه چیز های هست؟

  231. سلام من می‌خوام کنکور زبان بدم و هدفم دبیری زبان و استان سیستان و بلوچستانم گفتن دبیری زبان خیلی کم میگرن من خیلی نگرانم میشه بگید آیا میدونید که چند نفر واسه استان ما می‌خوان و چه درصدایی باید داشته باشم؟؟

    • سلام دوست محترم ظرفیت امسال مشخص نیست.تراز8500به بالابرای مشاوردقیقتربامشاوران درارتباط باشید

      • سلام وقت بخیر
        یه سوالی راجب کنکور داشتم از شما
        اینکه بنده سال دوزادهم رو به اتمام رساندم رشته فنی حرفه ای (انیمیشن)
        حال اینکه چون دوست دارم وارد دانشگاه فرهنگیان بشوم باید کنکور انسانی را در سال ۱۴۰۰ بدهم..،
        لذا میخام کتاب های انسانی ۳ سال پایه دبیرستان را خریداری کنم و تا حدود ۱ سال یعنی نزدیک به کنکور ۱۴۰۰ بخونم و آماده بشم و در زمان آزمون شرکت کنم.

        سوال اصلی اینه که آیا من طی این ۱ سال که مشغول به خواندن کتاب در (خانه) هستم برام به صورت پیشفرض دفترچه خدمت ارسال نمیشه؟!! و اینکه اضافی خدمت خورده نمیشه؟!!
        یکی از دانش آموزان درحال تحصیل در فرهنگیان به من گفتند که بهتر است ابتدا در یک دانشگاه مثلا دانشگاه رشته خودم انیمیشن (گرافیک) شرکت کنم و هر از گاهی به مدت چند روز در اونجا حضور داشته باشم و درس بخونم و بعد از چند روز دوباره بیام خونه و مطالعه کنکور رو ادامه بدم
        دلیل این کار این است که صرفا اسم بنده در لیست دانشجو ها و دانشگاه باشه تا جزو ترک تحصیل ها نباشم

        حالا صحت و درستی این پیغام رو شما میدونید ممنون میشم راهنمایی ام کنید
        * در ضمن بنده به دلایل خاصی در سال نهم راهنمایی ترک تحصیل کرده بودم و بعد ۱ سال دوباره شروع به تحصیل کردم و الان نیز شاگرد ممتاز هنرستان هستم و ۱ سال هم باید بخاطر کنکور صبر کنم سن بنده میشه ۲۱ سال ، یعنی الان ۲۰ سالمه * تا کنکور ۱۴۰۰ هیچ مشکلی بابت سن من پیش نمیاد؟؟!!

        • سلام دوست محترم شرایط شما خاص می باشد ابتدا باید وضعیت معافیت تحصیلی شما مشخص شود به قسمت معافیت تحصیلی نظام وظیفه استان خودتماس بگیریدیا حضوری مراجعه نمایید

  232. سلام من داوطلب رشته تجربی هستم میانگین معدل کل دوره دومم۱۷ هستش ،من سهمیه ۵ درصد دارم و میخوام که دبیری زیست دانشگاه فرهنگیان قبول بشم ومیخوام که در استان خودم قبول بشم اذربایجان غربی _ارومیه .
    حداقل باید چه تراز و درصد هایی کسب کنم؟میشه فقط با خوندن دوازدهم قبول شد؟و اینکه چادر برای همه اجباری هست در دانشگاه فرهنگیان؟

  233. با عرض سلام و احترام. ببخشید میخواستم بپرسم که در کنکور 99 با حداقل چه درصدهایی می توان در رشته دبیری شیمی دانشگاه فرهنگیان قبول شد؟ با تشکر

    • سلام دوست محترم از چه سهمیه؟ لطفا سوال خود راکامل بیان کنید

  234. سلام خسته نباشیدواس قبولی دانشگاه فرهنگیان دبیری زبان تعهدی اموزش وپرورش بایدحتمارتبه سه رقمی باشی یاچهاررقمی هم میشه واینک ترازت بایدچقدرباشه ازمون قلم چی ترازم ۵۲۰۰شده تاالان ولی میتونم تا۵۷۰۰خودموبرسونم زبان تخصصی بایدچنددرصدبزنم ودرصدهای عمومی همه درس ها۶۰درصدبزنم قبول میشم منطقه سه هستم ازلرستان شهرکوهدشت .بعضیامیگن اموزش زبان تعهدی اموزش وپرورش نیس ولی میری دانشگاه بعدش که چهارسال تموم شدازمون استخدامی میدی من اینطوری نمیخوام میخوام همون اول تعهدی باشم بایدترازم چقدرباشه .ممنون میشم راهنماییم کنید

    • سلام دوست محترم تراز8500رتبه1800شما شانس دارید ولی اگر تراز روبه 5700برسانید شانستان خیلی خوب می شود

      • سلام .باچه درصدهایی میتونم خودموبه ۵۸۰۰برسونم؟زبانوتخصصی درچه حدی بایدباشه واس دبیری

        • سلام دوست محترم درصورت تمایل بامشاوران ما در ارتباط باشید

      • منظورتون ترازکنکوریاازمون قلم چی که خودموبه ۵۷۰۰برسونم دانشگاه استان خودم قبول میشم یابستگی به ترازداره؟

        • سلام دوست محترم بله چون تراز قلمچی با کنکور فرق داره. درکنکورترازشما باید8800باشد

  235. باسلام
    میشه راهنمایی م کنید
    با سهمیه پنج درصدی دبیری زیست فرهنگیان در استان تهران چه رتبه ای میخواد؟ دختر هستم و اینکه در مدرسه نمونه دولتی درس خوندم تو گزینش کمکم میکنه؟ خیلی ممنونم⁦❤️⁩

    • سلام دوست محترم تراز8200.درمصاحبه کمک کننده است

      • سلام من دوازدهم انسانی هستم برای دبیری ادبیات باید رتبه ام چند بشه؟

        • سلام دوست محترم سوالتان کامل در یک درخواست بیان کنید از چه سهمیه برای چه استانی؟

  236. سلام. خسته نباشید. ببخشید میخواستم بدونم برای قبولی تربیت معلم رشته زبان در منطقه ی ۲، حدودا رتبه باید چند باشه؟

  237. سلام منطقه 2 برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان اردبیل چه رتبه ای لازم است ؟

    • سلام دوست محترم از چه گروهی چه رشته ی؟ درکل تراز8000به بالا خوبه لطفا سوال خود راکامل بیان کنید

  238. سلام ببخشید میخواستم بدونم با تراز ۶۵۰۰ انسانی چقدر شانس برای دعوت به مصاحبه برای رشته اموزش ابتدایی و علوم اجتماعی هست؟ من منطقه ۲ و اهوا زندگی میکنم

  239. سلام ببخشید برای کسب تراز ۶۵۰۰ رشته تجربی منطقه ۳ چه رتبه ای باید در کنکور کشوری کسب کنیم؟

    • سلام دوست محترم رتبه کشوری حدود120000با این تراز دانشگاه فرهنگیان قبول نمی شوید

  240. سلام و خسته نباشید و آرزوی سلامتی برای همه،میخواستم بدونم ،من که رشته انسانی هستم اما میخوام کنکور زبان انگلیسی بدم منطقه ۳ با سهمیه ۵ درصدی استان فارس شهرستان مرودشت ،با چه درصد و رتبه ای شانس قبولی دبیری زبان رو دارم(زیر گروه ۱). میانگین هر ۳ درس عمومی رو ۴۰ درصد بزنم و زبان عمومی رو ۷۰ و زبان تخصصی هم ۳۰،۴۰ درصد چه رتبه و ترازی رو به دست میارم؟کار آمد هست برای دبیری زبان یا خیر؟

  241. سلام.ببخشید من رشته ریاضی هستم منطقه چهار. میخواستم بدونم با تراز 7200 کنکور 99 نظام جدید دانشگاه فرهنگیان شیراز قبول میشم؟

    • سلام دوست محترم از چه سهمیه ؟ از چه گروهی؟تراز8500عالیه

  242. سلام خسته نباشید
    با آرزوی سلامتی برای همه دوستان،ببخشید میخواستم بدونم با سهمیه ۵ درصدی منطقه ۳ استان فارس شهرستان مرودشت اگه بخوام کنکور زبان انگلیسی بدم با چه تراز و رتبه ای دبیری زبان قبول میشم،همچنین اگر درصد تقریبی دروس به این صورت باشه عربی و ادبیات و دین ۴۰ درصد زبان عمومی ۷۰ درصد و زبان تخصصی تقریبا ۴۰ درصد باشه ،تراز و رتبه به چه صورت میشه و اینکه آیا شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان رشته زبان هست یا نه؟

  243. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم برای دانشگاه فرهنگیان سن شرط اصلی هست یعنی من که 23 سالمه نمیتونم پذیرش بشم

    • سلام دوست محترم شرط سن دانشگاه فرهنگیان22سال هست بحثهای برای افزایش سن شده است مهر ماه پیگیری نمایید.استخدام فرهنگیان هم با مدرک کارشناسی35سال

  244. سلام ایا با میانگین درصد 40 عمومی و 20 الی 30 درصد زبان تخصصی شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان هست؟شهر زنجان هستم منطقه 2 و سهمیه 5درصد هم دارم و میخوام کنکور زبان بدم!

  245. سلام من اگر بخوام دبیری تربیت بدنی قبول شم باتوجه به اینکه رشته ام تجربیه ومنطقه دوهستم وجنسیتم دختره به حداقل چه رتبه وترازی نیاز دارم؟؟

  246. سلام با تراز 7300 منطقه 3 بومی شهرستان خوی استان آذربایجانغربی چقدر احتمال داره برای مصاحبه فرهنگیان دعوت بشم ؟ با سهمیه 5 درصد

  247. رشته م هم تجربی هست
    آیا اگه از فرهنگیان قبول بشم بعدا می تونم با تحصیلات در رشته ادبیات دبیر ادبیات بشم ؟ چون خیییلی علاقه دارم
    راستی برای قبولی از دبیری و آموزش زیست یا ادبیات هم شرط سنی زیر 22 سال وجود داره یا تو هر سنی می شه از دبیری و آموزش چیزی قبول شد و استخدام آموزش و پرورش
    ممنون و متشکرم ….

    • سلام دوست محترم بامشاورن ما درارتباط باشید

      • سلام من دوازدهمی هستم رشته انسانی خاستم بدونم چ رتبه ایی میتونه دانشگاه دولتی رشته تربیت معلم قبول شه
        لطفا جواب بدین

        • سلام دوست محترم از چه سهمیه چه استانی؟چه رشته ی؟لطفا سوالتان با جزئیات بیان کنید

  248. سلام رتبه قبولی در دانشگاه فرهنگیان تبریز برای کسانی ک در منطقه ۱ هستند چقدر ؟

    • سلام دوست محترم لطفا سوالتان کامل بیان کنید از چه گروهی؟

      • سلام من رشته ی تجربی هستم میخاستم بدونم برای قبولیه تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان باید تک تک دروس را بجز زبان و ریاضی چند درصد بزنم و رتبم چند بیاد
        ممنون میشم پاسخ بدین:)

  249. سلام خسته نباشید خواستم بدونم رتبه لازم ن تراز برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان دبیری زبان منطقه 3استان تهران چنده من پارسال آزمون زبان شرکت کردکردم و رتبه 3800و تراز 7500برا مصاحبه‌ دعوت نشدم ب نظر شما امسال با درصد میانگین عمومی 50 و تخصصی 60شانس قبولی دارم و یا خیر تراز میانگین آزمون های قلم چی من هم 6300هست

    • سلام دوست محترم در تهران تراز8700به بالاعالی هست.تراز قلم چی شما خیلی خوبه انشاءالله امسال شانستون خوبه البته بستگی به رقبا تون هم داره

  250. سلاام من دوازدهمی هستم خاستم بدونم چ رتبه ایی برای قبول شدن در دانشگاه دولتی برای وکالت لازمه رشته انسانی هستم
    لطفا جواب بدین

    • سلام دوست محترم رشته حقوق برای چه سهمیه؟ وچه دانشگاه ی؟

  251. سلام با رتبه 35000ریاضی امکان قبولی در دانشگاه فرهنگیان هست؟

    • سلام دویاتم حترم با تراز8000به بالاشانس خوبی دارید

  252. سلام من پشت کنکوری هستم .
    میخوام تربیت معلم زبان قبول شم ولی نمیدونم چه رتبه ای لازمه برای قبولی توی تربیت معلم زبان واینکه منطقه دو هستم.

  253. سلام من منطقه سه هستم میخوام دبیری زبان دانشگاه شهید رجایی تهران رو بیارم میخواستم بدونم با میانگین عمومی حدود ۷۰ و اختصاصی ۴۰ چقد شانس قبولی دارم؟

  254. سلام برای قبولی دبیری زبان انگلیسی شهر اراک چه رتبه ای نیازه؟
    درصد ادبیات ۲۰ عربی ۳۰ دینی ۹۰ زبان ۸۰ و زبان تخصصی ۳۰ احتمال قبولی چند درصده و اینکه با این درصد ها چه ترازی رو کسب میکنم؟

    • سلام دوست محترم برای تخمین رتبه درصورت تمایل بامشاوران ما در ارتباط باشید

  255. سلام با تراز 6300قلم چی رشته انسانی منطقه3 اردبیل چقدر میتونم امیدوار باشم برای دانشگاه فرهنگیان اردبیل و چه رتبه ای برای این دانشگاه لازم دارم؟ممنون

  256. سلام
    من رشته ریاضی هستم و هدفم فرهنگیان دبیری فیزیک یا ریاضی است. نظام جدید و منطقه ۲ هستم. رتبه قبولی برای این رشته در دانشگاه شیراز چه قدر باید باشد.؟
    کلا حداقل رتبه قبولی چه قدر باید باشد

  257. سلام میخواستم بدون حداقل رتبه لازم برا رشته تربیت بدنی فرهنگیان چقدره و اگه مجاز نشیم ولی ازمون عملی دربیایم و. مدال جهانی داشته باشم چقدر احتمال قبولی دارم

    • سلام دوست محترم باید دید در اطلاعیه زمان انتخاب رشته چه چیزی اعلام می شود وگرنه شما باید حداقل تراز یعنی6500داشته باشید

  258. سلام . خسته نباشین. ببخشید برای قبولی دانشگاه فرهنگیان از کنکور هنر باید چه تراز و رتبه ای بیارم?
    منطقه ۳ هستم

  259. سلام من قم هستم میخوام‌کنکور زبان شرکت کنم چ رتبه و ترازی لازمه ک قبول شم؟ لطفا رتبه رو‌ هم حدودا بگین

    • سلام دوست محترم تراز7800به بالارتبه در منطقه دو 3700حدودا

  260. سلام خسته نباشید
    من یکی از شهرستانهای محروم منطقه3 هستم برای قبولی در دبیری زبان باید چه تراز و رتبه ای در کنکور زبان کسب کنم؟!
    و آیا اگر عمومیا رو بالا بزنم ولی زبان تخصصی رو پایین امیدی هست؟!

    • سلام دوست محترم 7800تراخوبی هست برای مشاوره جامعتر بامشاوران ما درارتباط باشید

  261. سلام . خسته نباشین … ایا معدل برداشته شد در قبولی فرهنگیان ؟

  262. سلام من دانش آموز منطقه3 کنکوری 1400 تجربی هستم میخواستم بدونم با معدل 19 به بالا و تراز 4900 قلمچی میتونم آموزش شیمی یا زیست دانشگاه فرهنگیان قبول بشم؟

  263. سلام … من اگر دانشجو باشم همزمان میتوانم در کنکور 1400 شرکت کنم ؟

    • سلام دوست محترم بستگی دارد شما دانشجو چه دوره ای باشید ؟پسر یا دختر؟اگر پسرهستید ترم چند هستید؟درصورت تمایل بامشاوران ما در ارتباط باشید

  264. سلام ببخشید من میخواستم شرایط قبولی در رشته دبیری زبان انگلیسی رو بدونم ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

    • سلام دوست محترم کنکور زبان شرکت نمایید ترازبالا6500معدل 14شرط سن تا به این لحظه22سال

  265. سلام با درصد ادبیات و عربی 20.دینی 37.زبان صفر.اقتصاد70.روان88.جامع54.تاریخ جغرافیا6.فلسفه 12شانس قبولی فرهنگیان دارم؟!

    • لام دوست محترم تراز7500به بالاشانس قبولی دارن بستگی به استان ورشته هم داره

  266. سلام ببخشید ازچه راهی میتونیم از نیاز اموزش پرورش شهرمان به
    دبیر زبان انگلیسی اطلاع یابیم؟ باتشکر ازشما

    • سلام دوست محترم در زمان انتخاب رشته مشخص می شود

    • سلام خسته نباشید ببخشید خواستم بدونم با این درصدا ادبیات 48 دینی 70 عربی56 زبان عمومی 50 زبان تخصتخصصی 53 منطقه س احتمال داره رتبه زیر هزار بیارم احتمالش چقدره؟
      و اینکه با این درصدا دانشگاه فرهنگیان قبول میشم؟

  267. سلام حدودا ترازم بادرصد های ادبیات 40،عربی 50، معارف 75،زبان 40 وزبان تخصصی 25 چند میتونه باشه باتوجه به کنکور های گذشته

  268. سلام وقت بخیر کنکور تجربی 1400 هستم
    برای قبولی آموزش ابتدایی رتبه چند میخوام؟؟شهر مشهد یا کرمان
    ممنون میشم پاسخ بدید

  269. سلام خسته باشید من رشته تجربی سال دوازدهم جنسیت دختر هستم می خواستم حداکثر رتبه قبولی دانشگاه تربیت معلمی استان مازندران رو برای مسال بدونم خیلی استرس دارم لطف پاسخ بدید.😓🙏🏻

  270. با سلام.
    ببخشید میخواستم ببینمبا ر رتبه ۴۹۳ شیمی فیزیک کنکور ارشد ۹۹ دانشگاه تربیت مدرس قبول میشم یا خیر؟ اگر نه کدام دانشگاه های تهران میارم.
    ممنونم.

  271. سلام به نظرتون با این درصدا به فرهنگیان مجاز میشم واسه دبیری عربی و تراز و رتبم حدودا چند میشه فارسی23عربی60دینی23زبان0ریاضی8اقتصاد40ادبیات30عربی53تاریخ و جغرافی30جامعه38فسفه10روان شناسی75

    • سلام دوست محترم برای تخمین رتبه بامشاوران ما در ارتباط باشید

  272. سلام ببخشید برای قبول شدن دانشجو در دانشگاه فرهنگیان تربیت معلم باید سال اول در دانشگاه قبول شود یا خیر من رشته انسانی کلاس دهم هستم ممنون میشم پاسخ بدید

  273. سلام و عرض خسته نباشید
    من رتبه ۱۹۹۰۰و تراز ۷۷۲۰رشته تجربی سال ۹۹ شدم
    ایا شانس قبولی در اموزش وبتدایی رو دارم و اگر هم دارم کدام شهرستان ؟

  274. سلام ببخشید با رتبه ۷هزار منطقه دو و تراز ۷۹۰۰ فرهنگیان قبول میشم؟

    • سلام دوست محترم شانس دارید دراموزش ابتدایی شانس بیشتر هست

  275. سلام برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان اراک رشته های اموزش ابتدایی ودبیری های علوم انسانی حداقل چه رتبه وترازی لازمه؟ایابارتبه 13هزار وتراز 7هزارشانس قبولی فرهنگیان اراک رودارم؟

    • سلام دوست محترم شانس دعوت به مصاحبه شما50درصد هست

  276. سلام
    دوازدهم تجربیم…واسه قبولی فرهنگیان چه رتبه و ترازی لازمع؟!
    برای تراز بالای ۶۵۰۰ باید چه درصدایی زد؟!
    ب نظرتون کنکور ریاضی بدن بهتر نیست🤔

    • سلام دوست تراز 7800خوبه بامشاوران ما درارتباط باشید

  277. سلام خسته نباشید برای دانشگاه فرهنگیان مشهد رتبه8000منطقه2وتراز8700کافیه؟؟احتمال قبولی چطوره؟؟؟

  278. سلام من دانش آموز پایه دوازدهم رشته علوم و معارف اسلامی در منطقه محروم تحصیل میکنم
    برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان باید ترازم و رتبم چقدر باشع؟؟
    وابنکه روز چند ساعت درس بخونم ؟؟
    چه درس های رو بیشتر بخونم

    • سلام دوست محترم ترازبالای7500 کیفیت مهم هست بامشاوران ما در ارتباط باشید

  279. سلام من رتبه ۴۱۰۸ رشته ریاضی منطقه ۳ شدم و با تراز علمی ۶۵۷۴ ، حالا با این شرایط میتونم دانشگاه فرهنگیان قبول شم؟ تورو خدا کمکم کنید

  280. سلام با تراز 7100 در رشته زبان خارجه دانشگاه فرهنگیان قبول میشم؟منطقه 2 هستم

  281. با سلام آیا تراز ۹۵۰۰ انسانی می تونه ادبیات دانشگاه فرهنگیان بیاره و کلا رشته های دبیرستانی رو؟ممنون میشم رهنمایی بفرمایید 🙏🏻

  282. سلام
    امکان قبولی زبان فرهنگیان با رتبه ۴۵۰۰ و تراز ۷۹۰۰ کرج چقدر هست

  283. سلام من کنکوری 99 انسانی بودم رتبم 10000 و ترازم 7450 منطقه 2هستم م مجاز به انتخاب رشته فرهنگیان شدم میخواستم بدونم اگه انتخاب رشته کنم چقدر احتمال داره به مصاحبه دعوت بشم و اینکه در شهرستان شهریار در استان تهران زندگی میکنم

  284. سلام به نظرتون با تراز ۶۲۷۲و رتبه ۵۱۰۰میشه فرهنگیان منطقه ۳ گلستان قبول شد؟البته سهمیه ۵درصد هم دارم

  285. سلام با رتبه ۳۸۰۰ تراز ۸۳۰۰ دبیری فرهنگیان قبول میشم؟ منطقه۳ کرج

  286. من با رتبه 14000 منطقه یک نمره م 7800 شد ومعدلم 19.23 هستش رشتمم تجربی امکان قبولی هست

  287. سلام من با رتبه ۶۱۰۰ منطقه ۲ تراز8900 برم دبیری یا بمونم و سال دیگر دوباره برای دارو سازی کنکور بدم

    • سلام دوست محترم این انتخاب شماست بامشاوران در ارتباط باشید

  288. سلام برای قبولی دانشگاه فرهنگیان ارومیه منطقه 2 بارتبه 8504 وتراز7600شانس دارم

  289. سلام من با تراز 8300 و رتبه 3300 منطقه یک شانس دعوت به مصاحبه دارم انسانی هستم

  290. سلام.من با رتبه ی ۶۳۵۴، با سهمیه ۵درصد ایثارگری و تراز ۵۹۲۱ فرهنگیان میارم؟من مجاز به انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان شدم.احتمال قبولیم تو چه رشته ای بیشتره؟استان سیستان و بلوچستانم.خواهش میکنم جوابمو بدین.ممنون

    • سلام دوست محترم شانس دعوت به مصاحبه50درصدهستدر اموزش ابتدایی شانس بیشتری دارید

  291. سلام من امسال کنکور ریاضی دادم
    در منطقه ۳رتبه ۸۰۰۰رو اوردم
    تراز۵۸۰۰کسب کردم ومعدل کل دیپلم هم۱۵/۲۰
    هست ایا قبولی تو دبیری تربیت بدنی فرهنگیان را دارم

    • سلام دوست محترم اگر درازمون عملی شرکت نموده اید شانس 30درصد برای دعوت به مصاحبه دارید

  292. سلام . با رتبه ۴ هزار . و تراز ۷۳۰۰ ممکنع برای مصاحبه فرهنگیان زبان پذیرش بشم ؟

  293. سلام خسته نباشید
    با رتبه ی 3000 منطقه یک رشته ی زبان میتونم اموزش زبان انگیسی دانشگاه فرهنگیان دولتی روزانه شیراز قبول بشم؟

  294. برای دبیری زبان انگلیسی چ رتبه ای لازمه؟
    زنجان (منطقه دو)

  295. سلام.من رتبم توی کنکور انسانی ۳۰ هزار شده میتونم برم تربیت بدنیه فرهنگیان

    • سلام دوست محترم اگر ازمون عملی شرکت کرده اید بله می توانید انتخاب رشته نمایید

  296. سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم با تراز 8600و رتبه ی 3000 امکانش هست که من دانشگاه فرهنگیان قبول بشم؟

  297. سلام منطقه ی دو هستم و در دانشگاه فرهنگیان کنکور زبان مجاز شدم…رتبم ۱۰هزار شده میتونم در دانشگاه فرهنگیان قبول شم؟

    • سلام دوست محترم شما اگر مجاز شدید بله می توانید انتخاب رشته نمایید تراز بالای7500خوبه

  298. سلام با رتبه 6500 انسانی و تراز 7300 در استان خراسان رضوی در کدام شهر خراسان احتمال بیشتری برای فرهنگیان اوردن وجود داره!؟ ممنون میشم جواب بدید لطفا

  299. سلام بارتبه25000وتراز7026رشته تجربی منطقه 3احتمال دعوت به مصاحبه هست؟

  300. سلام بنده با تراز ۶۹۰۰ و رتبه ۴۰۰ در سهمیه جانبازی شانس قبولی ابتدایی یا مشاوره دانشگاه فرهنگیان دارم با تشکر اگه جواب بدین

  301. سلام سهمیه ۲۵ درصد به بالا جانبازی تراز ۶۹۰۰ اوردم رتبه ۴۰۰ شانس قبولی دارم

  302. سلام با تراز ۶۹۰۰ در سهمیه ۲۵ درصد جانبازی احتمال دعوت به مصاحبه هست البته از شهرستانمون دونفر نفر رتبه هزار شدن

  303. سلام
    ببخشید میخواستم بدونم با تراز ۷۰۰۰ در منطقه دو استان خوزستان شانس قبولی در اموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان رو دارم

    • سلام دوست محترم شانس 50درصدکه به مصاحبه دعوت شوید

  304. سلام
    من دختر، رشته ریاضی منطقه دو با تراز ۷۱۴۳و رتبه ۶۱۷۵ و معدل ۱۸.۵ هستم
    شانس ورود به مصاحبه برای فرهنگیان و شانس قبولی چقدر است؟
    ممنون

    • سلام دوست محترم شانس دارید به ویژه برای اموزش ابتدایی

  305. سلام خسته نباشید من کنکور انسانی ۹۹دادم با تراز ۹۱۲۵در زیرگروه آموزش ابتدایی و مشاوره و راهنمایی با توجه به کمتر شدن ظرفیت ها در شهر اصفهان آیا قبولی من با این تراز در صورتی که مصاحبرو قبول بشم صددرصدیه؟

    • سلام دوست محترم به بقیه رقبا شما بستگی داردشماشانس خوبی دارید

  306. سلام . درصد های امسال من با درصدهای پارسال پسر خالم خیلی بهم نزدیک و یکسانه ولی رتبه ی اون شد سه هزار اما رتبه ی من شده چهارده هزار ! نمیدونم چرا باید با یه همچین چیز وحشتناکی مواجه بشم . رشته انسانی هستم نظام قدیم . ایا هیچ پاسخی هست که چرا باید انقدر با درصد های مشابه رتبه هامون تفاوت داشته باشه . نزدیک 11 هزار تا !

    • سلام دوست محترم سال گذشته کنکور اسون بوده واصلامقایسه درستی نیست

  307. سلام من ترازم زیر ۶۵۰۰ هست ولی فرهنگیان مجاز شدم به نظرتون اگه انتخاب رشته کنم قبول میشم ؟ در ضمن رشته زبان هستم و منطقه سه و رتبه ام ۵۷۲۰ هست ترازم هم ۶۲۷۰

    • سلام دوست محترم سیستم برای شما ارور میده اگر از سهمیه منطقه3باشید

  308. سلام با تراز ۷۰۰۰منطقه دو تجربی چقد شانس دعوت ب مصاحبه دارم

    • سلام دوست محترم بستگی به استان شما دارد50درصدحدودا

  309. سلام ببخشید در رشته ریاضی فیزیک برای بیری ریاضی یا تربیت بدنی چه رتبه ای لازم است در منطقه۲

  310. سلام من از یه نفر دیگه هن شنیدم گفتن از بین دواطلبان سهمیه ۲۵ درصد ایثارگری کسانی که بهترین تراز دارن به میزان دو برابر ظرفیت پذیرش به مصاحبه دعوت میشن یعنی ۲۵ درصد ظرفیت هر کد رشته محلی جدا میشه

  311. سلام رشته ریاضی هستم منطقه 2 ، رتبه منطقه 6900 و تراز 6900 در کنکور ریاضی و رتبه منطقه 1100 و تراز 8700 در کنکور زبان _ سهمیه 25% ایثارگران
    آیا بنظرتون فرهنگیان قبول میشم ؟ دبیری ریاضی بهتره یا دبیری فیزیک یا دبیری زبان یا آموزش ابتدایی به نظرتون با توجه به وضعیتم ؟
    اگه دبیری زبان رو انتخاب کنم که اولویت استانمون باشه ولی اولویت شهرستان خودمون نباشه شانس قبولی دارم ؟ با توجه به اینکه دبیری فیزیک اولویت شهر خودمون داره ؟

  312. سلام من با رتبه 7500 و نمره کل 7400 با سهمیه 5درصد چقدر شانس قبولی توی داشگاه فرهنگیان استان فارس رو دارم. دختر هستم

  313. سلام من رشتم تجربیه معدلم بالای 15 هستش ولی ترازم توی هیچ کدوم از زیرگروه ها بالای6500 نشد. سوالم اینه که اگه من برای فرهنگیان انتخاب رشته کنم ایا قبول میشم؟ در صورت قبول شدن، ترازم برام مشکلی پیش نمیاره یا اصلا کلا چون تراز پایینه منو دانشگاه فرهنگیان قبول نمیکنه؟

    • سلام دوست محترم سیستم برای شما ارور میزنه شما اگر ازمون عملی تربیت بدنی شرکت کرده باشید رشته تربیت بدنی رو می تونید بزنید

  314. سلام
    وقتتون بخیر
    من تو کنکور ۹۹انسانی رتبه ام در منطقه ۱ شده ۸۲۲۶ و ترازم حدودا ۶۹۰۰ من ساکن اصفهان هستم به نظرتون چقدر احتمال داره فرهنگیان قبول شم

    • سلام دوست محترم حدود40درصد شانس دعوت به مصاحبه دارید

  315. من سال ۹۸ یعنی پارسال کنکور دادم رتبه ۴۸۹ منطقه دو مصاحبه دانشگاه فرهنگیان هم دعوت شدم و قبول شدم اما به دلیلی اینکه رشتبه حقوق دانشگاه خوارزمی رو قبل فرهنگیان زده بودم حقوق قبول شد.توی کارنامه سبزم رتبم بین نفرات پذیرفته شده فرهنگیان هم از لحاظ مصاحبه و هم رتبه اول شده.میخواستم بدونم امکان اینکه الان ترم ۳ هستم انتقالی بگیرم برای فرهنگیان هست؟و اینکه میشه بعد از گرفتن لیسانس دوباره کنکور بدم برم فرهنگیان؟ممنون میشم راهنماییم کنید🙏

  316. سلام با تراز 6000 ریاضی با سهمیه 5 درصدی چقدر احتمال دعوت به مصاحبه شدن است؟

  317. سلام ما با تراز ۷۵۳۹ منطقه ۲ رشته ی انسانی
    و معدل کل ۱۸/۷۰ و مجاز به انتخاب رشته فرهنگیتن شدم ولی قبول نشدم به نظرتون اعتراص بزنم یا منتظر تکمیل ظرفیت بمونم یا واسه سال دیگ بخونم؟؟؟
    این اولین کنکور من بود سنمم۱۸

    • سلام دوست محترم اعتراض تون ثبت کنید ان شاءالله به نتیجه برسید.درنهایت منتظرتکمیل ظرفیت هم باشید

  318. سلام وقت شما بخیر باشه
    آیا با رتبه ۳۱۵۰ پنج درصد ظرفیت ایثارگران امکان قبولی فرهنگیان وجود داره؟

    • سلام دوست محترم بستگی به ظرفیت وسطح رقبا شهر شما دارد وگروهی که شرکت کرده اید

  319. سلام
    ببخشید من رشتم ریاضیه منطقه سه در آذربایجان غربی
    میشه محدوده رتبه و تراز رو برای دانشگاه فرهنگیان آموزش ریاضی بگین
    ممنون

  320. سلام من سال دوازدهم هستم رشته انسانی من در شهرستان قرچک هستم می خواستم بدونم با چه ترازی و حداقل درس هارو باید چند درصد بزنم تا در دانشگاه فرهنگیان قبول بشم
    بعد آیا منطقه قرچک فرق دیگری با منطقه ها دیگر هم دارد

  321. سلام. من آرزو هستم پایه دوازدهم تجربی، منطقه3، استان سیستان و بلوچستان برای اینکه قبولی دانشگاه فرهنگیان رو بدست بیارم باید چه ترازی داشته باشم و رتبه چی؟
    و اینکه شما گفتید که توی مناطق براساس اونایی که کنکور دادن اینکه کی قبول میشه فرق داره یعنی چی؟

  322. سلام خسته نباشید
    رشته ریاضی
    برای تربیت معلم
    چه تراز و رتبه ای باید بشه ؟
    خراسان جنوبی منطقه دو،برای دانشگاه مشهد
    برای کنکور 1400

  323. سلام
    وقتتون به خیر
    ببخشید برای تربیت معلم،رتبه باید کمتر از۱۰/۰۰۰ باشه؟
    بعد برای فرزندان جانباز زیر ۲۵% رتبه چقدر میشه؟
    پاسخ بدین ممنون میشم

    • سلام دوست محترم رقابت سنگبن در چه گروهی ؟رتبهمتفاوت هست بامشاوران ما در ارتباط باشید

  324. سلام خسته نباشید.
    من اصفهان زندگی میکنم میخواستم بدونم برای قبولی توی دانشگاه فرهنگیان اصفهان رتبه کنکورم چقد باید باشه؟

  325. سلام من منطقه 3 هستم و رشته دبیری معلم یا همون علوم ورزشی میخوام برم باید رتبه کنکورم چند بشه برای دانشگاه تهران؟؟ خیلی ممنون میشم جوابم بدید.

    • سلام دوست محترم سوال شما واضح نیست شما میخاد دانشگاه فرهنگیان در بخونید یا دانشگاه تهران؟

  326. سلام وقت بخیر
    من منطقه دو هستم رشته ریاضی
    توی شهر خودمون هم دانشگاه آموزش ابتدایی داریم میخاستم بدونم با چه رتبه ای میتونم توی دانشگاه اموزش ابتدایی قبول بشم لطفا جواب بدید🙏

  327. سلام ب نظرتون قبولی در دبیری توی کنکور ریاضی راحتتره یا تجربی؟؟

  328. سلام من دوازدهم ریاضی ام میخواستم بدونم برا قبولی دبیر ریاضی در منطقه2واستان زنجان(دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی) چه تراز و رتبه ای لازمه،و شانس دبیرریاضی بیشتره یا آموزش ابتدایی یا دبیر تربیت بدنی،،لطفا پاسخ بدید،ممنون

    • سلام دوست محترم تراز8500به بالاخوبه .اموزش ابتدایی شانس بیشتر دارید

  329. سلام خسته نباشید . حداقل تراز لازم برای دانشگاه فرهنگیان در سهمیه ی ۲۵ درصد چقدره ؟ همون ۶۵۰۰ هستش یا برای ما کمتر هستش ؟ ممنون میشم جواب بدید

    • سلام دوست محترم تراز شما درکارنامه کنکور بدون احتساب سهمیه هست به همین دلیل تراز کمتراز6500مجاز می شوید درحالی بااحتساب سهمیه تراز بالاترمی رود برای مشاوره جامعتر بامشاوران در ارتباط باشید

  330. سلام ببخشید اگه کسی در رشته انسانی منطقه ۳ ،ریاضی ۱۰۰ بزنه و دو درس اقتصاد و روانشناسی ۹۰ وبقیه درسا ۱۵ درصد چه رتبه ایی میاره ؟ و آیا شانس قبولی برای دانشگاه فرهنگیان داره ؟

  331. با سلام و احترام
    طبق شرایط لازم جهت ورود به دانشگاه فرهنگیان، شرایط سنی حداکثر 22 سال است. آیا داشتن مدارکی مانند دکتری می تواند این شرایط سنی را عوض کند؟ بنده مدرک دکتری از دانشگاه سراسری دارم و بنا به دلایلی خواستار ورود به دانشگاه فرهنگیان جهت تحصیل می باشم،آیا شرایطی هست که بنده بتوانم در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کنم؟

    با تشکر فراوان

    • سلام دوست محترم شرط سنی دانشگاه فرهنگیان24سال می باشد

  332. سلام خسته نباشین ببخشید باید برای قبولی تو رشته آموزش ریاضی کدوم درسارو بیشتر بخونم و کدوم درسا تاثیری ندارن تو قبولی دبیری ریاضی و اینکه رتبه م حدودا چقدر باشه؟رشته تحصیلیم تجربی هست از استان اردبیل

    • سلام دوست محترم با توجه به زیرگروه ضرایب متفاوت هست.تراز8500به بالا

  333. سلام برای قبولی دبیری زبان دانشگاه فرهنگیان هرمزگان حداقل رتبه چ قدر

  334. سلام ایا با تراز ۵۵۰۰ تا ۶۵۰۰ امکان قبولی فرهنگیان دارم

    • سلام دوست محترم اگر ازسهمیه مناطق هست شانس خیلی کم هست

  335. سلام من دانشگاه تهران قبول شدم تربیت معلم
    الان خونه خودم تهرانه و ساکن تهرانم اما شهرستان دیپلم گرفتم و قراره همیشه ساکن تهران بمونم میخوام بدونم واسه تدریس و سر کار رفتن باید برگردم شهرستان و منطقه بومی خودم درس بدم یا میتونم تو همون تهرانم درس بدم !؟ حالا هر گوشه تهران باشه فرق نداره

    • سلام دوست محترم شما در بوم خودتان که در انتخاب رشته هم محل خدمت شما مشخص شده است خدمت می کنید

  336. سلام من دوازده انسانیم تراز قلمچیم بین ۵ هزار تا ۵۴۰۰ میشه به نظرتون رتبه دانشگام زیر ۱۰ هزار میشه و میتونم فرهنگیانو برم؟ منطقه ۲ هستم

    • سلامدوست محترم شانس داریدولی بخاطر رقابت شدید در انسانی برسردانشگاه فرهنگیان بهتر ترازتان بالاتر بشه

  337. سلام خسته نباشید
    ببخشید من متولد مشهد هستم ولی بومی مازندران.بهشهر محسوب میشم
    رشتمم ریاضیه سال آخرمه و قراره کنکور بدم
    منطقه دو هستم
    میخاستم بدونم میتونم برم دانشگاه فرهنگیان آموزش ابتدایی شهر تهران یا کرج؟؟؟

    • سلام دوست محترم خیر محل تحصیل ممکن استان دیگه باشد ولی محل خدمت بوم خودتان

  338. سلام باسهمیه ۵درصدی استان اردبیل، رشته انسانی, برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان چقدرشانس دارم و اینکه چه رتبه و ترازی در۱۴۰۰لازم است بااین سهمیه

  339. سلام حداقل رتبه قبولی دبیری زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان از منطقه 3 چقدر است؟

  340. سلام حداقل رتبه قبولی دبیری زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان چقدر است؟؟؟

  341. سلام وقت بخیر. اگه رتبه کنکورم از رشته انسانی زیر چهار هزار منطقه سه باشه، می تونم تراز خوب برای پزیرش فرهنگیان بیارم؟؟؟؟؟؟ یعنی هرچه رتبه بهتر باشه ترازم بهتره آیا؟؟؟؟؟

  342. سلام . وقت بخیر غرض از مزاحمت خواستم بپرسم که واسه قبولی در دانشگاه فرهنگیان چه رتبه ای لازمه؟
    سهمیه منطقه دو هستم.

  343. با سلام
    میگم من در گاج ترازم حدود ۵۰۰۰ هستش آیا برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان خوبه؟

  344. سلام ووقت بخیر، با رتبه ی 5500 _5600 میتونم فرهنگیان بیارم؟

  345. سلام من رشته ام تجربی بوده و الان کنکور ریاضی ثبت نام کردم هدفم دانشگاه فرهنگیانه منطقه ۲ هستم و معدل ۱۸ با چه رتبه ای میتونم قبول بشم.؟

  346. سلام برای قبولی دبیری ریاضی ازرشته ریاضی،بیشترین رتبه کشوری قبول شده درمنطقه1و2و3 کنکوری درشهر تهران و کمترین تراز روبهم میگید،ممنون

    • سلام دوست محترم رتبه در سهمیه ملاک است تراز8500به بالا عالیه

  347. سلام برای قبولی در فرهنگیان آموزش ابتدایی ،ازرشته ریاضی ودبیری ریاضی رتبه کشوری چقدربایدباشد؟منطقه ۱کنکوری،تهران ودخترهستم

  348. سلام خسته نباشید
    من یک دانش آموز دخترم ک سال۱۴۰۱ باید کنکور انسانی بدم سوالم ازشما اینه ک من توی کدوم یکی از رشته های دبیری منطق،دبیری جامعه شناسی و آموزش ابتدایی شانس قبولی بیشتری دارم؟؟
    من درشهرستان قرچک ک جزو شهرستان های استان تهرانه زندگی میکنم

    • سلام دوست محترم شانس اموزش ابتدایی بیشتر چون ظرفیت بیشتری دارد

  349. سلام من تازه کنکور انسانی دادم منطقه سه هستم. میخواستم بدونم با رتبه ی 24هزار پارسال چجوری بعضیا دانشگاه فرهگیان قبول شدن؟منطقه سه
    و اینکه دانشگاه فرهگیان بوشهر اینجوری قبول میکنه؟

    • سلام دوست محترم بستگی به سطح رقبا شما داردتراز8500خوب هست

  350. سلام وقتتون بخیر
    سال دهم و یازدهم رو تهران خوندم، سال دوازدهم رو شهرستان کلاله- استان گلستان، محل تولد هم شهرستان گنبد- استان کلاله است. سهمیه منطقه ی من دقیقا کجا میشه؟ متشکرم

    • سلام دوست محترم سهمیه کنکور ؟یا استان بومی فرهنگیانتان؟

  351. با سلام.رشته م تجربی منطقه ۲ هستم .دختر هستم ،تراز آزمون های جامع قلمچی من ۵۲۰۰ میشد.شانس قبولی در دانشگاه فرهنگیان رشته آموزش ابتدایی برای مصاحبه دعوت میشم.

  352. سلام سال 91 آزمون سراسری دادم و متاسفانه معدل دیپلم اینجانب زیر بود و گزینش فرهنگیان رد شدم و با توجه به ابطال معدل که توسط دیوان انجام شد.از بعضی دوستان شنیده شد که اعلام کردن الان هم میشه اعتراض کرد به سال 1391و برای گزینش دعوت بشیم .ایا چنین خبری موثق می باشد ؟

    • سلام دوست محترم دانشگاه فرهنگین شرط معدل وسن دارد. ازمون استخدامی ندارد

  353. سلام با تراز حدود ۸۲۰۰ منطقه یک تجربی احتمال قبولی کدوم رشته های فرهنگیان هیت؟ آیا احتمال قبولی دبیری زیست شناسی وجود داره؟

  354. سلام میشه تراز قبولی هر ک از این موارد رو در دانشگاه فرهنگیان بفرمایید؟ دختر تهران منطقه یک
    دبیری زیست
    آموزش ابتدایی
    دبیری زبان انگلیسی

  355. سلام من داوطلب منطقه 3 و دارای سهمیه ایثارگران 5 درصد رتبه در سهمیه منطقه سه شده حدودا 19000 و با احتساب سهمیه ایثارگران 5 درصد شده حدودا 7000 …پرستاری دولتی یا هوشبری دولتی یا تربیت معلم میارم؟؟ لطفا جواب بدین

  356. سلام من داوطلب منطقه 3 و دارای سهمیه ایثارگران 5 درصد رتبه در سهمیه منطقه سه شده حدودا 19000 و با احتساب سهمیه ایثارگران 5 درصد شده حدودا 7000 …پرستاری دولتی یا هوشبری دولتی یا تربیت معلم میشارم؟؟ لطفا جواب بدین

  357. سلام با تراز 7821 منطقه ی یک رشته ی انسانی احتمال آوردن دانشگاه فرهنگیان هست؟؟ رتبه 4019

  358. سلام لطفا اگر امکان داره راهنماییم کنید…با رتبه ۴۴ هزار تربیت بدنی فرنگیان قبول میشم؟منطقه ۲ و تجربی

  359. سلام با رتبه 2800 سهمیه 5 درصد تراز 5800 اوردم و برای فرهنگیان مجاز شدم .چند درصد امکان داره برا مصاحبه دعوت بشم؟

  360. سلام.تراز زیر گروه یکم ۷۳۷۷ شد به نظر معلم دینی در اهواز قبول میشم

  361. سلام با رتبه ۹۷۰۰ سهمیه ۵ درصد میشه دبیری قبول شد؟

  362. سلام خوب هستین من باتراز 7185ومنطقه 3فرهنگیان قبول میشم

  363. سلام خسته نباشید
    رتبه من ۶۹۴۰شد منطقه ۱ و تراز ۷۰۶۶ به نظر شما من رو هم برای مصاحبه دعوت میکنند؟ شهر اصفهان ام
    به نظر شما دانشگاه های فرهنگیان اصفهان آموزش جغرافیا و دبیری علوم اجتماعی رو امسال قبول میکنن؟

  364. سلام خسته نباشین ببخشید من رتبم با سهمیه ۵درصد شده ۵۷۲۱ منطقه ۲ ام هستم ترازمم ۶۲۰۰ شده و فرهنگیان مجاز شدم چقد احتمالش هست که دعوت به مصاحبه بشم؟؟؟

  365. سلام ببخشید من رتبهم 97هزاره ولی مجاز به انتخاب رشته تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان شدم میخوام بدونم ایا احتمال قبولی در این رشته دارم باتوجه به آزمون عملی و مصاحبه ؟؟ ممنون میشم ازتون

  366. سلام وخداقوت
    من رشتم تجربی هس از ریاضی شرکت کردم روزانه مجاز هستم ولی فرهنگیان غیر مجاز
    داخل ی کادر نوشته داوطلب گرامی با توجه به اینکه در آزمون عملی تربیت بدنی شرکت نموده اید در دوره فرهنگیان فقط مجاز به انتخاب رشته های آموزش تربیت بدنی می باشید
    آیا منظورش اینه اگه درآزمون عملی تربیت بدنی ومصاحبه قبول بشم میتونم در دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنم وآیا استخدام آموزش پرورش میشم لطفا اگه اطلاع دارین راهنمایی کنین ممنون 🙏🙏🙏
    درضمن رتبم ۳۹۸۷۶ هس منطقه ۲
    میتونم قبول بشم ؟

  367. سلام من رتبه ام ۵ هزار شده ترازم هم ۷۹۹۸ شده منطقه دو خرم آباد هستم بنظرتون شانس دعوت به مصاحبه رو دارم؟

    بهترین رتبه زیرگروهم هم مربوط به زیر گروه ۲ هستش که ۴هزار و ۲۰۰ میشه

  368. سلام. امسال سال۱۴۰۰.تو دفترچه اومده که حتی اگر مجاز نشدید. می تونید در آزمون عملی تربیت بدنی شرکت کنید و اگر قبول شدید در مصاحبه هم شرکت کنید . میشه در این مورد توضیحات کامل بدید.سپاسگزارم

  369. سلام وقت بخیر،قبولی دانشگاه رشته پرستاری و دانشگاه فرهنگیان برای رتبه ۱۵ هزار منطقه ۳ ممکنه؟؟

  370. سلام،ایاباتراز 5000رشته ریاضی شانسی برای تربیت بدنی فرهنگیان داریم؟؟؟

  371. سلام خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم بنده رشته انسانی کنکور دادم با رتبه ۸۰۰۰ و دوستم رتبه ۶۰۰۰ اما زیر گروه پنج من تراز ۷۸۰۰ و دوستم ۷۱۰۰ است و رتبه سهمیه زیر گروه پنج هم مال من بهتره اما رتبه کل نه آیا برای آموزش ابتدایی و دبیری شانس من بیش تر است و ربط به تراز و زیر گروه پنج داره یا نه رتبه کل . ممنون

  372. سلام خسته نباشید
    من کنکور دادم رتبم شده ۸۰۰۰
    از طرفی واسه فرهنگیان مجاز شدم
    ولی واسه انتخاب رشته میترسم خیلی خیلی
    میترسم قبول نشم یا تهران نیوفتم میشه راهنمایی کنید ؟؟

  373. سلام خسته نباشید .بنده امسال کنکور انسانی شرکت کردم و رتبه ام ۸۰۰۰ شده با تراز ۷۸۸۰کل و تراز زیر گروه پنج ۷۸۴۰ ورتبه سهمیه زیر گروه پنج ۷۰۴۰ و دوستم رتبه کل ۶۰۰۰ اما تراز زیر گروه پنج ۷۱۰۰ و رتبه زیر گروه پنج ۸۰۰۰ . آیا برای آموزش ابتدایی و دبیری شانس من بیش تر است یا دوستم .ممنون

  374. سلام بنده تراز 8400 انسانی منطقه 3 دارم /در کدام زیر گروه انسانی شانس بیشتر واسه قبولی فرهنگیان دارم و ایا ترازم خوبه یا بده؟؟

  375. سلام ببخشید برای قبولی در دانشگاه نسیبه برای دبیری ریاضی از منطقه ۳ باید چه رتبه و ترازی بدست آورد؟

  376. با رتبه ی 11هزار با سهمیه 5% و تراز پانصد و خورده ای میشه فرهنگیان تربیت بدنی زد؟ مثل اینکه تیر ماه کسایی که تربیت بدنی فرهنگیان میخواستن باید تو سایت ثبت نام میکردن حالا من که اونو ثبت نام نکردم نمیتونم تربیت بدنی فرهنگیان رو بزنم؟

  377. با رتبه ی 11هزار با سهمیه 5% و تراز پانصد و خورده ای میشه فرهنگیان تربیت بدنی زد؟ مثل اینکه تیر ماه کسایی که تربیت بدنی فرهنگیان میخواستن باید تو سایت ثبت نام میکردن حالا من که اونو ثبت نام نکردم نمیتونم تربیت بدنی فرهنگیان رو بزنم؟

  378. سلام با رتبه ۷۱۲۱ منطقه ۳
    رتبه کشوری ۱۵۰۰۰ و تراز ۸۰۴۰ چقد احتمال داره فرهنگیان و اموزش ابتدایی شهرم بیارم

  379. سلام من با رتبه در منطقه 4364 و تراز 7996 منطقه 1 ساکن تهران چقدر احتمال قبولی در دانشگاه فرهنگیان دبری، دانشگاه فرهنگیان اموزش ابتدایی و دانشگاه شهید رجایی دبیری داره ک قبول بشم؟

  380. با سلام
    من سهمیه منطقه 2
    رتبه 5130 زیر مجموعه 4 رشته علوم انسانی ام با تراز 7749

    چقدر احتمال داره که دبیری تاریخ(در زیر مجموعه 4) بیارم؟
    اگر میشه به درصد بگید دقیق تر بفهمم.

    با تشکر از سایتتون.

  381. سلام من امسال کنکور دادم رشته انسانی و فرهنگیان مجاز شدم با تراز 6100رتبه 855 سهمیه ایثارگری دارم چقدر احتمال داره به مصاحبه دعوت شم میشه پاسخ بدید ممنون میشم

  382. سلام. من منطقه یک تجربی هستم مشهد. رتبه منطقم شده 23 هزار ترازمم شده 6599. امسال هم در کل استانمون برای پذیرش تجربی کلا 180 نفر خانم میپذیرن؛ چقدر احتمال قبولیم هست؟

  383. سلام وقتتون بخیر 🙏🌹
    کلاس دوازدهم هستم و توی کرمانشاه زندگی میکنم منطقه ۲
    میخوام دبیری تربیت بدنی قبول شم چه رتبه ای باید به دست بیارم ؟
    یا دبیر روانشناسی چه رتبه ؟
    ممنون از شما خسته نباشید

  384. سلام من رشتم تجربی هست تراز 8880 چه قدر شانس قبولی دبیری علوم رو تو استان گیلان دارم؟

  385. سلام، خسته نباشید. محصل نمونه دولتی در منطقه یک مشهد هستم،حداقل رتبه لازم برای قبولی در دبیری تربیت بدنی برای منطقه و شهر بنده چقدر هست؟
    سال ۱۴۰۱ بنظرتون چه قدر دبیر تربیت بدنی استخدام میشن؟
    سال ۱۴۰۰ یک چه قدر دبیر تربیت بدنی در مشهد استخدام شد؟

    انتخاب اینکه دبیر تربیت بدنی متوسطه اول یا دوم و با دبستان بشیم. دست خودمونه؟

    و اینکه راجع به حقوق دانشجویی که ابتدا مقدارش چقدر هست بگید و بعد از فارغ التحصیلی و تدریس،حقوق دبیر تربیت بدنی دوره اول یا دوم متوسطه با مدرک لیسانس چقدر هست؟
    یا مدرک فوق لیسانس چطور؟

    امکان دو شیفت کار کردن در مشهد وجود داره؟یعنی نیازی هست در مشهد که بشه دو شیفت کار کرد؟

    شرایط استاد دانشگاه شدن در این رشته و حقوق استاد دانشگاه این رشته به چه شکل هست؟

    پیشاپیش عذر میخوام بابت سوالات زیاد و متشکرم بابت پاسخگوییتون.🌺

  386. سلام وقتتون بخیر یازدهم تربیت بدنی هستم شرایط ورود به دانشگاه فرهنگیان از رشته تربیت بدنی چجوریه امکان پذیره یا از طریق کنکور نظری باید وارد دانشگاه فرهنگیان بشم

  387. سلام خسته نباشید سال دوازدهم انسانی هستم برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان واسه معلم راهنمایی یا ابتدایی در شهر خودم شهرستان نقده در آذربایجان غربی چه رتبه و ترازی بیارم ؟ خیلی ممنون

  388. سلام، من رشتم هنره و میخوام بیام فرهنگیان.
    با توجه به اینکه رشته هنر دو کنکور تئوری و عملی دارن, رتبه و تراز توی هر کدوم باید چند باشه؟ پردیس فاطمه الزهرا_اصفهان، سال دیگه رشته ی ارتباط تصویری رو پذیرش داره؟ آیا توی این ۹ ماه میتونم برای کنکور بخونم و شانس قبولی فرهنگیان چقدره؟
    سپاس🌻

  389. سلام خسته نباشید
    من رشته ام ریاضی هست و میخوام در کنکور این رشته شرکت کنم برای تربیت معلم
    بعضی جاها دیدم مثل اینکه نمیتونم در رشته ادبیات فارسی تحصیل کنم
    سوالم از شما اینه که آیا ممکنه و یا راهی هست که بتونم در این رشته تحصیل کنم و دبیرش بشم؟

  390. برای دانشگاه فرهنگیان زبان انگلیسی رتبه در منطقه سه به چه صورت باشه؟

  391. سلام خسته نباشید من یازدهم انسانی میخونم منطقه سه دوتا سوال داشتم یکی اینکه دبیری زبان از طریق کنکور انسانی نمیشه؟واینکه چه رتبه و ترازی تقریبا لازمه؟

  392. سلام ببخشید من شهرستان زندگی میکنم میتونم تهران قبول شم؟دبیری؟

  393. سلام خسته نباشید
    من هدفم دبیری زبان انگلیسی هستش و بومی آذربایجان غربی با سهمیه منطقه ۲ هستم و امسال کنکور دارم
    ایا با درصد های فارسی۲۵
    دینی۶۰
    عربی۶۷
    زبان عمومی۶۰
    و زبان تخصصی ۳۰
    میتونم قبولشم؟
    لطفاً پاسخ دهید

  394. سلام با رتبه ۱۵۹۴۹ انسانی منطقه سه فرهنگیان میشه اورد؟

  395. باسلام و سپاس از پاسخگویی شما بزرگواران …
    خواستم بپرسم آیا در رشته ریاضی با رتبه ۳۸۷۰ وتراز ۸۳۷۰ میشه در رشته آموزش ریاضی یا فیزیک دانشگاه فرهنگیان قبول شد…یعنی احتمالش چقدره ….ممنون میشم پاسخ بدید

  396. سلام ببخشید من اهل خراسلن رضوی هستم در در سبزوار و منطقه ۳ هستم رتبه کل شده ۸۴۰۰ و در منطقه ی،۳،رتبه ام تو زیر گروه ۵ شده ۵۵۰۰ و ترازمم ۷۷۰۰ هست ، میخام ببینم چند درصد احتمال دعوت به مصاحبه و یا قبولی تو مشهد و چند درصد احتمال در استان رودارم،

  397. سلام من در سبزوار زندگب میکنم دخترم در منطقه ۳ و در رشته ی انسانی
    یا همین زیر روه ۵ رتبه ام شده ۵۵۰۰ و رتبه کل ۸۴۰۰ و تراز ۷۷۰۰، حالا میخام ببینم احتمال دعوت به مصاحبه شدنم برای قبولی در دانشگاه مشهد و سبزوار و یل کل استان چقدر هست و همین احتمتمال برای قبول شدن؟؟خواهشا کمک کنید

  398. سلام با تراز ۸۰۲۸ و رتبه ۹۸۱۷ در منطقه یک امکان پذیرش در دانشگاه فرهنگیان رو دارم؟

  399. سلام رشته تجربی هستم آیا با تراز ۸۰۲۸ و رتبه ۹۸۱۷ امکان قبولی در رشته فرهنگیان رو دارم؟

  400. سلام من رشته انسانی کنکور دادم با سهمیه پنج درصد رتبه ام شده 19000.
    فرهنگیان می‌تونستم برم یا خیر؟
    چون خیلی ها با رتبه 30000 هم رفته بودن

  401. سلام من پشت کنکور رشته ی انسانیم منطقه ۳ با سهمیه ی ۲۵ درصد میشه بگید برای قبولی دبیری تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان چه رتبه و ترازی باید کسب کنم؟؟

  402. من با دیپلم حسابداری می خوام کنکور انسانی بدم رتبه و تراز قبولی من چند درصد است لطفا کمکم کنید خواهش میکنم

  403. باعرض سلام و خسته نباشید … ببخشید بنظرتون منتقه 3 رشته ریاضی فیزیک زیر پنج هزار دبیری قبول میشن؟ کنکور 1402 جنسیت پسر

  404. سلام وقت بخیر
    من استان لرستان هستم منطقه سه
    برای فرهنگیان باید جه رتبه ای بیارم؟
    رشتمم انسانی هست

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید