تماس با برترین مشاوران کشور

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

سایت ثبت نام تیزهوشان البرز

سایت ثبت نام تیزهوشان خراسان رضوی azmoon.medu.ir

جهت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام تیزهوشان خراسان رضوی azmoon.medu.ir

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

سایت ثبت نام تیزهوشان خراسان رضوی Amoon.medu.ir می باشد. در این مقاله توضیح کامل در رابطه با نحوه استفاده از سایت ثبت نام تیزهوشان ، زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان از سایت ثبت نام تیزهوشان، زمان برگزاری آزمون تیزهوشان و اعلام نتایج آزمون تیزهوشان در سایت ثبت نام تیزهوشان، به اطلاع داوطلبان می رسد.

داوطلبان تحصیل در مدارس تیزهوشان خراسان رضوی می توانند برای ثبت نام در سایت ثبت نام تیزهوشان خراسان رضوی و یا دریافت نتایج آزمون تیزهوشان خراسان رضوی، از طریق تلفن ثابت 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرند تا ثبت نام را برای داوطلب انجام دهند و برای اعلام نتایج راهنمای داوطلبان خواهند بود.

نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان در سایت ثبت نام تیزهوشان خراسان رضوی 99-1400

در مورد نحوه ثبت نام تیزهوشان در سایت ثبت نام تیزهوشان خراسان رضوی باید بدانید که ثبت نام آزمون تیزهوشان خراسان رضوی 99-1400 تنها به صورت اینترنتی و از طریق سایت  Azmoon.medu.ir انجام می شود و نیازی به مراجعه حضوری والدین و دانش آموزان به مدارس تیزهوشان شهرشان نمی باشد.

برای ثبت نام تیزهوشان خراسان رضوی باید بعد از مراجعه به سایت ثبت نام تیزهوشان Azmoon.medu.ir با توجه به مقطع تحصیلی خود ( ششم یا نهم ) ثبت نام خود را در آزمون تیزهوشان نهم به دهم خراسان رضوی 99-1400 انجام دهید.

بعد از وارد کردن مشخصات فردی دانش آموز، وارد صفحه ی بعد می شوید که باید در این صفحه باید هزینه ثبت نام تیزهوشان خراسان رضوی را واریز کنید.

بعد از پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان خراسان رضوی وارد صفحه نهایی شده که تمام اطلاعات دانش آموز را نمایش می دهد.

توصیه می کنیم در انتهای ثبت نام از تمام اطلاعات دانش آموز را یادداشت نموده و تا زمان اعلام نتایج تیزهوشان 99-1400 در نزد خود نگه دارید. تا در مراحل بعدی آزمون تیزهوشان دچار مشکل نشوید.

در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل یا سوال در روند ثبت نام آزمون تیزهوشان دارید می توانید از طریق تلفن 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرید تا ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی یا ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم را برای داوطلب انجام دهند.

داوطلبان تحصیل در مدارس تیزهوشان می توانند برای ثبت نام در سایت ثبت نام تیزهوشان و یا دریافت نتایج آزمون تیزهوشان ، از طریق تلفن ثابت 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرند تا ثبت نام را برای داوطلب انجام دهند و برای اعلام نتایج راهنمای داوطلبان خواهند بود.

زمان و نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام تیزهوشان 99-1400

زمان و نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام تیزهوشان خراسان رضوی 99-1400، برای داوطلبان آزمون ورودی پایه دهم از روز سه شنبه مورخ 1399/01/28 تا روز چهارشنبه مورّخ 1399/02/05 از طریق پایگاه اینترنتی  ثبت نام آزمون تیزهوشان خراسان رضوی 99 به نشانی azmoon.medu.ir انجام خواهد شد. آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان­های استعدادهای درخشان و نمونه دولتی، راس ساعت 9:00 صبح روز جمعه 1399/03/11 در سراسر کشور به‌صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد. توصیه می کنیم که حتما در روز های ابتدایی ثبت نام تیزهوشان 99-1400 ثبت نام خود را انجام دهید و ثبت نام را به روز های آخر موکول نکنید تا با مشکلی مواجه نشوید. برای دفترچه ثبت نام تیزهوشان خراسان رضوی 99 کلیک کنید. در رابطه با نحوه ثبت نام مدارس تیزهوشان خراسان رضوی 99-1400 باید بگوییم که این ثبت نام به صورت دو مرحله ای است، در ابتدا داوطلبان آزمون تیزهوشان باید اقدام به ثبت نام آنلاین و اینترنتی نمایند و بعد از آن لازم است هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان خراسان رضوی 99 را پرداخت نمایند. پرداخت هزینه ثبت نام از طریق درگاه پرداخت آنلاین سایت فوق الذکر می باشد. نحوه انجام ثبت نام به این ترتیب است که داوطلب پس از ورود به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان خراسان رضوی، اطلاعات فردی خود را وارد نمایند. داوطلبان با توجه به مقطع فعلی، ثبت نام اولیه را انجام می دهند، سپس سامانه ثبت نام تیزهوشان مجددا باز میشود و داوطلبانی که در مرحله اول ثبت نام اولیه، انجام داده اند، نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اقدام می نمایند.

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان خراسان رضوی 99-1400

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان از سایت ثبت نام تیزهوشان خراسان رضوی امکان پذیر است. کارت ورود به جلسه تیزهوشان حاوی اطلاعات فردی متقاضیان می باشد که شامل نام و نام خانوادگی و … است، اولویت مدارس استعدادهای درخشان انتخاب شده و عکس داوطلب، که حدود یک هفته قبل از اینکه آزمون برگزار شود در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. داوطلبان باید توجه داشته باشند که حضور در جلسه آزمون بدون کارت ورود به جلسه ممنوع می باشد. هنگام ثبت نام تیزهوشان خراسان رضوی توجه به مشخصات و ظرفیت پذیرش مدارس بسیار مهم می باشد. دانش آموزان باید برای آشنایی بیشتر با روند ثبت نام و تکمیل فرم های مربوط به آن به نمونه فرمی که در صفحه نهایی دفترچه تیزهوشان آورده شده دقت نمایند و قبل از ورود به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان اولویت های مورد نظر خود را مشخص نمایند. تمامی مراحل ثبت نام تیزهوشان عبارتست از: صدور کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان خراسان رضوی، اعلام نتایج آزمون تیزهوشان خراسان رضوی ، رسیدگی به اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان خراسان رضوی و کلیه امور به ثبت نام به صورت اینترنتی و غیر حضوری و مدارس در این رابطه مسئولیتی را نخواهند پذیرفت. همانطور که گفتیم آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان­های استعدادهای درخشان و نمونه دولتی، راس ساعت 9:00 صبح روز جمعه 1399/03/11 در سراسر کشور به‌صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد.

 نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان در سایت ثبت نام تیزهوشان خراسان رضوی

نحوه مشاهده نتایج آزمون مدارس تیزهوشان در سایت تیزهوشان به این صورت است که داوطلبان ورود به مدارس تیزهوشان خراسان رضوی که در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان خراسان رضوی 99-1400، شرکت می نمایند، می توانند از طریق سایت Amoon.medu.ir نتایج آزمون مذکور را مشاهده نمایند. این سایت تنها مرجع اطلاع رسانی نتایج است در صورتی که به هر دلیل نتوانستید نتایج را از طریق این سایت مشاهده نمایید و یا تمایل به اعتراض به نتایج داشتید، می توانید از راهنمایی و مشاوره کارشناسان که در همین مقاله موجود است، بهرمند گردید. بعد از ورود به سایت مذکور نیاز به وارد نمودن کد ملی دانش آموز و سریال شناسنامه دانش آموز در کادر سمت راست می باشد که تصویر آن را مشاهده می نمایید:

گام دوم:

اطلاعات و مشخصات فردی دانش آموز به همراه وضعیت پذیرش در آزمون مشخص شده است. در قسمت وضعیت قبولی می توانید وضعیت قبولی دانش آموز را بررسی نمایید. و با کلیک روی آیکون زیر ستون مدیریت، می توانید کارنامه را ملاحظه نمایید. محتویات کارنامه شامل، تعداد سوالات صحیح و غلط و خالی، در هر درس، به همراه تراز کسب شده و تراز آخرین نفر قبولی در مدارس انتخابی می باشد و نام مدرسه ای که دانش آموز را مورد پذیرش قرار داده است، نمایش داده خواهد شد. در صورتی که به هر دلیل به نتایج آزمون اعتراض دارید ، امکان اعلام اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان خراسان رضوی وجود دارد.

داوطلبان توجه داشته باشند با توجه به طرح شهاب که اخیرا مطرح گردیده تصمیمات جدیدی در رابطه با سوالات تیزهوشان ششم به هفتم و  آزمون تیزهوشان ششم به هفتم گرفته شده است.

توصیه ما به والدین داوطلبان و متقاضیان تیزهوشان خراسان رضوی ، این است که برای برنامه ریزی قبولی آزمون تیزهوشان خراسان رضوی و اطلاع از منابع آزمون تیزهوشان خراسان رضوی ، مقالات مربوط را در همین سایت مطالعه نموده و بر روی لینک های آبی رنگ داخل متن کلیک نمایند.

داوطلبان تحصیل در مدارس تیزهوشان خراسان رضوی می توانند برای ثبت نام در سایت ثبت نام تیزهوشان خراسان رضوی و یا دریافت نتایج آزمون تیزهوشان خراسان رضوی، از طریق تلفن ثابت 9099071613 با کارشناسان تماس بگیرند تا ثبت نام را برای داوطلب انجام دهند و برای اعلام نتایج راهنمای داوطلبان خواهند بود.

 

 

جهت مشاوره در زمینه سایت ثبت نام تیزهوشان خراسان رضوی azmoon.medu.ir

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

همچنین ببینید

سایت ثبت نام تیزهوشان البرز

سایت ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری azmoon.medu.ir

سایت ثبت نام تیزهوشان چهارمحال و بختیاری Amoon.medu.ir می باشد. در این مقاله توضیح کامل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید