تماس با برترین مشاوران کشور

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی  سال 99طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور مطابق جدول زمانبندی در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه سال 1399انجام میشودو داوطلبان می بایست 3روز قبل از برگزاری آزمون نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام نمایند و باتوجه به حوزه های امتحانی ای که در کارت درج شده است در محل حوزه حاضر شوند.این حوزه های امتحانی با توجه به فرم اینترنتی ای که داوطلبان قبلا در موقع ثبت نام تکمیل نموده اند تعیین شده است و مربوط به کد و نام شهرستانی است که داوطلبان آن را انتخاب کرده اند. لذا اگر داوطلبان مغایرتی در کارت ورود به جلسه خود مشاهده نمودند بهتر است به باجه های رفع نقص که آدرس های آنها در سایت سازمان سنجش درج شده است مراجعه کنند و اطلاعات خود را اصلاح کنند. لازم به ذکر است که کارت صادر شده توسط سازمان سنجش برای دانشجویان شامل آزمون دوره های روزانه،شبانه(نوبت دوم)،غیر انتفاعی،پیام نور،پردیس های خودگردان و دانشگاه آزاد می باشد. کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد با هم به صورت ادغامی برگزار می شود. بنابراین اگر شما متقاضی ورود به هر دو دانشگاه باشید تنها در یک آزمون شرکت کرده و یک آزمون میدهید. داوطلبانی که فرم تقاضانامه ثبت نام را تکمیل نکرده اند از نظر سازمان سنجش داوطلب آزمون تلقی نمی گردند و حق شرکت  در ازمون را ندارند.اگر شما هم تاکنون اقدام به ثبت نام ننموده اید و مهلت ثبت نام پایان یافته است می توانید در مهلت های تعیین شده از سوی سازمان سنجش به ثبت نام اقدام نمایید و یا اگر موفق نشدید در این مهلت ها ثبت نام خود را انجام دهید راه هایی وجود دارد که  میتوانید از آن طرق ثبت نام خود را انجام دهید. اگر تاکنون ثبت نام نکرده اید هنوز دیر نشده نگران  نباشید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند

زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد99

اگر آزمون شما شامل آزمون تشریحی بوده و یا دو مرحله ای می باشد. شما باید حد نصاب علمی لازم در آزمون تستی را کسب نموده تا اجازه شرکت در آزمون مرحله دوم و آزمون تشریحی را داشته باشید بدیهی است که داطلبانی که درصد لازم و کافی را در آزمون تستی کسب نکنند حق شرکت در آزمون مرحله دوم و آزمون تشریحی را ندارند. ضمنا به نکته توجه فرمایید که برگزاری یا عدم برگزاری آزمون های عملی  به ظرفیت موسسات مرتبط است که در دفترچه شماره دو یا دفترچه انتخاب رشته اعلام میگردد.

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان ماشین حساب بر سر جلسه نبرید چون سوالات به گونه ای مطرح شده است که نیازی به ماشین حساب ندارند در غیر اینصورت تخلف محسوب میشود و با شما برخورد خواهد شد.

در موقع مراجعه برای برگزاری آزمون حتما کارت ورود به جلسه خود را همراه با یک مدرک معتبر از جمله شناسنامه یا کارت ملی همراه داشته باشید.

حضور به موقع داوطلب در حوزه امتحانی بسیار ضروری می باشد. چه بسیار داوطلبانی بوده اند که با وجود تاکیدهای بسیار دیر به حوزه های امتحانی رسیده اند و از امتحان جامانده اند و تلاش های آنها به هدر رفته است.

جهت مشاوره در زمینه زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید