تماس با برترین مشاوران کشور

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

زمان مصاحبه دکتری 97

زمان مصاحبه دکتری 99

جهت مشاوره در زمینه زمان مصاحبه دکتری 99

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

 زمان مصاحبه دکتری 99 از آن مسائلی است که از همان ابتدای ثبت نام آزمون دکتری 99 ذهن داوطلبان آزمون دکتری 99 را به خود مشغول می‌کند به این خاطر که آزمون دکتری 99 به صورت نیمه متمرکز است و قبولی فرد در دوره دکتری علاوه بر آزمون دکتری 99 که در اسفند ماه برگزار می‌شود، به مصاحبه تخصصی فرد در دانشگاه‌ها نیز برمی‌گردد. همانطور که داوطلبان دکتری 99 از آن آگاهی دارند، بخش زیادی از امتیاز داوطلب برای ورود به دوره دکتری 99 مربوط به مصاحبه است لذا مصاحبه برای داوطلبان آزمون دکتری 99 دارای اهمیت است و زمان آن از موارد مهمی است که همواره داوطلبان در پی اطلاع از آن هستند. بهتر است داوطلبان آزمون دکتری 99 پیش‌تر راجع به نحوه مصاحبه دکتری 99 نیز آگاهی پیدا کنند تا بتوانند به طرز مطلوب‌تری مصاحبه دکتری 99 خود را پشت سربگذارند. در این مقاله ما جزییاتی را در مورد زمان مصاحبه دکتری 99 برای داوطلبان این آزمون مطرح می‌کنیم تا روشنگر مسیر آنان در دکتری 99 باشیم.

زمان مصاحبه دکتری 99

همانطور که می‌دانید مصاحبه دکتری 99 از اهمیت ویژه‌ای برای داوطلبان آزمون دکتری 99 برخوردار است. آزمون دکتری 99 مانند سال‌های پیشین فقط 50 درصد امتیاز پذیرش در دوره دکتری 99 را به خود اختصاص می‌دهد و 50 درصد دیگر امتیاز ورود به دوره دکتری 99 مربوط به مصاحبه دکتری 99 داوطلبان در دانشگاه‌های مورد تقاضای‌شان خواهد بود. داوطلبان آزمون دکتری 99 برای این‌که دعوت به مصاحبه تخصصی دانشگاه‌ها شوند بایستی حد نصاب تراز دکتری 99 آن دانشگاه را کسب کرده باشند. لازم به تاکید است حد نصاب نمره تراز دکتری 99 دانشگاه‌های مختلف متفاوت است و داوطلبان باید در مورد حد نصاب نمره تراز دانشگاه مورد تقاضای خود آگاهی پیدا کنند. هر داوطلب بر مبنای لیست کد رشته‌هایی که در زمان انتخاب رشته ثبت کرده است و این‌که حد نصاب نمره تراز آن دانشگاه‌ها را داشته است، از طرف چند دانشگاه برای مصاحبه دعوت می‌شود. سازمان سنجش و آموزش کشور لیست افرادی که دعوت به مصاحبه شده‌اند را در اواخر اردیبهشت ماه و یا اول خرداد ماه از طریق سایت خود به نشانی sanjesh.org منتشر می‌کند و داوطلبان آزمون دکتری 99 می‌توانند نتایج خود را از سایت سازمان سنجش مشاهده و دریافت کنند. پس از دریافت نتایج، داوطلبان دکتری 99 بایستی برای مصاحبه تخصصی به دانشگاه‌های معرفی شده، مراجعه کنند. معمولا زمان مصاحبه دکتری 99 دانشگاه‌ها از یک هفته پس از اعلام نتایج انتخاب رشته داوطلبان خواهد بود. در این یک هفته دانشگاه‌ها مدارک مورد نیاز برای جلسه مصاحبه را نیز به داوطلبان دعوت به مصاحبه شده اعلام می‌کنند. زمان مصاحبه دکتری 99 به طور دقیق بر روی سایت هر دانشگاه قرار می‌گیرد و داوطلبان بایستی در این بازه زمانی به سایت دانشگاه مد نظر خود رجوع کنند و از روز مصاحبه خود آگاهی پیدا کنند. همانطور که گفته شد، زمان مصاحبه دکتری 99 یک هفته بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته شروع می‌شود و تا تیرماه ادامه خواهد داشت. داوطلبان آزمون دکتری 99 که دعوت به مصاحبه شده‌اند، بایستی در روز تعیین شده برای مصاحبه هر دانشگاه در مصاحبه تخصصی حاضر شوند و لازم به ذکر است که داوطلبان دکتری 99 می‌توانند در مصاحبه همه دانشگاه‌هایی که دعوت به مصاحبه شده‌اند، حضور پیدا کنند.

نحوه مصاحبه دکتری 99

برای موفقیت در آزمون دکتری 99، لازم است داوطلبان از نحوه مصاحبه دکتری 99 بیش‌تر آگاهی پیدا کنند. برخی از دانشگاه‌ها علاوه بر مصاحبه، در زمان مصاحبه تخصصی، امتحان کتبی نیز از داوطلبان می‌گیرند و داوطلبان برای پذیرش شدن در این دانشگاه‌ها باید در آزمون کتبی آن دانشگاه‌ها نیز شرکت کنند و امتیاز امتحان کتبی را نیز کسب کنند. لازم به تاکید است که این امتحان کتبی نیز برای ورود داوطلبان به دوره دکتری 99 دانشگاه‌ها بسیار مهم است. داوطلبان دکتری 99 برای حضور در جلسه مصاحبه هر دانشگاه بایستی در پروتال دانشگاه برای مصاحبه دکتری 99 ثبت نام کنند، هزینه مصاحبه را پرداخت کنند، مدارک خواسته شده را در سامانه بارگزاری کنند و در روز مصاحبه همراه خود داشته باشند. محور‌های مصاحبه دکتری 99، مانند سال‌های پیشین، علمی، آموزشی و پژوهشی است. در این مصاحبه تخصصی هیات مصاحبه دانشگاه، سابقه‌ی علمی، آموزشی و پژوهشی داوطلبان دکتری 99 را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. هیات مصاحبه کننده، اعضای هیات علمی همان دانشگاه است. داوطلبان دکتری 99 باید بدانند که رزومه آنان، مقالات چاپ شده، تسلط به زبان انگلیسی و معدل دوره‌های پیشین تحصیلی او برای هیات مصاحبه کننده مهم است. هم‌چنین داوطلبان باید به سوال‌های علمی تخصصی که از طرف هیات مصاحبه کننده طرح می‌شود، پاسخ بگوید. داوطلبان دکتری 99 در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهامی در مورد مصاحبه دکتری 99 می‌توانند با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرند و از آن‌ها راهنمایی بخواهند.

آمادگی برای مصاحبه دکتری 99

داوطلبان دکتری 99 باید توجه کنند که حتما با آمادگی کامل در جلسه مصاحبه تخصصی دانشگاه‌ها حاضر شوند. داوطلبان دکتری 99 لازم است به یک نکته اولیه و مهم برای حضور در جلسه مصاحبه دکتری 99 دقت کنند، این نکته همان اعتماد به نفس است. اگر با اعتماد به نفس در جلسه مصاحبه دکتری 99 حاضر شوید و به سوالات هیات مصاحبه کننده پاسخ دهید، بدون شک تاثیر مثبتی در نظر آنان خواهید داشت. موارد کلیدی که در اغلب جلسات مصاحبه دکتری سال‌های پیشین از داوطلبان دکتری پرسیده شده است و در مصاحبه دکتری 99 نیز لازم است داوطلبان به آنان به عنوان محورهای اصلی مصاحبه دکتری 99 توجه کنند عبارتند از: رزومه شغلی و تحصیلی فرد، سوالات کلی تخصصی رشته داوطلب و تسلط داوطلب بر زبان انگلیسی. داوطلبان دکتری 99 لازم است برای گرفتن امتیاز مربوط به بخش رزومه از الان برای چاپ نوشته‌های علمی خود در قالب مقاله و کتاب کوشش کنند. داوطلبان دکتری 99 لازم است توجه کنند که تسلط بر متن پایان‌نامه کارشناسی ارشد دارای اهمیت است و در جلسه مصاحبه در این باره از داوطلب سوال خواهد شد. بهتر است داوطلبان دکتری 99 بحث‌های محوری رشته خود را مرور کنند تا بتوانند به سوالات تخصصی که از آن‌ها می‌شود، پاسخ گویند. در مورد زبان انگلیسی اگر داوطلبان بتوانند مدرک زبان انگلیسی خود را تا آن زمان بگیرند، امتیاز این بخش را به طور کامل کسب خواهند کرد. در صورت نداشتن مدرک زبان، واژگان تخصصی رشته خود را مرور کنید تا برای پاسخ‌گویی به سوالات بخش زبان انگلیسی مصاحبه دکتری 99 آمادگی پیدا کنید.

جهت مشاوره در زمینه زمان مصاحبه دکتری 99

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید