تماس با برترین مشاوران کشور

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی

ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بندرعباس 1400 – 1401

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بندرعباس 1400 – 1401

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 1400 و لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 1400 در این مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همانطوری که می دانید ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور 1400 تنها برای دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته صورت می گیرد. با توجه به شرایط خاصی که در این دانشگاه حاکم است هر ساله شاهد ثبت نام در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 1400 توسط افراد زیادی که داوطلب تحصیل در این دانشگاه ها می باشند، هستیم. یکی از شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی، پرداخت شهریه می باشد؛  شهریه دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 1400 نسبت به دانشگاه آزاد پایین می باشد.

داوطلبان تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی می توانند برای انجام ثبت نام در دانشگاه علمی کابردی 1400 و رفع هرگونه سوال و یا ابهام در مورد لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی با تلفن 9099071613 تماس حاصل فرمایند، کارشناسان پاسخگوی داوطلبان خواهند بود.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور بندرعباس 1400

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور 1400 و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 1400 در دو مقطع کاردانی و کارشناسی با توجه به دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی انجام می شود که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر محسن محمدزاده معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از زمان
پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) مهرماه سال 1400، در دهه آخر مردادماه سالجاری خبر داد.
معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: با عنایت به پیگیری و هماهنگی‌های به عمل‌آمده با سازمان سنجش آموزش کشور، پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) مهرماه سال 1400 به صورت همزمان و از تاریخ 24 مردادماه لغایت 31 مردادماه سالجاری انجام خواهد پذیرفت.
وی افزود: متقاضیان می‌بایست پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، در زمان اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.
در ضمن داوطلبان جهت کسب اطلاعات بیشتر و نیز دریافت دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور می‌توانند در بازه زمان های اعلام شده به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.

ثبت نام مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 1400

امکان تحصیل و ثبت نام مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 1400 یا فوق دیپلم برای داوطلبان لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 1400 که دارای مدرک دیپلم ریاضی، تجربی، انسانی، فنی و حرفه ای و کارو دانش می باشد، امکان پذیر می باشد. یکی از نقاط قوت این دانشگاه مقطع کاردانی است که هیچ محدودیتی برای تغییر رشته ندارد و درصورتی که مدرک تحصیلی دیپلم داوطلب، هیچ ارتباطی با رشته دانشگاهی داوطلب، نداشته باشد، هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت و داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی برای انتخاب هر رشته ای در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کابردی، کافی خواهد بود. داوطلبان می توانند بدون کنکور وارد دانشگاه شوند و بعد از طی نمودن 4الی 5 ترم مدرک کاردانی کسب می نمایند.

ثبت نام مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 1400

امکان تحصیل بدون کنکور در مقطع کارشناسی (کاردانی به کارشناسی یا کارشناسی ناپیوسته) در دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 1400 وجود دارد. این دانشگاه در مقطع کارشناسی پیوسته پذیرش دانشجو ندارد یعنی با داشتن مدرک دیپلم و با تحصیل در 4سال متوالی مدرک کارشناسی دریافت نمی کنید و حتما باید مدرک فوق دیپلم داشته باشید. برای داوطلبان ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 1400 در این مقطع نیز نیازی نیست که مدرک فوق دیپلم داوطلب، مرتبط با رشته انتخابی در مقطع کارشناسی باشد. و بعد از حدود 4الی 5ترم مدرک کارشناسی کسب می نمایید. هزینه تحصیل در این مقطع حدودا 700 الی 900 هزار تومان می باشد که نسبت به دانشگاه آزاد مبلغ شهریه آن پایین تر است.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 1400

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 1400 در سال 1400 به پایان رسید و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در سال 1400 هنوز مشخص نیست ولی به محض اعلام از طریق همین مقاله منتشر خواهد شد.

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباسکاردانی و کارشناسی ناپیوسته

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 1400 – کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در رشته های درسی را 4 زیرگروه آموزشی تشکیل می دهد:

  • لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی گروه فرهنگ و هنر ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
  • لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی گروه مدیریت و خدمات ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
  • لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی در گروه کشاورزی  ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱
  • لیست رشته های علمی کاربردی بدون کنکور گروه صنعت ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱

برای ملاحظه لیست رشته های علمی کاربردی بدون کنکور کاردانی و کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 1400 روی لینک زیر کلیک نمایید.

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی بندرعباس 1400

داوطلبان تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی می توانند برای انجام ثبت نام در دانشگاه علمی کابردی 1400 و رفع هرگونه سوال و یا ابهام در مورد لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی با تلفن 9099071613 تماس حاصل فرمایند، کارشناسان پاسخگوی داوطلبان خواهند بود.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام و لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی بندرعباس 1400 – 1401

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

همچنین ببینید

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پرند

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد پرند

علاقه مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه های آزاد می توانند نحوه ثبت نام بدون …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید