شهریه دانشگاه علمی کاربردی

شهریه دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی 97-98

جهت مشاوره در زمینه شهریه دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی 97-98 در این مقاله به اطلاع داوطلبان متقاضی تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی خواهد رسید. میزان شهریه در مقطع کاردانی و کارشناسی متنوع است و شامل شهریه ثابت و متغییر می باشد. همانطور که می دانید ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور تنها برای دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته صورت می گیرد. با توجه به شرایط خاصی که در این دانشگاه حاکم است هر ساله شاهد ثبت نام افراد زیادی برای ادامه تحصیل در این دانشگاه ها هستیم. برای ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی  97 و اطلاع از نحوه انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی 97 و لیست رشته های علمی کاربردی و دانلود دفترچه ثبت نام علمی کاربردی 97 و ملاحظه لیست رشته های بدون کنکور کاردانی کلیک نمایید.

 

برای اطلاع دقیق از شهریه دانشگاه علمی کاربردی 97 برای هر رشته و دریافت وام و تخفیفات دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

 

شهریه دانشگاه علمی کاربردی 97

همانطور که ذکر شد شهریه دانشگاه علمی کاربردی از دو بخش شهریه ثابت و متغییر تشکیل شده است. میزان شهریه ثابت تا پایان دوره تحصیل تقریبا تغییری نمی یابد و میزان شهریه متغییر بستگی به تعداد واحد و نوع واحد دارد. شهریه دروس عملی و نظری متفاوت می باشد. دانشگاه علمی کاربردی دارای دو مقطع تحصیلی است که شامل: 1- کاردانی پیوسته دانشگاه علمی کاربردی 2- کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی ( کاردانی به کارشناسی) می باشد. در مقطع کارشناسی، کارشناسی پیوسته ندارد یعنی نمی توانید مستقیما از دیپلم به لیسانس تحصیل نمایید.

میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی

توجه داشته باشید میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی در چهار گروه صنعت، مدیریت و خدمات اجتماعی، کشاورزی و فرهنگ و هنر مهر 97 به شرح ذیل می باشد:

شهریه دانشگاه علمی کاربردی کارشناسی

میزان شهریه ثابت برای همه دانشجویان یکسان می باشد و در ازای هر واحد نظری 167500 به شهریه اضافه می شود هر کدام عملی باشد 274200 اضافه می گردد. توجه داشته باشید اگر بعد از قطعی نمودن ثبت نام و پیش از امتحان واحدهای درسی خود را حذف نمایید (بعد از مهلت حذف و اضافه اول) هزینه واحد های حذف شده از مبلغ قابل پرداخت کسر نخواهد شد و حسن حذف واحد برای شما این است که درصورت عدم آمادگی کافی برای شرکت در آزمون مربوطه، معدلتان پایین نخواهد آمد.

نکته:

توجه داشته باشید اگر آمادگی شرکت در آزمونی را نداشته باشید و موفق به پاس نمودن آن درس نشده باشید و مشروط شوید معدل ترمی شما (نه معدل کل) پایین می آید و در ترم بعد برای انتخاب تعداد واحد، محدودیت خواهید داشت. درصورت وجود هرگونه ابهام در رابطه با نحوه محاسبه شهریه و سقف انتخاب واحد می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی 97

میزان شهریه دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کارشناسی به شرح جدول ذیل می باشد:

شهریه دانشگاه علمی کاربردی کارشناسی

در مقطع کارشناسی نیز مانند مقطع کاردانی، میزان شهریه ثابت برای همه دانشجویان یکسان می باشد و همانطور که ملاحظه می کنید شهریه دروس عملی بیشتر از دروس نظری می باشد. توجه داشته باشید اگر بعد از قطعی نمودن ثبت نام و پیش از امتحان واحدهای درسی خود را حذف نمایید (بعد از مهلت حذف و اضافه اول) هزینه واحد های حذف شده از مبلغ قابل پرداخت کسر نخواهد شد و حسن حذف واحد برای شما این است که درصورت عدم آمادگی کافی برای شرکت در آزمون مربوطه، معدلتان پایین نخواهد آمد.

نکات مهم:

توجه داشته باشید اگر آمادگی شرکت در آزمونی را نداشته باشید و موفق به پاس نمودن آن درس نشده باشید و مشروط شوید معدل ترمی شما (نه معدل کل) پایین می آید و در ترم بعد برای انتخاب تعداد واحد، محدودیت خواهید داشت. درصورت وجود هرگونه ابهام در رابطه با نحوه محاسبه شهریه و سقف انتخاب واحد می توانید با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.

  • شهریه کلیه دوره ها در مراکز آموزش علمی کاربردی موجود و مستقر در مناطق آزاد به میزان 1.5 برابر شهریه دوره‌های مشابه در مراکز علمی کاربردی سایر مناطق کشور می‌باشد.
  • ضمناً توجه داشته باشید که شهریه پرداختی دانشجویان منصرف از تحصیل، چنانچه انصراف از تحصیل پس از بازه زمانی حذف و اضافه واحد باشد، بازگردانده نخواهد شد و درصورتی که زمان انصراف از تحصیل قبل از فرصت حذف و اضافه باشد، فقط شهریه متغیر آن ترم برگشت داده می شود و شهریه ثابت و حق نظارت، بازگردانده نخواهد شد.
  • دانشجویان می توانند برای پرداخت شهریه از وام دانشجویی استفاده نمایند همچنین امکان استفاده از امکانات بیمه دانشجویی را نیز خواهند داشت برای کسب اطلاع از شرایط دریافت وام و بیمه دانشجویی می توانید با کارشناسان صدای مشاور تماس حاصل فرمایید.
  • برای اطلاع از ثبت نام و لیست رشته بدون کنکور علمی کاربردی و  زمان مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97 روی همین لینک کلیک نمایید.

 

برای اطلاع دقیق از شهریه دانشگاه علمی کاربردی 97 برای هر رشته و دریافت وام  و تخفیفات دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه شهریه دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید