تماس با برترین مشاوران کشور

تماس از تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی کیلاکلا 97-98

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی 99-1400

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی 99-1400

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی گزینش دانش آموزان در مدارس نمونه دولتی برگزار می شود و نیاز به برنامه‌ ریزی برای قبولی نمونه دولتی 99-1400 غیر قابل انکار است. هر کدام از استان‌ های کشور به صورت مجزا سامانه ثبت‌ نام و اعلام نتایج جداگانه دارند. بنابراین دانش‌ آموزان هر استان برای شرکت در آزمون نمونه دولتی باید وارد سامانه ثبت‌ نام مربوط به استان خود شوند. در صورت قبولی در آزمون این مدارس طبق اطلاعیه‌ ای که اعلام می‌ شود به همراه مدارکی که از سوی مدارس درخواست می‌ گردد در تاریخ مشخص برای ثبت‌ نام به مدارس نمونه دولتی که در شهرشان است مراجعه نمایند. داوطلبان ورود به مدارس نمونه دولتی برای انجام ثبت نام آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و اطلاع دقیق از زمان برگزاری آزمون، اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ،اطلاع از سهمیه نمونه دولتی و اطلاع از توصیه های لازم به والدین برای قبولی در آزمون نمونه دولتی می توانند با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99 و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی

همانطور که در بالا گفتیم، ثبت‌ نام نمونه دولتی ، برای هر استان به صورت مجزا و در سامانه ثبت‌ نام مدارس نمونه دولتی انجام می شود. نتایج آزمون نیز از طریق همین سامانه اطلاع رسانی خواهد شد. برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی کلیک کنید.

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه ششم 99

شرایط ثبت نام در آزمون ورودی نمونه دولتی پایه ششم، شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم بسیار متعدد می باشد و شرایط جابجایی پذیرفته شدگان نمونه دلتی برای هر شخص متفاوت می باشد در این مقاله تعدادی از مهم ترین شرایط را به اطلاع می رسانیم ولی توصیه ما به داوطلبان این است که حتما برای اطمینان از کسب تمامی اطلاعات لازم برای ثبت نام با توجه شرایط خود، با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

  1. تنها نمره های پایه ششم در ثبت نام آزمون نمونه دولتی تاثیر گذار است.
  2. آزمون نمونه دولتی بعد از اعلام نمرات نیمسال دوم می باشد به همین دلیل نمرات نیمسال دوم هم تاثیرگذار است و تنها دانش آموزانی که نمرات کسب شده آن ها مطابق با شرایط تعیین شده باشد حق ثبت نام و شرکت در آزمون را دارند.
  3. نمرات نیمسال اول دانش آموز باید در تمامی دروس نمره خیلی خوب و یا در حداکثر یک درس نمره خوب و سایر دروس نمره خیلی خوب باشد.
  4. نمرات نیمسال دوم دانش آموز باید در تمامی دروس نمره خیلی خوب و یا در حداکثر یک درس نمره خوب و سایر دروس نمره خیلی خوب باشد.
  5. داشتن تابعیت ایرانی
  6. ملاک ثبت نام دانش آموزان پایه نهم در آزمون ورودی دبیرستانهای نمونه دولتی دوره دوم و هنرستان های فنی و حرفه‌ای نمونه دولتی کسب حداقل معدل 17 در نوبت اول است.
  7. در محدوده‌هایی که امکان ثبت نام در دو واحد آموزشی دبیرستانهای نمونه دولتی دوره اول و دوم متوسطه وجود داشته باشد دانش آموزان می توانند در فرم تقاضانامه ثبت نام، هر یک از دو اولویت (اول و دوم) را انتخاب کنند.
  8. و…

 نحوه و زمان ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه ششم خراسان جنوبی 99

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی ششم در اسفند ماه به صورت استانی و جداگانه توسط آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی صورت می گیرد. ثبت نام در اکثر استان ها به صورت اینترنتی انجام می شود. نحوه ثبت نام هر استان با استان دیگر متفاوت می باشد و اکثر استان ها به صورت اینترنتی و برخی حتی به صورت حضوری ثبت نام دانش آموزان (در مدرسه در حال تحصیل دانش آموز) را انجام می دهند. همچنین ثبت نام آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی 99 – 99  در اسفند ماه 99 با مراجعه به آدرس سایت ثبت نام نمونه دولتی خراسان جنوبی انجام می گیرد.  با زمان برگزاری آزمون مدارس نمونه دولتی ششم در اوایل تیرماه 99 پس از برگزاری امتحانات پایه ششم می باشد و دانش آموزان حتما باید برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 99 اقدام نمایند. اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی دو هفته بعد از برگزاری آزمون توسط سایت  اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی  به صورت استانی اعلام میگردد.

برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم خراسان جنوبی 99 کلیک کنید.

ضریب دورس آزمون نمونه دولتی ششم 99

ضریب دروس آزمون نمونه دولتی ششم و تعداد سوالات هر درس را مشاهده می نمایید. در این مقاله ضریب دورس آزمون نمونه دولتی و منابع سوالات آزمون نمونه دولتی پایه ششم ابتدایی به حضورتان اعلام می گردد. مهلت پاسخگویی به 80سوال آزمون نمونه دولتی در 100 دقیقه می باشد، سوالات به صورت چهار گزینه ای و تستی است. برای هر سوال صحیح 3 امتیاز مثبت و هر پاسخ غلط یک امتیاز منفی تعلق می گیرد. سوالات غلط باعث کسب نمره منفی می گردد. این آزمون در 5 درس مطرح می شود.

  • مطالعات اجتماعی با 10 سوال- ضریب 1
  • علوم تجربی با 20 سوال- ضریب 2
  • ریاضی 20سوال – ضریب 4
  • آموزش قرآن و هدیه های آسمانی با 10 سوال-ضریب 2
  • فارسی (مهارت های خواندن و نوشتن) با 20 سوال- ضریب 2

 منابع آزمون نمونه دولتی ششم  ابتدایی 99

منابع آزمون نمونه دولتی ششم، کتاب های درسی پایه ششم می باشد و تمامی سوالات از کتاب های درسی مطرح می شود. البته تعدادی از دروس و فصل های کتاب از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند و در آزمون بیشتر از این قسمت های مشخص سوال مطرح می شود و جزوات و کتب کمک آموزشی در این زمینه وجود دارد که کمک بسیاری برای قبولی در این آزمون خواهد کرد. داوطلبان می توانند برای اطلاع دقیق از این منابع با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم خراسان جنوبی 99

ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 99 نیز دقیقا هم زمان با ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی 99 در اسفند ماه توسط آموزش پرورش استان خراسان جنوبی صورت می گیرد. ثبت نام در اکثر استان ها به صورت اینترنتی بوده و نحوه ثبت نام در استان با استان دیگر متفاوت می باشد. در تعدادی از استان ها ثبت نام آزمون نمونه دولتی به صورت حضوری انجام می شود. برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی بر روی آدرس سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی خراسان جنوبی کلیک کنید. در انتهای ثبت نام شما یک کد رهگیری دریافت می کنید و این کد را تا زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 99 نزد خود نگه دارید.

برای ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم خراسان جنوبی 99

ضریب دورس آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 99

ضریب دورس آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در این مقاله به اطلاع شما می رسد. سوالات آزمون نمونه دولتی نهم به دهم در 8 درس با تعداد 100 سوال مطرح می شود.

  • کار و فناوری 10 سوال- ضریب 1
  • علوم تجربی 20 سوال-ضریب 2
  • ریاضیات 25 سوال-ضریب 2
  • پیام های آسمانی 10 سوال- ضریب 2
  • درس عربی 8 سوال- ضریب 1
  • دروس علوم اجتماعی (تاریخ ، اجتماعی ، جغرافیا ) 10 سوال-ضریب 1
  •  زبان انگلیسی 7 سوال- ضریب 1
  • ادبیات فارسی 10 سوال- ضریب 2

 منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 99

منابع آزمون نمونه دولتی نهم به دهم، کتاب های درسی می باشد و تمامی سوالات از کتاب های درسی مطرح می شود. البته تعدادی از دروس و فصل های کتاب از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند و در آزمون بیشتر از این قسمت های مشخص سوال مطرح می شود و جزوات و کتب کمک آموزشی در این زمینه وجود دارد که کمک بسیاری برای قبولی در این آزمون خواهد کرد. داوطلبان می توانند برای اطلاع دقیق از این منابع با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایند.

مهلت ثبت‌ نام در آزمون ورودی نمونه دولتی

تمام مدارس نمونه برای ثبت نام آرمون نمونه دولتی دانش‌ آموزان در آزمون ورودی خود مهلت ثبت‌ نام مشخص دارند. و دانش آموزان موظف می باشند که حتما در همان بازه زمانی مشخص ثبت نام خود را انجام دهند. زمان ثبت نام نمونه دولتی 99 هنوز مشخص نشده ولی احتمالا اواخر امسال و یا اوایل سال 99 است، برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام میتوانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس بگیرید.

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 99

در حال حاضر زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی 99 اعلام نشده است اما احتمالا بعد از مشخص شدن نمرات نیمسال دوم و حدودا اواخر خرداد یا اوایل تیر برگزار خواهد شد. آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم و آزمون نمونه دولتی نهم به دهم به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود. توجه داشته باشید که حدود یک هفته قبل از آزمون و با مراجعه به سایت نمونه دولتی، کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 99 – 1400 را دریافت نمایند، و اگر به هر دلیل موفق به انجام این کار نشدید نگران نباشید کارشناسان صدای مشاوران پاسخگوی سوالات شما بوده و برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی و اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی راهنمای شما خواهند بود. احتمالا زمان اعلام نتایج نمونه دولتی 99-1400 دو هفته الی یک ماه بعد از برگزاری آزمون می باشد. داوطلبان می توانند نتایج نمونه دولتی را از طریق سایت ثبت نامی و به صورت اینترنتی دریافت کنند. سایت اعلام نتایج نمونه دولتی هر استان متفاوت با استان دیگر است. بنابراین در این مقاله امکان ارائه آموزش تمام سایت های نمونه دولتی را نخواهیم داشت ولی نگران نباشید در صورت وجود هر گونه سوال و ابهام می توانید با کارشناسان صدای مشاوران تماس حاصل فرمایید.

برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی 99 و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی خراسان جنوبی 99-1400

شماره تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

همچنین ببینید

دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان قم | qom.natije.ir

دریافت نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان قم | qom.natije.ir

نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی استان قم در سایت اداره کل آموزش و پرورش این استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید