کارنامه سبز دانشگاه آزاد

کارنامه سبز برای دریافت انتقالی دانشگاه آزاد 98

جهت مشاوره در زمینه کارنامه سبز دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

این مقاله راهنمای سبز دانشگاه آزاد در سال 98 است. اینکه کدام دسته از داوطلبان امکان استفاده از کارنامه سبز دانشگاه آزاد را دارند همچنین شرایط، نحوه استفاده از کارنامه سبز و معنی جزئیات مندرج در کارنامه سبز را شرح خواهیم داد.

کارنامه سبز دانشگاه آزاد چیست – زمان انتشار کارنامه سبز 98

کارنامه سبز یا کارنامه نهایی کارنامه محرمانه ای است که برای داوطلبان کنکور سراسری 98 منتشر می شود. زمان انتشار کارنامه سبز دانشگاه آزاد حدود یک هفته بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور، در مهر ماه 98 است. برای داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده و انتخاب رشته کرده اند، کارنامه سبز صادر می شود.

کاربرد کارنامه سبز چیست ؟

کارنامه سبز برای داوطلبانی مورد استفاده قرار میگیرد که در یکی از انتخاب های خود، قبول شده اند. اما به هر دلیل تمایل به تحصیل در رشته مورد پذیرش را ندارند. این داوطلبان می توانند با استفاده از کارنامه سبز دانشگاه آزاد، رشته خود را به رشته دیگری که شانس قبولی در آن را دارند، تغییر دهند. 

برای اینکه بدانید امکان تحصیل در کدام یک از رشته های دانشگاه آزاد را دارید، راهنمای آموزشی را مطالعه کنید. به علامت ستاره (*) در کارنامه سبز توجه کنید. ستاره در ستون نتیجه کارنامه سبز نشان دهنده این است که شما در آن رشته محل پذیرفته شده اید.

کارنامه سبز دانشگاه آزاد

کدام گروه از داوطلبان دانشگاه ازاد می توانند از کارنامه سبز استفاده کنند؟

 کارنامه سبز یا کارنامه نهایی کنکور دانشگاه آزاد اطلاعات لازم برای تغییر رشته به یکی از اولویت های انتخاب رشته پایینی را می دهد. داوطلبانی که مورد پذیرش قرار گرفته اند، با استفاده از کارنامه سبز این فرصت را دارند که امکان قبولی در اولویت های پایین تر را بررسی کنند.

اگر در انتخاب رشته دانشگاه آزاد و اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد قبول نشده اید به هیچ وجه امکان استفاده از کارنامه سبز را ندارید. زیرا اولویتی در پذیرش شما وجود ندارد و کلا مردود شده اید. در این صورت می توانید برای ورود به دانشگاه آزاد منتظر مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد باشید. برای اطلاع از زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد سال 98 با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید.

راهنمای استفاده از کارنامه سبز دانشگاه آزاد – کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه

پیرو این راهنما امکان استفاده از کارنامه سبز دانشگاه آزاد، کارنامه نهایی یا محرمانه را خواهید داشت:

برای اینکه بدانید در کدامیک از انتخاب های پایین تر خود ، امکان قبول شدن را خواهید داشت، لازم است دو عدد داخل کارنامه سبز را با هم مقایسه کنید. اولین عدد مندرج در ستون رتبه داوطلب، و دومین عدد مندرج در ستوت آخرین رتبه قبولی را با هم مقایسه کنید. اولین ردیف که در آن رتبه شما از رتبه آخرین نفر قبولی کمتر یا برابر باشد، در این حالت محل قبولی شما می باشد. ردیف های ستاره دار همان رشته محل های قبولی خواهند بود. بنابراین انتخاب ها و ردیف های پایین تر از کد رشته های قبولی را مشاهده کنید.

برای اینکه بدانید انتخاب های پایین تر اشاره به کدام رشته محل های دانشگاه آزاد دارد، می توانید برگه انتخاب رشته خود را با کارنامه نهایی تطبیق دهید. از کدی که در ستون اول درج شده استفاده کنید. دفترچه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد را جستجو کنید و رشته محل مورد نظر را پیدا کنید.

به این ترتیب هر داوطلب می تواند از کارنامه سبز دانشگاه آزاد استفاده کند. وضعیت انتخاب های دیگر خود را بررسی کنید و در صورت نیاز به کسب راهنمایی از طریق شماره تلفن های مندرج در این صفحه با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرید. کارشناسان به شما میگویند که با توجه به کارنامه سبز دانشگاه آزاد در چه رشته هایی امکان تحصیل خواهید داشت.

جهت مشاوره در زمینه کارنامه سبز دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاه ها
2 دیدگاه برای “کارنامه سبز دانشگاه آزاد”
  1. سلام. آیا شرایط تغییر رشته بوسیله کارنامه سبز در دانشگاه آزاد هم مانند دانشگاه سراسری ست؟ یعنی امکان تغییر رشته در صورت قبولی در اولویت های بعدی وجود دارد؟

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید