کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان هواشناسی

کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان هواشناسی

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان هواشناسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام فراگیر سازمان هواشناسی با فاصله چند هفته از پایان زمان ثبت نام این آزمون، در سایت رسمی سازمان سنجش و آموزش کشور برای دریافت قرار می گیرد. برای اطلاع از نحوه اعتراض به نتایج و چگونگی مراجعه به باجه های رفع نقص با این مقاله همراه باشید.

برای اطلاع از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام آزمون استخدام سازمان هواشناسی کشور در سال ۹۹ اینجا کلیک نمایید.

تمدید ثبت نام آزمون استخدامی

متقاضیان شرکت در هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشورسال 99 : بدلیل برگزارهمزمان اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری و ثبت نام آزمون استخدامی و بار شدید مراجعه کنندگان به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور تعدادی از متقاضیان نتوانستند ثبت نام خود را با موفقیت انجام دهند.

در همین راستا زمان ثبت نام آزمو استخدامی از تاریخ 1/7/99 لغایت 4/7/99 تمدید شد،  متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش جهت ثبت نام خود اقدام نمایند.

متقاضیانی که دارای سهمیه ایثارگر هستند و در بازه زمانی گفته شده سهمیه آنان برای آزمون استخدامی مورد تایید قرار نگرفته است در صورتی که با مراجعه و پیگیری موضوع سهمیه خود را حل نموده اند میتوانند در مهلت زمان 1/7/99 لغایت 4/7/99 با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده اند و اطلاعات آنان با موفقیت ثبت شده است می توانند نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان هواشناسی

طبق اعلامان سازمان سنجش، کارت ورود به جلسه امتحان برای تمامی متقاضیان شرکت در آزمون های استخدام سازمان هواشناسی و دیگر دستگاه های اجرایی کشور، از روز سه شنبه مورخ 1399/08/06 برای مشاهده و دریافت، بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار می گیرد.

تمامی داوطلبان شرکت در این آزمون می بایست کارت ورود به جلسه خود را پرینت گرفته و روز امتحان همراه خود داشته باشند. همچنین قبل از روز امتحان و پس از دریافت کارت ورود به جلسه، باید حتما آن را با دقت بررسی نمایید و در صورت هرگونه عدم تطابق با اطلاعات شخصی شما، به باجه های رفع نقص که در ادامه مقاله به آن ها می پردازیم، مراجعه نمایید.

اطلاعیه کارت ورود به جلسه آزمون سازمان هواشناسی

سازمان سنجش و آموزش کشور در قالب یک اطلاعیه، نکات مهمی که متقاضیان آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی و آزمون استخدام سازمان هواشناسی باید قبل و بعد از جلسه امتحان رعایت نمایند را در قالب یک اطلاعیه اعلام نمود. متن این اعلامیه را در ادامه قرار می دهیم.

ضمن آرزوي موفقيت براي داوطلبانی كه در هشتمین آزمون استخدامی متمركز دستگاه هاي اجرايی كشور در سال 1399 ثبت ‌نام نموده‌اند، نظر اين متقاضیان را به موارد ذيل معطوف می دارد:

  1. در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌، اصل كارت ملی و يا اصل شناسنامه عكس دار الزامی است..
  2. در ورودی ِحوزه هاي امتحانی براي آزمون نوبت صبح رأس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) و براي آزمون نوبت عصر رأس‌ ساعت‌ 14:00 (چهارده) بسته خواهد شد لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
  3. هر داوطلب براي حضور در جلسه آزمون بايد علاوه بر پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملی و يا اصل شناسنامه عكس دار، چند مداد سياه نرم پر رنگ، مداد تراش، مداد پاک کن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد.
  4. داوطلبان بايد از آوردن وسايل اضافی از جمله كيف دستی، ساك دستی، پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نُت و يادداشت و نظاير آن و همچنين وسايل شخصی به جلسه آزمون اكيداً خودداری نمايند. بديهی است كه به همراه داشتن هر كدام از وسايل مندرج در اين بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذيربط براساس قانون رسيدگی به تخلفات و جرايم در آزمون های سراسری كه بخشی از آن در بند «ه‍» آمده است، رفتار خواهد شد.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان هواشناسی

برای اطلاع از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان هواشناسی می توانید مراجل گفته شده را به ترتیب اجرا نمایید.

  1. وارد سایت سازمان سنجش و آموزش به نشانی sanjesh.org شویم.
  2. از منوی سمت راست گزینه استخدامی متمركز دستگاههای اجرایی را انتخاب نمایید.
  3. روی لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کلیک نمایید.
  4. در صفحه باز شده اطلاعات خود را به هر روش که راحت تر هستید، وارد نمایید.
  5. در این مرحله کارت ورود به جلسه شما قابل مشاهده می باشد و باید از آن پرینت گرفته و در روز آزمون همراه خود داشته باشید.

نکته: در صورت وجود هرگونه مغایرت در اطلاعات صبت شده در کارت با مشخصات شما، به باجه های رفع نقص مراجعه نمایید.

باجه های رفع نقص آزمون استخدام سازمان هواشناسی

پس از دریافت کارت ورود به جلسه خود در صورتی که هر یک از اطلاعات درج شده در کارت شما با مشخصات شخصی شما مغایرت داشت، بایستی به باجه های رفع نقص آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی مراجعه نمایید. باجه های رفع نقص آزمون استخدام سازمان هواشناسی در مراکز استان های سراسر کشور وجود دارند و نماینده های سازمان سنجش و آموزش در این باجه ها در زمان های تعیین شده از سوی این سازمان آماده ارائه خدمات به داوطلبان می باشند.

موارد مراجعه به باجه های رفع نقص:

  • وجود مغایرت در اطلاعاتی چون جنسیت، دین، زبان امتحانی (انگلیسی، آلمانی و …)، معلولیت و بهیار، نظام آموزشی
  • ایراداتی مانند عکس فاقد مهر، عدم وضوح عکس، عکس شخص دیگر به جای داوطلب
  • در صورتی که شماره داوطلبی مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان هواشناسی ناخوانا باشد.

زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون استخدام سازمان هواشناسی

پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان هواشناسی و شرکت در این آزمون، در صورتی که نتایج نهایی آن اعلام شد، در صورت وجود هرگونه اشکال می توانید نسبت به این نتیجه اعتراض خود را در سایت سازمان سنجش ثبت نمایید. زمان اعتراض به نتایج آزمون استخدام سازمان هواشناسی از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می گردد. در هنگام اعتراض، لینکی در صفحه استخدامی متمركز دستگاههای اجرایی در سایت سازمان سنجش با عنوان تقاضای بررسی مجدد نمره فعال می گردد.

برای ثبت اعتراض در سایت سازمان سنجش می توانید از طریق بخش سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اقدام نمایید و تمامی مراحل اعتراض به نتایج در مقاله زیر توضیح داده شده است. برای مطالعه مقاله، روی لینک زیر کلیک نمایید.

سوالات متداول

  1. زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان هواشناسی در چه تاریخی است؟
    روز 8 ام آبان ماه 1399
  2. سایت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی چیست؟
    سایت رسمی سازمان سنجش و بخش سیستم پاسخگویی سازمان سنجش در گوشه سمت چپ سایت
  3. باجه رفع نقص کارت ورود به جلسه کجاست؟
    این باجه ها پس از شروع زمان ارائه کارت ورود به جلسه آزمون هواشناسی توسط سازمان سنجش در مراکز تمامی استان ها قرار می گیرند و آدرس آن ها از طریق سایت سازمان سنجش در دسترس خواهد بود.

جمع بندی

در این مقاله در ارتباط با زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان هواشناسی توضیحاتی داده شد. طبق توضیحات داده شده در این مقاله، در صورت وجود هرگونه مغایرت در اطلاعات ثبت شده روی کارت ورود به جلسه با مشخصات شما، حتما به باجه های رفع نقص در مراکز استان ها مراجعه نموده و نسبت به رفع مشکل اقدام نمایید.

اگر علاقه مند به شرکت در آزمون های استخدامی هستید می توانید از شرایط آزمون های دیگر نیز اگاه شوید. آزمون استخدامی وزارت بهداشت، آزمون استخدامی مربی پیش دبستانی، آزمون استخدامی سازمان تبلیغات اسلامی

جهت مشاوره در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون استخدام سازمان هواشناسی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید