چند بار می توان از سهمیه کنکور استفاده کرد؟

چند بار می توان از سهمیه کنکور استفاده کرد

جهت مشاوره در زمینه چند بار می توان از سهمیه کنکور استفاده کرد؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سهمیه کنکور به چند نوع تقسیم می شود، سهمیه های کنکور شامل سهمیه مناطق، سهمیه ایثارگران (سهمیه 5 درصدی، سهمیه 25 درصدی) ، جانبازان و خانواده شهدا، سهمیه بسیج، سهمیه فرزندان هیئت علمی در کنکور ، سهمیه مناطق زلزله‌زده در کنکور سراسری و … . سوالات بسیاری در رابطه با سهمیه کنکور و اینکه از هر سهمیه چند بار می توان استفاده کرد و آیا می توان از چند سهمیه هم زمان استفاده کرد ، اینکه آیا مشمول سهمیه مورد نظر می باشند یا خیر ، قانون امسال در مورد تاثیر سهمیه ها چه تغییراتی داشته است؟ تاثیر سهمیه های کنکور در رتبه و تراز کنکور 97- 98 چقدر می باشد؟ این سوالات و بسیاری پرسش های دیگر برای دارندگان انواع مختلف سهمیه وجود دارد، که موضوع تماس های داوطلبان در رابطه با سهمیه های کنکور می باشد.

برای اطلاع از شرایط استفاده مجدد از سهمیه ایثارگران در کنکور 98 کلیک نمایید.

برای دریافت کد 12 رقمی ایثاگری ارتش و سپاه کلیک کنید

 

برای دریافت کد 12 رقمی متقاضیان استفاده از سهمیه ایثارگران و جانبازان و بسیج در کنکور سراسری 97 و اطلاع دقیق از نحوه تاثیر سهمیه ایثارگران درکنکور سراسری 98 می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در این صفحه با کارشناسان تماس بگیرید.

انواع سهمیه کنکور 98

سهمیه ایثارگران برای واجدین شرایط ، با تخفیف و یا رایگان خواهد بود، در دانشگاه هایی که شهریه اخذ می نمایند، به این صورت می باشد که، اگر داوطلبی از سهمیه 5 درصدی ایثارگران استفاده نماید و به این صورت در دانشگاه هایی که شهریه دارند پذیرفته خواهند شد، مانند داوطلبان سهمیه ایثارگران 25% ای از شرایط تخفیف برخوردار خواهند بود و بنابر مصوبات و کسب شرایط لازم  از 30 تا 100 درصد تخفیف در دانشگاه های شبانه، آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی و پردیس های خودگردان بهره مند خواهند شد. سهمیه ایثارگران شامل سهمیه جانبازان، همسر و فرزند جانبازان 25 % و بالاتر، آزادگان و فرزندان و همسران آنان و همچنين فرزندان و همسران شهدا می باشد. داوطلبان مشمول سهمیه 25 درصدی ایثارگران حدود 2 تا 4 درصد داوطلبان را تشکیل می دهند. رتبه کشوری قبولی سهمیه ایثارگران می تواند برای قبولی تا 30 هزار تا به رتبه کشوری داوطلبی که از سهمیه ایثارگران استفاده نمی کند اضافه نماید. تاثیر سهمیه بسیج در کنکور برای افرادی که سابقه عضویت در پایگاه‌های بسیج را دارند، ممکن است. داوطلبان ورود به دانشگاه‌ها می‌توانند اخذ گواهی عضویت در بسیج و دریافت کد 12 رقمی امکان استفاده از این سهمیه را برای داوطلبان فراهم می نماید.

 

داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه های کنکور می توانند برای اطلاع از شرایط جدید برای مشمولان استفاده از سهمیه های مختلف در کنکور و دفعات استفاده از هر سهمیه در کنکور سراسری و آزاد 97- 98 ، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 ، تماس حاصل فرمایند.

 

 

 

جهت مشاوره در زمینه چند بار می توان از سهمیه کنکور استفاده کرد؟

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید