هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

هزینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 98

جهت مشاوره در زمینه هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 اعلام شد. شرح کامل انتخاب رشته کنکور دکتری دانشگاه آزاد و هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در کنکور دکتری اعلام از طریق این مقاله به حضور داوطلبان گرامی اعلام می گردد. هزینه انتخاب رشته کدرشته های امتحانی دانشگاه آزاد در آزمون دکتری تخصصی سال ۹۷ نیمه متمرکز اعلام به شرح زیر می باشد.برای انجام انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کسب راهنمایی برای پرداخت هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 – 99

همانطور که گفتیم هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 – 99 اعلام گردید. داوطلبان لازم است هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به مبلغ 460 هزار ریال (46000 تومان) را از طریق سامانه انتخاب رشته پرداخت نمایند. با توجه به این که پس از پرداخت هزینه ثبت نام امکان باز پس گیری آن وجود ندارد، لذا توصیه ما به داوطلبان گرامی انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد این است که پس از آگاهی از شرایط و ضوابط انتخاب رشته نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام نمایند. دفترچه انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی (Ph.D) سال 98 دانشگاه آزاد اسلامی نیز در همین سایت منتشر شده است. برای دانلود دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 می توانید روی لینک آبی کلیک نمایید. نتایج اولیه وضعیت علمی داوطلبان به صورت کارنامه و براساس نمره کل و رتبه آنان با توجه به سهمیه و کد رشته امتحانی که داوطلب در آزمون آن شرکت کرده است نیز اعلام شد.

نحوه پذیرش و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

نحوه پذیرش و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 ، برای پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی به این صورت است که ، کد شناسه انتخاب رشته توسط سازمان سنجش آموزش کشور در کارنامه اعلام نتایج اولیه درج شده است و داوطلبان براساس این شناسه می توانند نسبت به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند و کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ضرورت دارد با توجه به نتایج درج شده در کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و با مراجعه به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی www.azmoon.org  و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به انتخاب حداکثر 40 کدرشته/محل متناسب با کد مجموعه امتحانی خود اقدام نمایند و یا از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایند تا کارشناسان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را برای شما انجام دهند. عدم مراجعه به سامانه به منظور انتخاب رشته در دانشگاه آزاد اسلامی در موعد مقرر و مطابق اطلاعیه های صادره به منزله انصراف از پذیرش و ثبت نام در دانشگاه آزاد اسلامی بوده و پس از انقضای مهلت مقرر امکان انتخاب رشته و معرفی جهت مصاحبه در دانشگاه آزاد اسلامی تحت هیچ شرایطی وجود نخواهد داشت. درصورت عدم دسترسی به اینترنت و یا وجود هرگونه سوال و ابهام درمورد انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد می توانید از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد ، از سراسر کشور ، با شماره 9099071613 تماس حاصل فرمایید ،کارشناسان پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98

مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 98 و معرفی جهت مصاحبه بستگی به کسب حدنصاب علمی لازم با توجه به رشته محلهای انتخابی داوطلبان در اولویت های 40 گانه و ظرفیت پذیرش رشته محلهای انتخابی خواهد داشت. دانشگاه آزاد پس از پایان مهلت مقرر برای انتخاب رشته نتایج داوطلبان حائز شرایط برای شرکت در مرحله ارزیابی مصاحبه تخصصی را اعلام خواهد کرد. پس از اعلام نتایج انتخاب رشته لازم است دعوت شدگان به مصاحبه تخصصی با مراجعه به سایت www.azmoon.org و انتخاب محل های مصاحبه مورد نظر خود را، با واریز وجه مصاحبه اعلام کنند. فقط داوطلبانی که به سایت مراجعه نموده و محل مصاحبه خود را انتخاب کرده اند می توانند در مصاحبه تخصصی حضور داشته باشند. داوطلبان لازم است با توجه به جدول زمانی اعلام شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه با در دست داشتن مدارک لازم به منظور شرکت در ارزیابی تخصصی مراجعه نمایند. پس از انجام مرحله ارزیابی تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام نتایج نهایی داوطلبان شرکت کننده در این مرحله توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد. داوطلبان دوره های دوره دکتری تخصصی (ph.D) بدون آزمون نیز باید مانند سایر داوطلبان ثبت نام و هزینه انتخاب رشته را پرداخت نمایند. برای دانلود دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد دکتری 98  کلیک نمایید.

 

جهت مشاوره در زمینه هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید