انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 97

جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98، از موارد مبهم و سوال برانگیز برای با داوطلبان آزمون دکتری است چرا که در سال‌های اخیر آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد ادغام شده است و طبق روال قبل انجام نمی‌شود و همین تغییر سردرگمی را برای داوطلبان آزمون دکتری که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد را دارند به وجود آورده است.

داشتن یک انتخاب رشته درست در انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 سبب قبولی شما در مصاحبه دانشگاه آزاد می شود. توجه داشته باشید که موفقیت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 با توجه به تفاوت هایی که نیاز به اطلاع از اصول صحیح انتخاب رشته در مقطع دکتری می باشد. به همین دلیل در این مقاله سعی داریم تا در مورد زمان، نحوه و اصول انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98 توضیح دهیم.

انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری 98 است. زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اواخر فروردین ماه یا اوایل اردیبهشت ماه خواهد بود و داوطلبان می‌توانند در این زمان دست به انتخاب رشته دکتری برای دانشگاه آزاد اسلامی بزنند.

پس از انتشار نتایج اولیه دکتری 98 در نیمه دوم فروردین ماه داوطلبان می‌توانند بر مبنای کارنامه‌ای که سازمان سنجش برای آنان منتشر کرده است، در دانشگاه آزاد انتخاب رشته کنند. بهتر است داوطلبان پیش از انتخاب رشته، دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 را مطالعه کنند.

نحوه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 مجزا ار انتخاب رشته دکتری برای دانشگاه‌های سراسری است. داوطلبان دکتری 98 برای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی باید اولا در کارنامه‌ای که سازمان سنجش برای آزمون دکتری آنان منتشر کرده است، کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد را داشته باشند و با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 که متفاوت از دفترچه انتخاب رشته دکتری 98 است، اقدام به انتخاب رشته برای دانشگاه آزاد اسلامی بکنند.

داوطلبان آزمون دکتری 98 پس از مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری آزاد 98 می‌توانند بر اساس ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و رشته‌های مختلف که در دفترچه به آنان اعلام شده است، انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد خود را انجام دهند.

ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد در سال 98

داوطلبان آزمون دکتری 98 باید به این نکته دقت کنند برای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد می‌توانند 40 کد رشته را انتخاب کنند. داوطلبان دکتری 98 که تمایل دارند برای دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته کنند، باید به سایت azmoon.org مراجعه کنند و در آن سایت انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد خود را به ثبت برسانند. برای دریافت نتیجه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 نیز داوطلبان دوره دکتری بایستی به همین سایت مراجعه کنند.

داوطلبان دوره دکتری 98 که برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود مشکل دارند و یا در این رابطه سوال یا ابهامی دارند، می‌توانند برای حل مشکل خود، با مشاوران صدای مشاوران تماس بگیرند و برای انتخاب رشته دکتری 98 راهنمایی بگیرند.

انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 97

اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 از طریق سایت azmoon.org انجام می شود، داوطلبان می‌توانند از طریق این سایت کسب اطلاع کنند که آیا می‌توانند در مصاحبه دانشگاه‌های مد نظر خود حضور پیدا کنند یا نه. همانطور که می‌دانید نتیجه این مرحله به منزله اجازه ورود در جلسه مصاحبه است و به معنای پذیرش قطعی فرد داوطلب آزمون دکتری 98 نیست به این خاطر که پذیرش دوره دکتری به صورت نیمه متمرکز است و دو مرحله دارد؛ داوطلبان آزمون دکتری بایستی پس از گذراندن آزمون دکتری 98 و دریافت نتیجه اولیه، برای مرحله دوم یعنی مصاحبه آماده شوند در جلسه مصاحبه دانشگاه مد نظر خود حضور پیدا کنند. دانشگاه‌ها چند برابر ظرفیت پذیرش خود از داوطلبان برای شرکت در مصاحبه تخصصی دعوت می‌کنند. داوطلبان آزمون دکتری 98 باید برای انجام مصاحبه تخصصی دانشگاه‌هایی که از آنان دعوت به مصاحبه کرده است، در دانشگاه حضور پیدا کنند.

معمولا دانشگاه آزاد در هر شهر یک دانشگاه را به عنوان مرکز مصاحبه معرفی می‌کند که داوطلبان باید در زمان مقرر به آن دانشگاه مراجعه کنند. داوطلبان دکتری 98 برای حضور در جلسه مصاحبه باید در پروتال دانشگاه ثبت نام کنند و مدارک مربوطه را بارگزاری کنند. در صورتی که برای هر کدام از این مراحل یعنی ثبت نام و بارگزاری مدارک برای مصاحبه و دریافت نتیجه انتخاب رشته یا دیگر مراحل دچار مشکل شدید می‌توانید از مشاوران صدای مشاوران راهنمایی بگیرید.

زمان اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد در شهریور 98 می باشد.

 در صورت مواجه شدن با مشکل یا مشاوره انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 98 خود می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۳ تماس بگیرید.

جهت مشاوره در زمینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید