نتایج کنکور سراسری 97

نتایج کنکور سراسری

جهت مشاوره در زمینه نتایج کنکور سراسری 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 97 اعلام شد. نتایج اولیه آزمون سراسری ۹۷ در مرداد ماه اعلام شد و زمان اعلام نتایج نهایی اعلام گردید. از طریق این مقاله از زمان اعلام نتایج کنکور مطلع خواهید شد. کنکور سراسری سال ۹۷ از صبح روز 97/04/07 در 375 شهرستان و بخش و در 479 حوزه امتحانی برگزار شد. نتایج اولیه آزمون سراسری سال 97 نیز به صورت کارنامه و بر اساس نمرات علمی اکتسابی در کنکور، توسط هر داوطلب و با در نظر گرفتن شرایط و مقررات مصوب در دهه دوم مرداد ماه 97 از طریق سایت اینترنتی سازمان در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت. کارنامه نهایی در مهر ماه ارائه می گردد.

توجه:

داوطلبان گرامی کنکور 97  می توانند برای دریافت کارنامه نتایج اولیه و نتایج نهایی کنکور 97 ، از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد ، از سراسر کشور با شماره ده رقمی 9099071613 تماس حاصل فرمایند و کارنامه خود را از کارشناسان دریافت نمایند.

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 97

زمان اعلام نتایج کنکور سراسری اعلام شد، برای اطلاع از زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری کلیک نمایید.

کارنامه نهایی کنکور در مهر ماه 97 منتشر خواهد شد. روز دقیق اعلام نتایج کنکور و مهلت دریافت نتایج کنکور سراسری 97 هنوز تعیین نشده است ، ولی به محض مشخص شدن ، از طریق همین مقاله اطلاع رسانی خواهد شد. انتخاب رشته توسط داوطلبان از طریق سایت اینترنتی سازمان در دهه دوم مرداد ماه ۱۳۹۷ انجام میشود و بر این اساس شرکت کنندگانی که بر اساس کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته می باشند می توانند با توجه به نتایج مندرج در کارنامه مذکور، شرایط و ضوابط اعلام شده در دفترچه‌های راهنمای شماره 1 و 2 آزمون سراسری و اطلاعیه‌های رسمی سازمان که از طریق نشریه پیک سنجش و سایت اینترنتی سازمان ، که در همین جا در اختیار داوطلبان گرامی قرار خواهد گرفت، در مدت زمانی که تعیین میشود ، اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی نمایند.

هم اکنون اسامی نفرات برتر کنکور 97 اعلام گردیده است جهت ملاحظه اسامی روی لینک زیر کلیک نمایید:

اسامی نفرات برتر کنکور 97

 

گزینش علمی داوطلبان آزمون سراسری 97 پس از مهلت زمان تعیین شده برای انتخاب رشته کنکور، بر اساس نمرات علمی اکتسابی هر یک از داوطلبان، شرایط و ضوابط مربوطه، انتخاب رشته هر یک ، با توجه به سایر شرایط و مقررات اعلام شده، انجام و نتایج نهایی در نیمه دوم شهریور ماه 97 از طریق سایت اینترنتی سازمان منتشر می گردد.

نتایج چند برابر ظرفیت رشته های نیمه متمرکز 97

اعلام نتایج  چندبرابر ظرفیت معرفی‌شدگان رشته‌های نیمه متمرکز با هدف انجام مراحل مصاحبه، معاینه و آزمون عملی در نیمه دوم مهر ماه 97 خواهد بود.

داوطلبان عزیز می توانند برای کسب راهنمایی در مورد نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی کنکور 97 و نتایج چند برابر ظرفیت نیمه متمرکز کنکور، از سراسر کشور ، بدون شماره گیری کد ، با شماره ده رقمی 9099071613 تماس بگیرند، کارشناسان پاسخگوی سوالات داوطلبان گرامی خواهند بود.

جهت مشاوره در زمینه نتایج کنکور سراسری 97

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید