منابع و ضرایب آزمون کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای و غیرانتفاعی 98

کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای و غیرانتفاعی

جهت مشاوره در زمینه منابع و ضرایب آزمون کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای و غیرانتفاعی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

منابع و ضرایب آزمون کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی 98 اعلام شد. منابع امتحانی 9رشته منتشر شد. ثبت نام در دوره های کاردانی به صورت با کنکور و بدون کنکور انجام می شود. جدول کد رشته های با آزمون کاردانی و کد رشته های بدون کنکور دانشگاه فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی از طریق همین صفحه در اختیار داوطلبان قرار داده شده است. برای مشاهده کد رشته های بدون آزمون و با آزمون فنی و حرفه ای کلیک کنید:

کد رشته های بدون آزمون فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی

کد رشته های با آزمون فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی

شورای سنجش و پذیرش دانشجو ، مهبت ثبت نام وانتخاب رشته دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی در سال 98 را اعلام کرد برای مشاهده زمان ثبت نام آزمون کاردانی فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی، زمان برگزاری آزمون کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی روی لینک مقابل کلیک کنید: زمانبندی کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی 98با توجه به اینکه ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون کاردانی ، در یک مرحله انجام می شود، داوطلبان باید هم زمان با ثبت نام، برای درج رشته محل های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته های اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام نمایند.

متقاضیان گرامی می توانند بعد از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی، در زمان تعیین شده برای دریافت کارت ورود به جلسه، به سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نمایند. امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی از طریق تماس تلفنی با سامانه صدای مشاور ،فراهم می باشد.

پرداخت هزینه ثبت نام کاردانی صرفا به صورت اینترنتی و در پایگاه سازمان انجام می گردد. اگر علاقمند به گزینش و انتخاب رشته های غیرانتفاعی می باشید ، هزینه ثبت نام دانشگاه و موسسات غیرانتفاعی را مجزا در سایت سازمان پرداخت کنید.

جدول منابع و ضرایب آزمون کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی 98

برای مشاهده جدول منابع و ضرایب روی آن کلیک نمایید. برای دانلود فایل pdf نیز روی لینک آبی زیر کلیک کنید:

دانلود

منابع آزمون کاردانی فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی

نکات مهم در مورد رشته های امتحانی کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی

ثبت نام و پذیرش رشته های امتحانی دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه غیرانتفاعی به صورت زیر انجام می شود:

تعداد رشته هایی که دارای پذیرش در دوره کاردانی میباشند، 9 رشته است. مشخصات این رشه های امتحانی و اطلاعات مربوط به منابع و ضرایب دروس آزمون در هر یک از رشته ها  و عناوین دیپلم، کد رایانه ای ودیپلم های مورد پذیرش در شاخه های فنی و حرفه ای، کاردانش و نظری متناسب با هر یک از کد رشته های امتحانی.

** پذیرش در 30 رشته امتحانی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی یعنی با شرط معدل و بدون آزمون انجام می شود:

** مشخصات رشته های بدون کنکو امتحانی به همراه اطلاعات مربوط به عناوین دیپلم، کد رایانه ای ودیپلم های مورد پذیرش در شاخه های فنی و حرفه ای، کاردانش و نظری متناسب با هر یک از کدرشته های امتحانی می باشد.

 

کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای و غیرانتفاعی

** لذا متقاضیان رشته های امتحانی در این مرحله، برای ورود کافیست ثبت نام و انتخاب رشته نمایند. آزمون برای این دسته از داوطلبان برگزار نمی شود. ملاک پذیرش آنان شرط معدل کل دیپلم خواهد بود.   

** دانش آموزان و یا فارغ التحصیلان شاخه تحصیلی نظری مجاز به ثبت نام در این آزمون می باشند.

** داوطلبان شاخه نظری ضمن داشتن شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه‌ راهنمای ثبت نام توجه داشته باشند که فقط می توانند نسبت به انتخاب رشته‌های تحصیلی کاردانی ناپیوسته اقدا کنند. معدل آنها در مقایسه با داوطلبان شاخه تحصیلی فنی و حرفه ای و کاردانش در رشته هایی که پذیرش آنها صرفا براساس سوابق تحصیلی انجام می شود، تراز خواهد شد.

**  نحوه تراز معدل و عنوان رشته های کاردانی ناپیوسته در جداول مربوط به کدرشته محلهای دفترچه راهنما مشخص خواهند شد.

** اخیرا نامه ای مبنی بر درخواست ممنوعیت برای شاخه نظری صادر شده بود که برای مشاهده خبر می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

clikبرای اطلاع از خبر ممنوعیت احتمالی ثبت نام آزمون کاردانی برای شاخه نظری کلیک کنید.

داوطلبان گرامی می توانند درصورت وجود هر گونه سوال و ابهام درمورد آزمون کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای و غیرانتفاعی ، با مرکز مشاوره تحصیلی صدای مشاور تماس بگیرند.

جهت مشاوره در زمینه منابع و ضرایب آزمون کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای و غیرانتفاعی 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید