مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری دانشگاه آزاد

مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری دانشگاه آزاد

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در شرایط کرونا نحوه ارسال مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری دانشگاه آزاد به شیوه اعلام شده در این مقاله می باشد. با استفاده از راهنمایی هایی که در این مقاله وجود دارد می توانید مدارک لازم را جمع آوری و ارسال نمایید. در انتها از نحوه معافیت تحصیلی دانشجویان مرد برای ثبت نام غیر حضور دانشگاه آزاد مطلع خواهید شد. با ما همراه باشید…

مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری دانشگاه آزاد

مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری دانشگاه آزاد به شرح زیر می باشد. داوطلبان می توانند ضمن جمع آوری این مدارک و ارائه آن ها اقدام به ثب نام نمایند در ادامه لیست تمامی مدارک را می توانید مشاهده نمایید.

  1. اصل و تصویر مدرک دیپلم نظام آموزشی جدید یا نظام قدیم یا دیپلم فنی و حرفه ای یا مدرک کاردانی یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره پیش دانشگاهی و یا گواهی دیپلم با امضا متصدی امور دفتری و مهر و امضاء مدیر آموزشی یا گواهی اتمام دوره از حـوزه هـای علمیـه جهـت پذیرفتـه شـدگان مقـاطع کـاردانی پیوسـته و ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و دکترای حرفه ای و ریز نمرات آن
  2. اصل و تصویر مدرک تحصیلی دوره کاردانی و یا گواهی انشایی معتبر و مورد قبـول دانشـگاه (درج تـاریخ فارغ التحصیلی، مشخص بودن میانگین کل فارغ التحصیلی و تسویه حساب کامل از مقطع پایه) بـرای پذیرفتـه شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته و ریز نمرات آن
  3. اصل و تصویر مدرک تحصیلی دوره کارشناسی و یا گواهی انشایی معتبر و مورد قبول دانشگاه (درج تاریخ فارغ التحصیلی، مشخص بودن میانگین کل فارغ التحصیلی و تسویه حساب کامل از مقطع پایه) یا گواهی سطح ۲ توسط حوزه علمیه برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد و ریز نمرات آن
  4. اصل و تصویر مدرک تحصیلی دوره کارشناسی ارشد و یا گواهی انشایی معتبر و مورد قبول دانشگاه (درج تاریخ فارغ التحصیلی، مشخص بودن میانگین کل فارغ التحصیلی و تسویه حساب کامل از مقطع پایه) یا گواهی سطح ۳ توسط حوزه علمیه برای پذیرفته شدگان مقطع دکتری تخصصی و ریز نمرات آن
  5. تصویر تمامی صفحات شناسنامه
  6. تصویر کارت ملی(پشت و رو)
  7. شش قطعه عکس ۴*۳
  8. مدرک مشخص کننده وظیفه عمومی پذیرفته شدگان مرد
  9. گواهی موافقت و رضایت شاغلین نیروهای نظامی و انتظامی
  10. گواهی پایان طرح خدمت مخصوص پذیرفته شدگان دوره های کارشناسی ارشد و دستیاری گـروه علـوم پزشکی
  11. اصل رسید پستی یا تصویر برگه درخواست اینترنتی تاییدیه تحصیلی دیپلم(ویژه پذیرفته شدگان مقاطع کاردانی، کارشناسی و دکترای حرفه ای)
  12. کلیه فرم ها و پیوست های تکمیل شده که به تفکیک مقطع تحصیلی در سامانه آموزشـیار قـرار گرفتـه است.
  13. اصل نامه تاییدیه معافیت تحصیلی دریافتی از پلیس+۱۰
  14. گواهی اشتغال در آموزش و پرورش، کارت معافیت شاغلین آموزش و پرورش
  15. معافیت تحصیلی حوزه علمیه جهت طلاب

مدارک لازم برای ثبت نام کاردانی و کارشناسی غیر حضوری دانشگاه آزاد

از مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی می توان به موارد بالا اشاره کرد و ضمن جمع آوری و ارائه مدارک گفته شده با مراجعه به سایت دانشگاه مورد نظر می توانید مدارک گفته شده را ارائه و ثبت نام غیر حضوری دانشگاه آزاد را انجام دهید. داوطلبان لازم است به سامانه الکترونیک دانشگاه مورد نظر مراجعه نمایند تا از تمامی اطلاعات و همچنین لیست مدارک ثبت نام کاردانی و کارشناسی مطلع گردند.

نحوه ارسال مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری دانشگاه آزاد

با توجه به شیوع بیماری کرونا و به جهت جلوگیری از مسافرت بین شهری دانشجویان جدیدالورود، طبـق هماهنگی به عمل آمده با شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، نحوه ارسال مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری دانشگاه آزاد برای پذیرفته شدگان سـال ۹۹ در کلیـه مقـاطع تحصیلی به این شکل می باشد که از طریق باجه های پستی مدارک تحصیلی و هویتی خود را که شامل موارد بالا می شود بـا ممهور نمودن آنها به مهر شرکت ملی پست، پاکت گذاری نموده و با استفاده از سـرویس پیشـتاز بـه دبیرخانـه واحد دانشگاهی محل پذیرش ارسال کنند.

نحوه معافیت تحصیلی دانشجویان مرد برای ثبت نام غیر حضوری دانشگاه آزاد

نحوه معافیت تحصیلی دانشجویان مرد برای ثبت نام غیر حضوری دانشگاه آزاد به شرح زیر می باشد.

  • مشمولان مورد نظر بدون مراجعه به دانشگاه با ارائه کارنامه قبولی در آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور و یا سایت مرکز سنجش، پذیرش و فـارغ التحصـیلی دانشـگاه آزاد اسلامی بـه یکـی از دفـاتر خـدمات الکترونیک (پلیس +۱۰) محل دانشگاه قبولی یا محل سکونت مراجعه نمایند. ضمناً در این خصوص الزامی برای ارائه برگ درخواست معافیت تحصیلی از سوی دانشگاه ها به دفاتر خدمات الکترونیک نیست.

  •  درخواست معافیت تحصیلی در واحدهای دانشگاهی مستقر در شهر تهران به صـورت اینترنتـی بـوده کـه دانشــجویان ورودی ســال جدیــد مــی تواننــد بــا مراجعــه بــه ســایت ســازمان وظیفــه عمــومی بــه آدرس service.epolice.ir یا epolice.ir برای دریافت مجوز ثبت نام(معافیت تحصیلی) اقدام نمایند. ضمن اینکه سامانه دفاتر پلیس +۱۰ همچنان همانند بند ۱ فعال بوده، لیکن اولویت با ثبت درخواست اینترنتی است.
  •  بارگذاری برگ درخواست معافیت تحصیلی توسط واحدهای دانشگاهی در سایت اینترنتـی واحـدها و یـا پورتال دانشجویی (دارای امضای اسکن شده و سیستمی) و امکان چـاپ آن بـه منظـور ارائـه بـه دفـاتر خـدمات الکترونیک انتظامی بلامانع است.

مطالب مرتبط

راهنمای ثبت نام با آزمون دانشگاه آزاد

ثبت نام کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه آزاد

ثبت نام غیرحضوری دانشگاه آزاد اسلامی 99

مدارک لازم برای ثبت نام حضوری دانشگاه آزاد

جمع بندی 

در این مقاله می توانید از تمامی مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری دانشگاه آزاد مطلع شوید. نحوه ارسال مدارک در شرایط کرونا را برای پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد نیز در مقاله بالا می توانید مشاهده نمایید.

جهت مشاوره در زمینه مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

جهت خریداری بسته تماس کلیک کنید